מזכיר לי שלפני כמה שנים חזרתי מיציאה והייתי מת לחרבן .. אבל פשוט מת .. .והייתי חצי שעה מהבית בערך אז עצרתי ליד איזה מלון בתל אביב ,
רצתי לכניסה ... שאלתי איפה השירותים , השומר ראה שאין סיכוי שאני חוזר אחורה ופשוט עשיתי "השחטת רכוש " רצינית .
אבל בסוף יצאתי עם חיוך
חזק! הרגת אותי!
תומר, אתה כותב פשוט מדהים! מעניין רצח!