Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. מה אתם אומרים על הרכב הנ"ל אמין לא אמין כדאי לחפש או עדיף מאזדה בשנתון הזה? להזכירכם שמדובר בצורה המרובעת וקרבורטור.
  2. yosik

    מזדה 626 1999

    99 כמדומני זה ה"צורה החדשה" כבר. יש לי חבר אם כזה רכב לא עושה לו בעיות בכלל מלבד זה שהוא החליף תושבות אבל זה תליו על איזה רכב מדובר כמה ק"מ? איזה יד ואיך התנהגו אליו. בסך הכללי לדעתי מדובר ברכב אמין ונוח ללא בעיות מיוחדות צריך רק לקחת בחשבון צריכת דלק של מנוע 2000 סמ"ק
  3. תיקח בחשבון שהמאזדה נורא צפופה מאחורה ואם אתה מתכוון לקחת אנשים מבוגרים זה מתחיל להיות בעיה ואני לא מדבר על 3 נוסעים. גם הדלת כניסה לתא מטען רצת צרנ וזה יכול נורא להפריע. חוץ מזה אחלה אוטו ומהנה לנהיגה.
  4. אני נתקלתי בסוחר בשבוע שעבר במקרה. שאלתי אותו בקשר לרכב? והוא ענה.(ולא שאל בקשר לאיזה רכב) ואז שאלתי אם אפשר להגיע בשמונה בערב והוא הודה שמדובר בסוכנות והם סגורים בשעה כזאת. הייתי חייב ושאלתי אותו איך הוא ידע על איזה רכב מדובר וכשהוא צחק אנרתי לו שעכשיו הבנתי שאם כל רכב שהוא קונה הוא קונה גם פלאפון. הנ"ל הודה לי בחיוך שקלטתי טת הרעיון וכך סיימנו את השיחה.
  5. האם העיצות הנ"ל מכוונות גם למנועים 1100 בנפח או רק 1400 סמ"ק?
  6. ערב טוב. לפי מה שידוע לי כשעושים טסט כל חצי שנה, אז האגרה השנתית מחולקת לשניים. אבל כמדומני במכון רישוי אין הנחות ומשלמים על המסלול מחיר מלא בכל טסט.
  7. אם מדובר על אוטמט לא הייתי ממליץ על סוופר לנסר
  8. אני רציתי להמליץ גם על "יונדאי אקסנט" שאולי היא לא מהנה לנהיגה כמו ה 306 (והיה לי ניסיון עם שניהם) אבל היא נורא נחמדה הייתי ממליץ יותר על המנוע 1500 אפשר למצוא כאלה שמורות ויפות נורא אמינות וחסכוניות לדעתי תמורה יפה לכסף אבל רק ידני.
  9. יש בירושלים בגבעת שאול מוסך שנקרא "ממן" והוא מתמחה ברדיאטורים ראיתי שיש לו חיישן לייזר שהוא שם על המנוע והוא רואה בדיוק את המעלות שם. ככה שתוכל לדעת אם השעון מזייף או שהרכב מתחמם , בכל אופן הוא בן אדם נורא נחמד ואמין קוראים לו משה תפנה אליו והוא יעזור לך בשמחה.
  10. ערב טוב. נתקלתי פעם בבעיה דומה וזה כי היה חסר מים במצבר ושהיה חם המים כנראה התאדו ללמעלה. תנסה לבדוק לא תפסיד.
  11. ואיפה קונים אותו? ואיך אני ידע מה אני בדיוק מחפש?
  12. סליחה טעיתי השמאלית נדלקת
  13. הבנתי את מה שכתבתם אבל אצלי רק הימנית נדלקת בלי המזגן
  14. כשאני מגשר בין ה + הקבוע לבין החוטים השניים אז שני המאווררים צריכים להידלק?
  15. איזה שעון של איזה חברה? וכמה יקר? ואיך הוא מתחבר על הבלוק? ומה מידת האמינות שלו?
  16. לילה טוב חברים. אז כמו שכתבתי הבעיה שלי שרק הוונטה השמאלית (כשאני מול האוטו) עובדת וגם שאני מדליק מזגן אף אחד מהמאווררים לא נדלק קבוע אני רוצה לציין שהרכב לא מתחמם וגיליתי את זה כי המזגן מקרר רק שאני בנסיעה מהירה. מה לדעתכם הבעיה? איך אני יכול לבדוק/לפתור אותה בעצמי? המנוע 1400 עם מזגן מקורי. תודה מראש יוסי נ.ב. ערכתי חיפוש בכל הנושאים הקשורים ובכל הבעיות של ה 205 ולא נמצא פתרון גם שהיו בעיות דומות.
  17. סליחה שאני מתערב שוב אבל הרכב שלי ויש לי עוד חבר עם 205 שהפנסים מחוברים רק ע"י ברגים ועברנו ככה טסטים בלי בעיה. ועכשיו אני יסביר לך איך לחבר עם ברגים קח שני ברגים קודחים ארוכים תדליק אורות ותעמוד מול הרכב שתוכל לראות על המכנסיים שלך את הגובה תאורה של הפנס ותוכל להשוות בין שני הפנסים. תקבע את המרחק של הפנס מהגריל ותקדח את הברגים לחלק האחורי של הפנס (כמובן מלמעלה). ותחזק את הברגים לפי הגובה שאתה רוצה שהפנס יהיה גם אם הברגים לא מחוזקים עד הסוף הפנס יהיה מקובע חזק למקום
  18. אני חושב שגם מיצובישי לנסר יכול לספק את הבקשה (שנת 89 90)
  19. ערב טוב. אני דווקא חושב שפנסים של ה 205 בדגם הישן אולי כן מתאימים. אבל גם אם לא גם אצלי ב205 וגם אצל כמה מחברי הקפיצים של הפנסים שבורים והפנסים עצמם מחוזקים ע"י ברגים ארוכים מלמעלה כשהם מכוונים. ב ה צ ל ח ה ! !
  20. ערב טוב. גם אני מצטרף להמלצות על "רדיו צליל" אני לא חושב שהם יקרנים ויש לי המון ניסיון איתם. תיגש שם לדני בחור נורא נחמד והוא יכול לעזור במחיר אם יש בעיה ב ה צ ל ח ה.
  21. תודה ארתור! הרכב מקורר ע"י מים רגילים.
  22. תודה רפי אני יבדוק ואמשיך לעדכן.
  23. בדקת שהמעצור עצמו נשבר? כי אצלי בסקסו המעצור עצמו שלם ונשבר ההלחמה בתוך הדלת שמחזיקה אותו
  24. ואם כך מה לדעתך אני צריך להתחיל לבדוק כדי לדעת את סיבת ההתחממות?
  25. תודה רפי על התגובה. המזגן הוא הרכבה ישראלית אבל המדחס כבר לא עובדהרבה זמן. אגב עם המאוורר היה עובד הפוך הרכב לא היה מתחמם גב בנסיעה איטית?
×
×
  • תוכן חדש...