Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. תודה אפריים. בהקשר להודעה הזאת גם תוכל לעזור?
  2. עוד שאלה קטנה בבקשה. איפה נמצא הפילטר דלק ברכב הזה ספציפי, ןהאם יש סוג מסוים שכדאי לקנות?
  3. המון סיבות: אני יתן כמה דוגמאות, 1. הרכב בלי טסט. (למעלה משלושה חודשים) 2. רכב מעוקל. 3. הקונה פחות מגיל 18. 4. רכב מנכה וכדו' שצריך לשלם את יתרת האגרה. 5. רכב משועבד. 6. רכב שירד מהכביש. 8. רכב מחברה שנסגרה. 9. וכו' וכו' אני מאמין שיש עוד סיבות במקרה שהרכב לא עובר בעלות בדואר צריך לגשת למשרד הרישוי (רק בעל הרכב או מיופה כח מטעמו,עם ת.ז. מקורית) ולברר את הסיבה. להלן דוגמא שהיתה לי בעבר הלכתי לקנות רכב, לאחר שהורדנו את השיעבוד בבנק עדיין נהרכב לא עבר בעלות, נסענו למשרד הרישוי והתברר שבעל הרכב התקין וו גרירה ורשם ברישיון רכב אבל לא שילם אגרה של כמדומני 180 ש"ח. אמרנו למשרד הרישוי שנשלם את זה מיד ושישחררו את הרכב. הם לא הסכימו שלחו אותנו לשלם בדואר ואמרו שיקח לפחות שלוש שבועות (בתנאי שלא יהיה שביתה) ורק אז הרכב יוכל לעבור בעלות. בקיצור לפעמים יכול להיות סיוט על שטויות או עצלות קטנה.
  4. תודה לברזילי ורפי לין על התגובות המהירות והעוזרות. מישהו יודע מה המק"ט של הפלגים? ואיזה צמיגות של שמן?
  5. ערב טוב לכולם. הגיע הזמן לעשות טיפול מאתיים אלף, אבל אין צורך להחליף רצועת טיימינג מכיוון שהוחלפה ב140. מה כן מומולץ חוץ מטיפול רגיל? הרכב עבר השבוע טסט לדעתכם כדאי בכל זאת לבדוק ברקסים? כמו כן איזה פלגים מתאימים לרכב, דגם מנוע hdz לפי מה שמופיע ברישיון? ואיזה שמן מומלץ איזה חברה ובאיזה צמיגות? ונראה לי שטני יחליף גם את החוטי הצתה יש חברה מומלצת? אני מתנצל שיש כ"כ הרבה שאלות אבל עוד דבר קטן באיזור קניון איילון איפה מומלץ לקנות? בתודה מראש לעונים ולילה טוב .יוסי.
  6. לא צריך לחכות זמן. ברגע שיש לך אישור מהמכון טסטים תלך למשרד הרישוי והם יראו את האישור וינפיקו לך רישיון. מניסיון, לפני שבוע היה לי הורדה, יום אחרי הטסט כבר הייתי במשרד הרישוי וקיבלתי את הרישיון. ב ה צ ל ח ה . . . .
  7. לפני שנתיים בערך, ישבתי בבית משפט לתביעות קטנות, בהמתנה למשפט. בקיצר היה שם משפט שהתובע היה בחורצ'יק (חוצפן ותכף תבינו למה), שחסם חניה של זוג מבוגרים, לטענתם הם ניסו למצוא אותו, ואחרי שהתיאשו שמו קרטון בין הפגושים ודחפו את הרכב שלו למרכז הכביש. הבחורצ'יק הביא דו"ח שמאי שיש לו נזק של חמש אלף ש"ח. הבעיה היחידה של הבחור שהוא לא זכה בכל התביעה, היתה כי הוא התחצף לשופטת (לענ"ד שלא שאשמתו הוא פשוט לא ידע עברית טוב.) ומכיון שכך השופטת קבעה שהזוג צריכים לשלם לו משהו כמו 200 ש"ח כמדומני, בכמה תשלומים כי אסור להם לקחת את החוק לידים. אבל אני רוצה להזכיר שאם הוא לא היה מתחצף לשופטת ומעצבן אותה לדעתי הוא היה זוכה בכל הסכום. אז בהצלחה לכל אלה שמציעים שיקח את החוק לידים יש סיכוי שהוא יפסיד במשפט.
  8. מניסיון אחרי שהחלפתי כמה שמשות ב א.א. גלס בירושלים, בחיים לא חייבו אותי בגומיה הכל היה מהביטוח.
  9. לגבי הקלאץ', הייתיממליץ לך לבדוק את הכבל קלאץ', כי בד"כ בקלאץ' קשה הבעיה היא בכבל. וגם עלות ההחלפה הרבה יותר זולה.
  10. בבירור כל הנורות נדלקות כולל הנורת stop והחום מנוע כשמדליקים סוויטש. אתה צריך לבדוק אם הוא ביטל את החיווט מהיוניט. וסתם עיצה טובה תתקין שעון חום מנוע זה יוריד לך מהלחץ וזה מוסיף המון ביטחון.
  11. למכירה קוואליר גיר רגיל שנת 95 המנוע עשה בערך 250 אלף. הרכב הולך לפירוק. מכירה של חלקים ממנו ויש הכל (כרגע במצב נסיעה) או בשלמותו. נא להשאיר הודעות בפרטי ומי שממש רציני שישאיר גם מספר טלפון ואני יחזור אליו. נ.ב. הרכב באיזור מודיעין. בברכה יוסי.
  12. אני רוצה להצטרף להמלצה בחום על צמיגי רונדו ברחוב בית הדפוס דודו ומומו נמצאים שם אנשים נחמדים ומאוד אמינים.
  13. מניסיוני עם רכב דומה גם רדיאטור סתום יכול להיות מקור הבעיה.
  14. לדעתי זה תללוי כמה קילומטרז אתה הולך לעשות עם הרכב, כי אם אתה הולך לדפוק קילומטרים יהיה לך המון בעיות בעתיד אתה תגיע מהר להוצאות גבוהות ויהיה לך נורא קשה למכור את הרכב אח"כ. אבל אם אתה לא נוסע הרבה אז רק תרויח מכך שאתה קונה את הרכב ביותר זול.
  15. מנסיון אתה יכול לנסות למצוא תייר שהיה בארץ בזמן שצולמת. ולהעביר עליו את הדוח ע"י הצהרה בפני עו"ד שהוא נהג ברכב. ולתייר אין הרבה מה לעשות חוץ מדו"ח שכדאי לשלם אבל ללא נקודות וללא שלילה.
  16. כלום לא יעזור הלילה גנבו לי רכב מסוג טויוטה שהיה נעול עם מנעול להילוכים בלי מצבר והרכב גם לא הניע כי הלך ראש והגיעו כנאה עם גרר והרימו אותו ימח שמם של כל הגנבים
  17. אני רוצה להמליץ על פורד פיאסטה אתה יכול למצוא בשנתונים קצת יותר מתקדמים והרכב אמין מאוד
  18. לפי מה שידוע לי מה שמחלק את החשמל לפלאגים זה המפלג. והכוהל תפקידו להמיר מתח חשמל מהמצבר לעצמה של הפלגים. וממנו יוצא כבל למפלג.
  19. לעניות דעתי ואם קצת סבלנות לא הייתי משקיע ברכב הזה שאין לו שוק בכלל. והייתי מחפש רכב שמור כמו מאזדה בשנתונים האלה שיחיזיק יותר זמן ויותר חסכוני עם בעיות פשוטות יותר
  20. מנסיון: בסיטרואן סקסו וגם ב 205 כשהמזגן דולק רק מאוורר אחד עובד. (בסקסו החיצוני) והמאוורר השני עובד עם יוניט לפי החום מנוע בלבד.
  21. yosik

    שברולט קבאליר

    כאחד שנוהג הרבה על קוואליר ידנית התאכזבתי מהמנוע יחסית לנפח ציפיתי לתגובות יותר טובות בעיקר בסיבובים אבל גם בפתיחות. למי שמתגעגע יש מצב שתעמוד למכירה בזמן הקרוב במחיר טוב כי אין טסט שנה אבל הרכב מטופל פיקס.
  22. לדעתי. אם אתה חושב שתוריד רק את מחיר המנוע אתה צריך לקחת בחשבון שמי שקונה את הרכב נכנס להרפתקה להשיג מנוע ולהרכיב אותו ואם זה לא טוב אז לחזור למוסך ולסדר והוא עדיין לא יודע עם זה טוב או לא כי הוא הרי לא יודע איך הרכב נסע ונשמע לפני. לכן זה שווה כ ס ף ! ! ! וזה מה שאנשים רוצים להרוויח אם הם לוקחים את כל הבלאגן הם רוצים לחסוך. אני חושב שגם 10 אלף זה קצת הרבה אבל לא יותר. לשיקולך האם אתה רוצה לחסוך כאב ראש ולמכור את הרכב ככה תפסיד כסף אם תתקן אולי יהיה החזר אולי לא.
  23. הרכב הנ"ל למכירה מנוע טורבו דיזל, מטופל בחברה עם ספר טיפולים מהיום הראשון שעלה לכביש. הרכב בצבע ירוק בקבוק, עם טסט לשנה, צ'נגר, וו גרירה ברשיון כמובן אבל לא נעשה בו שימוש. רכב פצצה עם מזגן מקפיא הכל עובד נוסע מצוין. אפשר בפרטי או בטל' 0546400071
  24. אני רואה שגם מפה לא תבוא הישועה. רק חבל לי כי בינתיים הרכב עומד ואני מתרוצץ.
  25. עדיין לא השגתי וממש מעצבן ליסוע ברכב למישהו יש רעיון? איפה רפי לין המלך שבטוח יוכל לעזור בעניין.
×
×
  • תוכן חדש...