Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. מערכת שהעברנו לרכב החדש שלנו
  2. החלפת הכל חוף מרדיו דיסק... אולי זו הבעיה
  3. חבר אותו למינוס
  4. בקשר לבניה בדלת - גם זה יגיע... אני רוצה להתקין חלונות חשמל ונעילה מרכזית ואז אני אפנה לעצמי זמן לעבודות פיבר גם בדלתות וגם בניה לHU
  5. יש באס מצויין , אל תשכח שזה רכב קטנטן
  6. תודה... תמונות נוספות יגיעו בהמשך
  7. הרכב הוא סובארו טנדר , הרכיבים הם : סט קידמי - מורל דוטק אוביישן סאבוופר - בזוקה 6 וחצי בעלת שני סלילים מגבר - אודיו סיסטם רדיון לייו HU - עדיין לא הותקן דבל דין אלפיין 202
  8. 103BT של אלפיין .. מומלץ בחום !!! בסביבות ה1800 ש"ח
  9. אדיר מערכות בהרצליה פיתוח מייבא את DUNAUDIO
  10. x-ion 165 של אודיו סיסטם ב1400 ש"ח
  11. הייתי הולך על EP4X של הרץ
  12. עוד קצת תמונו מההתקנה שלי הפעם פוד בקורה משלב היציקה עד רגע לפני הריפוד . שיהיה הערב עוד תמונות בהמשך
  13. אלי , את מוזמן לשמוע ולהנות מהסט מתי שתרצה.
  14. כן יש מעט מאוד רעשי פלסטיקה מדלת ימין , אין לי סבלנות לפתוח את הדלת ולעבוד על זה . בסך הכל צריך להכניס קצת ספוג וזה יפתור את הבעיה. . בקשר לתיבות . לא התחשק לי להיכנס לפיבר , אז עשיתי ויתור קטן לעצמי . בקיצור עצלנות
  15. 2WAY DOUBLE COMPO-SYSTEM · 2x 450/300 Watt · 38mm voice coil · 2x 165mm Normchassis · Installation depth: 72mm · Installation diameter: 144mm
  16. הרכב הוא מזדה לנטיס F הסט הוא של אודיו סיסטם helon 165-4 DOUBLE MIDBASSAK VSK, בכל דלת מורכבים שני וופרים של 150 RMS מגבר של STEG 04.02 הבניה נעשתה על הדלת מMDF החיפוי של הדלת נחתך והותאם .
  17. רב בריח מוטור הם היבואנים שך רוקפורד בישראל.
  18. יש לך קצר על רמקול
  19. שבת בבוקר, באמפי קיסריה. רק לבדוק את מזג האויר הצפוי באותו היום
  20. מה נסגר איתכם אנשים , אני לא מחובר 24 שעות ולכן לא יכול להגיב ולענות לכל שאלה . לא יודע מה איתכם אבל אני עובד מ 8 בבוקר עד 6 בערב ולא ליד המחשב . בכל מקרה החלטתי לקנות את הJBL 1100.1 , כנראה מחר אני יזמין אותו , הבנתי שיש מכשיר אחד בבונדט של ניופאן . תודה על הכל !
  21. שיט , אכזבת אותי !
  22. אז זהו שלא , אין לי את ה HELON ורק לידע כללי הוא 2000 RMS אולי יהיה לי בעתיד אם אישתי תאשר לי תקציב (-:
  23. בוסטון G5 ו HELON לא צריכים מגבר 4 אום . לבוסטון יש שני סלילים של 4 אום ולאודיו סיסטם HELON יש שני סלילים של 2 אום
  24. יום שבת במפגש תראה ותשמע את הסאב. התקציב עד 5000 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...