Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. תודה רבה,המקורי עולה 180 שקל.כמה עולה התחלפי?והיכן ניתן לקנות בירושלים?
  2. לא מצאתי בספר רכב כל כמה זמן ובמוסך המורשה (נירגד) גם לא ידועים להגיד.... הרכב עומד על 220 אלף.תודה לעונים
  3. תודה רבה על התשובה המהירה
  4. שלום לכולם, בכל יום שישי אני מבצע בדיקות לרכב שמן מנוע,מים כחולים (לרדיאטור,בBMW הם כחולים...),שמן הגה כח ושמן ברקס. שלושה שבועות מדיד שמן הברקס מראה שהכמות תקינה,ושבוע לאחר מכן הנוזל יורד דראסטית למתחת לקו המינימום. בדקתי את זה והסיפור חוזר על עצמו,שלושה שבועות תקין,שבוע לאחר מכן,זמן ברקס חסר. הרכב עובר 400 ק"מ +~- בשבוע. אין נזילות מיוחדות (ממש מעט שמן מהמנוע,ידוע....מנוע ישן) מה לעשות? *הברקסים תקינים לגמרי ואני לא מזהה בעיות בלימה. תודה לכל העונים
  5. משהו?עזרה...הרכב צריך טסט
  6. יש משהו בדבריך אבל הפולס סטאר הזה ממש מעניין אותי,פירסמו אותו הרבה במגזינים של מכוניות באמריקה...
  7. זה האתר: pulstarplug.com
  8. שלום לכולם ותודה לכל העונים חבר טוב מאוד טס לאמריקה בשבוע הבא ואני רוצה שיקנה לי את הפלאגים הכי טובים (בכל מחיר) לרכב שלי. השאלה איזה פלאגים הכי טובים (ניצוץ,אורך חיים)? -אני כבר לא יודע לגבי אירודיום,סופר בוש,פולססטאר???? www.pulstar.com -- ואיזה פלאגים אני אומר שאני צריך? הרכב שלי הוא: BMW 318 I 1992 מנוע M40
  9. קיבימינימט! צריך להוציא את המנוע בשביל להחליף נורה ברכב הזה!
  10. תודה רבה,שמחתי מאוד על עזרתך
  11. תותח,פשוט תותח. דרך אגב,ניתן להימנע משימוש במערכת דיאגנוסטיקה.?
  12. תותח,פשוט תותח. דרך אגב,ניתן להימנע משימוש במערכת דיאגנוסטיקה.
  13. אלכס אין דאגה,אין לי בעיה לשלוח את המידע הזה,,,גם כך הכל גלוי ברשת למי שרוצה (דרך אגב,הרכב שלי משוכפל....נגנבו לי הלוחיות רישוי לפני שנתיים ומאז,,,גיהנום,,,כל פעם מחדש עם שוטרי תנועה ודוחת לא שלי בכלל....) מספר שילדה: wbaca410xag80791 תודה רבה על עזרתך
  14. שמע,אצלי ברכב,בנסיעות מחוץ לעיר חום המנוע יורד דרסטי אם יש אוויר קר מבחוץ. נראה לי הגיוני לא? יש אוויר קר,המנוע מתקרר...
  15. אוטומט
  16. צודק,סליחה 318I 1992 E36 מנוע M40
  17. אמרו לי שמדובר במערכת גיר סגורה אבל אני אשמח לבדוק כמות השמן ואולי צריך להוסיף. איך עושים את זה?
  18. שמע,כמה מוסכניקים בדקו את הרכב,כבר שנתיים הוא טוענים שרינגים פגומים ולכן המנוע דופק ומצלצל כזה. עכשיו,על תיקון רינגים רוצים 3000 או 3500 שקל. מנוע,רוצים 4500 כולל הרכבה,סבבה. נחכה שמנוע ימות ונחליף. אני לא מוכן לתת את הרכב לתיקון,יפתחו את המנוע ויגידו,שצריך עוד דברים להחליף.למה לי? האוטו מעשן...נו אז,,,נשים לו מאפרה.
  19. חבל לך על הזמן,,,אין כבר כסף לקונדומים
  20. שלום חבר'ה. יש לי רכב BMW 318 שנת 1992 הרינגים ברכב דופקים כל הזמן,מנוע מרעיש ומעשן. כל חודש אני מוסיף בין 800CC ל1 ליטר שמן. אני משתמש בשמן איכותי פעם של ELF פעם של AGIP ופעם של LM שאלותיי: מה אתם אומרים על: 1)התוסף מנקה מנוע של LM+אל שחק? 2)תוסך של XADO לבוכנות מנוע? 3)תוסף מנוע של MOA ? המטרה:שהמנוע יאריך חיים כמה שאפשרף,לבינתיים משכתי איתו שנתיים והרכב עומד על 220 אלף ש"ח. תודה.
  21. הייתכן והכל ניגרם עקב דלק מזוהם?תדלקתי בפז קינג דייויד בירושלים והאוטו שקט ומהיר מתמיד...הכל תקין עכשיו. מה אומרים?
  22. צודק סליחה.מנוע כבה,פשוט אני התכוונתי לקריסה של המערכות הנלוות כאשר המנוע כבה,אתה יודע,הגה,ברקסים,הדבר בעייתי ומסוכן מאוד
  23. שלום לכולם ותודה רבה לכל אלו שיעזרו לי. ברשותי רכב BMW 318 שנת 1992 הרכב אצלי קרוב ל4 שנים ולמעט פלאץ שנשבר שקניתי אותו,הרכב בובה.נוסע ורוצה רק שמן (קצת מעשן,בעיה ברינגים...ידוע) ודלק. לפני חודש שמתי לב כי כשאר אני מניע אותו הדלק נשפך כמים מאיזור הקרטר שמן ולאחר 3 או 4 דקות שהמנוע עובד,תענוג,לא יוצאת טיפה אחת של דלק סורר. לקחתי את הרכב לבדיקה בנירגד ירושלים,מוסך מורשה של BMW,טענו כי הצינורית מהרזל נהרסה עם השנים וצריך להחליף אותה (70 שקל כולל עבודה,לא האמנתי שזה מוסך מורשה!!!) עוד אמרו כי הצינור נשם התייבש ולכן נכנס אוויר לא נכון למנוע ובגלל זה ישנם נפילות טורים מדיי פעם (צודקים,אכן היו נפילות טורים,לא משהו רציני 0.4 סל"ד +- כאשר הרכב היה עומד בהילוך (אוטומט) החלפתי. אחרי שבועיים ישנה בעיה חמורה ביותר. הרכב קורס. פשוט מאוד,כאשר הרכב עומד ברמזור למשך דקה +- הוא מגמגם, כאשר אני נותן גז, אין התייחסות בכלל מצד הרכב,והוא כבה מעצמו. הסכנה הגדולה ביותר שזה התחיל לקרות גם בנסיעה נמוכה של 30 קמ"ש לערך,פתאום אין גז ולאחר כמה שניות הוא נודם. היום בבוקר הכנסתי אותו שוב לנירגד,לטענתם צריך להחליף חוטי הצתה (2500 שקל לפני מעמ!!!!) והבעיה היא בחיישן שנמצא בתוך חוטי ההצתה.הם טוענים שאין שם חיישן כלל וכלל (זכור לי כי החלפתי את חוטי ההצתה לפני שנתיים ומאז האוטו לא קרס כמו שהוא קורס עכשיו) והבעיה תמשיך כל עוד אינני מחליף חוטי הצתה. מיותר לציין כי לא עשיתי כלום עם הרכב ולא נתתי להם אישור לתקן אותו. לפי דעתי,אינני ממוחה,אך נראה כי הבעיה היא במייצב טורים של הרכב. כי הרי איך האוטו לא קרס בשנתיים האחרונות ופיתאום איזה יופי,הוא קורס. עוד משהו מוזר,זה לא קורה כל הזמן. יום רביעי הוא נכבה לי 9 פעמים בנסיעה של 16 קילומטר בחמישי נכבה פעם אחת והיום לא נכבה כלל. מה לעשות??? בבקשה עיזרו...
  24. eladns

    קניית רכב מתייר

    משטרת ישראל...
×
×
  • תוכן חדש...