Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. מקצר חוט ירוק עם חוט שחור [מדליק את הספק.] לוקח שתי חוטים צהובים אחד ל+ במגבר אחד לרימוט חוט שחור למינוס במגבר
  2. בכל מצב שהוא עם רשיונות מסודרים חובה! בודי בכל מצב נורמאלי כולל חלודה ורקבונות! אבל לא שאסי אחרי תאונה!
  3. אוקי הוא הוא ''הלנזאר החדש'' אבל למשל המגבר PLA3000D מחירו באתר של פייל 399.99$ תראו פה ובניצוץ מחירו 990 ש"ח תראו פה משהו מוכן להסביר לי את זה?
  4. אתר הבית פה
  5. המחירים שלהם כלכך זולים. ממש אבל ממש זולים! איך אפשר להסביר את זה? זיופים? מוצרים מחודשים? סוג ב'? עריכה: באתר הבית המגבר הכי זול מתחיל בכ 92$ וזה מגבר עוד חלש יחסית לשאר עומר
  6. המגברים הנ"ל יהיו יציבים ב2 אום זמן ממושך בוולאיום גבוהה? יש עוד המלצות על החברה הנ"ל?
  7. המידות של מזדה 323 01 הם: 1. 195/55R15 חישוק 6" 2. 195/50R16 חישוק 6" האם זה הגודל של הצמיג או של הג'נט עצמו? ומה המספר 6" אמור להביע? ואם אני מבין נכון? אז.. 195-היקף 55-קוטר 15/16- רוחב (רוחב הצמיג שנוגע בכביש?)
  8. avk הוא היתכוון שסאב מורכב בתיבה עם פורט יהיה יותר מרוח מאשר מדויק וזאת בגלל בריחת אויר לפי התמונה שהבאת אני רואה שהסאב מורכב על תיבה אטומה, ואם היא בנפח המומלץ אז בוודאי שהסאב ידפוק כמו שצריך ובדיקנות!
  9. רק הבעיה שהוא עולה יותר מפי שתיים מהתקציב.. שמעתי אותו ואהבתי אבל הוא יקר
  10. מה ההבדל בין שניהם? חוץ מזה שה-1202D מופיע באתר לא מצאתי הבדלים וה-1202D יותר זול ב40 שקל..
  11. green monster אתה יכול אולי להמליץ על חנות שמוכרת אותם וניתן להזמין(בדואר) את הכבלים מהסדרות הגבוהות גם מתח וגם RCA? כי לא מצאתי מקום שמוכר אותם באזור מגורי. תודה! עומר
  12. הרכב הוא פונטו. אבל אבא שלה מעיף וקונה אוטו כל חודש אז צריך סאב טוב שעושה רעש אבל אכותי ולא נימרח יותר מדי.
  13. בכיף אני יבנה לך! אבל כמה אתה משלם לי? וברצינות בכל אופן תיבה ראשונה או לא. תחזק עם 5 ברגים לפחות כל צלע
  14. נעשה לך קצת סדר. המרכיב (הנהג כביכול): חייב להיות מעל גיל 18 בשביל להרכיב המורכב: כל גיל כל עוד רגליו מגיעות לרגליות של הנוסע יש אופנועים וקטנועים שהם דו מושביים ויש להם כבר רגליות ואבזור תומך לנוסע ויש כאלה שהם חד מושביים בלבד ואי אפשר להרכיב עליהם. מקווה שעזרתי עומר.
  15. אפשרי. אבל אתה צריך להוסיף לפני הטויטר קבל שיחתוך את כל הצלילים הנמוכים. עומר.
  16. מסמרים? אתה הולך להיצטער על הטעות הזאת! במשך הזמן מהבאסים הלוחות יפרדו ויהיו לך בריחות של אויר. וזה בדוק! עריכה: כדי לך כבר עכשיו לחזק בברגים. לפני שאתה מכניס ברגים אתה קודם חור עם מקדח ב2/3 מהעובי של הברגים ואז מכניס את הברגים לאט לאט כדי שהאמדיאף לא ''יתפוצץ''
  17. אני יחזור ויזכיר שהסאב הוא לחברה שלי התקציב הוא 400+/- לא תקציב שאני היתי מקציב לסאב בכל אופן! היא אהבה את הלאנזר אצל חבר שלי בדיוק כמוני כי הוא ישב על כיוונים שלו המון זמן והגיע למקסימום מצידו. הP2 יקר ועובר את התקציב בהרבה יחסית, אני מתלבט בין הלאנזר לP1. חברה שלי מעדיפה את מה שיהיה יותר חזק מבינהם אז אני רוצה לדעת כמה RMS הלאנזר.. תודה לעונים עומר
  18. לגבי המגבר אין מה לדאוג JBL 75.4 הסאב הנוכחי סתם סאב בלי חברה בתיבה עם פורט מפלסטיק דק
  19. חיפשתי בכל חנות שיש אליה קישור מזאפ ובאף אחת מהן אין מידה על הספק ב RMS, פשוט שמעתי את הסאב אצל חבר ואהבתי את הצליל שלו בתיבה אטומה הוא פאנצי ודי מדויק ויורד נמוך מישהו אולי יודע? תודה עומר
  20. מישהו יודע אולי כמה RMS ה-lanzar max12, לא מצאת מידע עליו!
  21. יש רק סאבים של פיוניר שניכנסים בתקציב הזה? או שיש עוד כמה דברים מענינים?
  22. יכול להיות שזה עד שנת 97? כניראה לא הבנתי נכון את הטבלה תלחץ פה
  23. המידות הם: משנת 97 5.25" משנת 01 6.5" ממליץ על מורל פולסhttp://www.zap.co.il/zapnewmodels.asp?Sog=T-Speakers&DB141014=141049&DB25444=130119&DB25457=58867
  24. אז ככה, אני צריך המלצה לסאב בשביל חברה שלי, שאני כבר לא יכול לסבול את הסאב שיש אצלה באוטו כי שמגביהים קצת יותר מדי שומעים את הסאב מחרחר כי הוא חלש מדי. התקציב הוא עד 400 שקל, לא כולל תיבה ולא כולל יד שנייה. לא חייב בכלל סאב אכותי העיקר שיתן באס חזק ושיעמוד בעומסים. תודה לעונים עומר.
×
×
  • תוכן חדש...