Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. מולטיטסטר? זה מהכשיר הצהוב?שמודד מתחים?
  2. פעם בכמה שבועות,כאשר אני מניע את הרכב,המנורה של המצבר נשארת דלוקה לזמן של חצי דקה-40 שניות,לאחר מכן כבית,בדקתי טעינה,תקין,מצבר חדש בן חודשיים,72 אמפר.של וולטה (נקנה ישירות מהיבואן) האם האלטרנטור הגיע לסוף חייו?
  3. חחחחחחח ענק! פשוט ענק
  4. רפי,חורי רוצה 2000 שקל על מייצב טורים,משומש!!! במחיר הזהעדיף לנסוע כל החיים עם מזגן....
  5. זה קרה לי לפני חודשיים,לקחתי את הרכב לניר גד,מוסך מורשה של BMW,טענו משהו הזוי,צריך להחליף כבל הצתה,עולה 2500 שקל לפני מע"מ. מאז זה הסתדר ואז חזר.
  6. מערכת הזרקה? זאת אומרת אינג'קטורים? אוי ואבוי,,,לנקות אותם זה ים כסף!
  7. ---כפתור מחזור האוויר.... זה עם החצים בצורת עיגול
  8. שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה. כאשר האוטו עומד במצב D או N,יש נפילות טורים בין 1200 סלד ל400 ואז האוטו כבה. כאשר אני מפעיל את המדחס של המזגן,הכל תקין והסלד עומד יציב על 800 בD ו או בN הסלד יציב אך ורק כאשר אני מפעיל את כפתור מיזור האוויר ברכב. מדוע? להחליף מס מייטר????
  9. במקום 370 300 שקל,מקורי לא מתפשר על תחלפי,אפילו שעולה 120 שקל,תוצרת ספרד.
  10. לא נכון,איך שנדקתה המנורה נסעתי 5 קילומטר הביתה וזהו האוטו עומד מאז.
  11. נדלקה לי מנורה שאומרת כי רפידות הברקס נגמרו ועליי להחליפם. סבבה,האוטו עשה 20000 קילומטר מאז ההחלפה האחרונה ואין לי בעיה להחליף. אבל!!! ברגע שנדלקת המנורה האדומה הזאת,זה אומר שהכבל גם השתפשף ולכן צריך להחליף גם כבל שמשדר מהרפידות של הברקסים למחשב רכב בעלות של 100 שקל. נורמאלי??? או שמנסים לחלוב אותי בכסף?
  12. זה יתאים לאוטו שלי???בעזרת איזשהו מתאם?
  13. נראה לך שאני מביא את זה בדואר??? אך ורק דרך בלדרים שיחביאו את זה בתחתונים שלהם יש לי ים אנשים שטסים לאמריקה וחוזרים,,, (אני עובד בחברת השכרה)
  14. בבקשה,תגיד לי מה להזמין ואני אזמין, אני לא קונה בארץ נמאס לי מהמחירים ! http://www.alloembmwparts.com/catalog/?N=9183&Nr=OR(AND(make:BMW,model:318i,year:1992),AND(universal:1))&Vi=9700+4294963880+1580&y=1992&mk=BMW&md=318i
  15. וואי אחי תודה רבה על התשובה,במוצ"ש אני יעשה את זה ויעדכן... תודה רבה לך...
  16. מקורי עולה 500 שקל ותחלפי 200 שקל,רק הרפידות הקדמיות. מה אומרים?
  17. לא איזה אחי,,,אני לא מחפש לחסוך 50 שקל,אני כבר יקנה מקורי, אבל ברגע שאני רואה פילטר של בוש בעשרה דולרים,,,, אז וואלה אחי, אני רוצה את זה.... אבל רשום שהוא מתאים לE30 והוא נראה גם קטן בתמונה בגלל זה אני מתייעץ עם האנשים כאן ובעיקר איתך,בציקה ואלקס,,,
  18. שלום לכולם, אני צריך את עזרתכם לדעת איזה פליטר דלק להזמין מחו"ל. אין מצב שאני קונה אותו בארץ במחיר שערורייתי של 250 שקל! היום הייתי בניר גד ירושלים וראיתי את הפילטר דלק,הוא ענק!!! משהו כמו 20 ס"מ אורך בצורת גליל גדול,בנזיר! השאלה איזה להזמין מהאתר הבא: http://www.partsgeek.com/catalog/1992/bmw/318i/fuel_delivery/fuel_filter.html תודה לכל העוזרים
  19. נכון,אני עובד במקום שיש בו גז 12,15,134 ועוד כמה. אני חושב שבגלל שטעיתי בגז,אז המערכת לא נכנסת לפעולה...אני אנסה גז 12 ויעדכן, דרך אגב,כמה זמן אתה ממליץ לתת למשאבת וואקום לרוץ?
  20. אני משתמש בצינורות הברגה עם שעון לחץ,תחבר לאין שתרצה...גז 12,15,מה שבא לך...
  21. סבבה,יעדכן מחר,אין כוח לחבר את המערכת בשעה כזאת.... דרך אגב,ממליץ על גז מזגנים 134 או 12?
×
×
  • תוכן חדש...