Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. למה בקרוס אובר הזה יש רכיבים כל כך גדולים?
  2. טל הציע לי , לא רציתי . ועכשיו רני מצטער על זה שלא הקשבתי לו בקטע הזה הפח של הרכב הזה הוא כמו קרטון דק בניגוד לרכב הקודם . כנראה שבשבוע הבא אני אעשה איטום.
  3. מישהו יודע להסביר לי איך מעלים את כל התמונות בהודעה אחת ממכשיר iPad ?
  4. יש לי עוד כמה תמונות אבל מתיש להעלות אחת אחת מהאייפד
  5. המגבר והקורס אובר
  6. עשו לי בניה של גב הכיסא מפלטת עץ וציפוי עור בכדי לא להרוס את המקורי עם חורים
  7. נשארתי כמובן עם הhu המקורי
  8. בעקבות השבתה של הרכב הקודם (ml 350) קניתי רכב חדש , אינפיניטי fx 37 מערכת הסאונד המקורית של ניסן מאכזבת ביותר ולכן החלטתי לשדרג כמה דברים קטנים ברכב. היה לי ניסיון מאוד מוצלח במרצדס עם מוצרים מסויימים והחלטתי להתקין מערכת די דומה למה שהיה מותקן . ההבדל היחידי בין שתי המערכות הוא המגבר , הפעם קניתי משהו חזק יותר התוצאה מצויינת לטעמי וגם הפעם אני שמח על הבחירה שעשיתי. אני לא מצליח להעלות יותר מתמונה אחת בהודעה , אז אני אעשה זאת בכמה הודעות , כל פעם תמונה אחת
  9. מחר בערב . מי שגבר שיבוא להתערב זו המערכת שלי בתמונה
  10. מתי התחרות? מחר אני מתקין 4 טויטרים "2 . בטוח שאני מנצח!!!!
  11. למכירה קומפננט מורל אלייט 6.5 במצב מצויין וסאב וופר מורל אולטימו 10" בתיבה מקורית הסאב בקושי עבד ורוב הזמן היה בבית הסט מותקן שנה וחצי מחיר נדרש 2100 שח מעט גמיש. אבל לא נערת גומי (-: 0528139777 תודה
  12. למכירה קומפננט מורל אלייט 6.5 במצב מצויין וסאב וופר מורל אולטימו 10" בתיבה מקורית הסאב בקושי עבד ורוב הזמןהיה בבית הסט מותקן שנה וחצי מחיר נדרש 2100 שח 0528139777 תודה
  13. סט מורל דוטק+mt22 מגבר jbl1004 ימכרו ביחד בלבד מחיר נדרש 1600 ש״ח
  14. שבת שלום. אם אתה פתוח ליד 2 יש לי מורל אלייט 6.5 למכירה בפחות מ2000 ש״ח אם אתה פתוח לדברים חדשים אני ממליץ בחום על GLADEN audio sqx 165 מותקן באחד הרכבים של המשפחה
  15. ממליץ לך בחום על בסאב שיש לי ברכב GLADEN audio sqx 10 בתיבה מקורית לפני כן היה לי ברכב אחר מורל אולטימטום 10 והייתי מאוד מאוכזב , כנראה בגלל הצפייה הגבוה ( אם תרצה המורל למכירה )
  16. איכותי וחזק בלי הרבה התחכמויות GLADEN audio sxq
  17. וזה הציוד שלי
  18. לא יודע מה זה מנחת . אבל לפי מה שהמתקין הסביר לי המגבר הזה יודע לקבל אות גם ממערכת מקורית של הרכב בלי תוספת של רכיבים . ויש בתוך המגבר מעבד סאונד , די אס פי , אין למ מושג מה זה אומר , אבל הבנתי שזה משהו טוב וככו המערכת נשמעת מצויין
×
×
  • תוכן חדש...