אתה יכול לקנות DVD גולם עם משדר FM פנימי,.
תתקין את המכשיר במגירה .
בקשר למסכים , תקנה משענות ראש עם מסך מובנה , רצוי שיהיה במסך משדר אינפרה אדום , כך אפשר יהיה לשמוע סאונד באוזניות . אני יודע שDALCO מוכרים סט של מסך + אוזנית . תתחדש
לפי ההתלהבות שלך אפשר לחשוב שהתקנת סט שלושה חלקים של חברה מובילה ולא סט עלוב ברמה של קליפורניה בום או כל חברה דומה , אז או שאין לך מושג בסאונד או שאתה קרוב משפחתו של היבואן.
מתי תבינו שלכל מותג גדול ככל שיהיה יש גם מוצרים עלובים ברמות נמוכות
תקנה דיברוית של BURY , דיבורית פשוטה ונוחה עם שלושה לחצנים קטנים ולא פוגעת במבנה המקורי של הרכב
התקנתי ברכב שלי ואני מאוד מרוצה !
המחיר נע בין 500 ל 700 ש"ח