Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. הסחורה נקנתה בארץ , ברעננה . המתקין הוא היבואן של מוסקוני וגלדן אודיו. המחרים מקבילים למחירים בגרמניה בתוספת מעמ ובקשר למתקין , אני אענה לך בפרטי ,אני יודע שאסור לפרסם שמות
  2. יום טוב לכולם ותודה לצוות המדהים בטיפול לי ברכב !!!
  3. הכי חשוב !!! מסכים לנסיכות שלי
  4. הקרוס אובר , מתחת לכיסא האחורי
  5. המגבר מתחת לכיסא האחורי
  6. הרמקול מותקן בדלת
  7. לצערי אני לא מצליח להעלות את כל התמונות בהודעה אחת , לכן אני אעלה אותן אחת אחת בהודעות נפרדות .
  8. סבלתי מאותה תקלה , החלפתי מנחת והכל הסתדר
  9. בנוסף לקומפננט , יש לי סאב מורל אולטימטו 10״ בתיבה מקורית
  10. הרכב מרצדס ml350. 2012 רכיבים : סאב וופר . גלדן אודיו sqx 10 סט רמקולים גלדן אודיו זירו פרו 165 מגבר . מוסקוני 120.4. די אס פי
  11. Gladen audio -sqx 10 בתיבה מקורית . (מישהו יודע למה ני לא מצליח להעלות כמה תמונות ביחד מהאייפד ?)
  12. כן קטן וממזר , מאוווווד מדוייק ויפה , לא?
  13. לא מצליח להעלות כמה תמונות בהודעה אחת
  14. אז זהו , אני אחרי ההתקנה אוטוטו אני יעלה תמונות , בנתיים צריך להשכיב את הילדים לישון ולא , בלתי אפשרי לוותר על סאב ברכב !!!! וכן , שומעים מדהים !!! הרבה יותר טוב ממה שציפיתי
  15. סגרתי למחר התקנה . סיכמתי עם המתקין שבסיום ההתקנה נשמע את המערכת בלי סאב ועם. אני מאמין שבסופו של יום אני כן אקח את הסאב. בקשר לרכיבים ... היה לי בעבר ברכב אחר מוצרים של gladen אבל מסדרות זולות יותר יש למישהו ניסיון עם הקומפוננט מהסדרה zero pro או מישהו קרא חוות דעת על המוצר הזה ?
  16. "מה רע במערכת המקורית ?" פשוט נוראית!!! ברכב הקודם שנת 2010 היתה מערכת של הרמן קרדון הרכב היה ביבוא אישי הפעם עשינו קניה בארץ . נשמע פשוט רע!!!! המום מאוד ונטול צלילים
  17. סט קומפוננט gladen audio -zero pro 165 pp מגבר - one 120.4 DSP mosconi סאב gladen audio sqx 10 כבלים מתח + רמקולים של רוקפורד הרכב הוא מרצדס ml 350 2012. אין אפשרות או רצון להחליף את הרדיו המקורי המתקין הסביר לי שבמגבר הזה יש מעבד סאונד , DSP משהו , ולכן אפשר לחבר ישירות למערכת המקורית בלי מתאמים הרמקולים עולים 3600 ש״ח המגבר עולה 3500 ש״ח הסאב1900 ש״ח עבודה + כבל מתח ורמקולים רוקפורד 1600 ש״ח
  18. 1300 ש״ח ועץ ריח במתנה
  19. נראה לי שפשוט יותר יהיה להוסיף סאב וזהו גם ככה הצעת המחיר למערכת עומדת על 10000 ש״ח , ובניות זה סיפור לא זול. ולא בא לי להתחיל לשנות את הפלסטיקה של הרכב , בכל זאת הרכב שבוע על הכביש(:
  20. לפי הגרף הזה , אפשר לדעת אם הסט הקדמי יכול לרדת לבאס נמוך?
×
×
  • תוכן חדש...