שלום לכולם ותודה רבה לכל אלו שיעזרו לי.
ברשותי רכב BMW 318 שנת 1992
הרכב אצלי קרוב ל4 שנים ולמעט פלאץ שנשבר שקניתי אותו,הרכב בובה.נוסע ורוצה רק שמן (קצת מעשן,בעיה ברינגים...ידוע) ודלק.
לפני חודש שמתי לב כי כשאר אני מניע אותו הדלק נשפך כמים מאיזור הקרטר שמן ולאחר 3 או 4 דקות שהמנוע עובד,תענוג,לא יוצאת טיפה אחת של דלק סורר.
לקחתי את הרכב לבדיקה בנירגד ירושלים,מוסך מורשה של BMW,טענו כי הצינורית מהרזל נהרסה עם השנים וצריך להחליף אותה (70 שקל כולל עבודה,לא האמנתי שזה מוסך מורשה!!!) עוד אמרו כי הצינור נשם התייבש ולכן נכנס אוויר לא נכון למנוע ובגלל זה ישנם נפילות טורים מדיי פעם (צודקים,אכן היו נפילות טורים,לא משהו רציני 0.4 סל"ד +- כאשר הרכב היה עומד בהילוך (אוטומט)
החלפתי.
אחרי שבועיים ישנה בעיה חמורה ביותר.
הרכב קורס.
פשוט מאוד,כאשר הרכב עומד ברמזור למשך דקה +- הוא מגמגם, כאשר אני נותן גז, אין התייחסות בכלל מצד הרכב,והוא כבה מעצמו.
הסכנה הגדולה ביותר שזה התחיל לקרות גם בנסיעה נמוכה של 30 קמ"ש לערך,פתאום אין גז ולאחר כמה שניות הוא נודם.
היום בבוקר הכנסתי אותו שוב לנירגד,לטענתם צריך להחליף חוטי הצתה (2500 שקל לפני מעמ!!!!) והבעיה היא בחיישן שנמצא בתוך חוטי ההצתה.הם טוענים שאין שם חיישן כלל וכלל (זכור לי כי החלפתי את חוטי ההצתה לפני שנתיים ומאז האוטו לא קרס כמו שהוא קורס עכשיו) והבעיה תמשיך כל עוד אינני מחליף חוטי הצתה.
מיותר לציין כי לא עשיתי כלום עם הרכב ולא נתתי להם אישור לתקן אותו.
לפי דעתי,אינני ממוחה,אך נראה כי הבעיה היא במייצב טורים של הרכב.
כי הרי איך האוטו לא קרס בשנתיים האחרונות ופיתאום איזה יופי,הוא קורס.
עוד משהו מוזר,זה לא קורה כל הזמן.
יום רביעי הוא נכבה לי 9 פעמים בנסיעה של 16 קילומטר
בחמישי נכבה פעם אחת והיום לא נכבה כלל.
מה לעשות???
בבקשה עיזרו...