Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. נא לא להתקרב לפיקאסו,איזה רכז מזעזע! יש לנו אותו בחברת השכרה והוא גרוע מבחינת כביש וגם ים תקלות. מוסך קאיה אייכות בירושלים עושה הרבה כסף מהרכבים האלו מאוויס. גרנדיס דגם ספורט עם 2 סן רוף ובקרת שיוט=אחלה רכב! מה גם המזגן המקורי שמגיע לאחור ולא אלכס יעני אורגינל מוסיף הרבה.
  2. עמוס אם זה E36 כמו שלי,זה עלה לי ביחד עם צינורות נשם 700 שקל כולל מע"מ בנירגד ירושלים לפני שנתיים. הצינור נשם ממש נסדק והתוצאות של הרעידות היו מורגשות,כמו כן חוסר סחיבה מסוים
  3. 250 ופילטר המזגן יוחלף לך, אני החלפתי את שלי לפני חודשיים,אתה לא מבין אחרי 8 שנים איזה שחור ומגעיל הוא יצא משם,אפילו נוצות (???!!!) היו עליו. המחיר כולל התקנה ומע"מ בניר גד ירושלים. מקורי כמובן,החלופי עולה 40 שקל פחות.
  4. שלום אלעד נסים, תודה על פנייתך. המכירה של שמני הסיכה של Royal Purple היא ישירה ואנו שולחים את הזמנות הלקוחות באמצעות FedEx ישירות ללקוח. אנא התקשר למשרדנו בטבעון ופנה בבקשה לסאמר אשר יטפל בפנייתך . בברכה, אורי אור, מנכ"ל לאור הנדסה בע"מ משדרגים את הביצועים, ביחד חנה סנש 2 קרית טבעון, 36036 טל' 04-9833566, פקס: 04-9530475 [email protected] www.laoreng.co.il
  5. כרגע חברת ישראכרט רוצה ממני 1200 שקל על דוחות מאיטליה. אין לי מושג מה הם רוצים ממני,הייתי שם באוגוסט 2004 אני מנסה לברר את זה אין לי שום בעיה להגיע איתם למשפט... אני לא משלם על זה.
  6. כן אבל העניין לט עומד על הפרק לפחות מבחינת האונו-עמדה שנה וחצי. מי יזיז אותה?
  7. מאוד דמוה לזה אבל זה של אורודיום... http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.highspeedsat.com/images/satellite-phone/iridium/motorola-9520/iridium-9520-car-phone.jpg&imgrefurl=http://www.highspeedsat.com/motorola-9520.htm&usg=__UA1npQizvPEKXooKo_SaNURRUcI=&h=298&w=300&sz=32&hl=iw&start=2&sig2=zF38KcH4JDF7f45uXxm-8w&um=1&tbnid=wGDfsB0TPFU_lM:&tbnh=115&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dmotorola%2Bcar%2Bphone%26hl%3Diw%26lr%3D%26rlz%3D1G1GGLQ_ENXX249%26um%3D1&ei=pBKgSu7VC4GG_Abj65z0Cw
  8. שלום לכולם לשכן שלי יש את פלאפון חלומותיי והוא נותן לי אותו במתנה. זה הפלאפון הקבוע שהיה פעם,שפופרת עם המקשים עלייה של מוטורולה,ברשת פלאפון זה נקראה מוטורולה 2000 נדמה לי.זה של אורנג', ואני צריך לדעת איך לפרק את הדיבורית+המוח+התושבת של פלאפון מילניום שהיה פעם (יש לי את הפלאפון הזה עוד!!!לא מחליף אותו למרות שיש לי גם אייפון-חרא מכשיר! לא לקנות!!!) מהפיאט אונו ולהרכיב אותו אצלי. יש מדריך מסודר? גוגל לא הניב דבר.... תודה לעוזרים
  9. eladns

    מה זה רכבי VAG?

    תודה רבה.
  10. החיפוש בפורום לא עובד וכולם מדברים על VAG VAG VAG מה זה? איזה רכבים אילו?
  11. המתז תקין, הצינור קרוע,מאיפה משגים צינור? איך פותחים את הריפוד?
  12. שלום לכולם ותודה לעוזרים, הנסיך,עמוס ומרק וגם כל השאר כמובן. איך מסדרים את הצינורות שנמצאים מתחת לכיסוי של המכסה מנוע שאחד מהם נקרע ו או נחתך ו או נסתם ולכן שום שפירצר לא עובד וכל המים נשפכים לצד שמאל של האוטו. המשאבה עובדת...
  13. אל תשאלו אותי דגם.הרמקול בן 5 שנים! תודה לעוזרים.
  14. OK תודה לכל העוזרים נביא ג'קסון ונחתוך. אני אחפש סאב יותר קטן ואבדוק גם עלויות להרכיב את הסאב בפינה האחרוי שמאלית של הרכב (בימנית יש מצבר 72אמפר)
  15. זה לא בדלת. זה נמצא מתחת לדשבורד . בדלת התקנתי טוויטר מתכוונן. אני יעלה תמונות.
  16. מוזר באוויס אין העלאה שמדובר בחוזה חודשי,אנחנו עושים תיאום מחיר אם החוזה יוצא יותר יקר מהקודם
  17. הזוי לגמרי שבמוסך UMI רוצים 4000 שקל על בולם+עבודה. ***האוטו עלה 7000 שקל*** זה קצת דחוף, כל בור בירושלים (ויש הרבה,תודה לך הרכבת הקלה!!!) מוזרק ישירות לגב. גיהנום לנסוע עם רכב זה. (גם צריכת הדלק שלו מזעזעת אבל זה נשאיר לשרשור אחר) תודה לעוזרים!!!
  18. ירושלים. אהבתי מאוד את מה שעשו לBMW הישנה בתמונה הראשונה. נראה טוב מאוד. יש מחיר משוער לדבר כזה?
  19. עשיתי חיים. התוצאות יהיו עוד חודש מה העלות של דברים כאלה בארץ?
  20. שלום לכולם. ברשותי הרכב הנ"ל, כבר חמש שנים שיש לי אותו ושקניתי אותו השקעתי קצת-לא הרבה במערכת. יש לי קומפוננט קידמי של מורל (לא זוכר דגם אבל לפני 5 שנים עלו לי 900 שקל באתר פומפה)5" אני חושב בחלון האחרוי מורכבים לי 2 קומפוננטים של מורל גם כן (אלו 4" טעלו לי 1200 שקל לפני חמש שנים) מגבר של פיוניר 600W שנקנה בדיוטי פרי ב200$ וסאה של רוקפורט פוסגייט שעלה בזמנו 1500 שקל+- לא זוכר כמה הווט שלו. שאלתי היא: אני מאוד אוהב את המערכת שיש לי ברכב הזה ודיי התרגלתי לצלילים. איך אפשר לשנות את הסאב בכדי שיהיה מקום לעגלה של תינוק (עוד חודש...בעזרת ה') לשנות אותו לצד של התא מטען לסובב,להפוך,מה? לא רוצה לוותר על הסאב. יש משהו לעשות??? תודה לעוזרים...
  21. לא יודע,לא ביצעתי בדיקות קומפרסיה למינהם. לבינתיים לא התפוצץ שום מחזיר שמן כמו שהתפוצץ לזה עם הקסאדו... ואוי ואבוי כי הייתי מקלל אותם אם היה מתפוצץ מחזיר שמן. באוטו הזה ה]ילטר דלק עולה חצי מהאוטו
×
×
  • תוכן חדש...