Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. ישראל אני מבסוט על העבודות שלך! אבל שאלה אחת, איך יש לך כח לעבוד בחורף? אני מהקור לא מדליק אפילו את המערכת ולפותח השירשור, תתחדש! בחרת בעל מקצוע אומן
  2. זה לא הגיוני מה שאתה אומר, כי אלה ניפקדיות של פחות מ24 שעות, והמשפט עליהם זה סירוב פקודה או ניפקדות לוז! אתה יכול לקבול על הזנה לא תקנית של סימול עבירה
  3. שלום לכם, בקרוב אני משתחרר מצה"ל. אני הולך לקראת מסלול הנדסאי באחת המכללות בארץ, ואחת מהדרישות שלהם זה מבחן פסיכוטכני. חברים אמרו לי שהמבחן נורא קשה וחלק נכשלו בו, אז אני מחפש דרכים להיתכונן לקראת מבחן פסיכוטכני. איך אפשר להיתכונן לקראת מבחן כזה? יש מקום שמלמדים? שיטות? ודבר שני, שאני הולך להירשם במכללה, איזה שאלות אפשר לשאול ומה מומלץ לברר לפני שנירשמים? לדוגמא: מספר תלמידים בכיתות לימוד? מספר סמסטרים? תנאי כיתות ומעבדות? כישה עם רכב וחניה מסודרת לאופנועים? שאלות עם נושאים שאני יוכל לקבל רושם טוב או לא על המכללה. פשוט תמיד עולות לי שאלות אני שוכח לרשום ואני שוכח מה רציתי לשאול בתודה מראש עומר
  4. גם בחצי שנה הראשונה, כל יום ניפקדות ניכנס לתב"ן (תקופה בילתי נמנת), וגם כל יום מעצר/מאסר. אם מוותרים לחייל בעל ימי תב"ן, מוותרים רק אם לחייל יש יותר מ90 ימים כאלה. המכונים "דפוק" וגם אז לא מוחקים הכל, מוחקים את הימים של המעצרים. אני עוד חצי שנה משתחחר ויש לי עדיין 22 ימי דפוק מהחודש הראשון לשירותי. קח את זה לתשומת ליבך בברכה חייל ג'ובניק (שהיציאות שלו זה 5/9 יומיות) [ ואני לא גאה בזה ]
  5. כניראה שהידקת את הכוס חזק מדי תנסה שוב לסגור את הכוס אבל לא בחוזקה, בערך במומנט שסוגרים פלאג לראש מנוע, בעדינות אבל שלא ישתחרר.
  6. הכלי באמת יפה, ראיתי אותו מספר פעמים בחדרה מול הלפיד. מקווה שתהנה איתו!
  7. אל תשכח להכין חור דקיק מוביל לברגים של המגבר כדי שהוא יחזור בצורה שרצית לפלטה. ואל תשכח את העיניין של הRCA שהוא לא יעבור לך ליד כבלי מתח.
  8. תודה רבה ישראל! כן באמת החיוך של עומרי מסמל הנאה מהתוצאות! הכי חשוב שבאמת בסוף שומעים טוב, ועומרי מבסוט על התוצאה של ההתקנה ועל הדרך שלה. למרות שחסרה הזווית של המיד באס מהבניות הקודמות אה עומרי?! שוב בניות?
  9. אלה התמונות להיום, אם יהיה יום יפה מחר נגמור את ההתקנה. בכללי על ההתקנה חיווט ראשי 4 G חוט רמקול למידוופר דרך הקונקטור 2.5 מ"מ חוט רמקול לטויטרים 1.5 מ"מ התצוגה של החיישני רוורס קיבלה מקום חדש בידוד ראשוני מתחת לטבעות ועליהם וזהו סה"כ התקנה פשוטה וקלילה ישראל תודה נשמה
  10. עומרי תתחדש לך שמחתי לעזור! החשבון ישלח אליך בדואר
  11. 3500 זה זול לאסלה תלויה עם ניאגרה סמויה. האסלה עולה לבד סביבות 1800 כולל התכנה ומושב. הניאגרה הסמויה מצריכה בנית נישה הפוכה, שזאת עולה לבד בסביבות 2000-2500 כולל חיפוי וקונטרוקציה פנימית. (ניארגה+הנישה ההפוכה) אם לא עברת עם הקבלן על שקעים תעבור איתו עכשיו תראה איפה אתה רוצה להוסיף/לבטל שקעים, שלא יהיה שלב שאין נקודת חזור. מבעס בבית חדש למתוח כבלים מאריכים.
  12. החברה הייתה בעבר במפעל בעמק חפר, אבל המפעל ניראה נטוש. החברה פשטה רגל? או שהיא עברה מקום? אני מעוניין לזווד סוואנה לעבודות שטח אודה על כל עזרה ועל רעיון אחר אם יש. בתודה מראש!
  13. שומרון אלקטרוניקה בחדרה
  14. וואלה ישראל אני מבסוט עליך! ניראה שהבניות מתקדמות יפה, בהצלחה אני מחכה לא פחות ממך ומג'וניור להשמעה.
  15. תתחדש, גם לי יש את אותו הרכב(1.6 ל') ואני התקנתי את המגברים בצד הפנימי לכיוון הכיסאות, מחשש לפריצות עקב קליטת המגברים. אבל התקנה יפה ומושלמת!
  16. בחיפה באזור תעשיה, שכחתי איך קוראים לחנות. ותיקי הפורום בטח זוכרים את השם של החנות
  17. תתחדש אלכס, מחכה לתמונות הסופיות! איטום יש? מה עם בניה בדלתות?
  18. הבעל בית שלי קנה בשעה טובה סוואנה עם ספסל ומחיצה. יש רווח בין המחיצה לדלתות של 160 ס"מ, אני רוצה לעזור לו למצוא דרך לבנות מדפים בצורה הכי שימושית. כאן אתם ניכנסים לתמונה, ומעלים תמונות של מה שעשיתם אצלכם בסוואנה בתודה מראש לכל העוזרים!
  19. אתה מתכוון לא תתאים מבחינת נפח? יש דרכים לפתור את הבעיה.
  20. אדי לדעתי אחרי יצירת תבנית המוצר צריך להיות יותר חזק, יותר אטום ויותר קל לעבד מוצר כזה. ולך תידע אם ישראל גוניור לא מתכנן להתחיל פס יצור לתיבות פורדט אבל כמו שאמרת, שיקולי מחיר חומרים ושיקולי תשלום על העבודה הם השחקנים המרכזיים פה.
  21. הבנת אותי. אתם פשוט מחזקים את התוצר הקיים
  22. ישראל התיבה שבניתםם בינתיים תקבל עוד שכבות של פיבר? או שממנה אתם עושים תבנית ואז יוצקים את הפיבר וככה יהיו הרבה פחות ליטושים?
  23. הרדיו דיסק של פיוניר ה5050 מצויין יש לי אותו בשידוך עם טמפו ומגבר. הרדיו דיסק נוח ומעולה למחיר שלו, 3 שנים יש לי אותו ואני מרוצה. יש שליטה מלאה על סאב, חיתוך תחתון לבמה קידמית ואקולייזר 12 ערוצים. יש לו USB נוח שנימצא מאחורה, ולא מכוער על הפאנל, בעזרת מתאם אפשר לחבר לו איפוד, ויש לו כניסת AUX. לפי האוזן שלי הטמפו היו נישמעים יותר טוב מהJBL תשב ברכב, תקשיב לרמקולים ותראה לאיזה צליל אתה יותר מתחבר. רק אל תשכח שהטמפו מוגברים דרך הרדיו דיסק אז בטח הם ישמעו לך טיפה פחות איכותיים.
  24. תמונות לא יעזרו.. צריך לעשות ישיבה אצל ישראל הפעם הפלאפל עלי
×
×
  • תוכן חדש...