Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. שלום לכולם, חבר מהעבודה צריך לשכפל את המפתח של הרכב שלו עקב כך שהשלט נשבר, מדובר בפתח הקפיצי שכולל בתוכו שלט נוחות לפתיחת הרכב והבגאז'. אשמח מאוד אם תפנו אותי למקום שיכול לשכפל את אותו הדבר אבל לא במחיר שערוריתי של 1200 שקל שביקשו בצפיון (טוענים שיש צ'יפ מיוחד ושאר חמוצים...) באזור ירושלים תל אביב,אזור המרכז... תודה לכל העוזרים,שבת שלום.
  2. טיימניג הוחלף לפני שבוע יש קבלות
  3. בוקר טוב לכולם אשמח לעזרתכם. הרכב היינו שנת 2003 מנוע 1600 140 ק"מ מחירון 43.5 הסוחר מוכן לתת אותו ב34 אלף (עקב טרייד אין שאנו עושים,אקסנט 97 שחוטה...) תודה לעוזרים. בדיקה.doc
  4. eladns

    החניה שדפקה אותי

    באמת? משהו פגע בי מאחורה,לא היה נזק נראה לי אבל רציתי פרטים בשביל לבדוק זאת מאוחר יותר,הוא לגלג ואמר לי לי לחפש את החברים שלי.התקשרתי למשטרה,אמרו לי קח את המספר ותבוא להתלונן.למרות שאמרתי למוקדנית שהוא בורח... עקבתי אחריו והתלוננתי אצלו בבית שלו בדמות אבן ששברה לו את החלון האחורי. אני אישית,מי שפוגע לי ברכב,ישלם כפל כפליים.
  5. אכן כן, עקב רכב מזעזע שאחותי מנסה להפטר ממנו (אקסנט 97 אוטומטית עם מעל 250 שהוחלף לה גיר לא ידוע וראש מנוע לא ידוע-טופלה בשכם למרות אזהרותיי) אף אחד א מעוניין לקנות אותו עקב מראה חיצוני ומצב הרכב בכלל -ממש בכי רע. היחידים שמכונים לקבל את הרכב הם מגרשים שמכונים לקבל אותו בתנאי שיש אך ורק טרייד אין. חתול בשק? נכון אבל החתול שאנחנו נותנים רקוב לאין ערך! כמו שנאמר,אין לאן ליפול עם הרכב הזה עוד (רעש של טרקטור מהמנוע,הילוכים לא עוברים כמו שצריך, אלטרנטור מזייף וראש אחד במפלג שהלך לעלמו וכרגע הרכב נוסע על שלוש בוכנות.ושלא נדבר על זה שהרכב ממש לא סוחב! בקיצור,שומר נפשו ירחק!!!)
  6. המזדה 323 עם 170 אלף ק"מ הליאנה עם 150 אלף והאקסנט בסביבות ה200. מדובר באחותי שנוסעת מדי יום 30 ק"מ +-~ חשוב לה האמינות צריכת דלק נמוכה ורכב נוח. תודה לעוזרים
  7. ניתקתי את המצבר שוב,לאחר יומיים שוב נדלקה הנורה
  8. שלום לכולם, האוטו של אחותי, בטח שלא שווה 400 שקל בדיקת מחשב באוטוויק בכדי לדעת מה הבעיה, כיצד ניתן לכבות הנורה הארורה? הנורה נדלקה לאחר שהוחלף מצבר. (מים,שמן הכל תקין)
  9. נכון,אין על יגאל שעכשיו זרקו אותו לסקודה ליד. הוא רב שם עם אלכס ולא מוכן להתערב שם בהזמנות. המחסנאי שם עכשיו זה דוד. לא סימפתי במיוחד. יגאל באמת אוהב לעזור,זה לא יוצא ממנו חר,גם בהורדות במחיר,יגאל היה יותר גמיש.
  10. תודה רבה. ביום ראשון אני שם!
  11. תודה מרק. ידעתי שתעזור. תודה רבה
  12. המק"ט AT-Mass air flow sensor w/out CO poti13 62 7 547 979 Production discontinued http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318i-M40/LHD/A/1992/march/browse/fuel_preparation_system/volume_air_flow_sensor/
  13. מרק, קיבלתי התנגדות של 43.7 אוהם וכאשר אני מזיז את הבורג אני מקבל טווח נרחב של תדרים עד 37.4 אוהם הכיוון הוא מאוד עדין. תוכל להגיד לי ליאזה התנגדות עליי להביא את המס מיטר?
  14. שלום לכולם. אשמח לעזרתכם. אני צריך להחליף MAF,מס מיטר של הרכב שלי. לאחר חיפושים,כולל בארה"ב איתרתי קרוב ל15 מס מיטרים שניתנו לי בהשאלה על ידי מוסך מועתז ברמאללה (מורשה BMW...) במטרה לבדוק איזה מהם הכי טוב. כאן המקום לאמר כי לא ניתן לקנות חדש אלה אך ורק משומש\משופץ. לאחר שבדקתי את רוב המסמיטרים הגעתי לשניים שלהם הסיכוי הגבוה ביותר להיות תקינים ו\או מכויילים לרכב שלי. אבל אטם איננו בנמצא. אני צריך את אטם מספר 3 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318i-M40/LHD/A/1992/march/browse/fuel_preparation_system/volume_air_flow_sensor/ שנראה כי עשוי משעם כלשהו. בנירגד ירושלים,מערימים עליי קשיים. התירוצים רבים. מכך שאינם מבינים איזה אטם אני צריך ועד כך שצריך להזמין את זה ישירות מגרמניה והמחיר בהתאם (רק שזה יגיע יוכל לתמחר אבל באזור ב200 שקל וחודש המתנה!) שאלתי, האם אני יכול,על בסיס באטם הישן,ליצור לעצמי אטם חדש? מאיזשהו חומר (משעם ועד פלסטיק)? גם אם משהו יודע לייצר אטמים על פי הזמנה אני מוכן לקנות ממנו,רק לא מנירגד. תודה לעוזרים.
  15. היי זאב אותו הדבר קרה גם לי. צינורות הנשם שלי היו סדוקים ולכן היו רעידות ונפילות טורים בדיוק כמו שאתה אומר החלפתי אותם עדיין היו נפילות טורים. חיישן קראנק הוחלף גם הוא. הרעידות עדיין ממשיכות. מה שנאמר לי זה שחיישן אוויר (MAF) תקול ויש להחליפו. אין חדש,יש רק משופץ. אז השגתי 15 כאלו מרמאללה ואני בתהליך בדיקה של כולם. לי נראה שזה באמת זה והחיישן אוויר מקולקל או יצא מאיזון.
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3804242,00.html אני בעד,כבעל אופנוע בנדיט לשעבר, אני מתגעגע לימים בהם אפשר להגי מנקודה A לB בזמן נורמאלי. גם בלי לזגזג בכביש. חבל שמחיר הביטוח עולה,אני בכיף חוזר לאופנוע,אפילו קטנוע 50 סמ"ק יזור לי מאוד בפקקים של ירושלים בבוקר... בהצלחה ביום ראשון
  17. צודק.טן היא לא באומן,היא נושקת לאומן. טומאטו טומטו
  18. אני מתדלק ביעד באומן קרוב לחודשיים. לבינתיים ללא תקלות מיוחדות,מה גם שהק"מ זהה לכל מקום אחר בו אני מתדלק ואף מעט יותר פר מיכל מלא. השאלה אם תדלקת ביעד או ב-טן.שנייהם באומן.
  19. אתה צודק,פשוט חבל שרוב הרכבים האלו נקרעים אצל בני דודנו. מה גם הם קונים סידרה 5 חדשה,מאיפה הכסף? הרכבים שאני רואה בבית חנינה באמת לא מביישים שכונה של עשירים. הכוכב אצליהם: X5 וסדרה 7
  20. האוטו עומד יותר משנתיים. סמני חלודה קשים על צלחות הבלם.
  21. בוצע לפני יותר מחודש. הפתק נעלם ושיחה לא התקבלה.
  22. בבקשה לא לצטט הודעה קודמת. חופשי
  23. רון, אורן, תודה על עזרתכם. פשוט רצתי לאמר לכל מי שיתקל בעתיד בבעיה מסוג זה ברכב מסוג זה, שהצלחתי לסדר את הבעיה חוט ההצתה איננו יוצא מהמקום.כ מה שעשית היה לסובב את חוט ההצתה כאשר הוא מחובר לפלג ולסובב אותו מעט משהו כמו 45 מעלות, אז ה"נעילה" של חוט ההצתה טובה מאוד והוא לא משתחרר. לגבי להחליף פלאג,אולי יעזור.אבל כאן המקום לאמר כי קניתי לפני שלושה חודשים +- 4 פלאגים של בוש 4 ראשים,ורק שהחלפתי את חוטי ההצתה פלאג 3 החליט לברוח. כנראה שלא הרכבתי נכון את חוט ההצתה. העיקר שטופל וסודר. תודה לכולם על העזרה.
  24. בבקשה לא לצטט הודעה קודמת. צריך להיות עמוס בכדי להחזיק רכב כזה לפי דעתי,הרי ההוצאות גבוהות מאוד בין אם מדבור בטיפולים שוטפים ודלק של מפסיק לעלות,אני בעל הכנסה של מעל 7 בחודש,והאישה מכניסה בערך 5,משכנתא לא גבוהה,ואני לא רואה את עצמי מחזיק כזה רכב מבחינה כלכלית אף על פי שחלומי הוא דווקא Z3, אבל מבחינה כלכלית צריך להיות בסיס חזק בשביל להחזיק רמה כזאת של מכוניות (או,לדעת למי להוולד) .מה גם הרחוב עצמו מראה שזהו רחוב של אנשים מבוססים,רק וילות,בחלקן בריכה פרטית וגם הרכבים לא מביישים שכונה צפון תל אביבית.
  25. דווקא את זאת? זקנה מסכנה עם מנוע שהרינגים שלו דופקים ושותה שמן? וטסות?אפילו ג'נטים אין לי. והאם הסתכלת בתוך הרכב? יש לי רדיו טייפ! דווקא על זאת אתה מסתכל? סע סע חביבי לרחוב גל בפסגת זאב. M3 שנת 1999 מדהימה ביופיה בצבע כחול מטאלי. נ.ב לידה גם חונה קורבט לבנה. קחוב של עמוסים.
×
×
  • תוכן חדש...