Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,915
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. באמת? ואני אמור לשים דקסרון 3 או דקסרון 6 ברכב הישן שלי?
  2. בסדר,נשים דקסרון 3. עכשיו רק נשאר לאתר הייכן מוכרים דקסרון 3 של חברת ESSO עליה ממליצים החבר'ה מחו"ל {וגם המביניפ מהארץ} , לגבי שמן גיר.
  3. מישהו? זה נראה לי מילים כלליות ולא ספיציפית לרכב.
  4. שמע,בורג מספר 7 או 6,פצח אותו ותמלא מים כמו שאמרתי לך בכל אופן יש את האתר הזה שיעזור לך להבין איך הרכבים שלנו בנויים: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA01&mospid=47437&btnr=17_0089&hg=17&fg=05 והמלצה שלי היא להוריד את הספר של היינס לרכבי BMW E36, שמפרט המון איך לעשות ומה לעשות באנגלית טכנית לא קשה בכלל. אני בעד לטפל באוטו שלך. רק אתה תכניס את השמן הטוב ביותר והפלאגים הטובים ביותר. לא לסמוך על המוסך. כמובן שיש דברים שלא גאדי להתעסק לבד {ברקסים!!!} אבל לרוב הרכב הוא דבר פשוט להבנה ובתיפעול {המשפט נאמר על רכבים לא חדשים שם הכל מחשבים,וחיישנים שעושים מה שהם רוצים ומתים מתי שהם רוצים-עיין ערך AUDI}
  5. היי יש מעיין בורג פלסטיק בצבע שחור על הראדיאטור,אחרי שהאוטו קר,ץפץח את המיכסה של ההוספת מים בראדיאטור ותפתח את הבורג,תניע את הרכב ותוסיף מים עד שיגיע למקסימום לבל,משהו כמו3 או 4 ליטר צריך להיכנס. אחר כך סגור את מיכסה הרידטור וחזק את הבורג מהפלסטיק השחור. עדכנני.
  6. שלום לכולם, לאחר חיפוש עיקש מצאתי את ספר הרכב המקורי לרכב שלי. רשום שם הדברים הבאים: המלצת חברת דלק לגבי: מנוע- שמן SG20\50 תיבת הילוכים מכאנית GP80 תיבת הילוכים אוטומטית : הידרפלאויד דקסרון סרן אחרוי: דלקול GX90 הגה כוח: הידרפלואיד דקסרון נוזל בלמים: DOT4 bקודות סיכה: microlube gl 262 והשאלות המתבקשות הם: אני צריך לקנות שמן לתיבת הילוכים אוטומטית,מה לקנות לפי ההגדרה הקלוקלית שרשומה? דקסרון 3? ועל איזה חברה אתם ממליצים {הכסף לא משחק תפקיד במצב זה עקב כך שכבר כמה יעלה שמן גיר?} 2} מהיום שקניתי את הרכב לפני 6 שנים השתמשתי בשמנים של חברות שונות ומשנות מAGIP ועד ELF וLM,אבל בדרגת סמיכות של 10W40,האם לעבור ל20W50 לפי המלצה זו? {אם הייתי יודע שזאת הדרישה הייתי שם תמיד 20W50, אבל האם עליי עכשיו לעבוד לדרגת צמיגות זו?-המנוע קרוב לרבע מיליון ק"מ, מעשן ואוכל שמן 600CC לכל 1000 ק"+-~.} תודה על עזרתכם.
  7. קניתי בסוף תדיראן 17N,שקט מאוד,עובד סבבה וזול בחשמל 1.3 קוט"ש תענוג. עבד כל השבת והיה אחלה. חיסרון: אין פונקציה לשעון-שיתחיל בשעה X ויסיים רק בY. יש טיימר.
  8. שלום לכולם. בסופו של דבר קניתי מזגן תדיראן 17N 1.7 כוחות סוס מהחנות אבי סופר. שיצא הכי זול {בדקתי בזאפ,היו חנויות זולות אבל המשחק של המשלוח + 70 שקל לכל קומה כי אין מעלית ייקרו משמעותית את העסק} בכל מיקרה, קניתי את המזגן ב2480 שקל, הובלה 120 שקל ואם הייתי מעוניין הוצע לי התקנה והובלה ב700 שקל . אחלה מתקין וסכום נמוך מהשאר. קוראים לו האני,למתקין, 0526705199 עשה אחלה עבודה,מהירה וטובה. באזור ירושלים למעוניינים...
  9. לי עלה 150 שקל אצל אלי מזרחי בתלפיות בירושלים לפני 6 שנים. שווה כל שקל. קניתי מצבר 72 אמפר לבימר שלי כי חשבתי ש55 גרם לבעיה. מאז ועד היום,תענוג. ברוך השם עובד טוב מאוד.
  10. שלום לכולם ושבוע טוב. אני מוצא את עצמי כל חודשיים-שלושה נוסע לא.א גלאס בירושלים על מנת שידביקו את המראה המרכזית ברכב. הם לא לוקחים כסף על זה אז מה להתלונן, אבל באמת שנמאס לי. הם אומרים שהמראה כבדה ולכן נופלת כל הזמן. אני אומר שזאת המראה המקורית של הרכב ואין עליה שום גאג'טים למינהם ואני אפילו לא משחק איתה.איך שהיא נמצאת אני לא מזיז אותה. היא מחוברת בזרוע אחת ישירות לשמשה הקדמית. שאילתי היא מה לעשות? אני מוכן לקנות כל חומר הדבקה שתגידו לי. אני מוכן לעשות חור בשימשה ולהדק אותה לשמשה עם בורג\אום\מופה\בופה\שייבה ומשפחתם. איך שא.א גלאס בירושלים מדבקים זה באמצעות דבק+מקשה בתרסיס. לא ידוע לי הסוג. תודה לעוזרים.
  11. כן כן ודאי. אני גם עושה את זה הרבה פעמים.אין בעיה לצאת.
  12. אני פשוט מנסה להבין מה עדיף. לעבוד 12 שעות ו20 דקות ואז תרד לי שעה של הפסקה או להחתים כרטיס ב11 שעות ו58 דקות ולעבוד"בחינם" עוד איזה 15-20 דקות. פשוט ראינו שמבחינת שעות נוספות בעבודה, יורד לנו שעה של הפסקה, אבל מה125%.
  13. נסתי כמה וויריציות בגוגל, אבל הגעתי רק לשאלות ש חבר'ה בחו"ל ולא למדריך עצמו. אם יש תמונות,לא אכעס עליכם. תודה
  14. shreaton parco de madici איזה מלון חמוד,על מגרש גולף ענק,10 דקות נסיעה ממרכז רומא {חייבים אוטו} אפילו הסבונים במקלחת בצורת כדור גולף. הייתי שם עם אישתי בירח דבש ב2008. מתוך 6 בתי מלון שהיינו בירח דבש הזה.ממנו הכי התלהבתי.
  15. שלום לכולם, הייתי שמח לדעת איזה חברה לקנות, חשוב לי שיהיה אמין,מחיר נעים לכיס {2500 שקל +-~} מספיק לי 1.25 כוח סוס. טורנאדו? {הרבה אמרו שהמזגן לא אמין} תדיראן? {?} אמקור? סוני? פיוניר? תודה לעוזרים. ואם אפשר איזה לינק לזאפ לאיזו חנות שמישהו קנה ויכול להמליץ, לא אכעס עליו.
  16. מה שיפה בCAR CARE זה שהיא יודעת איזה רכב צריך טיפול ומתי. לBMW שלי רשמה כל 5 אלף להחליף שמן {וזה נכון כי יש לי מנוע M40 מפונק} ולאודי של אחותי רשמה להחליף על 10 אלף.
  17. שלום לכולם. רצתית להמליץ על 2 תוכנות לאייפון שניתנות להורדה בתשלום דרך האייטונז או בחינם דרך האינטלוס. הראשונה זה car care תוכנה שאתה מכניס לה ק"מ דלק וכמה עולה כל ליטר ונותנת גרפים יפים של צריכה. + התראות מתי להחליף צמיגים ושמן וכו'. השניה של היינס,נותנת טיפים וגם וודיאו איך להחליף פלאגים-שמן וכו'. תהנו.
  18. איזה השקעה בצבע! לא פשוט לקנות E36?
  19. מישהו? פירסמתי גם בחו"ל. מה האוטו שלי כל כך בעייתי שלא יודעים לזרוק כיוון? http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?p=20701152#post20701152
  20. מנורת צי'ק אנג'ין. יכול להיות כל דבר. ממיר קטלטי לא תקין ועד יחסי דלק-אוויר לא תיקנים לצערי, רק בדיקת מחשב תוכל לתת קוד תקלה.
  21. שלום לכולם ותודה לכל העוזרים. עקב מנורת גיר שנדלקה לי בפעם השניה, הגעתי אתמול לחבר שיש לו מכישר דיאגנוסטיקה לרכבי BMW. כאשר הוא חיבר את המחשב ניתנה ההודעה הבאה: the module is fiald to respons כל הנורות של העברת מידע עובדות,סוויטץ חצי פתוח {ניסנו עוד כמה קומבינציות,זה לא עבד} רואים שהוא מעביר נתונים כמה דקות ואז ניתנת ההודעה הנ"ל. רעיונות מישהו? *{ניתוק מצבר ללילה? ניתוק מצבר+חיבור של הפלוס והמינוס למשך הלילה לריסט?} אשמח מאוד לעזרה. הרכב זה הרכב שבחתימה. דרך אגב,בדקנו את הרכב שלו והוא מעביר מידע כך שתקלה במחשב עצמו או בכבלים איננה באה בחשבון. יום טוב.
  22. אם אתה מציג את עצמך כך שאתה מתקשר למשטרה,אתה באמת חושב שתקבל ניידת? שלום,מדבר דר. ג'ננה,אפשר לשלוח ניידת דחוף לסמטה אלמונית?
  23. זה בדיוק מה שאני חשבתי.הרי במקרה של כשל בחגורה ו או בכיסא,הילדה תעוף קדימה,לפחות עדיף שכיסא נהג\נוסע "יגן" כל הכיסא תינוק. באמצע אני חושב שזה דיי בעייתי.
  24. תודה רבה על הרעיון. לגבי מכירת הרכב, אני אוטוטו עם הרכב 7 שנים. הרכב לא למכירה וגם לא יהיה. מקווה מאוד לראות אותו עם לוחית "רכב אספנות". עוד 11 שנים למנאייק.
×
×
  • תוכן חדש...