מניסיון עם עגלת קוויני היא נכנסת עם מזוודה גם בסקסו וגם ב205 הבעיה היא רק עם האמבטיה של העגלה.
אנחנו השתמשנו בהתחלה עם סלקל ואח"כ עם הטיולון ואין שום בעיה נכנס בקלות.
שיהיה במזל טוב.
אין רכב שלא צריך תרמוסטט.
להוציא תרמוסטט זה קומבינה, וזה יכול להשתמע בתצרוכת דלק גבוהה, ועוד כמה סימפטומים.
לא סתם בחר היצרן לשים תרמוסטט.
היית בודק אם המוסך, אולי טעו בסוג ובטמפרטורת פתיחה של התרמוסטט ששמו לך.
בהצלחה בהמשך .יוסי.
מה אם האמריקאיות למיניהם?
כמו למשל פורד טארוס, שברולט לומינה, וכו'.
יש עוד הצעה מעניינת שזה לקסוס ls400 בשנתונים ישנים בין 92 ל 96 אבל שם תקבל הרבה יותר רכב עם פינוקים שאין בהרבה רכבים ואמינות די גבוהה ביחס לשנתונים ולרכבים המדוברים.
אני מסכים אם קודמי שמדובר על רכבים ברמה שונה לחלוטין.
אם נסתכל על נוחות אין ספק שהכי כדאי ה 406.
אבל אם נסתכל ברמת אמינות הייתי שוקל לקנות את הסוזוקי ורק מכיוון שמדובר על רכב בשנתון יותר מתקדם עם פחות קילומטראז' מה שאומר פחות בלאי.
אני לא בטוח שהפגאז' של הקסרה כ"כ גדול.
שרציתי להכניס עגלה (די רחבה) ומזודה הייתי בבעיה.
אלא אם כן אתה מוותר על המדף האחורי ואז אתה מפסיד חלק מהבידוד ושלא יהיה אפשרות לרמקולים מאחור.
לא נפגשתי בבעיה של יותר רעש בסטיישן.
גם לי בסקסו יש בעיה דומה.
הראשון לא נכנס עד שלא עוצרים ממש וגם אז לפעמים קשה.(מה שאין כן ב 205)
גם אצלי הקלאץ' ממש חדש אבל הבעיה היתה עוד עם הקלאץ' הישן שאז האשמתי את הקלאץ'.
ברור לי שהבעיה היא לא בכיוון כי גם אחרי הקלאץ' החדש הוא מפריד יחסית גבוה כי לא כיוונו אותו ואני לא חושב שחייבים לכוון.
לא צריך ללכת לתחנת משטרה.
מניסיון, שהתייר יצהיר בפני עורך דין שהוא נהג ברכב בתקופה הזאת תשאיר גם צילום דרכון עם חותמות כניסה כדי להוכיח שהוא היה בתאריך.
וברגע שיגיע המכתב של הדו"ח תשלח בחזרה למשטרה שיסבו את הדו"ח על שמו.
ב ה צ ל ח ה . .
מניסיון שלי הרכב וודאי יותר אמין מספיסוואגן (אחרי אינטרקולר לגיר).
ובאופן כללי אני חושב שזה רק סטיגמה כי הרכב מגלה אמינות די גבוהה.
ותיקח בחשבון שעל הסכום שאתה מדבר תוכל להשיג שנתון יותר גבוה.