Jump to content

eviatar99

  • הודעות

    219
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eviatar99

  1. eviatar99

    סיאט לאון TSI - 2 שאלות

    סקודה פאביה אין הרבה אופציות, 1.2.
  2. eviatar99

    סיאט לאון TSI - 2 שאלות

    הנסיעה היא לא מעורבת, נסיעה של 120 ק"מ ביום בדרכים בין עירוניות בלבד. נתון של 1:15 יספק אותי למרות שנתוני היצרן אופטימיים הרבה יותר.
  3. eviatar99

    סיאט לאון TSI - 2 שאלות

    אשמח אם תוכל לספר לי על צריכת הדלק שלך, הכי טובה שהצלחתי להגיע אליה היא 6.6-6.8 למאה קילומטר לפי הממוצע מהתדלוק האחרון של מחשב הדרך והיא בנסיעה בין עירונית בלבד,לעומת זאת הממוצע הכללי עומד על 7.0, יש לציין כי ברשותי הגירסה בעלת התיבה הידנית שסביר שתהיה פחות חסכונית מהDSG בנסיעה בין עירונית בגלל חמשת ההילוכים לעומת השבעה ברובוטית. הנקודה היחידה שמאכזבת אותי במכונית זאת הצריכת דלק שציפיתי שתהיה משמעותית יותר טובה.
  4. eviatar99

    סיאט לאון TSI - 2 שאלות

    לי פאביה TSI כחודשיים ולא קיבלתי שום הנחיה בנוגע להרצה, נהגתי לפי המוסבר בספר הרכב אך אני מודה שלא כל הזמן ולא בהכרח התמדתי ועמדתי בפיתוי של ללחוץ על הגז. האם תהיה לכך השפעה רצינית על תוחלת המנוע וצריכת הדלק? לרכב כיום יש 6000 קילומטר ואני לא מצליח להגיע לצריכת דלק שקרובה אפילו לנתוני היצרן.
  5. לדעתי בכל גטס, מה גם כשאתה מכבה את המגבים באמצע שהם בתנועה לפעמים הם נתקעים להם באמצע החלון, אוטו מחורבן.
  6. בתור בן אדם שנמנה על יוצאי המזרח (בשפתכם, לא אשכנזי מניאק כמו כל המגיבים), אלו רגשי נחיתות ומהסוג הגרוע ביותר. די, 50 שנה עברו תפסיקו להתעסק בזה, די עם הרגשי נחיתות האלה. וכן כנראה שאתה ערס, אותך לא הייתי רוצה לפגוש בסמטה חשוכה.
  7. המגאן לא נסחרת במחיר מחירון ולכן אין כל סיבה לשלם מחיר כזה על מגאן שאפשר למצוא במחיר הנ"ל מליסינג חדשה בשלוה שנתונים, אם תצליח להוציא מחיר שיהיה זול משמעותית (לפחות ב15-20 אחוז) אז יש על מה לדבר. שים לב לכל המחלות שהוזכרו כאן ובמיוחד לגיר.
  8. לתשומת לבך אכן הפעלת הביטוח תעלה את הפרמיה אך יכול להיות שזה יהיה משתלם משום שברכב שגילו עד שנה השמאי יורה להחליף את כל החלקים לחדשים ולא לתקנם מה שיבטיח תוצאה טובה יותר.
  9. הייתה לי פוקוס, מבחינת נוחות והתנהגות אין מה להשוות לשאר החברות בקבוצה, אך היא לוקה באיכות החומרים והבידוד. אם נוחות והתנהגות כביש אלה התכונות שאתה מחפש אז הפוקוס בהחלט המובילה. אין לי מושג מאיפה הבאת את זה לגבי גלגל ההגה, גלגל ההגה באוקטביה הוא לדעתי עם תפירה מעור גם בגרסאות הליסינג, בשונה מההגה בפוקוס שיכול לשרוט לך את היד ועשוי מחומר ירוד.
  10. אם אתה לא רוצה לחזור ולקחת שוב פוקוס, אז כדאי שתבחן את הסקודה אוקטביה שמגיעה עם מנוע 1.2TSI חזק משמעותית מה1.6 המיושן ומשאר חברות הקבוצה. האוקטביה לא תהיה רכה ונוחה כמו הפוקוס וכמובן גם לא מהנה (עד כמה שאפשר) כמוה, אך היא מציעה אבזור נאה, תא נוסעים איכותי, תא מטען ענק ובידוד רעשים מצוין. שווה בדיקה
  11. תיקון, ישנן שתי מצלמות פעילות, האחת לאחר צומת סאיקלון לכיוון כרמיאל והשניה אחרי צומת גילון לכיוון כרמיאל. בעתיד הקרוב לפי התכנון מתוכננות עוד לפחות שלוש מצלמות לאורך הכביש, אם זה מה שיפחית את כמות התאונות בכביש הזה הרי זה מבורך.
  12. eviatar99

    דרישות מיגון פאביה TSI

    יש לי גם את אותו הרכב רק ידני, הכי זול היה לבטח אותו בביטוח ישיר ובהפרש של כמה אלפים והם גם דרשו רק קודנית ועלוקה.
  13. אשמח להצעת מחיר לפנסי חזית לסקודה פאביה TSI הדגם החדש לאחר מתיחת פנים. והאם ישנה אפשרות לרכוש רק פנס אחד?
  14. הדבר המעניין הוא מה קרה בסיום המנדט הבריטי וההכרזה על הקמת מדינת ישראל, האם ביום אחד עברו לנהוג בצד שמאל? לפי מה שידוע לי במהלך שנות ה70 קרה מקרה כזה באחת ממדינות סקנדינביה.
  15. אז המטרה היא בעצם שלא יקרה מצב בו המכונית נוסעת ללא אורת, מעניין. תודה רבה על העזרה.
  16. ברשותי סקודה פאביה 1.2 TSI לאחר מתיחת הפנים, שמתי לב שבכל צד של הטמבון הקדמי ישנן שתי מנורות, אחת לערפל והשניה אמורה להיות מנורה עוקבת פנייה, בתוך הפנס ישנה מנורה אך לא הצלחתי להפעיל אותה גם לא לפי הוראות הספר האומרות כי מנורות אלה פועלות רק מתחת מהירות של 40 קמ"ש ובעת איתות. איך מפעילים את אותן המנורות ואולי הן סתם ליופי?
  17. בתור אחד שיש לו את שתי המכוניות, הפאביה לאחר מתיחת הפנים ועם מנוע הTSI וסיריון משנת 2007. אין בכלל להשוות בין הרכבים, הפאביה עולה בכל פרטמר על הסיריון הן מבחינת ביצועים גם אם מדובר במנוע ה1.6 או ה1.4 במיוחד אם מדובר בגרסה הידנית והמאובזרת, תפעול ידית ההילוכים נעים ונוח ושילובה למנוע מצוין. מבחינת איכות חומרים, תא נוסעים, התנהגות הכביש וחווית הנהיגה, במחיר הזה לא הייתי חושב פעמיים והולך על הפאביה. הסיריון מיושנת, חלשה באופן משמעותי, פחות בטיחותית ונוטה לקרקש ולהתפרק לאחר כמה שנים. מבחינת צריכת דלק שתיהן יהיו בערך אותו הדבר.
  18. במחיר הזה ניתן לקנות את האוקטביה בעלת מנוע ה- 1.8TSI מנוע ותיק שהוכיח את עצמו באמינותו, חזק בהרבה מכל דבר אחר שתוכל למצוא במחיר הזה ומאובזרת ולא נופלת בהרבה מהגולף.
  19. לתשומת ליבו של פותח השרשור ולתשומת לבכם של המגיבים, בגיר הDSG המותקן בגולף של פותח השרשור, בעת בלימה בירידה הגיר עצמו נשאר מוריד להילוך נמוך ונשאר בו עד ללחיצה על הגז, יכול להיות שבשל תכונה זאת לא מורגש הצורך בהורדת והעלאת הילוכים לבד.
  20. אין תחליף למכונית שהייתה בבעלות פרטית שבדרך כלל ברוב המקרים תהיה שמורה ומטופלת יותר, מה גם שלגרסת הדיזל יש ביקוש רב יותר מלגרסאות הליסינג 1.6 האוטומטיות אך יחד עם זאת הסתכל על מחיר השוק של המגאן, זאת אומרת, המחיר בה היא נמכרת בממוצע ביד 2, מגאן זו מכונית שבדרך כלל נסחרת מתחת למחיר המחירון אז שים לב לכך.
  21. אני מדבר על הניסיון להגן על שמה הטוב של הפאביה שלכם, וזה בא בעצם כדי שאתם תרגישו עם עצמכם שלמים עם הקנייה. ואם כבר עסקנו ברדיו דיסק. האם במערכת המורכבת בפאביה ישנן יציאות לעוד סט קומפוננט אחורי? כי הוצע לי במוסך המורשה להתקין עוד סט אחורי אך בהגדרות הרדיו לא מצאתי אפשרות לFADER. האם זה אומר שיחברו 8 רמקולים ל4 יציאות?
  22. מנסיון של כמה שנים עם פוקוס וסיבוב על כל אחת מהמתמודדות בשביל הצרכים שלך הפוקוס עדיף על שתיהן, ה"כוח" שיש כביכול למאזדה או לI30 הוא כל כך מזערי ביחס לפוקוס.. זה הפשרים של מאיות שמורגשים אולי בתאוצות ביניים ועקיפות שגם בשתי האחרות צריכות להיות מתוכננות היטב זמן רב לפני. החבילה בפוקוס היא הרבה יותר שלמה, ההגה הוא הידראולי ומתקשר, השלדה מכוילת על הצד הרך של הסקאלה כך שהיא הנוחה ביותר אך גם עם התנהגות הכביש, האחיזה והמשוב מהכביש הטובים ביותר. אני הייתי הולך על הפוקוס, אין לך מה להרתע מהחולשה שלה. וכמובן כמו יתר החברים אני ממליץ שתערוך נסיעת מבחן.
  23. בתור בעלים של סקודה פאביה אני לא מבין מה זאת המלחמה הזאת שלכם כאן ךנסות להצדיק את הקניה שלכם. תיבנו שסקודה זה מותג שקונצרן פולקסווגן מייעד להיות נחות יותר למרות שהפערים מצטמצמים מדי שנה. הוא עדיין מכוון לשווקים מתפתחים. תהנו מהאוטו שלכם ותהיו שלמי עםהבחירה ותפסיקו עם רגשי החיתות האלה
  24. שים לב שזה הבדל של שמים וארץ בין ה1.4 המיושן והרועש לTSI, נסעתי בנסיעת מבחן על הפולו 1.4 DSG והיא פשוט כבדה ועצלה ואי אפשר להשוות אותה ל1.2 המוגדש
  25. הייתי באותה התלבטות לפני כחודש בדיוק ולבסוף רכשתי פאביה 1.2TSI ידנית במחיר הנמוך ב17 אלף שקל מהפולו הבכירה עם מנוע הTSI, בגלל שלא הייתה לי בעיה לקנות ידני החלטתי לוותר על התדמית המכובדת יחסית אך עדיין להשאר בקונצרן והלכתי על הפאביה שמציעה יותר לעומת הפולו ובמחיר נמוך יותר (בקרת אקלים, גלגלי מגנזיום). אני לא אשקר, גם אם איכות החומרים בפאביה מפתיעה לטובה עדיין הפולו משדרת איכות ונינוחות בתא הנוסעים ביחס לפאביה. האוטו אצלי כמעט חודש והוא עבר כבר 3500 קילומטר ואני נהנה מכל דקה פשוט תענוג, בנסיעה בין עירונית אני מצליח להגיע לממוצע של אחד ל-16.5, המנוע גמיש מאוד בכל הילוך ובכל סל"ד, תפעול ידית ההילוכים רך ונעים,התנהגות הכביש רגועה ומשרה ביטחון. אין לי מילה רעה להגיד על הרכב לדעתי לא משתלם להוסיף סכום כל כך גדול ולקבל פחות אבל עדיין שוב אני אומר זאת לא פולקסווגן.
×
×
  • תוכן חדש...