שלום לכולם!
קודם כל רציתי לומר שאני נעזרת המון בהודעות קודמות מהפורום...
ועכשיו לבעיה שלי - לקחתי היום פורד פיאסטה 97' למכון בדיקה (מונדיאל, בהמלצתכם). שם מצאו פגיעת שלדה קטנה יחסית בקורה מאחורה ומקדימה. בעל הרכב, יד שניה, לא סיפר לי העל הפגיעה לפני כן.
התיעצתי עם מישהו שאמר לי שבמקרה כזה בעל הרכב צריך להוריד 20% מהמחירון.
אם הוא היה מוריד - הייתי קונה. הבעיה היא שהוא לא מוריד...
אני שילמתי 500 ש"ח על בדיקה + יומיים שנסעתי לראות את הרכב = שני ימי עבודה (טוב, אני לא עובדת... אבל הכאב ראש גם כן שווה כסף). שמעתי איפשהו שאם היתה פגיעת שלדה, בעל הרכב צריך לשלם את הבדיקה (במידה והוא לא סיפר עליה כמובן). כמובן שגם את זה הוא לא מוכן לעשות... הוא טוען שהפגיעה היתה ביד ה-1. למרות שבמקביל, הוא טוען שאבא שלו לקח את הרכב למכון בדיקה כשהוא קנה.
אוף. מה אני יכולה לעשות?
אשמח לעצות מכל סוג...
לקנות במחיר מלא? (9000), לעבור הלאה (), להתעקש שישלם את הבדיקה? (איך...?).
תודה מראש, אפרת.