Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. מספיק עם ההרצאות הבנו, באיזה שמן את ממליץ לו להשתמש ?
  2. לבעל לגולף המסקנה של המומחים בפורום היא להשתמש בשמנים חדשים יותר איכותיים ולחיות עם המצב של שריפת 1 ק"ג לכל 1500 ק"מ.
  3. בוא נחזור לנושא הרכב המדובר גולף דיזל שנת 1999, התקן שהחברה ממליצה לרכב הזה הוא vw505.00 או vw501.01 אם יש לך בעיה עם התקן אל תמשיך לקרוא תפנה ל vw בגרמניה, אם אתה מסכים תן לי דוגמא לשמן בעל צמיגות 5w40 העונה לדרישות החברה זאת אומרת שמן עם צמיגות 5w40 שנושא את התקנים vw505.00 או vw501.01
  4. לידע כללי: תקן 505.01 הוא לרכבים עם מזרק משאבה (unit injector) ולא מתאים לרכב המדובר עם משאבה מכאנית רוטורית מפוקדת מחשב מדגם vp_37
  5. קבל רשימת שמנים מומלצים Volkswagen Oil Standard 501.doc
  6. בו ספר לי איזה ניסיון יש לך וכיצד מהניסיון שלך הגעת למסקנה ששמן 15W40 או 10W40 מתאים יותר לרכב הזה ? האם פירקת את המנוע לחלקים ושלחת למעבדות את החלקים ואת השמן לבדיקה ספקטרומטרית ולאחר מכן התייעצת עם מהנדסי רכב ויחדיו הגעתם למסקנה הסופית שציינת ? נסעתי על הצמיגויות הנ"ל מעל 260,000 ק"מ והרכב לא אוכל יותן מ- 200cc בין הטיפולים(בדומה לרכב המדובר). תציג בפני מסמך של מעודכן של הייצרן הכותב שחור על גבי לבן שהשמן 15W40 או 10W40 מתאים לרכב. בהמשך האם מותר בכלל להשתמש בשמן סינטטי למנוע הזה ? לפני שאתה יורה מהמותן תעשה חיפוש ונסה למצוא שמן סינטטי בדרגת צמיגות 15w40.
  7. כנ"ל מרקו אתה צודק.
  8. כן אתה צודק.
  9. מה אתה אומר מר איתמר, אומרים שנסיון זה מעל הכל וזה מה שהניסיון לימד אותי
  10. הדרישות מטעם היצרן הם VW 501 01/505 00 המלצה שלי הוא שמן בדרגת צמיגות 15w40 ואו לחילופין 10w40 ואז תראה איך צריכת השמן יורדת, הרכב הוא שנת 99 ובטוח עם ק"מ גבוהה לכן שמן בדרגת צמיגות 5W40 דליל מדיי למנוע.
  11. תמונת הגנט
  12. שלום, האם קיים במלאי דגם 26 לפי הקטלוג שלכם מצורף תמונה. באיזה קטרים ? וחלוקת ברגים ? הרכב הוא בורה
  13. נפח המיכל הוא 55 + 7 ליטר רזרבה = 62 ליטר, בזמן התדלוק כשהמיכל מתמלא זאת אומר המשאבה קופצת ניתן להוסיף עוד כ 10 ליטרים על ידי הוצאת אויר בעזרת הכפתור שממוקם בפתח המיכל. ההבדל שתיארת הוא ה 10 ליטר הנוספים שאפשר למלא על ידי הוצאת האויר
  14. בדרך כלל תקלה (TP) בחיישן מצב דוושת תאוצה שממוקם מעל הדוושה הוא גורם לתקלה
  15. אתה מבצע את התדלוקים או עובד התחנה?
  16. הנה קישור http://www.volkswagen.com.au/en/technology_and_service/warranties.html
  17. דרך ההפעלה מפורט בקישור http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4920304-DIY-Cluster-Staging-Gauge-Needle-Sweep-thru-Vag-Com
  18. כנראה הרעש הוא מהאלטרנטור, צריך לפרק את הרצועה החיצונית ולבדוק.
  19. לגבי קיפול המושב בהתחלה צריך להוריד במהירות את גב המושב עד שהוא נוגע במושב עצמו ואז שומעים את השיחרור של המנעול ולבסוף מרימים את המושב כולו, לגבי שילוב 4x4 בחורף חובה לשלב אותו קבוע כי הפגרו מחבב זריקות תחת בסיבובים בדרך כלל בזינוק מהמקום, מבחינת המהירות אין בעיה אתה יכול לנסוע רגיל עם 4h, בלנדקרוזר לדוגמא 4h משולב קבוע
  20. הכוונה היא שנותרו 18 ימים עד הטיפול
  21. תניע את הרכב במצב שהמנוע קר, תבדוק אם הנזילה(טפטוף) הוא מהמקום המסומן בתמונה.
  22. יכול להיות שהנזילה היא מהמשאבה
  23. שווה לנסות את תוסף הדלק של Bg k44
  24. יש אפשרות לבצע כיוון למחוג הדלק ע"י חיבור מחשב לרכב, הנה התהליך STEP 2 - ADJUSTING THE DISPLAYED FUEL LEVEL These steps are based on those given in the Bentley CD and are intended to be used after the fuel level sender has been replaced. The proper way to calibrate the fuel gauge to the new sender is to drain the fuel tank, add 7 liters (1.85 gal) of gas, which is the exact amount in the "reserve" tank, and then adjust the fuel gauge needle so that it coincides with the red "reserve" line on the fuel gauge. I wasn't about to go through this, so I filled up my tank and adjusted the needle so that it read full (or as close as I could get it). The VAG-COM allows you to adjust the position of the needle an amount equal to 2 liters of fuel in either direction (+/-) of it's normal factory setting. To do this, do the following: 1. Select ADAPTATION (-10-) on the main screen of the Instrument Cluster control module. 2. In the CHANNEL box, enter 30 and then click on READ. This will display the stored value for the fuel gauge calibration and normally should be 128. You may enter a value from 120 to 136. Each number corresponds to a 1 ohm adjustment of the fuel level sender output and corresponds to 1/4 of a liter. You can use the UP and DOWN buttons to adjust the number while you watch the gauge needle move. If you're doing it the proper way, then adjust the needle until it lines up perfectly with the red mark on the gauge. If you're doing it a different way, like I did, then adjust the needle until it sits where you want it to. 3. Click on SAVE. The new setting is now being used. That's about it. If you mess something up and want to go back to the original setting, it's 128.
  25. תנסה את סדר הפעולות הבא: 1) שלב למצב השלישי 4HLC 2) נסה לנתק את הנעילת הדיפ' האחורית ע"י לחיצה ממושכת של כמה שניות על הלחצן. 3) שלב למצב הרגיל **(לפעמים העברת הבורר של התיבה ממצב D ל - N או ממצב N ל- D עוזרת בשילוב מהיר יותר של המצבים)
×
×
  • תוכן חדש...