פעם בכמה שבועות,כאשר אני מניע את הרכב,המנורה של המצבר נשארת דלוקה לזמן של חצי דקה-40 שניות,לאחר מכן כבית,בדקתי טעינה,תקין,מצבר חדש בן חודשיים,72 אמפר.של וולטה (נקנה ישירות מהיבואן)
האם האלטרנטור הגיע לסוף חייו?
שלום לכולם,
יש לי בעיה מוזרה.
כאשר האוטו עומד במצב D או N,יש נפילות טורים בין 1200 סלד ל400 ואז האוטו כבה.
כאשר אני מפעיל את המדחס של המזגן,הכל תקין והסלד עומד יציב על 800 בD ו או בN
הסלד יציב אך ורק כאשר אני מפעיל את כפתור מיזור האוויר ברכב.
מדוע?
להחליף מס מייטר????
נדלקה לי מנורה שאומרת כי רפידות הברקס נגמרו ועליי להחליפם.
סבבה,האוטו עשה 20000 קילומטר מאז ההחלפה האחרונה ואין לי בעיה להחליף.
אבל!!!
ברגע שנדלקת המנורה האדומה הזאת,זה אומר שהכבל גם השתפשף ולכן צריך להחליף גם כבל שמשדר מהרפידות של הברקסים למחשב רכב בעלות של 100 שקל.
נורמאלי???
או שמנסים לחלוב אותי בכסף?
בבקשה,תגיד לי מה להזמין ואני אזמין, אני לא קונה בארץ
נמאס לי מהמחירים !
http://www.alloembmwparts.com/catalog/?N=9183&Nr=OR(AND(make:BMW,model:318i,year:1992),AND(universal:1))&Vi=9700+4294963880+1580&y=1992&mk=BMW&md=318i
לא איזה אחי,,,אני לא מחפש לחסוך 50 שקל,אני כבר יקנה מקורי,
אבל ברגע שאני רואה פילטר של בוש בעשרה דולרים,,,,
אז וואלה אחי,
אני רוצה את זה....
אבל רשום שהוא מתאים לE30 והוא נראה גם קטן בתמונה
בגלל זה אני מתייעץ עם האנשים כאן ובעיקר איתך,בציקה ואלקס,,,
שלום לכולם,
אני צריך את עזרתכם לדעת איזה פליטר דלק להזמין מחו"ל.
אין מצב שאני קונה אותו בארץ במחיר שערורייתי של 250 שקל!
היום הייתי בניר גד ירושלים וראיתי את הפילטר דלק,הוא ענק!!!
משהו כמו 20 ס"מ אורך בצורת גליל גדול,בנזיר!
השאלה איזה להזמין מהאתר הבא:
http://www.partsgeek.com/catalog/1992/bmw/318i/fuel_delivery/fuel_filter.html
תודה לכל העוזרים
נכון,אני עובד במקום שיש בו גז 12,15,134 ועוד כמה.
אני חושב שבגלל שטעיתי בגז,אז המערכת לא נכנסת לפעולה...אני אנסה גז 12 ויעדכן, דרך אגב,כמה זמן אתה ממליץ לתת למשאבת וואקום לרוץ?