Jump to content

eladns

  • הודעות

    2,915
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

כל מה שפורסם על ידי eladns

  1. שלום רב, אישתי מובעתת כל פעם שהיא רואה תאונת צד. עקב כך שאני שם את כיסא התינוק מאחורה מצד ימין, האם ניתן לדפן את הדלת האחורית ימנית באופן כזה שסתפוג יותר בעת תאונת צד?{גם במחיר שהחלון לא יעלה\ירד}
  2. שלום לכולם. בביתי יש מזגן ישן מאוד של חברת סניו. נראה שהוא בן 7 שנים. צריכת החשמל שלו מטורפת. משהו כמו 7 קו"טש. אנחנו לא משתמשים בו לקירור אלה רק בחורף לחימום. אחרי שמצאתי מזגן 1.25 כוח חמור, בטכנולוגיה של סופר אינוורטר וצריכה של A. לא מצאתי מישהו שיתקין לי אותו בסכום שפוי. רוצים 1000 שקל על ההתקנה. אני לא מבין למה,יש חשמל,יש צינורות, הלכ מחובר. זה לא סוג של פלאג אנג פליי? כמו כן המדחס נמצא על הגג,כך שאין צורך בסנפלינג מטורף. ואני גם יוריד את המדחס הישן. מה לעשות? מישהו מכיר טכנאי מזגנים שלא מחפש לעשוק? עד כמה קשה זה להתקין לבד מזגן? {לא אני אבל לדוגמא, חבר חשמלאי בכיר שיש לו רישיון למתח גובה ומבין עניין בחשמל} תודה לעוזרים
  3. בשעה 19:05 הם עברו היום ליד אוויס המלך דוד בירושלים, נסנו אני וחבר להגיע אליהם,אבל לא הצלחנו,לקחו שמאלה לרחוב אגרון באדום מלא.הלילה הם בירושלים.
  4. פרטים חסרים, כתיבה מרושלת ולא מובנת. פרטים לא נכונים של מהלך כתיבת הדוח: זאת אומרת שהשוטר לא רשם שהיה בקשר עין רציף עם הנהג מרגע קיום העבירה ועד עצירת הרכב. הראות טובה + וכו'. {אני כבר לא כזה זוכר,עברו 5 שנים...}
  5. אפשרי ביותר. הדוח נקרא דו"ח פנימי שהשוטר ממלא ומעביר למפקדו שזה מעביר לאת"ן {אגף התנועה} או מתנ"א ואלו מחליטים אם השוטר אכן רשם את כל הפרטים והסיכוי שהדוח יפול הוא נמוך, להפוך אותו לדו"ח רגיל ולשלוח בדואר. לי זה קרה פעם אחת שהייתי שוטר שח"ם. מישהו עבר באדום מלא וכמעט נכנס בי, רשמתי את הכל, שעה ותאריך ומספר רכב. רשמתי דוח פנימי וזה תפס. נשלח דוח לאדם ולי נשלח אישור שנשלח דו"ח.
  6. חמודי, במעדון הנקרא,"הבאנה" שיש בו 2 קומות. ב5 יורו שאתה משקיע באלכוהול {לא שיכורה תחת,סתם ראש טוב} לאיזה מקומית היא שלך לכל הלילה.
  7. אישה אחת אומרת לבעלה: אני מאחרת לשיעור רכיבה. הבעל: כן, הסוס התקשר כבר פעמיים שאל...
  8. היי לפני כמה ימים בהסח דעת של שניה, הבת שלי הצליחה להוציא את המקש מהמקלדת ולהעיף אותו למקום לא ידוע במידה ולוחצים על המקש זה קצת כואב אבל עוהד. ממש לא נוח. מה אפשר לעשות? מדובר בלפ טופ ישן בן 5 שנים של HP{אבל עובד טוב מאוד} hp pavilion dv5000 אשמח מאוד לעצות מה לעשות.
  9. אחד הדברים המצחיקים זה נהגי האוטובוס, מכנסיים קצרים, חולצת כפתורים שאולי אם יש מזל 2 כפתורים סגורים והשאר פתוח. הכל בחוץ. אני הייתי בטוח שהנהג הוא הומלס שיושב בתחנה. פתאום הוא קפץ לאוטובוס המונע והתחיל לנהוג ואנחנו אחריו כנוסעים רצים לאוטובוס ויושבים, זאת אומרת, מנסים לשבת ברכבת ההרים הזאת.
  10. בשישי היה אחלה בשבת גשם בלילה בראשון גשם מהצהריים ומיום שני כבר התחיל לרדת כל היום. המקום מצויין ביולי אוגוסט מבחינת שמש. זה לא שקר. פשוט יורד גשם אבל חם, טמפרטורות של 25 מעלות +- ואתה רואה אנשים בים ובבריכות {יש אפילו בריכה ציבורית בחינם! כולם באים. אני ממש מפחד לחשוב מה יקרה ביום שזה יהיה קיים בארץ} דרך אגב, נוהגים שם בצד שמאל של הדרך. אין כמו לראות אוטובוס טייגר דוהר לתוך כיכר ואיזה תייר נכנס הפוך. אם הייתי מספיק לצלם, זאת הייתה תמונת המאה.
  11. שימו לב, מונית BMW. יש רק אחת באי. אבל רואים אותה כל הזמן כך שנראה שיש המון.
  12. טוף, חזרנו היום מהטיול. לכל המעוניין להלן פרטים: המקום קרוב לסיצילה ועלה 115 יורו לעבור לשם ליום טיול אחד. אוספים אותך בחמש בבוקר וחוזרים ב22:00 בלילה. יום סיור כולל ארוחה. לא ידוע כמה עולה לבד לעשות את זה. בכל מיקרה המקום מאוד נחמד. זול לקניות של אלכוהול {יורו וחצי חצי ליטר בירה קרלסרג בפאב} לא זול לבגדים של מרקס אנד ספנסר וזארה ומנגו. אנשים מאוד לבביים ומבינים אנגלית. אין כל כך מה לעשות על האי הזה אבל מי שרוצה בטן ים בחורות זורמות {והרבה! לא לבוא עם האישה! זה גורם לריבים! הרוב הם צעירות מגיל 17 ומעלה מכל הארצות היפות קרי גרמניה, שוודיה, ספרד ואיטליה. יש גם כמה רוסיות אבל הן מיעוט} הרכבים: בגדול, אמרו שהאוכלוסיה ענייה. בקטן ראיתי המון M5,M3 , פורשה מיני קופר אס והמון המון טייגרים לילנד. זה האוטובוסים שאני הכי אוהב. אבא שלי לפני 32 שנה התחיל לעבוד עליהם באגד. אין מזגן הנסיעה עולה 47 יורו סנט והדלת כל הזמן פתוחה שיכנס אוויר. אם לסכם את המקום: יורד גשם כל הזמן, נסיעה זולה, אוכל זול, אלכוהול זול, מזג אוויר לא משהו- יורד גשם רוב הזמן עכשיו, ומבחינת הנשים, גן עדן. אני יעלה תמונות בהמשך של הרכבים הישנים והחדשים והאוטובוסים. נ.ב כל האי הוא שעתיים נסיעה. כל האוכלוסיה היא 400 אלף איש בכל האי.
  13. אלעד זבריקו עובד בגילה בירושלים, ליד הבית. יש לו עסק ותעודת חשמלאי. בחור משכמו ומעלה. עבודה מעולה מעולה מעולה. אין מילים בפי. נקייה ויפה וממש לא גוזל כסף. אפילו חיכה לי עד 19:00 בערב ועבד קרוב לשעה וחצי על הרכב. יודע המון. אני ממליץ ממש בחום. 0528823575 אלעד זבריקו. ותגידו לו שאלעד מאוויס שלח אותכם.
  14. אלעד זבריקו עובד בגילה בירושלים, ליד הבית. יש לו עסק ותעודת חשמלאי. בחור משכמו ומעלה. עבודה מעולה מעולה מעולה. אין מילים בפי. נקייה ויפה וממש לא גוזל כסף. אפילו חיכה לי עד 19:00 בערב ועבד קרוב לשעה וחצי על הרכב. יודע המון. אני ממליץ ממש בחום. 0528823575 אלעד זבריקו. ותגידו לו שאלעד מאוויס שלח אותכם.
  15. עשתה טיפול 145 לפני חודשיים,רכב שמור מאוד ומטופל באהבה. מור 0544754393
  16. שלום לכולם שבוע טוב ובשורות טובות בסוף החודש אני יוצא לנופש מטעם העבודה למלטה ל4 ימים. יש מה לעשות שם מבחינה מוטורית? מחירים של דברים שווים שם?{חשמל,מכוניות וכו'} מה המטבע? אפשר לעבור יום אחד לטיול בדרום איטליה? {במפה זה נראה קרוב} תודה לעוזרים
  17. שלא לדבר על הצעות כמו האוני' הפתוחה שזו מסגרת לימודים שמעודדת עצלנות ואי סיום תארים וכל זאת ביוקר. מי שעצלן גם בטכניון יפסיק את לימודיו מעצלנות. יקר? זה אותו המחיר. אני לקראת סיום התואר בפתוחה ,כמה עלה ?42 אלף שקל ~+- כמה זמן? 5 שנים למה? חתונה+פיטורים ובעיות בעבודה החדשה גרמו לכך ששנה אחת "הפסדתי". לבינתיים צברתי 3 שנים נסיון במלון שרתון כמנהל תורן ושנתיים דייל השכרה באוויס {איש מכירות לכל דבר אפשר לקרוא לזה} אם זה ישתלם לי? הזמן יגיד.
  18. אשמח להדרכה קצרה.
  19. שלום, נסיתי להתקין את IGO8 של וינדוז SE של פוקט PC + IGO8 הרגיל. בשניהם הוא נותן EROR. אשמח לייעוץ. http://www.gv-system.com/product_info.php?products_id=874 זה המכשיר. תודה.
  20. אני בעד שילמד בפתוחה ויוציא תואר תוך כדי העבודה כך גם יצבור נסיון עם השנים וגם יקבל תעודת השכלה {נכון שיקח לו 5 שנים לעשות תואר,אבל אם יהיה עיקבי ויעשה כל סמטר קורס אחד לפחות,כולל קורס קיץ,זה סביר מאוד וניתן "להמיר" נקודות זכות של קורסים בפתוחה באוינברסיטאות אחרות}
  21. תודה לכולם. התוכנה AnyVideo עובדת ממש פצצה,גם הזמזר הזה עובד טוב אבל מסורבל.
×
×
  • תוכן חדש...