Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. קודם כלת כמו שאייל אמר, לא בטוח בכלל שהוא מוכר. אם כן, אז בטוח שהמחיר שלה ירד ותוכל לקנות אותה במחיר נמוך יותר.
  2. לא עדיף לך לא לענות על ת'רדים שאתה לא יכול לתרום בהם? לא עדיך לך לחזור לסימלון הקודם שלך?
  3. זה מה שחרא בצרפתיות. בלי שום הודעה מוקדמת, הן אוהבות להפתיע אותך, ועוד בצורה כלכך אכזרית ... שתחזור במהרה לכביש.
  4. לכל חברי מועדון האלפה רומיאו הישראלי, כל הכבוד על ההשקעה. תמשיכו כך. ולכל מי שלא ראה עשו עליכם כתבה. ח"ח. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2311774,00.html
  5. אללה גבר! בהצלחה! שיהיה גיוס קל! וכמובן תשמור על עצמך. מקווה שאתה מהמורעלים!! הפנצטה, מחכה לתור שלו...
  6. אחלה תמונות! איזה הונדה מצולמת בתמונות הראשונות?. אני חייב להגיד שאל ראיתי כזאת הונדה.(עדיין ) דומה קצת לקורולה החדשה לא? הרינו 5 פשוט מדהימה!! גם אני רוצה! והרבה מזל טוב גבר.
  7. נ.ב מברוק על התמונה...תפסת אותה מאותתת...
  8. הרגת אותי לירן..חזק ביותר!
  9. חבר'ה רשום שהטעות של החברה נמצאת באחת משלוש השמות האלה: "הטוראן, הטוארג והפיית'ון."
  10. הפנצטה שתלשה כוכב

    מחריד

    באירופה (ולא רק) הרבה כבישים בנויים כך. למשל בשוויץ (יש לי משפחה שם) רוב הסימונים בכבישים הגדולים (בין-עירוני) הם סימונים מהסוג הזה. הסימנים האלה גם מחזירים אור וגם כאשר אתה עולה עליהם עם הגלגלים אתה שומע רעש צורם ומפחיד לאללה ותוך שניה אתה רוצה לחזור לנתיב. נ.ב - לפי מה שאני זוכר, פסי ההרעדה האלה נמצאים גם בין הנתיבים ולא רק בשולי הנתיב. למה לא בנו את חוצה ישראל בדרך הזאת? למה הכל צריך לגיע אלינו אחרי שכבר כל העולם עבר למשהו מתקדם יותר
  11. כ"כ נכון !!!! ונסכם את זה בשלוש מילים : הנהג הישראלי הממוצע הוצאת לי את המילים מהפה. אני איתכם...
  12. וואי....גם אני רוצה... תעשה חיים ואל תשכח לפקצ'ר (מהמילה PICTURE ) לנו תמונות של האטלקיות. כמו שאמרו, לא רק המכוניות
  13. לא הבנתי את הקטע של הראדאר...
  14. אני לא יכול עוד לצפות בהתעללות..... פנצטה, אתה לא רואה שהם צוחקים, כל הת'רד הזה צחוק! למה ציפית בדיוק?
  15. בחלקי רכב: בלם יד הוא "האנד-ברקס" ומשום מה כולם אומרים "האמברקס". ויש הסבר ל"אמברקס" במקום הנדברקס החליפו לארמברקס כלומר: hand (יד) הוחלף ב- arm (זרוע) ואז ארמ הפך לאמ תוצאה אמברקס בלם זרוע...כל אחד אומר משהו אחר..בסוף כולם אומרים "האמברקס"...
  16. וישי... תומר רשמת שפיג'ו חידשו בכך שבאו עם ג'אנטים עגולים. אנלא מבין, איך יכול להיות משהו אחר מעגול אם הגלגל מתלבש על הג'אנט? הבנת אותי? אתה מתכוון לצורה הצדדית של הג'אנט (מה שרואים תמיד כאילו את הצד של החישוק)
  17. אם אתה רוצה אני יכול לארגן לך אחד עם כונס גדול באמצע (ידוע שמנוע המרכבה מותקן בקידמת הטנק), ו"אל פחד" על התותח. פותח אימפרזות אחו@#$וטה.
  18. אתה לא באמת הולך לחפש את התשובה (אם יש בכלל) נכון
  19. בחלקי רכב: בלם יד הוא "האנד-ברקס" ומשום מה כולם אומרים "האמברקס".
  20. מזל טוב!! ושתמשיך לצלם בצורה מדהימה!
  21. מה הכוונה ג'אנטים עגולים? איך היו הג'אנטים לפני זה?
  22. אז רק לידע כללי: לטנק המרכבה יש מנוע של 40,000 סמ"ק, וכ-1400 כוח סוס - שמזיזים משקל של משהו כמו 60 טון, ואפילו עד למהירות של 70 קמ"ש.
  23. חחחחחחחחח... כמה מטומטמים אפשר להיות. מה שבטוח זה שטימטם מרוויחה מהפירסום הזה..
  24. איכס איזה מגעילה.... בכלל אנלא מבין איך אתם מתלהבים מהעיצוב של סיטרואן...מה זה הC5 הזה?! שילכו לייצר טנקים וזהו... הפנצטה, מאוכזב מסיטרואן...
×
×
  • תוכן חדש...