Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. ב-306 שלי, בנסיעות בין עירוניות, מהירות 100 במישור, מד טמפ' מראה חיווי של מעט מעל 70 מעלות (73 אם אני זוכר נכון), כאשר מד טמפ' סביבה מראה 5-6 מעלות בחוץ.
  2. רכשתי את הרכיב הזה לפני קצת יותר משנה אין לי למה להשוות אותו, אך הוא עובד בסדר גמור מבחינת קריאת ואיפוס תקלות לפחות. מחובר לאנדרואיד
  3. מנצלש ב- AL4 אצלי, לעיתים בעת הנעה, הגיר מראה תקלה (נורות שלג ו- S דולקות ואין חיווי P). כיבוי מנוע והנעה נוספת - הכל תקין (יש חיווי P ועובר ל-D). לאחר מכן הרכב נוסע ללא שום בעיה. ניסיתי עכשיו להניע שוב, התקלה לא הופיעה. חיפשתי עם ה- OBD תקלה כלשהיא ב- ECU - אף לא אחת, לכאורה הכל תקין. אגב, נוזל ממסרה הוחלף לפני כשנתיים. מה עלי לבדוק?
  4. המוט הגיע סוף סוף לביתי. לצערי אורן מסר לי כי אין ברשותו כרגע מחשב ע"מ לאפשר את עבודת מערכת בקרת השיוט. היכן ניתן לבצע את העדכון המדובר? (עדיפות לאזור אשדוד או מקסימום ת"א) תודה מראש
  5. ברכב מותקן HU של קנווד עם כניסת RCA למצלמה. שאלתי היא, האם בצמה המקורית של הרכב שמגיעה לרדיו, נמצא חוט אשר מציין מתי הגיר במצב R? נדרש כזה חיבור, בכדי שעל המסך תראה התצוגה כאשר הרכב נוסע לאחור. אני חושב שצריך להיות כזה ולכן מיותר יהיה להריץ חוט מהנורה האחורית עד לרדיו.
  6. ריפדתי אצל עמירה בחולון, גג של פיגו 307, ללא סאן רוף. שמח מאוד שביצעתי שם את ההחלפה. את עבודת הפירוק ביצעתי לבד בבית, לדעתי אף ניתן לבצע בסמוך למרפדיה וכך לחסוך הובלה, כך שהמחיר שציינתם גבוה בהרבה ממה שנדרשתי לשלם. הריפוד הוחלף בחדש. אגב, הפירוק וההרכבה די קלים לכל בעל ידע טכני מינימלי
  7. תודות לדואר ישראל, החבילה טרם הגיעה אעדכן
  8. אשמח להוראות ניקיון שלא יגרמו נזק למשקף. תודה
  9. בהצלחה
  10. שלום רב, אומנם מדובר על מגן רוח לקטנוע, אבל הידע נמצא בפורום זה. רכשתי לא מזמן מגן רוח חדש עשוי מפוליקרבונט שקוף. המגן עצמו גבוה מאוד, ועל כן ברכיבה אני רואה דרכו את הכביש. המגן הקודם היה מלא סווירלים ושריטות, מניח כי גם כתוצאה מניקוי לא תקין של המשקף. ברצוני לדעת עם אילו תכשירי ניקוי מומלץ לנקות את המשטח על מנת לא לגרום לשריטתו. יש לקחת בחשבון כי חרקים שונים שנדבקים למשקף, די קשים להסרה. תודה מראש
  11. ג'אן חלפים
  12. תודה Buki, דווקא אצלי ב307 הישנה (מאוד), לא היתה אופציה לחיבור בקרת שיוט. רכשתי בחו"ל, אעדכן בהמשך
  13. אשמח להתייחסות. תודה
  14. שלום רב, היו מס' דיונים קצרים בנושא, אך טרם הצלחתי להבין מהו המק"ט הנכון. העלתי את הדף המתגים מאתר פיג'ו עבור רכבי, בו כמובן לא מצויין המק"ט הנדרש. לאחר בדיקה באתרים בחו"ל נראה כי המק"ט הנכון הינו 6242z8, האם כך? באיביי, כל החנויות שמוכרות אותו הן מסין. מה הסיכוי שזה תחליף איכותי למקורי? ועוד קטנה, מהו הרכיב המצויין כמספר 2?
  15. מצ"ב היסטוריית טיפולים של הרכב - אנא דעתכם. קיבלתי 2 דפים עוקבים, איחדתי אותם לנוחות בדיקתכם
  16. איתן שלום, מחירון לוי יצחק (ללא שקלול) 57K, לאחר שקלול 64K ש"ח. ברור שהמחירון הוא "המלצה" בלבד, אבל לדעתי שנתיים אחריות וכל מה שפירטתי למעלה (בהנחה שהרכב אכן טוב כמו שמתואר) שווה לדעתי 50K. עוד שאלה בנוגע לבדיקה, בראש הדף יש טבלה עם בדיקת "אחוז נפילת לחץ". המס' הינם 98, 100, 100, 99. האם סביר שבין הצילינדרים יהיו הפרשים כאלו?
  17. לפי רשיון הרכב - 5FS 1.6 אטמוספרי שכחתי להוסיף כי הובטחו לי סט צמיגים (סיניים), ומצבר חדש, ללא עלות נוספת מצידי. לגבי הצמיגים ביקשתי להוסיף כסף בכדי לרכוש סט טוב.
  18. שלום רב, לאור הפרסום של חב' לובינסקי לרכב יד שניה עם שנתיים אחריות מלאה (פרט לבלאי כגון צמיגים, רפידות וכו, מוגבל ל-20K ק"מ), טיפולים חינם (עד 2 טיפולים, לא כולל בלאי שצויין), החלטתי לרכוש דרכם את הרכב. יש ברשותי 307, ואני אוהב את הרכב הזה ולכן ה-8 נראית כהמשך מתבקש. בנוגע לרכב עצמו: שנת 2011, יד 1 פרטית, 35K ק"מ, טסט 06/16, טופס הבדיקה מצורף (בוצע ע"י הבעלים הקודמים טרם המכירה ללובינסקי). רשיון הרכב, היסטורית טיפולים, והבדיקה כאמור נמצאים בידי. המחיר הנדרש לאחר מו"מ 50K ש"ח. הרכב יגיע לסניף ביום ראשון לבחינה שלי, הוא אמור להיות בסדר ע"פ הבדיקה. הוא נקנה ע"י החברה לפני מעט יותר מחצי שנה (רוב הרכבים נמצאים בידי היבואן מס' חודשים לא מבוטל), אך נאמר כי הרכבים ננהגים מפעם לפעם (?) בכדי לא לגרום להם נזק מעמידה ממושכת. שאלתי היא האם כדאי לקחת את הרכב לבדיקה למרות כל הנ"ל ובעקבות האחריות המורחבת שהרכב זוכה לה מהיבואן. אני מטפל אצל אורן בחולון, אך נאמר לי בסניף אשדוד, בו אני מתכוון לרכוש את הרכב, כי הבדיקה חייבת להיות באחד מהמכונים בעיר בלבד. אם לדעתכם אכן כדאי, אנא המליצו על מכון/מוסך מתאים. כל הארה/הערה אחרת, תבורך תודה!
  19. חוץ מהחומר לרינגים, כלום עד כמה ידוע לי
  20. עדכון: לאחר לילה עם החומר הנדון, המוסכניק בחן שוב את הלחץ בעוקה ולמזלי הוא ירד בצורה משמעותית. הנזילה בין המנוע לגיר חדלה, אף ללא צורך בהורדת הגיר ובהחלפת המחז"ש (טפו-טפו, שימשך כך) המנוע הונע במוסך למספר שעות ונלקח לנסיעה קצרה, כרגע אין סימנים לנזילה. כמובן שעלי לבדוק את מצב המפלס ולוודא אי-נזילות בזמן הקרוב. החיוב לאחר כל העבודה היה סביר לחלוטין. תודתי מקרב לב
  21. אילו תקלות יש עוד אשר יכולות "לנפח" עוקה?
  22. הנזילה היתה בין בית האטם למנוע. עדכון מהיום, המנוע ממשיך "לנפח" את העוקה, למרות שימוש ב-K44 על הרינגים (הרעיון היה שאם יש דליפה כתוצאה מפיח היא תסתדר עם החומר). נשם במכסה שסתומים - תקין. האם לדעתכם המנוע נפח את חייו?
  23. לקיה סיד סטיישן בשנת 2011, יש גם גיר 6 הילוכים? אלירן - תודה, אך התקציב שלי לא מאפשר את הדגם החדש יותר.
  24. הרכב כמעט ולא צורך שמן. בין טיפולי 10K אני מוסיף לעיתים רחוקות מעט מאוד שמן בכדי שהמפלס יהיה קרוב ככל האפשר למצב "מלא" - שריטה שלי. המנוע לא מעשן כלל, והוא "סוחב" טוב מאוד. טרם קיבלתי מידע לגבי הלחץ האמור בעוקה, מניח כי ניתן לחבר מד-לחץ במקום מסויים ופשוט לקבל את הקריאה, לא כך? האם פתרון המכונאי, להוציא את המצתים ולהוסיף חומר כלשהוא (לא נאמר מהו) לצילינדרים בכדי לנסות ולהמיס את הפיח על הרינגים נשמע הגיוני?
×
×
  • תוכן חדש...