Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. גם אורנים נותן 30 אגורות בכל יום שלישי עד 22:00.להתרחק מיעד ו טן? בינתיים האוטו מגיב יפה. לא נתקלתי בבעיות. בל נשכח כי תחנות הדלק מנוהלות על ידי זכיינים שמחפשים להעשיר את כיסם, פעם הם היו שייכות לנכי צה"ל, היום בעל תחנת הדלק, או יותר נכון הזכיין, מחפש לעשות רווח נקי. ע מה הוא מוהל את הדלק,אין לי מושג, כך שתחנת דלק ששלט "פז" מתנוסס מעליה בצהוב מאיר עיניים לא תמיד תגרום להרגשה טובה בלב שהדלק נקי.
  2. בין הVIEW למ.מ.מ טסטים... מול תחנת סונול
  3. בוצע,לא עזר עקב כך שיש חדירה של שמן,ממש לא מאסיבית מראש מנוע לאיזור הרינגים.ידוע,כבר 5 שנים כך...
  4. אני גם גר בפסגת זאב, הרכב בבעלותי חמש שנים,ארבע שנים הייתי מתדלק רק בדלק ניות עם שנפלתי איתם לפני שנה בערך,תאתר את ההודעה שלי, רשמתי שם שבגלל דלק מלוכלך הרכב גמגם ואף נתקע, בפז הפסיגה אני ממש לא ממליץ לך לתדלק,תדלקתי שם גם לפני שנה וגם הרכב עשה לי בעיות. בנווה יעקב אבא של אישתי מתדלק באופן קבוע, שאני תדלקתי שם הBMW פתאום עשתה 300 ק"מ למיכל(?!!!) אני ממש מקפיד לאפס את הקילמטרז בכל תדלוק, כך שאני יודע איזה דלק יותר נותן לי ק"מ, בסופו של דבר כבר 3 חודשים שאני מתדלק רק ב"יעד" ליד האומן, גם 35 אגורות הנחה לליטר וגם הרכב נוסע משהו כמו 420 ק"מ למיכל (+- הממוצע שלי זה 400 ק"מ למיכל)
  5. הם חדשים צביקה, אני לא מוציא 250$ על חוטים חדשים...
  6. שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה, החלפתי חוטי הצתה לפני כחודש+, ומלפניי שבועיים, לא יודע מתי זה קורה, ולאחר כמה זמן שהמנוע עובד והאם הבורות שיש בירושלים משפיעים על כך, חוט הצתה מספר 3,ורק הוא,פשוט משתחחר ויוצא מהמקום שלו. כאשר המנוע חם,מאוד קשה לדחוף אותו בחזרה למקום,כאשר המנוע קר,הוא מתחבר ואף משמיע את הקליק הידוע. החלפתי בין החוטים, ועדיין אזור מספר 3 בעייתי מאוד, יש רעש של קליק, הכבל מחובר,בנסיעה מכאן לשם הוא לא יוצא,אבל פתאום כן.שוב אני לא יכול להגיד מתי,לפעמים גם אחרי 20 קילומטר הוא יוצא ולפעמים אחרי 150 ק"מ הוא עדיין במקום. מה הבעיה? איך ניתן לקבע אותו בכדי שלא יברח מהמקום (אני מזהה מייד כאשר הוא משתחרר,כאשר מתחילים נסיעה המנוע רועד מעט)? י ש לי 4 חוטי הצתה ישנים,במידה והקילפס פגום לפי דעתכם,האם ניתן להחליף חוט הצתה אחד בישן? תמונות מצורפות,תודה לעוזרים!!!
  7. יש אמת בדבירך,אבל אני מפחד שאחי יכנס לבור ללא תחתית ויישור קו עם האוטו הנ"ל יעלה כסף שלפי דעתי אין כל כך מה להשקיע בו עצם כך שהחלקים יקרים כל כך והרבה מוסכניקים לפחות בירושלים מעדיפים שלא להתעסק עם הרכב הזה עקב מכניקה לא פשוטה (האוטו אכן צפוף באיזור המנוע,מאוד קשה להגיע לחלקים-לדוגמא:בכדי להחליף נורה בפנס היה עלינו לפרק את כל הפנס מהמקום-משהו כמו 8 ברגים שלהגיע אליהם היה גיהנום!)
  8. שלום רב, לאחי יש את הרכב הנ"ל,קנה אותו לפני שנה,הרכב עשה 140000 קילומטר, לא סובל מאיבוד מים ברדיאטור ונזילות שמן למינהם. עשה כבר טיימניג, והחל משבוע שעבר, התחילו בעיות מוזרות. הרכב לא מניע בלילה (?!!לא יודע מה קשור) אבל שיש שמש הוא כן מניע ללא בעיות, לא מדובר במצבר,והאוטו לא סולארי למי ששואל, בכל מיקרה, האם לדעתכם להתחיל לטפל ברכב או למכור לחלקים? נ.ב ביום שישי האחרון כאשר הוא לא הניע,זיהנו כי אחד מחוטי ההצתה נמס לחלוטין, החוט הוחלף והרכב הניע ללא בעיות. תודה לעונים....
  9. OK,גם מים כחולים ברדיאטור החלפתי. NEXT?
  10. הם סתם שומרים על הבתים של המרינס בירושלים,אין להם שום סמכות נגדך,רק סמכות עיכוב כמו כל אזרח רגיל במדינת ישראל. בדרך כלל הם מסתובבים עם רחרחן, ובודקים שאריות של חומרי נפץ ברכבים שחונים ליד הקונסוליה. רוצה לעבוד שם???
  11. אל תשאל שאלות בכדי שאני לא יענה לך שקרים
  12. אין בעיה בכלל,אבל בקרוב אני צריך להחליף שמן ברכב,אני בכל פעם עושה פלשינג למנוע לפני החלפת השמן והפילטר שמן,אז הפעם אני אוסיף שוב,שמע,65 שקל זה שווה,כי הליקווי מולי עולה 150 שקל לפלשינג+תוסף מנוע. אז אני קונה פלשינג ב40 שקל והתוסף ב65. לפי דעתי שווה. כל עוד זה לא פיצץ לי מחזיר שמן או גרם לבעיה כלשהי,סבבה. דרך אגב,אם משהו משתמש בNRG,אני אשמח לדעת גם דעות על תוסף ישן זה.
  13. שחכתי,גם פלטר דלק הוחלף לא מזמן
  14. שלום לכולם, ברשותי רכב BMW 318I מנוע M40 שנת 1992 שעשתה כבר 234,000 ק"מ. נשאר לי קו אחרון ירוק וזה אומר שאני צריך להתארגן לטיפול. מה להחליף חוץ מ:שמן+פילטר שמן? ב228 החלפתי צינור דלק ופילטר אוויר של המזגן. +החלפת שמן ברקס+החלפת שמן הגה כוח+פילטר אוויר (מקורי כמובן) ב229 אלף החלפתי פלאגים(בוש 4 אלקטרודות) + שמן ופילטר שמן ב231 אלף החלפתי חוטי הצתה-תודה רבה רבה לרון-הנסיך,על עזרתו. ב232 טיימינג+רפידות ברקס מקוריות. מה נשאר עוד להחליף בטיפול הקרוב? תודה לעוזרים,בעיקר לרון ועמוס.(וגם יאשיה פיצפוץ....)
  15. רכב עם לוחית זיהוי צהובה שנגמר ב22 שייך בדרך כלל לבילוש של הקונסוליה האמריקאית בירושלים ברחוב אגרון,יש להם מיצובישי כריזמה כסופה שמסתובבת כל הזמן באזור וליד שייח ג'ראח... הכי כיף לצעוק ליידם שהם עוברים: "מזה 22 בסוף עם לוחית צהובה?אתם בילוש נכון?!!!"
  16. לכל מי שחושב לא לשלם,,,בבקשה,תבעו אותי על ידי עורכי דין שלא שילמתי דוח באיטליה,5 דוחות חניה. שילמתי,מה לעשות...
  17. אצלי זה קרה ברכב לםני כמה חודשים,2 צינוריות ברזל שנכנסות למנוע וטיפטפו דלק בדקות הראשונות עד שהאזור התחמם והם התרחבו, עלה לתקן + עבודה 150 שקל במוסך נירגד ירושלים,מורשה BMW וידוע בשחיטה שלו במחירים.
  18. מהמחיר? עולל משאבת מים,מותחנים,כל העסק המדובר? תודה לעוזרים ****הרכב לא בשבילי,,,אין מצב שאני נוגע בדבר כזה,זה לחבר....****
  19. eladns

    מחפש חברה שמשכירה קבריו

    הייתה אחת באוויס באותה קבוצה כמו מרצדס E230 BMW525 וVOLVO S80 משמע 850 שקל לפני מע"מ ליום. נ.ב הרכב מת בטוטאל לוס לפני חודשיים בערך בירושלים
  20. עשיתי טיימניג ברמאללה (מוסך מועתז,מתעסק אך ורק בBMW ויש לו הכל,ממחשב מרכזי ועד לחלקים שאפילו העובדים בנירגד ירושלים טענו כי יש רק לו והם צריכים לעשות כל הזמן הזמנה מקמור בתל אביב...-עובדת שחכיתי בזמנו יומיים בכדי שיביאו צינורות נשם למנוע שלי,מקאמור לנירגד) לרכב (הוא אפילו נתן לי חשבונית!!!הזוי משהו),כולל החלפת מותחנים ומחזירי שמן,עשיתי שטיפת שאסי מתחת למנוע,נחכה ונראה...אני ממשיך עם הבדיקות והרישומים של הרכב,שמן פר קילומטר...
  21. שלום לכולם ותודה לעונים,בעיקר למרק,עמוס והנסיך. האם ההחלפה לשמן סמיך יותר לא תפגע במחזירי שמן? הרכב כרגע עומד על 233 אלף ק"מ. תודה לעוזרים.
  22. שכרתי רכב באיטליה בתאריך 28.8.2007 בעזרת וואצר ששולם במלואו כולל ביטול השתתפות עצמית. זה עלה לי 1400 שקל בערך. היום התקשרו לאימא שלי ממשרד עורכי דין בתל אביב וטענו כי יש חוב לחברת האשראי על סך 1200 שקל ואם לא אשלם אותו,יופעל כנגדי הוצאה לפועל. התקשרתי אליהם ובקשתי לברר פשר הדבר, הם שלחו לי בפקס את הדף המצורף,לפיו בוצעה עיסקה,בתאריך 28.8.07 והחיוב הוא בתאריך 21.09.2008????? במרץ 2008 סגרתי את החשבון בבנק המדובר והשמדתי הכרטיס אשראי. איך נעשו תשלומים עליו? מהיכן הגיעו חיובים שונים מחברת סיקסט שנה אחרי ששכרתי רכב? 5 חיובים שהם אותו דבר על סך של 24 יורו? אמרתי לעורך הדין כי אינני מוכן לשלם זאת,הוא טען כי יופעלו כנגדי הוצאה לפעול ואני טענתי מצידי כי יש חשש שמשהו השתמש בפרטי כרטיס האשראי שלי. עקב כך שהחיוב לא נראה לי הגיוני. הוא טוען כי הוא יבדוק זאת ויחזור אליי. יש מה לעשות בנדון? הסיפור נראה קפקאי משהו.
×
×
  • תוכן חדש...