-
הודעות
186 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי elor99
-
לפחות לכם גנבו כסף.. הכנסתי את האוטו למוסך והיה לי באוטו אשפתון, הדבר הקטן הזה מפלסטיק פח אשפה לרכב. יום אחרי שהוצאתי אותו מהמוסך אני רואה שמישהו נדלק על זה ולקח אותו לעצמו. מה נסגר?!?!? פח אשפה שעולה 20 ש"ח כאילו מה ?!
-
בעיה במציאת טסות מתאימות לפיאט פונטו 95' מידה 14'
elor99 פרסם הודעה בנושא של elor99 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין דגם ספציפי, אני רק רוצה טסות שמתאימות לרכב הספציפי הזה. ניסיתי גם שם, אין להם. -
יש לי בעיה מאוד מאוד מציקה, עברתי בכמה וכמה חנויות (5 לערך) ולאף אחד אין טאסות במידה 14' שמתאימות לפיאט פונטו שלי (שנת 95', דור ראשון). בפונטו לג'אנטים יש מן בליטה כזאת כלפי חוץ, זאת אומרת הג'נט בנוי ככה שהוא יוצא עם בליטה, הוא טיפה יותר בולט כלפי חוץ מג'אנט רגיל של כל רכב. עכשיו מה שקורה שמנסים להרכיב טסה זה שהטסה בעצם לא יושבת טוב על הג'אנט. יש את צמיגי קלה בבת ים בא.ת. כבר חודש וחצי אני מחכה הם אומרים שיזמינו ואין ישועה מהם. מישהו יודע על מקום באזור חולון/ראשל"צ/בת-ים שמוכר משהו שיתאים לרכב הזה ?
-
גם הטסט שלי מתקרב וגם אני צריך לעשות בדיקת בלמים. איך אני יודע אם המוסך שלי הוא מוסך מורשה משרד התחבורה או כל מוסך אחר ? אני פשוט בא ושואל או מה ?
-
התגובה והמעשה הכי חכם שקראתי מכל התגובות כאן. דרך אגב, לאן גררת לו את הרכב ?
-
טוב אז קניתי את הווקס הזה, האם יש למישהו ניסיון איתו ? האם הוא טוב? חברה טובה ? ואיך הכי טוב להשתמש בו ?
-
אתה בא להגיד שפג'ו יותר אמין מפיאט ?! בעלי פיאט התפקדו, זו הכרזת מלחמה! עריכה: yulianx תיקנתי
-
וידאו,תיקון שקעים ומכות בפח הרכב. [DENTS]
elor99 פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדיוק שניה של חיפוש ביוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=ILVWPzO_swY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. -
אתה בדרך הנכונה, סע בקצב התנועה. תתלבש יפה ותתגנדר - מצלמים אותך. אני כבר קיבלתי את הכאפה של הדוח בלבד למזלי, וזהו אני כבר לא ממהר יותר לשום מקום, הם יחכו לי תאמין לי.
-
יש עובדות מוכחות כלשהם עליהם אתה מבסס את דבריך ?
-
גם אם אנשים רוצים לעזור לך אתה לא מאפשר זאת. מס' רישוי ? תמונה ? משהו.. ? ומתוך סקרנות היה איזה אמצעי הגנה כמו: אזעקה, מנעול הגה, אימובילייזר משהו ? משתתף בצערך.
-
אין צורך להתרגש כלל מהתגובה. יdjmeir13 ככל הנראה נפגע מהמשטרה בעבר כנראה מקנסות וכדו' והוא ממורמר על המערכת. לא שווה התייחסות ואף יריקה לכיוונו.
-
נו בטח מה חשבתי שהמוסך ייקח אחריות ? שהוא ירצה להוציא מהכיס שלו עוד כסף ? ברור שהוא יגיד אשמתך, לא לוקח אחריות. זה לא כסף קטן כל הסיפור הזה. אני במקומך מנסה לסדר איזה פיצוי בתביעות קטנות בבי"ש.
-
תאורה בלוח שעונים הפסיקה לעבוד [פונטו 95']
elor99 פרסם הודעה בנושא של elor99 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב, החלפתי את הפיוז ומה שקרה זה שרק האור חנייה הימני נדלק והשמאלי כבוי כנ"ל בלוח שעונים הצד השמאלי כבוי והימני דולק. מה זה יכול להיות ? -
תאורה בלוח שעונים הפסיקה לעבוד [פונטו 95']
elor99 פרסם הודעה בנושא של elor99 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקי עכשיו אין לי אותו אז זאת אומרת שאין מה שיפשיר את האדים ? ואם אני שם אותו איך זה בדיוק מפשיר את האדים ז"א דרך מה ? לגבי הפיוזים שאמרת לי להסתכל כולם נראים שלמים, מלבד 1 שהוא שלם אך יש חתך ממש קטן במתכת בפנים יכול להיות שזה זה ? או שכבר עדיף ללכת לחשמלאי רכב והוא יחליף לי מה שצריך וזהו ? וכמה זה אמור לעלות בערך הפיוז של 20A והפיוז השני ? -
תאורה בלוח שעונים הפסיקה לעבוד [פונטו 95']
elor99 פרסם הודעה בנושא של elor99 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי, תודה. בשורה הכי קיצונית שמאלית, הפיוז הכי קיצוני שמאלי למעלה חסר לי, יש לך מושג מה הפיוז הזה ? -
טוב, עזוב, בוא לא נתווכח על זה כי זה לא מוביל לשום מקום. אתה היית פועל בדרך אחרת במצב כזה ואני הייתי פועל בדרך שונה במצב כזה. נניח ואתה בעל העסק גם אתה חשוף לתביעה הלא כך ? גרמת לי נזק לרכב עם מדבקה שהעסק שלך רשום עליה ועכשיו לך תוכיח שלא אתה שמת כי זה ממש שקוף. אבל עזוב, כמו שאמרתי כל אחד היה פועל בדרך שונה, לבריאות.
-
אני מניח שהתכוונת אותך. אם לא, ראה ביטול בתגובתי. כן.. שחכת גם משפט על רצח כפול. טוב שלא הגזמת חביבי, איפה אתה חי ?! לאחר השלב הראשון שבעל העסק רואה את המדבקה מעל המדבקה שלו הכל נפתר. צביעת טמבון + תשלום על היזק לרכוש אתה מסביר לו בצורה יפה שאו שאתם סוגרים את זה בשושו או שנפתח לו תיק במשטרת ישראל על היזק לרכוש. המדבקה הזיקה לטמבון הרכב בכך ש: התקלף הצבע, נהיה שריטות בפח וכו' וכו' הכל אפשר לסדר, רק תהיה חכם ותדע איך לפעול. ואולי אפילו תרוויח מזה.. מי יודע.. שורה תחתונה __ לך, אין מה לדאוג, מי שלא בסדר זה בעל העסק.
-
תאורה בלוח שעונים הפסיקה לעבוד [פונטו 95']
elor99 פרסם הודעה בנושא של elor99 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רפי צדקת, האורות חנייה לא דולקים וגם לא האורות האחוריים. איפה הפיוז הזה נמצא, תוכל להכווין אותי ? נ.ב. אני לא יודע אם זה זה אבל מאחורי המיכל של המים לשמשות ראיתי שורה של איזה 4-3 פיוזים יכול להיות שאחד מהם זה זה ? -
אתם לא יצירתיים בשיט כולכם. למה לנסות בכלל להוריד את המדבקה ? הבנאדם רצה להדביק שידביק, רק אני הייתי יותר יצירתי ממנו. מוסיף עוד מדבקה משלי מעל המדבקה שלו עם המילים הבאות: "עסק מרמה לקוחות, לא להתקרב, ראו הוזהרתם" לאחר מכן מגיע אל בעל העסק ומראה לו את זה, ואומר לו שאם הוא לא רוצה שזה יישאר כך אז שיוריד את שני המדבקות + צביעת טמבון + פיצוי כספי הולם על הסבל והנזק ועוגמת הנפש שנגרם לי כתוצאה מהדבקת המדבקה. לא מוכן ? מתחיל לפרסם כתבות על איך שהעסק "עוקץ" אנשים ומזהיר על כך. לבסוף, במקום שהמדבקה תעזור לו כפי שרצה להשיג זה בעצם יזיק לו, הבנאדם צריך להבין שאם הוא רוצה להצליח בעסקו שילך אך ורק בדרך הישר ולא בדרך התחמנות והעוקצנות כמו שהדביק סטיקר על רכושו של אדם אחר ללא רשות הבעלים. כל הכתוב לעיל תקף רק אם בעל העסק או מישהו מטעמו הדביק את המדבקה.
-
חלק מהתאורה בלוח שעונים לא עבדה אז הוצאתי היום את הלוח על מנת לבדוק אם נורות נשרפו ואיזה מהן בכדי שאוכל לקנות ולהחליף. לאחר שבדקתי, החזרתי את הלוח שעונים למקומו, ואז בכל הלוח התאורה הפסיקה לעבוד. הוצאתי מס' נורות חלק נראים שרופות וחלק לא, אבל הגיוני שכל התאורה הפסיקה לעבוד פתאום ? מה זה יכול להיות ? כל הנורות נשרפו פתאום ? או שאולי זה פיוז או מה ? לציין שלא ניתקתי כבלים או משהו דומה רק הוצאתי את הלוח מהמקום שלו וזה הכל.
-
אוקיי עכשיו הנוזל אמור להיות בין המינימום למקסימום או במקסימום איפה בדיוק ?
-
יש שם איזה מיכל קטן לבן מאחורי המצבר, השאלה אם זה הנוזל בלמים. מצאתי תמונה סימנתי בעיגול אדום את המיכל, זה זה ?
-
אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי היכן נמצא מיכל השמן בלמים בפיאט פונטו 95'. יעזור יותר עם תמונה, אבל גם בלי אני אנסה להסתדר. וכמובן, איך מודדים האם יש מדיד או שכתוב על המיכל מיני' מקס' ?
