Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. כן.. יש חיישי רוורס לטמבון ברזל של חברת גארד. הם עולם בסביבות ה700 ש"ח , לדעתי המוצר די מוצלח , והוא מגיע בשני צבעים , שחור וניקל
  2. יאוו כמה תמונות , תפסיקו לשלוח שהשרת לא יקרוס
  3. זה לא קשור לרדיו, זה בגלל שאתה תותח
  4. תנסה 2A ואחרי זה תראה שצריך להחליף ל10 . רדיו דיסק עובד על 7.5 ובעוצמה גבוהה הוא מטפס לכיוון ה10
  5. תעביר מתחים מתיבת הפיוזים או מהחיבור לסוויץ . תראה אם היה חיבור לדיבורית אז את יכול להתלבש על הכבל הזה, רק תחליף את הפיוזים מ3A ל10A
  6. זה חיבור לדלקן \ פזומט .
  7. אמינות , דלק וסחירות
  8. אתה יכול לקנות DVD גולם עם משדר FM פנימי,. תתקין את המכשיר במגירה . בקשר למסכים , תקנה משענות ראש עם מסך מובנה , רצוי שיהיה במסך משדר אינפרה אדום , כך אפשר יהיה לשמוע סאונד באוזניות . אני יודע שDALCO מוכרים סט של מסך + אוזנית . תתחדש
  9. תבדוק את הפאזות של הרמקולים (+\-)
  10. לפי ההתלהבות שלך אפשר לחשוב שהתקנת סט שלושה חלקים של חברה מובילה ולא סט עלוב ברמה של קליפורניה בום או כל חברה דומה , אז או שאין לך מושג בסאונד או שאתה קרוב משפחתו של היבואן. מתי תבינו שלכל מותג גדול ככל שיהיה יש גם מוצרים עלובים ברמות נמוכות
  11. לא משנה מה נכנס זה פשוט יהיה מיותר
  12. תרשמו מספר רכב ואם אפשר גם תמונה... כתובת עדכנית ובאיזה שעה נוח לכם שיגיעו לטפל במערכת
  13. לפני שמכניסים את המכשיר למקומו מחברים את הכבל ואפשר למתוח אותו למגירה. אבל יש מכשירים עם USB קידמי . אני מאוד אוהב את הJVC 441 .
  14. סאונד סטורם עבר לחולון , ואני מחפש מישהו אחר חוץ מרמי קראדי אבל ברמה שלו לפחות. מישהו מכיר?
  15. שלום לכולם , אני מחפש מתקין מקצועי באיזור השרון (רעננה-הרצליה) שמתמחה בבניות ומערכות סטריאו מורכבות , תודה אנשים
  16. תקנה דיברוית של BURY , דיבורית פשוטה ונוחה עם שלושה לחצנים קטנים ולא פוגעת במבנה המקורי של הרכב התקנתי ברכב שלי ואני מאוד מרוצה ! המחיר נע בין 500 ל 700 ש"ח
  17. אני הבעלים החדשים של הטיפו הלבנה .
  18. קל מאוד (אבל רק למי שיודע להתקין)
  19. מתי יש מפגש באיזור השרון- מרכז? יש מצב לארגן בשישי הזה? יאלה חברים בואו נרים מפגש במרינה הרצליה.
  20. יש תמונות?
  21. התרומה היא לכיסו של המוכר
  22. איך היה? תגובות בבקשה .
  23. אל תוסיף כלום במיוחד לא פיוניר!!!!!! אם כבר החלטת לעשות שטות ולהוסיף , אז רק הרץ, או אודיו סיסטים ועוד פעם אני אומר שלא כדאי להוסיף כלום!!!!
  24. התצוגה מתבטלת
  25. מיני מיינור עתיקה
×
×
  • תוכן חדש...