Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. שיהיה במזל טוב!
  2. הפנצטה שתלשה כוכב

    גשם.

    מזכיר לי שלפני כמה שנים חזרתי מיציאה והייתי מת לחרבן .. אבל פשוט מת .. .והייתי חצי שעה מהבית בערך אז עצרתי ליד איזה מלון בתל אביב , רצתי לכניסה ... שאלתי איפה השירותים , השומר ראה שאין סיכוי שאני חוזר אחורה ופשוט עשיתי "השחטת רכוש " רצינית . אבל בסוף יצאתי עם חיוך חזק! הרגת אותי! תומר, אתה כותב פשוט מדהים! מעניין רצח!
  3. לרידינג תבוא מוקדם, אם אתה לא רוצה לפספס את הכניסות של כולם...
  4. סליחה על הבורות...אבל לא נראה לי שאני מכיר את הכלה המדוברת..מישהו יכול להצמיד פה תמונה של מיאטה? נ.ב אולי ישמע לכם מוזר...אבל כמה מיצובישי לנסר החדשות יש בארץ? פשוט ראיתי אחת והם לא נפוצות בכבישים כלכך..
  5. אחלה תמונות יותם! של מי הפיג'ו עם הגריל?? נ.ב - שימו לב איזה 205 פ33ה יש מאחורה בצד ימין...של מי?
  6. תמונה של ה SVX אפשר לקבל? שנראה במה נדובר...
  7. מדוע צמיגי שלג הם יותר דקים מאשר צמיגים אחרים?(אספלט, בוץ...) הרי האחיזה צריכה להיות יותר חזקה לא
  8. הפנצטה שתלשה כוכב

    NOS

    סוג של המבורגר. בתיאבון. גדול. פשוט ידעתי שלא יענו לי ברצינות...ידעתי....
  9. לא היה יותר מצחיק: אתה יודע סאדם אני שמח שהתקשרת כי גם לי היה חלום ובחלום אני רואה את בגדד יפהיפיה יפה יותר מלפני ההפצצות במלחמת המפרץ. וגם שם על כל גג של כל בנין ובית יש שלט גדול ויפה". שואל אותו סאדם "ומה יא בוש מה כתוב בשלט???" עונה לו בוש "בוש הוא אלוהים ואלוהים הוא בוש "
  10. אם כבר בקשר לאתר, אז תמיד שאני נכנס ותמחבר לפורום אני מסמן את האפשרות שתחבחר אותי אוטומטי איך שאני נכנס לפורום, אבל משום מה בכל כניסה אני צריך לרשום את השם והסיסמא.
  11. פששש... כבר 136 הודעות... אני רץ ל669. היחידה למי שלא הבין...(כבוד)
  12. LOL מצחיק רצח
  13. מה ? גרביונים על הפנסים? מישהו מוכן להסביר לי מה זה?
  14. הצייר של ווינדויס מספיק.
  15. הפנצטה שתלשה כוכב

    NOS

    מה זה NOS?
  16. ואלה לא הבנתי מה זה קשור לרצח רבין. (הוא מקשר שם לרצח רבין פתאום). דרך אגב אחרי זה פירסמו שהסיבה לתאונה היא לא שהנהג היה שתוי אלא חוסר ניסיון של הנהג.
  17. הפנצטה שתלשה כוכב

    omp

    מה זה NOS?
  18. סליחה על הבורות, אבל מה זה האוטו הזה? יש תמונה שאפשר להקפיץ פה?
  19. לא באג ולא נעליים. הכל פעל חלק. סיימתי כבר את כל האליפות של המרדפים, הכל זהב חוץ מאחד כסף. וזה קל מאוד. אני עומד לסיים את האליפות השניה גם. (יומיים חופש כשחולים...)
  20. תומר - פשוט ענק. כתיבה מוציינת ומעניינת צריך לפתוח פה פינה לסיפורים שלך! מוזר. אבא שלי תמיד אומר את זה.
  21. איזה יצירתיות, הג'אנטים של האופל נראים בדיוק כמו גרגירי שלג.
  22. מה זה NOS?
  23. דני, לא פסלתי את 2 האפשרויות. לפי דעתך אפשרות 2 היא הסבירה ביותר, אבל רשמת כי פוגעים בגדר החיצונית של הסיבוב. היא פגעה בגדר הפנימית.
  24. פנצטה יקרה - לא משאירים מספרי טלפון אישיים באינטרנט. אם זה הטלפון שלך, זה לא חכם. אם זה לא הטלפון שלך - זה רשעות. אנשים בלי הומור...
×
×
  • תוכן חדש...