Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. תודה על התגובות. אם מישהו מכיר פירוקיות באזור ירושלים זה יכול מאוד לעזור לי. לגבי הביטוח, יש לי צד ג' עם ביטול השתתפות עצמית. כך שזה לא מדאיג אותי, מה גם שבכל הסיפור והוויכוחים המאוד קולניים על הכביש, בי בכלל לא התעניינו. אפילו לא החליפו איתי פרטים. לא התייחסו אליי אז נסעתי משם עד לבית {מרחק 5 דקות ניסעה,רק שהגעתי לבית ראיתי כי מד החום עלה ממש בקצת מעל התחום הרגיל} מחר אני אנסה לפתוח את המכסה מנוע בשביל להבין מה הולך שם, אין רעשים של מאוורר שנכנס בכל העסק,סך הכל הרכב נשמע טוב לשמחתי, אני ממש מקווה שזה רק הרדיאטור קיבל איזו סטירה וזז מהמקום כי לפי דעתי, וזו רק דעתי, אם היה מקבל מכה חזקה היה נשבר ושמחת בית השואבה הייתה במקום מה שלא קרה. אשמח לעצתכם.
  2. שלום לכולם. רכב שראה ג'יפ של מג"ב בלם בחוזקה אני הייתי על 40 קמ"ש בערך,הוא נכנס בג'יפ מג"ב ואני נכנסתי בו, או יותר נכון בוו גרירה שלו, זה היה טויטוה היילקס,לו לא קרה כלום {מאחuרה,מקדימה לא עניין אותי},הרכב שלי חטף יותר. הרדיאטור לפי דעתי נפגע,התחילו לנזול מים ממנו,לא השפריץ כמו גרניק אבל טיפטף בנדיבות. אני לא מצליח לפתוח את מכסה המנוע בגלל המכה ואשמח אם מישהו יעזור לי איך לפתוח אותו בכדי לדעת מה עוד נפגע {אני מקווה מאוד שהרדיאטור של המזגן לא נפגע כי זה המון כסף,נכון?} כמו כן,אם יש למישהו חלקים משומשים אני אשמח לקנות ממנו {פגוש בעיקר} אם מישהו יכול להעריך את הנזק ועלות כספית משוערת (בכדי שאדע כמה כסף להכין) אני אודה מאוד. תודה על עזרתכם שבת שלום לכולם
  3. תודה על התשובות. לא פרופליניק ולא משועמם. פשוט נמשך לכל הקטע של הפיתוח של נ"מ. {אני התחלתי שם את השירות ומאוד נהנתי, חבר'ה על רמה, לא ערסים טיפשים אבל יצאתי משם לצערי אחרי שבועיים עקב פסוריאזיס שהצבא לא רצה שאני אהיה שם כי המצב החמיר...} זה לא שהוא מעוניין לשבת כל היום ולחכות על הכוונות למטוס, אלה להתקדם לקטע של טילי הוק וכל המו"פ שמסביבו. זה מה שהבנתי ממנו. במידה ולא הוא רוצה ללכת למג"ב. לא להיות במחסומים של חברון אלה דווקא ליחידות היותר שוות של מג"ב {מטילן,אתג"ר-יש גם למג"ב,לביא-דברים שנחשבים ליותר עם בשר ואיכות}
  4. היי כולם אחי הקטן מתגייס. היה אמור להתגייס בתחילת אוגוסט לאחר מילוי המנילה לפי הסדר הבא: נ"מ חילוץ והצלה מג"ב {לביא} שונה ל22.11.2010,האם ניתן לצפות מראש להיכן ישובץ? תודה
  5. חולגי,לקח אולי 8 שנים לשכנע אותו לתת לי אותם. סוף סוף הבחור התחתן. והם עוברים אליי. הוא החליט שהוא עובר לדגמי פרימיום עכשיו-משהו כמו 2000 שקל לדגם. הזוי ויפה כאחד
  6. שלום לכולם ואין לי מושג אם מדובר במקום הנכון לשאול את השאלה, במידה וטעיתי, אנא העבירו למקום הנכון. חבר מביא לי קרוב ל30 גדמים של מכוניות. הבעיה, הם שכבו מעל ארונות המטבח למעלה משנה ולכן "ספגו" את כל אדי השמן -טיגונים וכו'. וכרגע יש עליהם שכבה דביקה כזאת. איך ניתן לנקות את הדגמים? פוליש עדין? וקס של מכוניות? אני לא רוצה לפגוע בצבע של המכוניות ורוצה להחזיר להם את הברק. תודה לעוזרים.
  7. שלום לכולם, הנורה הנ"ל נדלקה אתמול לאחר שהרכב עמד יומיים, כאשר הנעתי את הרכב. כיביתי את הרכב מייד והתנעתי, והיא לא כבתה. עשיתי איפוס עצמי של המחשב -> לחיצה על איפוס הק"מ ולתת 1\8 סוויץ לעשר שניות ואז המחשב מתאפס. הנורה כבתה. אני מצרץ את מה שרשום בספר הרכב ואשמח לתגובות מה קרה,מה עושים ולהיכן ממשיכים? הנורה לא נדלקה מאז, הרכב נוסע רגיל, לא מושך הילוכים, לא דופק בהעברה מפרקינג לD ולא מתחמם. תודה לכל העוזרים. בוקר טוב והמשך יום נעים.
  8. eladns

    מכון רישוי בירושלים

    גם אני ממליץ על טסט ליין השבוע העברתי שם את הרכב שלי טסט. הם לא מוותרים על תפוחי הגה לא תיקנים וברקסים כמובן, אבל למשל על נורה שרופה יוותרו ועל פסים זוהרים יפנו אותך לקנות מאצלם ורק אז יחתמו לך על הטסט {כך תימנע מתשלום נוסף של טסט חוזר,למרות שהפסים הזוהרים עולים 50% יותר,לא נורא, נשרוד} מ.מ.מ החליפו הנהלה והעברת הטסט שם נהפכה לבלתי נסבלת. אני בחיים לא ארצה שיאשרו טסט לרכב שלי ברקסים ודברים בטיחותיים אבל באמת, הכשילו את הרכבים על מגבים {והם יודעים שלא נקנה מהם מגבים,הרי בסניף יש לנו סטוק ענק! אז למה להכשיל? גם כך אנחנו ניסע,נביא ונחזור,מה יצא מזה?} וגם על אי החזקת אפוד זוהר ברכב. באמת, זאת קטנוניות!
  9. ובמוסך פלגר בירושלים רוצים 4000 שקל על התיקון. האם ניתן לתקן ו או לסדר במחיר שפוי יותר גם באזור המרכז. בעזרת הידיים ניתן לפתוח ולסגור את הסאנרוף.אוטומטית,לא. מדובר בסא רוף הגדול שנע על מסילות. תודה לעוזרים.
  10. עוד אחת נחמדה יושבת לה בירושלים ג'נט 17 מהמם!
  11. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=262314 גם המליצו לי לא להחליף שמן גיר. לשיקולך.
  12. נמכר ברכות לזוכה המאושר והמעושר
  13. אין אפשרות לקחת את הרכב לבדיקה? מה זה חתול בשק? זה כמו לקנות מהוצאה לפועל. לא תודה.
  14. שלום לכולם צבעתי את קירו המטבח בצבע לבן פלסטי שמותאים לחדרי מקלחת ומטבחים כנגד עובש אבל הצבע מתפוצץ כל הזמן אחרי שבועים-שבועיים .מה לעשות?
  15. אתה צודק במיליון אחוז! אני יותר לא מתדלק ביעד תלפיות ירושלים שם תדלקתי פול אחרי שהרכב נגמר לי כך תדלקתי שוב פול טנק {היה חצי} בסונול מבשרת והרכב - אריה!
  16. אתה באמת מצפה שמטה ארצי יטפל במשהו? אם מישהו ירצח ליד מטה ארצי ואיזה קצין יראה את זה יגיד לו: "חייג 100"
  17. שלום לכולם,ליד הגבעה הצרפתית יש מעיין מגרש מכוניות מאולתר כאשר הוא מציג את הרכבים הם ללא לוחיות זיהוי. האם הדבר מותר? לפני שיקומו ויגידו שאלו הם מכוניות חדשות אז צילמתי גם מכונית שנת 2007 ללא המספר. רכב גנוב יכול לעמוד שם שבועות {לדוגמא,יגנבו מרצדס שחורה יעמידו אותה שם שבוע שבועיים עד שהמצב "יתקרר" ויפסיקו לחפש אותה ואז להעלים אותה,או גרוע מכך רכב עם פעילות חבלנית כלשהיא} מצורפות תמונות לדוגמא והשאלה היא להיכן ניתן לפנות בעניין?
  18. ומה נעשה עם הגטס? מי יקנה כזה רכב בשוק הפרטי? במגרש ללא טרייד אין הציעו סכום מגוחך של 18 אלף ש"ח
  19. האם חסרים רכבים בשוק,ממש לא אבל אי אפשר לעשות טרייד אין לגטס ליסניג לשעבר עם 180 אלף וכאן נתנו הצעה טובה אנחנו עדיין בודקים את הסכום הכספי אם מסתדר בגלל שיש אחריות לשנה לגיר ומנוע ואני גם עובד באוויס,לא רציתי שאבא של אישתי יקנה אוטו ממגרש לא ידוע כמו שהוא רצה {מגרש מאיר מקריית גת???} וזה גם אפשרות באמת לראות את השירות שיש לאוויס ממקום אובייקטיבי אני עובד בהשכרה ולא במכירה שזוהיא מערכת נפרדת לגמרי {חוזים שונים,מערכות ניהול ציי רכב שונות} בכל מיקרה אני עוקב אחרי התהליך מקרוב. זהו אחד הרכבים שמתאימים לתקציב,ברור שיש גם רכב עם 80 אלף שהיה השכרה לשעבר אבל הגמישות במחיר היא נמוכה. כאשר הרכב עם יותר ק"מ יש גמישות גבוה יותר בתנאי התשלום ובמיקוח על המחיר. {וגם על הבונוסים שניתן להוציא,אני יעדכן}
  20. יש לציין כי הרכב הוא ליסניג נהג יחיד מבוגר טיפולים שוטפים בזמן כמובן
  21. שנת 2007 140000 ק"מ אמורה להירכש מאוויס. תודה לעוזרים
  22. eladns

    תקן לפסי האטה

    אתם מוזמנים לבוא לרחוב הורקניה בירושלים שם יש באמפרים באמת מרושעים חייבים להעביר לראשון ואפילו יש סימני גירודים של שאסי על הבאמפר.אני חושב שעד שלא יתבעו את העירייה בירושלים הם לא ירגעו. אני אישית עובר אותם מאוד לאט,חבל על הבולמים של האוטו שלי. ומה שאמרו קודמיי גם נכון,לרוב יש בשולי הבאמפר רווח שדרך שם אני עובר
  23. טוב,מה שהתחיל בדיחה נהפך לרציני ממש. לכל מי ששלח לי הודעה לפרטי,היום הייתי במוסך,מדובר במוסך י צרפתי בירושלים ברחוב האומן והרכב למכירה אם מישהו מעוניין שידבר עם מנהל המוסך,רועי, 0576975445 האוטו עדיין שם כמובן,לא התעניינתי בפרטים כי הייתי חייב לעוף משם עם שברולט קרוז {איזה אוטו!!!הוא יותר במוסך מאשר בהשכרות,אין דברים כאלה!אוטו השנה,של המוסכניקים}
×
×
  • תוכן חדש...