eladns
-
הודעות
2,915 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
4
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eladns
-
ניקיון תא מנוע
eladns פרסם הודעה בנושא של mikemass בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני קניתי תרסיס ירוק בשם סימפל גרין,לאחר שחבר הפורום רון המליץ עליו. באמת ניקה את השמן שהיה על המנוע שלי,עברתי אחרי זה עם חולצה ישנה וכל השמן ירק והמנוע יפה מתמיד. עולה 15 שקל באוטו דיפו ולפי דעתי לא גורם לבעיות כי זה רק תרסיס,לא מים עם גרניק וכו'. -
שחכתי לציין,יש גם מערכת ברכב,מגבר + סאב +קומפוננט קדמי ואחורי. לא מערכת מדהימה,אבל עושה את עבודתה כנדרש.
-
בטח שיש,חברה של אישתי הוציאה רישיון נהיגה בשנת 98 (אחרי 7 טסטים,לא משקר!!!) ומאז לא נהגה אפילו מטר. אין לה דו"חות.
-
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3385133,00.html
-
שלום לכולם. מדובר באוודי A3 שנת 2000 אוטומטיתת 1600 לדברי המוכר, יש קצה שילדה 6% הפחתה. רוצה 35 אלף שמחירון 41 תקין לדעתכם? תודה לכל העוזרים.
-
הרכב אוטומטי שהוסב לידני יד 3 170 אלף ק"מ מנוע 2 ליטר מתחייב ל:שילדה,גיר ומנוע. פנים הרכב:סלון עור בצבע כרם (כיסא הנהג,הריפוד שלו נקרע עקב כך שישבו בו עם מברג) מספר הרכב יפה למי שמעניין אותו (לטוב ולרע) חלון גג חשמלי מקורי יבוא אישי אנג'ל אייז פנסי ערפל צמיגי חתן נמוך 225 על 50 על 16 מאושרים ברשיון מחיר: 45 אלף שקל. לא לחוץ למכור ובגלל זה לא מפרסם על הרכב בכדי שמשהו "לא אחראי" יקנה אותו (על הרכב הושקע המון כסף ויכאב לי לראות אותו נהרס) הרכב של חבר שעוזב לחו"ל בעוד חודשיים ואז הרכב יעבור לרשותי. הרכב נמצא בירושלים.
-
האם השינוי הוא דרסטי? מצמיג 55\185 ל-55\195
eladns פרסם הודעה בנושא של raz_t13 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לא יפה,מפאת חוסר תקציב אין לי צ' סופית במקלדת. אנא קבלו זאת בהבנה -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=297502
-
האם השינוי הוא דרסטי? מצמיג 55\185 ל-55\195
eladns פרסם הודעה בנושא של raz_t13 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מחזק את דבריך בגירה. כרגע מורכבים אצלי 185.65.15 חמש שנים של קונטיננטל באו לקיצם. באתי לקנות חדשים,אבוי,480 שקל למיג טוב במידות הנ"ל לפני מע"מ. תודה רבה לאלכס מהפורום שקניתי ממנו ג'נטים וכרגע המידה שלי תיהיה 205.65.15 ומחיר הצמיג של חברת קונטי ירד פלאים ל230 שקל לפני מע"מ (ספק צמיגים של אוויס,אני עובד בחברה...) -
כמו שמשפחת עופר עכשיו קונה 75% ממתקני ההתפלה שיקומו במדינה ועוד 5 שנים כולם ישאלו איפה היינו שמשפחת עופר תחליט שהיא מוכרת קוב מים במחיר X. עזוב,יש דברים שממש קשה לגלות ויש גם לוביסטים בכנסת שזה מטרתם. ככול שאני מתקדם בקורס שאני לומד עכשיו "שחיתות ושלטון" אני מזועזע מחדש. זה לא להאמין. פשוט רוב פקידי האוצר והמגזר הציבורי נתונים לשוחד. אז לגבי זה שזה יתגלה,אני לא יודע עד כמה העיתונות החוקרת בודקת ומעוניינת בכך. יותר עדיף לפרסם שערוריית מין של מאבטח רמטכ"ל מאשר לוי יצחק מושחת. מה גם שכותרת כזאת תחזיק שבוע ותעלם,מי יזכור,הרי אף אחד לא מחייב אותך להסתמך על המחירון שלו,אני פשוט רואה בו סוג של מונופול (ברור שאני אביא בעבודתי את המחירון של יד 2 שפורסם כמתחרה ללוי יצחק),כי הרי אם תחקור את מודעות מכירת הרכב,רובם ככולם הולכם לפי מחירון לוי יצחק. מוצדק או לא,כך זה עובד.
-
אתה לא חושב שיש מצב שיבואן X נותן Y כסף בכדי שיצחק לוי לא יקצץ באופן דרסטי את המכירות שלו? כך לדוגמא את סיאט אביזה,חבר טוב שלי קנה אותה ב114 אלף מהסכונות,חדשה 2 דלתות ידנית עם סאן רוף וג'נטים,ופשוט ראה כל חודש איך קורס המחירון מול עיניו,מה שאומר שהמותג נפגע.כי אני למשל לא יקנה כזה רכב שנראה כי אני שם את כספי על קרן הצבי.אבל משום מה ועוד לפני שהתחלתי לבדוק את זה לעומק,נראה כי מותג "הונדה" סובל פחות מירידה במחירונים. אני רק זרקתי את זה למרצה שלי,ד"ר לקרימינולוגיה והוא אמר שהרעיון שלי נשמע מאוד מעניין ואישר לי להתחיל את העבודה מה שאומר שיש משהו בעיניין. זה לפי דעתי. אשמך לשמוע את דעתך.
-
שלום לכולם אני סטודנט שנה 4 לקרימינולוגיה ועליי להגיש עבודה טרום סימנריונית בנושא שחיתות. עקב כך שאני עובד באוויס מזה שנה וחצי,אני מעוניין לעשות את העבודה כחקר על יצחק לוי והמחירון שלו עקב חשד לשחיתות. אני רוצה להביא בעבודתי מספר דגמים מסויימים שמחירם יורד בכל חודש בעקביות אבל על כך שאני צריך לנתח את המחירון של יצחק לוי לפחות ב24 חודשים האחרונים. מישהו יודע כיצד ניתן להשיג את המידע הנ"ל ברשת? תודה לעוזרים
-
סיפור - איך לגייר רכב אספנות כהלכה - עמדה 1 ושלל חוקי מדינת ישראל
eladns פרסם הודעה בנושא של srack בתוך רכבי אספנות
לתפארת מדינת ישראל רוצה תמונות בבקשה. -
שכחתי לציין כי במידה ואני אכבה את האוטו ויניע שוב,נפילות הטורים יעלמו לזמן מה.
-
שלום לכולם ותודה לכל העוזרים. אני מבקש את עזרתכם לגבי המשך טיפול בתקלה המטרידה אותי מזה שנה+, הרכב ברשותי 5 שנים ואני לא יודע להצביע מתי החלה התקלה. הקלה היא נפילות סל"ד מ1200 סלד ועד 400 סלד, כאשר במיקרים נדרים האוטו כבה בעמידה לאחר שהטורים קופצים להם מ400 ל1200 וחוזר חלילה. ברכב הוחלף בשנה האחרונה: כונס אוויר שהיה קרוע (וחשבתי שהוא הגרום לריחת אוויר ונפילת קומפרסיה) חוטי הצתה כולל חיישן קרנטק שהיה חתוך וגם אז חשבתי שנפילות הטורים יסתדרו אבל לא.(תודה לרון על עזרתו לגבי חוטי ההצתה) פילטר אוויר הוחלף לחדש של חברת K&N פילטר דלק הוחלף למקורי של בוש MAF הוחלף 5 פעמים! (הביאו לי קופסא עם 15 כאילו ולאחר בדיקה בעזרת רב מודד בחרתי את הטובים ביותר,הוחלפו אחד אחד ועדיין,הנפילות ממשיכים) (GB וגולד לייבל הוכנסו לטנק הדלק בכדי לנקות...לא עזר) מתי הנפילות טורים מתחילות? כאשר אני מניע את הרכב ונוסע עימו בין 6 לשמונה דקות ועוצר באיזה רמזור הסל"ד מתחיל לרקוד ויורד ועולה בטווח של 200 סל"ד +-.אחרי חצי דקה,הסלד כבר מתחיל לעלות ולרדת בטווחים גבוהים יותר,גורם לכל האוטו לרעוד ולמנורות טעינת המצבר ולחץ שמן להדלק למאית השניה ולהכבה. במידה ואני יעביר את להילוך P,אזי נפילות הטורים יפסיקו לדקה שניים ואז יחזרו במלא המרץ. במידה ואני ילחץ קלות על דוושת הגז ואתן ממש קצת גז לתווך ה1000 סל"ד,הרכב מתייצב. זאת אומרת שאם אני אמתח את הכבל מצערת מעט מאוד ואקבע אותו מחדש,נפילות הסלד יבוטלו כליל אבל הטורים יהיו גבוהים במקצת. על מה חברי הפורום ממלצים לי לעשות בטרם אכניס את הרכב למוסך נירגד ושם יבושר לי כי יש לי #$%%^ וזה עולה לאחר בדיקת מחשב 1500 יורו תודה לכל העוזרים,ולכל מי שיתן רעיון איך לסדר כבר את הרכב. מצורף תמונות של הטורים הקופצים וכבל המצערת.
-
מה? אני בשוק! תוספת של 3000 ש"ח לטסט???? וואו
-
האם חברי הפורום ממלצים לקנות מכשיר דיאגנוסיטקה וריסט מסין?
eladns פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי עמוס לגבי RS232 אין בעיה להביא כרטיס PCMCIA ללפ טופ עם יציאת RS232.זה לא הבעיה. אני רק מעוניין לדעת האם אתה ממליץ על קניית המכשיר הנ"ל.60$ זה לא 150$ של חברת פיק. דרך אגב,יש משהו שקנה את המכשיר של חברת פיק והוא בירושלים?מעדיף לשלם לו כסף על ריסט ולא לנירגד. -
האם חברי הפורום ממלצים לקנות מכשיר דיאגנוסיטקה וריסט מסין?
eladns פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לי יש את הרכב שבחתימה לחברים שלי יש 320 שנת 92 שהוסבה לידנית 328 שנת 97 אני יודע על הפלאג שאתה מדבר עליו,ממה שראיתי הוא קיים במכוניות BMW משנת סוף 91 ומטה (עמוס,רון,תקנו אותי אם אני טועה.) -
ראיתי את המדים האלה,השוטרים שעלו לאוטובוס בבקור,הייתי בטוח שמדובר באנשי אחזקה של אגד והאוטובוס עומד להיתקע. אחלה מדינה יש לנו,חושבים שעל ידי מיתוג מחדש של המשטרה מישהו יפחד מהם. בתור אחד שהיה שוטר 3 שנים,ולקראת סיום תואר בקרימינולוגיה, אני יכול להגיד בוודאות כי המדינה שלנו רוצה משטרה חלשה משום מה,במשטרה כבר אין עידוד לצאת ללימודים,בשנת 2004 הורידו את הבונוס בדמות 20% תוספת למי שהיה לו תואר ראשון במשטרה ל6% ועכשיו כי מי שהתחיל את לימודיו האקדמיים לאחר 1.1.2009 לא יקבל אחוז אחד אפילו של תוספת. מיתוג מחדש כן,משטרה ישנה ועם שוטרים חלשים (שכלית ומוראלית-רוב האנשים שאני לומד איתם קרימינולוגיה התחילו ללמוד שהיו בשירות ופרשו כבר ממנו....)
-
האם חברי הפורום ממלצים לקנות מכשיר דיאגנוסיטקה וריסט מסין?
eladns פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבעיה שהכניסה היא ממש לא OBD,היא עגולה ומוזרה. המידה ואתה יודע היכן ניתן להשיג זאת בארץ אני מוכן לשלם גם 200 שקל לכזה כבל. רק תגיד לי איפה מוכרים ואני קונה. -
שלום לכולם, מעניין אותי לדעת מה דעתכם על המכשיר הנ"ל לגבי סריקת תקלות וריסט של הטיפולים ברכבי BMW (למי שלא יודע ברכב הנ"ל חייבים להגיע למוסך שיש לו מכישר שמאפס את המחשב המציג בעזרת עמודות את הטיפול הקרוב) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16549 המחיר לא יקר, ואין אפשרות להשתמש במכשירים אחרים בעלי כניסת OBD. השאלה האם המכשיר יכול לגרום נזק לרכב (שיבוש המחשב,עלייה פתאומית של מתח ועקב כך שריפת רכיב כלשהו) המכשיר יכול להביא לי לחיסכון ניכר עקב כך שדורשים על בדיקת מחשב במוסך מורשה 400 שקל (ועל ריסט למחשב דורשים בין 70 ל100 שקל תלוי באיזה יום נופלים עליהם,במידה ומבצעים את הטיפול במוסך זה חינם אבל טיפולים קטנים אני עושה לבד) ויש לי עוד 2 חברים עם רכבי BMW (משנים 1992+1996) כך שהדבר יכול להועיל לי מאוד. תודה על תושבתכם והמלצתכם.
-
ירושלים,עיר הפיטריות. ולגבי איך הוציאו את הרכב,אכן הרימו אותו על גי'ק ודחפו אותו לצד,הג'ק נפל והאוטו ירד מהפטריה,הנזק:עיקום קל במרכב תחתון שמאלי.
-
צודק...
