הייתי בטוח שזה השם שלו ואני לא שומע נכון... עמיל מהמכס.... ערבי לך תדע...
בכל אופן, השגתי את המכס היום בטלפון. אף פעם לא שמעתי פקידה שמדבר כמו תקליט.
לא משנה מה שאלתי התשובה הייתה: המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות.
שאלתי אותה: האם יש מסים על רכב שכבר 8 שנים בארץ? התשובה:המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות.
לפי מה אתם גובים את גובה המס על הרכב? התשובה: המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות.
חשבתי שאני מדבר עם תקליט.
אז התחלתי לצעוק עליה, גברת!!! מא אחוז המס שצריך לשלם על הרכב הזה???!!! התשובה : המוכר צריך להגיע לכאן (אתה יכול להצטרף) עם דרכון ותעודות של הרכב ואנחנו נגיד לו מה לעשות.
כאן כבר ניתקתי.
חלאס!
באמת! אני רק רוצה לדעת כמה יעלה לשחרר את הרכב הזה! כי אם המס עליו הוא 20 אלף ש"ח ומעלה, לא שווה לי לקחת אותו.
אם המס הוא עד 20 אלף ש"ח אני כן רוצה. אין תקנות ברורות לכך? מישהו יודע היכן ניתן למצא פרטים על כך ללא עזרת פקידים אנטיפתיים של מכס ישראל?