Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. ערב טוב לכולם כאמור הרכב הוא פונטו מנוע 1300 {כמדומני} עשיתי חיפוש בפורום ונתקלתי בבעיות דומות. (אבל מכיוון שזה לא אותה בעיה זה לא עוזר לי לפתור אותה) אבל בפונטו של חברי. בנוסף לזה שהרכב מתחמם כשמכבים את הרכב שומעים את המים מבעבעים כשהם במצב רתיחה. חשוב לציין שהרכב אפילו בנסיעה ממש איטית הכל בסדר. ושעשו ראש מנוע לפני חצי שנה בערך. מה לדעתכם צריך לבדוק חוץ מזה שהוונטות בפעולה מהירה? תודה מראש לעוזרים .יוסי.
  2. רק לא לשכוח שהשילדה ברכב הנ"ל מחוברת עם ברגים וניתנת לפירוק והרכבה (ולא כמו השילדות הישנות) כך שזה יכול לתת קייס רציני למוכר שאולי החליפו ל"שילדה" חדשה ולא תיקנו אותה כך שאין "תאונת שילדה"
  3. למדתי עוד משהו בפורום. מאשר! ואני חןשב שצריךבאמת להקפיד בכתיבת השפה העברית בתקינותה.
  4. איפה בירושלים? אולי אני יתקין ל205 כמה זה בערך עולה?
  5. רק הערה קטנה. בעניין הביטוח לפע מיטב ידיעתי הסוכנויות לא עושות ביטוח לרכבים. יש להם "ביטוח סחר" שזה פוליסה לעובד שלהם שיושב לידך שמותר לו גם לתת לך לנהוג. אז כל השאלה היא עניין של רצון
  6. לחמי יש קוואליר ידני עם מנוע 2200 ופעם זה היה אצלו באופן קבוע המחוג היה עולה ל3/4 ויורד ל1/4 עד שהוא החליף טרמוסטט והכל יסתדר (בהתחלה חשבתי שיש לו יוניט כמו לצרפתיות)
  7. אני מתייעץ בשביל חבר שלחוץ על רכב היה לו לנסר 89 והלך בתאונה
  8. כבעלים של סיטרואן סקסו שנת 98 לאשה. פיג'ו 205 שנת 97 יחסית חדשה. ופיאסטה שנת 97 שעדיין לא מכרתי. זה הפיאסטה השניה שהיתה לי לפני היתה שנת 90 מהניסיון שלי מבין שלושתם (היה לי בעבר גם שרייד ואכל 2 מנועים) הסקסו הכי נוחה. חסרונות: מזגן חלש מתחממת בקיץ בעיות בחשמל ובדלתות הפיג'ו הכי מהירה.בעיות קטנות ומעצבנות למי שלא מבין החל מיוניטים למיניהם ובפלסטיקה גרועה כפתורים דשבורד וכו' והפיאסטה הכי אמינה. חסרונות: יחסית איטית וחלשה אבל המעלות אין טיימינג לא מתפרק ומאוד חסכונית בדלק למנוע הזרקה
  9. התקציב נע בסביבות 15 אלף ש"ח. הייתי מעדיף אוטומט אבל אמרו לי שלא כדאי בשנים האלו אוטומט הם פחות אמינים. ההתלבטות היא בין אקסנט או 323 ואם יש למישהו רעיון אחר. אני לא רוצה רכב קטן כי אני צריך 3 כסאות ילדים מאחורה. ובאקסנט השנתונים יותר מתקדמים מה 323
  10. [סיליקון בבסיס האנטנה יפתור את הבעיה זה עדיף מגומיה?
  11. צהריים טובים לכולם. ברשות פיג'ו 205 שנת 97 ואתמול כשנסעתי בגשם ממש חששתי שאני הולך לשבת עם מטריה. נכנס לי כמות מים מהמנורה העליונה ובכל סיבוב ממש נשפך עלי כמות. למישהו יש רעיון? נראה לי שזה מהאנטנה אז חשבתי על רעיון אולי לקחת גומיה של אינסטלציה עגולה ולשים את זה בין האנטנה לגג. יש אולי רעיונות יותר טובים או שזה יכול להגיע ממקום אחר?
  12. אני חושב לפי מה שזכור לי מניסיון רחוק עם מזל כזה שהביטוח גרירה מכסה גם מקרים כאלה
  13. ערב טוב לכולם. יש לי בעיה דומה ב205 הכפתור האמצעי (בורר מהירות) עובד רק לצד ימין (בסירקולציה). הוא זז חופשי לצד שמאל אבל הוא לא מפעיל כלום. למישהו יש רעיון לבעיה?
  14. ערב טוב לכולם. אין לי הרבה ניסיון עם הרכב הזה כי התיאשתי ממנו די מהר. היה לי לפני כמה שנים לגאסי ספורט (עם סאנרוף וספוילר) מנוע 1800 אוטומט שנת 93. ביום הראשון אחרי שקניתי אותו התפוצץ לי צינור שמן של הגיר סבלתי מהקרבורטור אכל דלק גם אחרי ניקוי קרבורטור. הסחיבה בעליות כמו של הפיאסטה 1300 שהייתה לי. מה ששבר את גב הגמל שפתחתי את הסנרוף והוא לא נסגר הפכתי את העולם לחפש את החלק החשמלי שלו שאני כרגע לא זוכר איך קוראים לו. במרכזי בסובארו רצו להזמין לי מיפן כי לא היה בארץ תמורת 1500 שקלים. התיאשתי סגרתי את הגג ככה מכרתי ומאז אני רק עם אירופיאות 306.פיאסטה. סקסו . 205 בלי בעיה של חלפים הכל זמין וזול ואחרי הכל חסכוניות בדלק ו"מהירות"
  15. כן, ניתקתי את כל הכפתורים בכל הדלתות לגמרי, כי ראיתי שהם עושים פעולת ניתוק.
  16. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. אני חדש בפורום ואני ממש נהנה מכל העיצות והעזרות. יש לי חבר עם מיצובישי סופר לנסר וכהו סוגר את הדלתות הנורה של הדלתות לא נכבית לא בלוח שעונים ולא המרכזית ברכב. מיותר לציין שפירקתי כבר את כל הכפתורים בדלתות וגם את הנורה המרכזית. עוד הערה קטנה אין כפתור כזה בבגאז' ולדעתי גם לא היה. ושוב תודה לכולם
  17. ערב טוב לפי מה שזכור לי אצלי בסקסו יש קפיץ שסוגר על המנורה. וצריך להיות לו מסילה קטנה להכניס את הקפיץ
  18. הם יושבים בכניסה ל"כפר דניאל" אם אתה רוצה אני ייתן לך הסבר מדויק איך להגיע אם תגיד לי מאיפה אתה בא
  19. יש עו פירוקיה ענקית יש להם את כל הרכבים ומפרקים שם הכל קוראים להם "אורדן" הם נמצאים במחלף בן שמן במושב אחרי גמזו ויש את וויצמן שהם מאוד אמינים
  20. מהניסין שיש לי קצת עם טסטים אפשר להכשיל ע"ז ובטסט ליין בירושלים נחשלתי בטסט כבר כמה פעמים על חלון שלא ירד או לא עלה
  21. מחפש שני מושבים קדמיים ריפודים כחולים לפיג'ו 205 forever (יש לי מושבים אחרים חדשים להחלפה) וכן חסר לי מנורות ערפל. ודשבורד שלם מעל הלוח שעונים אבל אני מאמין שיהיה מאוד קשה להשיג את זה ועוד דבר אחד קטנטן בבקשה את הפלסטיקה של המאפרה עם המצת גם חסר לי
×
×
  • תוכן חדש...