Jump to content

Shy_C5

  • הודעות

    580
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shy_C5

  1. הייתה לי הזדמנות לרכוש את הרכב ממקום העבודה שלי - 3.5 שנים על הכביש עם 26000 ק"מ - לא היית קונה? בגדול אין כמעט הבדל בין הרכבים מלבד ההמתלים הנהדרים ב C5 המנוע נשמע ומתנהג אותו דבר וכל המערכות, מתגים וסביבת הנהג דומים אחד לאחד. אני מאמין שבעוד כ- 3 שנים אני אחזור ל C5 החדשה (מיד שנייה כמובן) ד"א ה C5 המופלאה שלי עומדת למכירה - למי שרוצה.
  2. שלום רב חשבתי לעשות הסבה להנעה בגז בפיג'ו 407 2000 סמ"ק שנת 2007 שלי מה דעתכם? אני נוסע כ 35000 בשנה תצרוכת דלק ממוצעת 8.5 ליטר ל 100 ק"מ למישהו יש בצרפתיות? האם נדרשת תחזוקה שונה? בלאי מנוע?
  3. תודה אגש בסופ"ש למורשה
  4. לא רוצה להתרגל. זה ממש מעצבן שצריך לחזות מראש את הלחיצה על הדוושה
  5. אז זהו ששלי מתחילת 2007 ואולי לא בוצע עדכון תכנה - אני לא יודע. אתה אומר שב 2008 אין את ההשהיה? חבר שלי עם C5 2006 עם אותה בעייה ובמוסך אמרו לו לא לעדכן תכנה שזה עלול לגרום לו לבעיות אחרות אותי זה משגע וזה עניין בטיחותי לגבי הרעש מנוע ב3500 סל"ד אתה לא מרגיש רעש דומה?
  6. נאמר לי שהבעייה קיימת גם בC5 וישנה גרסת תכנה חדשה שאמורה לפתור את הבעייה מישהו ניסה
  7. קניתי לפני שבוע 407 SR 2000 שנת 2007 - אחרי 9 שנים מוצלחות מאוד עם C5 2000 ונתקלתי בבעיה שכנראה לרבים יש אותה. הבעייה היא עם דוושת הגז שאינה מגיבה מייד ללחיצה אלא יש לה השהיה של שנייה וחצי עד שתי שניות. הבנתי שפתרו את הבעייה לרכבים מהשנים הראשונות של הדגם אבל לרכבים החל מ 2006 שבהן המנוע שופר מבחינת כ"ס (146) הבעייה לא אמורה להופיע האם מישהו יודע / מכיר את התופעה? מה הפיתרון? דבר נוסף שמציק לי הוא רעש מנוע מוזר ב3500 סל"ד ובמהירות של 125 קמ"ש לערך בנקודה ספציפית בטווח של 10 קמ"ש יש רעש מנוע תהודתי מציק, כשאני עוזב את הרגל מהגז - הרעש נפסק. האם מישהו מכיר בעייה דומה?
  8. Shy_C5

    מגרש מכוניות junk yard

    יש מגרש כזה בבאר שבע אבל הרבה הרבה יותר גדול הקטע שבעל המקום מבקש הון על רכבים שהוא מוכן למכור
  9. ניסיתי להחליף את הפיוז שרשום בספר אבל זה לא הוא מה שנשאר זה לבדוק עם רב מודד את כל הפיוזים
  10. מישהו מכיר?
  11. הבן שלי הכניס לתוך שקע האביזרים (12V) שליד ידית ההנדברקס כמה שקלים שגרמו כנראה לקצר חשמלי. לאחר כמה נסיונות כושלים להוציא את אותם שקלים, הצלחתי בעזרת מסטיק דביק לחלץ אותם מהשקע, אך חיבור מטען או כל מכשיר חשמלי אחר בשקע זה אינו עובד גם בדיקה באמצעות רב מודד מראה 0 וולט מה שאומר שהפיוז כנראה נשרף בספר רכב יש הפנייה לפיוז אך בבדיקה חשמלית וויזואלית של הפיוז המדובר- הפיוז תקין. אם מישהו יודע היכן נמצא הפיוז המדובר האחראי על שקע האביזרים - אשמח לכיוון. אולי יש בעייה אחרת והיא אינה הפיוז?
  12. מה זה אומר להעלות צמיגות? מה יותר צמיג מ 5W40 ?
  13. בשבוע שעבר שוב נדלקה לי נורת האנטי פולושין מה שסימן לי שאיכות הדלק שמילאתי בתחנה שאייני רגיל למלא בה, - ירודה. וגם הגיע הזמן לתת למנוע K44 שאמור לפתור את הבעייה (פעם ב 10K ק"מ אני מוסיף למיכל דלק ולאחר מכן מחליף שמן מנוע ופילטר שמן) באוטו דיפו שם רכשתי את ה K44 הומלץ לי לרכוש תוסף לשמן מנוע BG RF-8 שמומלץ למנועים עייפים. המנוע שלי גמע 230K ק"מ ב 9 שנים אמנם הוא לא עייף - עדיין יש לו כח אדיר, עובד עגול וחלק ללא זיופים ועשן למינהו. אבל הוא אוכל שמן כ- 2 קילו ל 4000 ק"מ, במילוי שמן האחרון כנראה שהוספתי יותר מידי שמן ואז התחילו נזילות מהצד הימני (כיוון נסיעה) של המנוע שאינן מפסיקות כנראה מחזיר שמן כל שהוא דבר שמוסיף לאיבוד השמן. אני מתכוון לבצע את טיפול החלפת השמנים בשבוע הבא ולפנק את המנוע בשמן אחר 5W40 המומלץ ע"י לובינסקי (כרגע יש לי 5W30) השאלה שלי האם כדאי / רצוי להוסיף את התוסף המדובר BG RF-8. אני יודע שהוא מתנהג כמו דבש (צמיגי) אבל האם הוא יכול לגרום נזק למנוע?
  14. תודה לכולם מצאתי מקורי בפורז 2000 ביצחק שדה בת"א על הדרך לקחתי גם גומיות למסרק הגה - אחת נקרעה וצריך להחליף אשמח לקבל עיצה איך להחליף את גומיות המסרק
  15. מחר אהיה במרכז ואוכל להסתובב במסגר מדובר בצינור ניאופרן שמיוחד לדלק (כך הבנתי)
  16. מדובר בצינור גמיש שמחבר בין המיכל לצינור המילוי מידות: 48.5 מ"מ קוטר פנימי 55 מ"מ קוטר חיצוני 145 מ"מ אורך אשמח למידע ממי לקנות
  17. מחפש לפיאט 127 דור 2 1979 צינור גמיש המחבר בין הצינור (מתכתי) של מיכל הדלק למיכל עצמו (אורכו כ 15 ס"מ וקוטרו כ 50 מ"מ) נאמר לי שעדיף מסוג ניאופרן
  18. אותה תופעה בדיוק קרתה גם אצלי לאחר שטיפה חיצונית וייבוש של אוויר בלחץ (כמו בכל תחנת שטיפה) גם אצלי התופעה נעלמה לאחר שהמים התייבשו. ניתוק המצבר לא יעזור. המסקנה היחידה שהגעתי אליה הייתה - חדירת מים למחשב בשטיפה הבאה אשים סיכוך נגד מים על המחשב ונראה. עדכן אותנו במידת האפשר על פתרון התקלה
  19. אסולין זה אימפריה היחיד שמוכר בבאר שבע
  20. Shy_C5

    ריטמו 130 TC

    כנס למועדון פיאט http://WWW.FIATCLUB.CO.IL תמצא שם את הגילי בעל האתר עם הריטמו שאתה מחפש (קבריולה)
  21. לי זה קרה בסיבובים כשהיה חסר לי שמן מנוע ( אבל היה גם מלווה בציפצופים)
  22. מאוד פשוט ועובד! קח תפוז תקלף את הקליפה ועם הקליפה תשפריץ את השמן (זה ששורף בעין כשמקלפים תפוז ומשפריץ מידי פעם) מעל המדבקה צריך כמות גדולה של קליפות, תן לו כמה דקות לעבוד ואז תסיר ללא חשש. מאידך כמו שכתב הבחור מעליי - יש תרסיס תפוזים של 3M שמוריד כל דבק (הוא מבוסס על השמן שיוצא מקליפת התפוז) ב ה צ ל ח ה!
  23. יש אנשים טובים בארץ הזו שלא רוצים להתעשר על גבינו טלפון קצר לאמנון ממוסך אם הדרך ויש פתרון בצורת יוניט בלבד - בלי כל הצינור הארור כל הכבוד לאמנון ותודה על העזרה חג שמח לכולם
  24. תשמעו, אני ממש עצבני עכשיו, התקשרתי ללובינסקי לשאול אם יש להם את היוניט לחץ שמן היראולי להגה כח. ומה התשובה שקיבלתי? אין יוניט - יש את כל הצינור להגה כח שעלותו 2460 ש"ח לפני מע"מ הם בדקו לפי מספר הרכב ואמרו שבדגם הזה לא ייצרו חלק זה בנפרד אלא את כל הצינור אבל, אמרתי - היוניט מתברגת החוצה למה לשלם על כל הצינור? - "זה מה שנמכר בחברה" ענו לי ואני שואל - למה? למה אני צריך לשלם על החלפת יוניט מסכנה משהו כמו 3000 ש"ח כולל עבודה כי צריך להחליף את כל הצינור? מה? אין להשיג יוניט בנפרד? התקשרתי למורשה אחר וגם הוא אמר אותו דבר - אין להשיג בנפרד. מישהו מכיר אולי פירוקיה שמוכרת דברים כאלה? ממש לא בא לי להוציא עכשיו 15% מעלות הרכב על יוניט
  25. פתחתי פה, לפני יומיים נשרפה לי המנורה הימנית (אחרי יותר משנתיים = HELLA) קניתי שוב זוג HELLA ב 80 ש"ח באוטו דיפו, תוך דקה וחצי החלפתי אותה וזהו נגמר הסיפור!
×
×
  • תוכן חדש...