Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. טוס טוס,תודה רבה, אני ינסה מחר ויעדכן, נ.ב,זה לא ציפורן שלי, ז של השוטף רכבים של אוויס.אני צילמתי... שי,במידה ובאמת לא ילך לי אני אקפוץ למוסך. תודה חבר'ה.
  2. תמונות מצורפות. הרצועה משוחררת מעט מה שגורם לה לצרוח ולנפילות כוח {אורות דרך מהבהבים בסרק...} הרצועה חדשה,הוחלפה לפני חודשיים ובזמן האחרון החלה להיות רופפת במקצת
  3. נמכר, ברכות לזוכה המאושר.
  4. רכב זה לא תמצאו באף מקום חג פורים שמח
  5. שלום לכולם. עקב בעיית טורים הומלץ לי להחליף ICV. בעזרתו האדיבה של חבר הפורום רון, הנסיך. קבלתי חיישן ICV של M40 E30 הם דומים מאוד בגודל,למעט כניסות ויציאות,אבל אין בעיה לחבר אותם, סך הכל הצינור הוא גמיש.מה הבעיה, הצינור כניסה\יציאה עבה יותר מהכניסה של הICV של הE30. האם ניתן לחבר בעזרת באנד בכדי לייצר לחץ כמו שצירך או שאין משחקים בדברים האלו ותיהיה בריחה של אוויר מהצינורות ואקום ואז לא עשינו כלום כי הרכב ימשיך לקרטע בסרק. תודה לעוזרים.
  6. 186 אלף ק"מ נעילה חשמלית הגה כוח חלונות חשמל. הרכב נמצא בירושלים מספר הקשר של המוכר: מיקי - 0508614317 מצב מכני מצויין חסכוני מאוד בדלק. מחירון 15.5 גמיש,אבל לא שפאגאט ולכן המחיר: 14.4
  7. מבקש להתעלק על השירשור, מה זה קאמשפט חם אותו אני רואה חדשות לבקרים ברכבים אשר שיפרו אותם?
  8. שלום לכולם. הרכב שלי ישנה אזעקה ישנה של קוברה,עם אימבולייזר ישן,שכנראה הבטריה שלו כבר לא תקינה,צריפתי תמונות, אני מקווה שתוכלו להגיד לי היכן ניתן לקנות בטריה חדשה כזאת. אני דיי בטוח שהטריה נדפקה כי אני צריך לשחק איתה כמה פעמים עד שהאור נהפך לירוק ואז ניתן להתניע. ידוע לי שאפשר לפרק את האימבולייזר הזה בפחות משניה והדבר לא יעזור נגד גניבת המכונית אבל אני דיי רגיל לזה מה גם הוא מחובר לאזעקה ובמידה ונסים להניע האזעקה צורחת והיא דיי יחודית {ישנה מאוד} כך שאני מזהה אותה ישר. תודה לעוזרים. מתגורר בירושלים.
  9. איזה שנה הרכב? בכל מיקרה,המוכר צריך להתכופף לשוק ולא השוק למוכר. והשוק כרגע במצב קשה.
  10. ושלח גם כמה תמונות שהוא עשה...
  11. צודק... אבל מחשב נייד שזז איתי ללימודים ולעבודה וחשוף לשמש ולנהגי אוטובוס עצבניים של אגד,יכול גם להביא מדגם כלשהו. הוא שלח לי תמונות של רכבים,אני אישית ממשיך לבדוק את זה. הוא רשם לי: זה לבנתיים מחיר גג בין 600 ל 1000 שח תלוי סוג הרכב חלקי רכב פנימיים זול לא יודע עדיין כמה תודה
  12. לא ממש. חיפשתי נזילות באזור הכוסית של שמן הברקס,לא איתרתי ויזואלית. אני צריך לבדוק את הבוסטר שאמרתם. דרך אגב,רצועה סוררת כלשהיא יכולה לגרום לריח הנ"ל?{רצועת אלטרנטור וכו' כאשר היא לא מתוחה מספיק?כי יש לי חשש מהיכוון הזה כי הרצועת אלטרנטור חורקת קשות שמניעים את הרכב אבל לאחר דקה +- היא מפסיקה להרעיש,מעט רופפת ושביקרתי את חבר הפורום רון,הוא אמר לי לא למתוח את הרצועה ולהשאיר את המצב כמושהו-הרצועה חדשה}
  13. הייתי אצל יונתן,מחברת אנטי סאן. מספר טלפון:0545588300 הסברתי לו מה שאני רוצה לעשות. בגדול הם מתמחים בהדבקת ציפוי פילים{FILM} לחלונות וטוענים שאין בעיה לעבור עם זה טסט. שאלית לגבי צפוי הרכב במדבקה סטייל קרבון לפי האתר הזה: http://www.carbonfiberfilm.com/nggallery/page-28/album-2/gallery-10/ שאותו לקחתי משהשירשור שהיה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=302467&highlight=%D7%A7%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%9F הראתי לו מה אני רוצה לפי הפיאט.{אולי את כל האוטו,אולי רק את הגג והמכסה מנוע המתקלף אצלי} הוא טוען כי הוא במגעים עם הסוכן של 3M לגבי מדבקות סטייל קרבון ותשובה תנתן בקרוב. בכל מיקרה,אמרתי לו שאני רוצה לדעת עד כמה הוא איכותי. הסכמנו שאני אתן לו את המחשב נייד שלי והוא יצפה את המחשב. לקח לו יומיים לעשות זאת. לגבי מחירים,הוא יעדכן אותי ואני יעדכן אתכם לגבי כמה יעלה כל הרכב. אפשר גם להתקשר אליו ולשאול אותו לגבי עלויות. סך הכל נראה טוב. בכוונה צריפתי תמונות של ממש קרוב לחיתוכים השונים של המחשב. הבחור נמצא בירושלים בגבעת שאול. אני אשמח אם מישהו יעדכן עוד לגבי בחור זה אם מכיר ובין אם עשה אצלו עבודות. תודה.
  14. שבוע טוב. סלון עור שחור יד 3 170 אלף ק"מ ג'נטים סאן רוף מטופלת במורשה ללא תיקוני צבע אין מכות פח נמצאת בירושלים. בעל הרכב רוצה 40 אלף ש"ח,גמיש, אבל לא שפאגט ולכן נראה לי כי יהיה ניתן לקנות את הרכב ב38 ולא מתחת לזה. הודעות לפרטי בבקשה. הרכב לא שלי אבל אני עוזר במכירה.
  15. שאומרים שיש חשש לקרה,ויש סיכוי שהחלון יכוסה בקרח,אני אישית שם חתיכת קרטון על השמשה לאורך הלילה. בירושלים תמיד ניתן למצוא איזה קרטון עזוב כמו של הלחם שמביאים בבוקר.
  16. אתה יודע בגירה,אני לא מקנא במי שתקרה או קרתה לו תאונה עם רכב פלסטיני. את מי תובעים? מי ישלם? מצד אחד המדינה מתייחסת אל הלוחיות הירוקות כאל "עויינים" לא ניתן לקנות רכב כזה ומצד שני נותנת להם לנוע בחופשיות בכישים מסויימים,אני מצפון ירושלים כך שאני רואה אותם המון בכבישים הקרובים,לא בתוך השכונה כמובן אבל לפני מחסום חיסמה שמרחק דקה נסיעה ממרכז פסגת זאב הם נוסעים {זה לא נקרא נוסעים הייתי מעדיף להשתמש במונח:מאבדים שליטה על הרכב באופן תמידי} בחופשיות -אדם,בית אל,ים המלח,כביש 90 מעלה אדומים וכו'. מישהו נתקל בבעיה כזאת מול השילטונות מבחינת ביטוחים,תביעות וכו'? שבת שלום.
  17. יכולת להגיד שהכל התחיל ממני.... תודה רון. בזכותך קניתי אודי A3 ב29 אלף במקום 43 ולאחר יישור קו במוסך שלך האוטו יצא ליגה.אחותי רק מבסוטה ממננו. חבל שאין לך ציוד לבימר... תודה על הכל.שירות מהיר וטוב.
  18. המחיר לא כזה נמוך. הוא ביקש 2 כבשים במקום. או לחילופין חמור אין לי כבשים ולא חמור {למרות שאני עובד עם אוכלוסיה המתאימה לתיאור} הצעתי כסף.
  19. מצאתי אחת בלי ריפודי עור... תודה לכולם ובייחוד לך לורנס. http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,3151207.aspx?Ref=a_ynet
  20. באמת? שמע הוא רוצה למכור את הרכב ב2000 שקל. זה כלום כסף. אין לי בעיה להשקיע אליו ליישור קו.הרכב נראה טוב מאוד וגם נשמע טוב. ואני ממש רוצה שיהיה לי רכב אספנות. תוכל להסביר לי את הנוהל שאני בטוח שהוא בעייתי (מדינת ישראל....) איך אני מביא את הרכב הזה? {שהוא 5 דקות נסיעה מפסגת זאב מהבית שלי ונראה כי צריך לסובב אותו בכל המזרח התיכון בכדי להכניס אותו לירושלים....) תודה על עזרתך.
  21. יש את השירשור הנ"ל משנת 2007 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=154267&highlight=%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%AA השתנה משהו מאז?
  22. שלום לכולם היום ראיתי אחת ליד רמי לוי שנמצא באדם {אולי זה השטחים,לא יודע} שאלתי את הבחור האם מעוניין למכור והנ"ל טוען שכן. הבחור מרמאללה,הרכב בעל לוחיות ירוקות. הייתי מאוד מעוניין לדעת מה הנוהל והאם אפשר בכלל לקנות רכבים מהרשות הפלסטינאית. איך זה מתבצע? על הרכב אין את האות M {M המשמעות היא בערבית "מסרוק"-גנוב,בעברית יפה מדובר ברכב שרשיונותיו לא ידועים} תודה לעוזרים
  23. אם אני לא טועה,הפולי מנוע אצלי מסתתר לו בחגורת הטיימניג,האם אני טועה? עשיתי טיימניג לפני 5 חודשים. הריח התחיל בחודש האחרון.
×
×
  • תוכן חדש...