Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. עקיפה מימין 250 'ח + 4 נקודות. זיין!! שקודם יחזרו לימין! אי מתן זכות קדימה מעגל תנועה 250 שח + 4 נקודות. בולשיט כל המדינה עבריינית נהיגה שלא בימין הדרך 250 שח + 6 נקודות. יש כזה דבר בכלל??? (כל המדינה שוב) נסיעה ברמזור אדום צהוב משפט 8 נסיעה באור צהוב מהבהב מבלי לתת זכות קדימה משפט 8 זה ממש שנוי במחלוקת. רק היום נסעתי ויצא לי לעבור בצהוב ב4 רמזורים רצוף!. (לא כי אני עבריין, פשוט נסעתי ואיך שאני מגיע 2 מטר לפני הרמזור הוא מתחלף לצהוב!)
  2. יאללה! ממש מעצבן! אני רק יכול לומר שאיזה זקנה אחת פגעה באותו של אמא שלי כשהוא חנה בחנייה והזקנה כנראה הייתה על משהו ונכנסה בקליאו שלנו והורידה פנס וקצת פח. א-ב-ל הזקנה עשתה מעשה יפה והשאירה את הפרטים שלה על גבי נייר צמוד בווישר. בקשר למקרה - הנה דעת הפנצטה: המכונית הפוגעת 'נצמדה' יותר מדי לדייאטסו בהתחלת הדלת האחורית ועד לדלת הקדמית. כתוצאה מהפגיעה הדייאטסו החליקה ימינה לכייון המדרכה. כאשר הרכב הפוגע פגע בסוף הדלת הקדמית וממש לפני הגלגל הקדמי (לפי התמונות יש פגיעה יותר עמוקה באיזור הזה), לפי דעתי, הפגיעה הייתה חזקה והייתה 'התנגדות' מצד הדייאטסו והיא קפצה על המדרכה תוך כדי חיכוך עם הצבע הלבן שבו צבועה השפה. בקשר לגולף אין לי מושג איך היא נפגעה. אם נניח שניה שהדייאטסו נמוכה מדי ואין סיכוי שהיא פגעה בגולף אז לפי דעתי מה שקרה זה שהדייטסו זזה ממש ימינה על המדרכה והרכב הפוגע נכנס בגולף (כבר במהירות הרבה יותר איטית). ואז אולי העבריין דחף את הדייאטסו קצת יותר קרוב לכביש וזאת התוצאה הסופית...
  3. Amber - Dirty Thoughts Amber - Sexual (Plasma Club Mix) Amber - Yes (hex Hector Club Mix) Lasgo - Feelings Lasgo (Astroline) - Something Luna System - Pink Stars (Club Mix) Our Lady Peace - Ordinary World 3 AM - Nessaja [Club Mix] Scooter - Am Fenster Scooter - I Shot The DJ [Club Mix] Scooter - Ramp! [Club] Scooter - The Age Of Love (Club Mix) חלקם ישנים חלקם חדשים - כולם פנאן. קלאב סולוטלי 5 החדש (יש לי אותם על דיסקים זה 2 דיסק'ס): Club Solutly5 1 - Alone (Peter Luts Remix) Club Solutly5 1 - Wherever You Are (I Feel Love) Club Solutly5 1 - Solarcoaster Club Solutly5 1 - See The Sun Club Solutly5 1 - Unreal Club Solutly5 1 - Beautiful Child Club Solutly5 1 - Diving Club Solutly5 1 - Watching The Waves Club Solutly5 1 - The Matrix Club Solutly5 1 - Ligaya (Hiver And Hammer Remix דיסק 2: Club Solutly5 2 - Sans Egal Club Solutly5 2 - Summer Calling (Josh Gabriel M Club Solutly5 2 - G-Licious Club Solutly5 2 - Shining Star Club Solutly5 2 - Eternally (Dream Mix) Club Solutly5 2 - Spiritual Feeling Club Solutly5 2 - Say Yes (Katana Remix) Club Solutly5 2 - In The Line Of Things Club Solutly5 2 - Urban Warrior Club Solutly5 2 - Dig It
  4. יצאתם בונקרים!!!! אין שום קשר לכוכבי! אנלא יודע מי זה וזה ממש צירוף מקרים שנרשמתי בכינוי הזה ושיש לי אלמרה. כמו כל אחד הייתי יכול להירשם על שם אחר והייתי מקבל יחס אחר (אולי ). וכן אני רציני!
  5. יש מישהו שבא לו לענות לי או שהוא גם רוצה להוכיח שהוא שכח תמוצץ בגן :
  6. והכל התחיל מגלגלים. טוב שאתם לא סוטים מהנושא.
  7. נהנתי לקרוא את התשובות. מסקרן אותי מאוד - תוכלו בבקשה לחוות את דעתכם על האחיזה וההתנהגות של אלמרה 1.6 SLX? תודה
  8. שם עצבני לפנניה של הסטלנים!...למבינים מביניכם (לא הרבה) כוכבי לא חבר שלי (אני בחיים לא יידע האם מה שמדובר על האלמרה הוא באמת או בצחוק - טבע הפורום הזה.)
  9. מה יש להבין? הפנצטה תלשה כוכב...אני הפנצטה שתלשה אותו
  10. קיבל.
  11. היום אבא שלי הסתובב באיזור התעשייה בתלפיות י-ם לסידורים וכל השטויות. אחרי שקיבל קנס של 250 שקל על חניה הוא נוסע 5 מטר פונה שמאלה ועוצר אותו שוטר. אבא שלי כבר התחיל להריץ סרטים. בקיצור השוטר השתעמם וביקש רשיונות. אבא שלי לחוץ בזמן והוא מבקש רשיונות. סתם התנפל עליו! לאבא שלי לא היה לא רישיון רכב ולא את הזה של הביטוח רכב. השוטר הראה לו תקנה שחובה להצטייד עם כל הרשיונות הכל נסיעה ושיהיו איתך ברכב. אבא שלי טען כי הוא לא מחזיק את רישיון הרבה והביטוח איתו כי אם יגנבו את הרכב לא יהיה לו כלום לטעון שהרכב שלו (או משהו כזה) ציטוט שלו: "אפילו את המספר של לוחית זיהוי אני לא זוכר". השוטר התעצבן ונתן עוד 100 שקל...למה לא. אבא שלי אמר לו שהיום יש טכנולוגיה שהשוטר כנראה לו מודע לה ("איך אני יידע שהרכב לא גנוב?"), וכי הוא יכול לברר במוסף של המשטרה או לא משנה של מה על הפרטים של האוטו. מה אתם אומרים על זה? זה היה מוצדק? (אם כן למה?) הגענו לעידן האינטרנט והסלולר. לא הגיע הזמן שישנו את התקנות? הרי תוך שניה השוטר יכול לברר של מי האוטו האם הוא גנוב ואת כל הפרטים עליו. אני יצאתי יותר עצבני מאבא שלי. (או שזה רק אני)
  12. אשכרה! עזוב אותם זה מיאוש כי הם יודעים שבחיים לא תהיה להם את גוזרת האמפרעזה (אימפרזה של ערס) האולטימטיבית! סוף סוף מישהו איתי ח"ח גבר
  13. אלמרה? בתור אחד בעל אלמרה אני מעוניין לדעת האם זה היה בצחוק או האם יש משהו ידוע על האלמרה שאני לא יודע...
  14. איזה מבעסים אתם אחושמרוטה
  15. קיבלתי שזה הורס את תיבת ההילוכים. עכשיו השאלה שלי היא האם יש דרך אחרת לפתוח בגלגלים באוטומטי מבלי לגרום נזק? (או יותר נכון לגרום פחות נזק) תודה
  16. ניוטרל, גז, טורים עד 5 ואז אני מעביר לדרייב. השאלה: האם יכול להיות מצב שכאשר אני מעביר לדרייב ההילוכים (או משהו אחר) יתקע וזה ישרוף את המנוע? תודה.
  17. איזה גודל ג'אנט יש לצהובה הזאת? רכב פ33ה
  18. הפנצטה שתלשה כוכב

    ניצחון!!!!

    לעומת זאת קבלו את רובר. על הפנים. היא במקום השלישי. כמה כבר רובר יש?! (יש ואפילו הרבה אבל לא כמו כל המכונית האחרות שהם יותר נפוצות). אתה יודע למה האלפה לא ברשימה? כי פשוט לא שווה לגנוב אלפות...אף גנב אפילו לא רוצה לנסות...
  19. שהפרסומת האחרונה של ה206 עם ההודי היא פרסומת אחת מהגדולות. עוד פרסומת יפה ששודרה לא מזמן (לא זוכר איזה מכונית): הנהג נוסע עם בחורה ואז בא מטוס ומתהפך וטס ממש מעל המכונית הפוך. ואז יש גשר והמטוס ממריא... פרסומת יפה ומצחיקהן
  20. אם הייתי יכול לבוא למפגשים (אולי בעתיד) הייתי מביא נרגילה.
  21. מה אכפת לי איזה מכנויות אלה.... קלוט תעיצוב!. איזה יפה הם עשו תמכוניות!
  22. קבלו כמה תמונות יפות. עיצוב פנים משהו עצבני! תמונה הראשונה. איך הוא מעביר הילוכים? יש משהו שאני לא יודע? (בטוח...)
  23. אם אתם צריכים שמישהו יארגן למועדון אתר אינטרנט יפה עם עיצוב משהו פ33ה כולל פורום באלגנים..הפנצטה פה.
  24. הבנתי למה חשבת שאני אריק. בגלל שרשום שהוא קורע תכבישים..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
×
×
  • תוכן חדש...