Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. היבואן של מוסקוני נמצא ברעננה
  2. גם מנוע אפשר להתקין לבד השאלה אם אתה יודע? המתקין מתקין לבד , כי הוא יודע(:
  3. תהפוך בין החוט הצהוב והאדום ברדיו צהוב זה memory הכוונה למתח קבוע אדום acc הכוונה לאקססורי , מתח עם סוויץ
  4. מסטול אני לא אבל נוטה להסתלבט לך למתקין שלם 50 ש״ח במקום להשתגע עם עצמך ולעשות נסיונות כל הבעיה היא שacc וmemory הפוכים ואם אתה לא יודע מה פשר המונחים האלה טז עדיף ללכת למתקין
  5. כנראה בעייה ברכב תנסה להחליף קטבים במצבר (; או שתלך למתקין שיעשה זאת .
  6. של מי הרכב הזה ?
  7. למכירה קופננט מורל דוטק 6.5 עם טויטר MT22 ומגבר JBL 100.4 המוצרים במצב מצויין מחיר נדרש 1500שח יש גם סאב וופר מורל אולטימו 10 600 RMS 800 שח
  8. ברור כל הסאונד התרכז למקום אחד והיה חזק וברור יותר ברגע שאין איטום הצלילים מתפזרים ואתה מאבד עוצמה ואיכות
  9. אני הרגשתי את חשיבות האיטום כשהיה מותקן אצלי מורל אלייט ברכב היה הבדל של שמיים וארץ המיד בס נשמע הרבה יותר דומיננטי וזה הצליח לסרס מעט את הטוויטר שהיה מעט צורם לטעמי וגם למערכת להישמע מאוזנת ואחידה. ברכב הנוכחי עשיתי איטום מאסיבי וזה עזר לי לשמור את המוזיקה בתוך הרכב כאשר אני נוסע עם חלונות סגורים, כך שאני יכול להגיע לעוצמות גבוהות בלי שיהיה רעש נוראי בחוץ. מי שלא יודע , אז הפח של האינפיניטי דק כמו פח של כופסת חמוצים. (:
  10. יש סט מאוד חזק של גלדן אודיו הוא 150 rms ב 2 אום שמעתי אותו במזדה 3 , העוצמה שלו היתה בלתי נסבלת לאוזן אנושית בכלל הרכב הזה פסיכוטי לחלוטין 2 סאבים סולובריק l7 2 מגברים מונו הייפוניקס ברוטוס סט קדמי ואחורי של גלדן ומגבר4 ערוצים גלדן אם אני לא טועה הקומפוננט נקרא SQL 165 GLADEN
  11. סט במצב מצויין 900 ש״ח מחיר סופי ואחרון
  12. יש מצב להזמין שידה לחדר ילדים ?
  13. 279 יורו בגרמניה
  14. יש גם kenwood. Kiv 70 ומגבר Steg. K2-02
  15. היבואן של מוסקוני הוא אביזרי רכב יוסי ברעננה
  16. באביזרי רכב יוסי רעננה
  17. אני קניתי אצל היבואן ברעננה חותר לפסם שמות ?
  18. אצל היבואן של גלדן אודיו ברעננה
  19. סוס עבודה זקן ומשובח
  20. הוא מייבא חומר איטום של גלדן, כמו שאר רכיבי המערכת שגם אותם הוא מייבא. שאלתי אותו מה עדיף , אז הוא אמר ששני המוצרים מצויינים ועל חומר האיטום שהוא מייבא הוא יכול לתת מחיר טוב יותר. בעבר הוא היה עובד עם סקנד סקין ונשארו לו כמה קיטים לדלתות
  21. המתקין שלי עובד עם חומר בידוד מאותו מותג של המערכת שלי ועם סקנד סקין המחיר של הסקנד סקין יקר יותר כי את החומר השני הוא מייבא לבד
  22. רציתי לשאול.. חוץ מהבדלי מחיר בין חומרי האיטום יש הבדל בין חברה x לחברה y או שסופו של יום ההבדל מסתכם בשם המותג על המוצר? כמובן בהנחה שאנחנו מדברים על מוצרים באותו עובי וגודל תודה
  23. זה הרמקול המקורי של ניסן, בושה וחרפה!!!!
  24. חוץ מהבדלי במחיר , יש הבדל אמיתי בין חומרי האיטום? או שחומר האיטום עושה את העבודה הלי שום קשר למותג שכתוב עליו?
×
×
  • תוכן חדש...