לא אולטימו ולא בכיוון הזה.
נו אנשים אתן חייבים לעזור לי למצוא מגבר כבר שבועיים שאני מחפש ולא מוצא שום דבר.
אני מעדיף מגבר קטן קלאס D גם בגלל בעיית מקום וגם חוסר באבקת חשמל ברכב.
חשבתי ללכת על ה JBL 1200/1 אבל הוא לא בדיוק קטן .
רדיו דיסק עם דיבורית בלוטות , חדש באריזה מקורית , לא נפתח ולא הותקן מעולם!
http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=T-MP3&DB356563=367577&DB587377=587378
לפרטים : 0528:139777
טל
תתחיל לפחד !!!
איחדנו כוחות אישתי ואני בכדי להביס אותך במלחמת הסאבים הראשונה בישראל
(הכל בצחוק - אשמח לקבל ממך עצות ועזרה)
עוד כמה פרטים קטנים על הסאב.
הוא שוקל 38 קילו , בגודל 15 אינץ
מיוצר באירופה
בקיצור נדפקתי עם הסאב הזה. נראה לי שאני אצטרך למכור את הרכב בכדי לממן מגבר
הציעו לי מגבר שמוציא 2400 RMS ב2 אום אבל המחיר קצת הזוי , 1100 יורו
המגבר של חבר STEG מישהו שמע .מכיר ?