Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. מצב החלודה שהצגת ממש לא מפחיד, הייתי מרחיק ואומר שע"פ התמונות מדובר בחלודה שטחית על פי רוב. מה שכן -רצוי לבדוק לעומק במקומות המועדים לפורענות שלא מוצגים כאן (כנפים, קיר אש, מסגרות של השמשות, רצפה, קורות וכיו"צ) כי שם בד"כ הבעיות המשמעותיות. אני אהבתי את הרכב - הקווים ישרים נקיים, אין מכות ובמפים, ונראה שהוא פוטנציאל מצויין לשיפוץ. יש בפורום אין-ספור שיפוצים שיתנו לך מושג לגבי נקודת הפתיחה שלך ומה אפשר לעשות מכאן. יש לי הרגשה שכתראה אותם תבין שמצבך לא רע בכלל ... בהצלחה אורן
  2. צודק - באמת מה כל ההתרפקות הנוסטלגית הזו! יאללה כל המתרפקים - כנסו למאזדה ליסינג וסעו הביתה....
  3. תודה על סקירה מעניינת במיוחד! מכיוון שאני משוחד לא ארבה בשבחים לשני הדגמים המוזכרים בסקירה הw123 וה w124 . רק אומר ששני הדגמים מעולים באופן יוצא מן הכלל. כאחד שמתנייד ביומיום בקופה 123 ואחרי שנהגתי בקופה 124 300 שאח שלי רכש זה לא מכבר - אומר שהקפיצה בין הדגמים היא של שמיים וארץ. ה124 היא חללית לעומת אחותה הבוגרת והיא מתנהגת ומרגישה הרבה יותר טוב מרוב המכוניות המודרניות שאני נהגתי בהן בכל אופן. ה123 יותר קלאסית לטעמי אך ב124 יש איכות מיוחדת ולא מוסברת והיא מורחת לך חיוך דבילי על הפנים כשלוחצים אותה בכבישים הנכונים. אורן
  4. ליאור - תודה על הקרדיט - שמח להיות חלק מהפרוייקט. אורן
  5. יצאו מייצור. בדיוק שהגעתי ה"מקפצה" של הפנס יצאה מהתנור... אני לא הייתי צובע אותם! שים באנודייז כדי שיראו את השיבוב על פני השטח. מתאים מאוד ל"שפת" העיצוב של הגוצי. בגלל שאני מקנא ביקשתי שיעשה לי גם 5 סטים :lol:
  6. ליאור - האופנוע מדהים!! אגב - ראיתי היום משהו מעניין שהולך לאופנוע - יצא מטורף!! יש לי הרגשה שאתה עדיין לא ראית את זה... אז אני אגיד לך - חבל"ז!! אורן
  7. זה נמצא בארץ שנקראת ״גוגל אימאג'ז״ ... אבל שמעתי שמסתובבת כאן אחת....
  8. רכב לגריטה צריך להיות עם טסט- משמע כשיר לתנועה. רכב אספנות כשיר לתנועה שנגרט עבור 3000 ש"ח - נשמע רע ..! 138 רכבים כאלו.. נשמע רע מאוד.. חושב בקול רם: אם יש לך רכב אספנות, ואתה צריך איזשהו חלק משמעותי (מנוע, גיר, דשבורד, שמשה...) -פתאום 3000 שח על רכב שלם כשיר לתנועה נשמע מעט...
  9. http://http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4463671,00.html שימו לב לבא: ״138 מכוניות משנות הייצור 1980 עד 1967 נגרטו עד אתה.״
  10. orenuchx

    אופנוע ישן לזיהוי

    יכול להיות גם M20. לגבי האופנוע לא סגור שזה אוצר, אבל די בטוח שבשביל לשפץ תצטרך למצוא אוצר... ועכשיו ברצינות - מציאה יפה, האופנוע די מושלם. אם יש לך ניירת זה יכול להיות פרוייקט נהדר. אורן
  11. כן, נכון, אבל גם זו שצולמה בשרשור היא W124. אז אולי היא Barbus??
  12. ישי, תמיד שמפרקים מנוע ומרכיבים חזרה נשארים ביד כמה חלקים ... במקרה הזה שסתומים ... עכשיו בחצי רצינות - המנוע הוא V12. תספור סעפות (שחורות)
  13. עזוב - האבולושיין הוא ילד ליד הברבוס:
  14. orenuchx

    נגנבה חיפושית

    שמח בשמחתך! אני מבין היטב מה ההרגשה של לקבל טלפון שבו מבשרים לך שהרכב נשלך גנב.. מאז שניסו לגנוב לי את הרכב הוספתי 4 מעגלי אבטחה - פאסיבים ואקטיבים. קצת ניג'וס לתפעל אותם אבל יותר גרוע זה לרדוף אחרי גנבים עם תחתונים. הכי חשוב להחנות במקום שאין גישה לגרר. מוות לגנבים! אורן
  15. ואוו נראית מציאה אמיתית. קווים ישרים ויפים מקורית ויפה, בהצלחה!
  16. עצי הקוקוס (כמדומני) שברקע גם אינם אופייניים לישראל כך שיש סיכוי טוב שהתמונה ירדה בכלל מאיזה Image Bank..
  17. אם הרעיון להתנייד באופנוע אספנות מהסוג שאתה מדבר עליו נועד לצורכי חיסכון אז עדיף שתרדו מזה.. מאיך שאני רואה את הדברים לא תהייה התניידות ולא יהיה חיסכון. אורן
  18. orenuchx

    כרמל - הדוכסית שלי

    אחת עשרה בלילה ואתה הראשון שגרם לי לצחוק היום... ושלא תגיד שלא אמרתי לך להשאיר אותה בכחול מתקלף. אורן
  19. הי ליאור האלומיניום הוא 7075. ניתן גם לייצר ב 6061 ולדעתי זה טוב מאוד, והאנודייז יושב יותר טוב על הסגסוגת הזו - אומר זאת מקילומטראז' לא מבוטל (תרתי משמע) של כמה וכמה משולשים שייצרתי בעבר. ממבט חטוף בתכנון שלך יש לי הרגשה שהקיר של הקלאמפ דק מדי. אם תצטרך עזרה בתכנון אשמח לעזור, אני עצמי מייצר בימים אלו כמה סטים של משולשים לשיפור הפרונטים הרופסים של BMW. אורן
  20. אני לא אתווכח עם בעל נסיון אבל השאלה היא מי ומה ועל מה מדובר. יש הבדל בין קראנק של רובר מלפני 70 שנה לקראנק מוטוגוצי טווין. אם אני הייתי צריך לבחור בין הברירות- הייתי מביא קראנק "נקי" שלא עבר פירוק של משקולות/פין טלטל - ובטח לא פירוק כאן בארץ. אגדיל ואומר - אמנם מדובר בדוקאטי S2- אבל כשעמדה בפני הברירה בין לשפץ קראנק כאן בארץ, כאשר המשמעות היא פירוק הפין - ויתרתי וקנית מנוע אחר שלא נפתח מעולם. זו עצת הגרוש וחצי שלי לדני. הקראנק הוא "ניטרלי" ולא קשור באיזון שלו לשאר הרכיבים - האיזון הוא בין הרכיבים של ימין מול שמאל - קרי טלטלים זהים במשקלם בוכנות זהות וכו'. (תאר לעצמך-אם כל קראנק היה קשור לשאר המרכיבים של המנוע אז החלפה של אחד החלקים היתה מאלצת לבצע החלפת כל החלקים כסט וזה לא משהו הגיוני לעשותו ביחוד מבחינת מוטוגוצי ..) אם תשאל אותי מה אני הייתי עושה? - ראה למעלה...! - על ידי מי? - אתה לא מתאר מהי ההשפעה של חוסר תיאום על ווברציות בטווינ'ז. בכל מקרה בהצלחה. אורן
  21. עוד דבר - אולי הרעידות זה פשוט ענין של קרבורטורים לא מכוונים?
  22. הי דני, אני ממש לא מכיר מישהו שעושה את העבודה הזו מכיוון שאם יש לי קראנק של BMW שצריך לפרק לו משקולות הוא ישר עף לפח! אני ממש משוכנע שאין אף אחד בארץ שיעשה את העבודה כמו שצריך, ידע לאזן את הקראנק ויחזיר את המשקולות כמו שצריך ולכן ההמלצה החמה שלי אליך, במידה והקאנק דורש פירוק פין/משקולות, זה לקנות קראנק חדש/משומש בחול (כמובן עם הסטוריה ידועה ומבית טוב) מצד שני אני שואל - מדוע אתה חושב שהויברציות נובעות מקראנק לא מאוזן? אם המנוע היה תקין בעבר וללא ויברציות- מה קרה דווקא לקראנק שהוא פתאום "יצא מאיזון"? עוד דבר- מה זאת אומרת "קראנק-פין שרועד יותר מדי"? כשאתה אומר "רועד" אתה מתכוון שיש חופש לא תקין בין הטלטל לפין בקראנק? האם יתכן שנסעת בלי שמן והקסוות/פין עלו בלהבות השמימה? אגב הפרש של 5 גרם בין הבוכנות נשמע לי מאוד גבוה..מצד שני אם אלו הבוכנות שהיו לך כששהמנוע עבד כן מאוזן ועגול -למה שזו תהיה הסיבה לרעידות עכשיו? יש לי הרגשה שרצת כאן עם המסקנות לכיוון לא נכון ושצריך דיאגנוזה שניה לבעיה. אורן
  23. תתחדש!! נראה שיש הרבה עבודה, בעיקר בגיזרת הפח והחלודה... אבל הטנדר מדהים!
  24. איזה אופנוע? אם זה ווספה סי שעלת לך 3000 דולר או דוקאטי SS? בשני המקרים אין קשר בין הדגם למחיר המוצהר- מה שעלול להשפיע קשות על הערכת המכס...
×
×
  • תוכן חדש...