Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. irork

    חידון "היכן אני נמצא"

    נראה כמו ליד להבות הבשן ברמת הגולן, ברקע רחוק רמות נפתלי.
  2. irork

    חידון "היכן אני נמצא"

    כל הכבוד לאומי5, הכן הירידה ממצפה רמון למכתש. הפג'ו היית של אבא שלי,יד ראשונה, שמר עליה בהדיקות מ 1978 עד 1988 שאז ניגנבה למצרים. הכדור עובר ל אומי5.
  3. לדעתי אפשר לאתר בעלים קודמים על פי מספר שילדה. פנה למשטרה והם יעזרו לך.
  4. irork

    חידון "היכן אני נמצא"

    טוב,אני לוקח את הכדור. מצאתי תמונה מהילדות ונראה לי שזה לא יהיה קשה.
  5. irork

    חידון "היכן אני נמצא"

    חיפה?
  6. לאחר שהתייאשתי מלמצוא שימשה בארץ יש לי אפשרות להביא דרך אי בי מחו"ל (מצרים או איטליה). המוכר אמר שהוא יארוז את זה טוב. מדובר בשימשה קידמית. רציתי לדעת אם מישהו כבר עשה את זה ואם עושים בעיות במכס? תודה
  7. המצב של החלון לא משהו, זה שלוש שכבות וכבר רואים בועות באמצע. אבל אם אין ברירה אז אין ברירה. נראה לי שאני אחפש זגג מומחה.
  8. אני מכין את הרכב לפחחות, הפחח אמר לי שאני חייב לפרק את השימשה הקידמית. הלכתי לזגג והוא אמר שיש סיכוי טוב שהשימשה תיסדק או תישבר בעת הפרוק וכדאי למצוא שימשה אחרת לכל צרה. הוא בירר קצת אבל האופציה שהוא מצא זה שימשה משומשת סרוטה ממגבים ורוצים עליה המון. בבדיקה שעשיתי באי בי להביא כזאת שימשה זה יקר מאוד, קרוב ל 1000 דולר עם המשלוח. למישהו יש רעיון?
  9. מחפש שימשה קידמית לפיאט 128 4 דלתות 050-7253719
  10. irork

    חידת זיהוי

    בחזית נראה יפה אבל מהצד זה ממש מכוער
  11. התכוונתי לזו שהיית בגבעת שמואל והיית למכירה לפני כמה שנים. מעניין מה עלה בגורלה.
  12. הי נדב, אתה צודק בהחלט, החומר הזה היה לח מאוד והוא פשוט שמר על הרטיבות מתחת לגומי. אתה יודע במקרה איפה ניתן לקנות את הדינמיט? תודה ארן
  13. גיא אני מתלוצץ איתך, הרי אני בעצמי משפץ אחת. עניתי לך בה"פ ומודל 82 זה הפיאט הצ'כית. אם היא כתומה הזו, אז כבר דובר עליה בפורם
  14. תודה על התשובה. נראה לי שהמזונית יותר תתאים ויהיה יותר קל לחתוך אותה לצורה המתאימה. ברכב הקודם שמתי דיקט 4 ממ והוא היה בולט מידי ולא כל כך אהבתי את התוצאה . אני מעוניין להחליף גם את הריצפה. ראיתי שמתחת לגומי יש מין חומר דמוי קרטון עבה (אני יכול לצרף תמונה). אני הולך להחליף גם אותו וגם את השטיח גומי. רציתי להתייעץ היכן ניתן להשיג את החומר שמלבישים על הריצפה ואיזה שטיח כדאי לשים , מגומי או בד? מה עדיף? ושוב תודה על העזרה.
  15. עזבו אתכם מלשפץ, יש שם הרבה עבודה וכאב ראש ובסוף תשארו עם סתם רכב משעמם. אני דווקא חשבתי עליה בתור תורמת איברים.
  16. שאלה, אני מחדש כעת את הדפנות של הדלתות, מישהו יודע היכן ניתן להשיג לוחות מתאימים לכך (אני לא יודע איך קוראים לחומר אבל זה כמו הדיקט שיש בגב של הארונות) והאם כדאי לפרק את הסקאי הקיים ולהלביש אותו על הלוחות החדשים? תודה
  17. בהרצליה, פיאט 128 מחלידה , וכבר מישהו שבר לה את החלון המשולש. אני זוכר שכתבו בעבר על הרכב הזה בפורום שהוא עמד מתחת לחניה של בניין הרבה זמן. ניסיתי לאתר אבל השכנים לא ידעו מי הבעלים. מאחר שאני משפץ אחת חשבתי שאולי מישהו בפורם מכיר את הבעלים ואולי הוא ירצה למכור.
  18. יפה ו טוב
  19. מצאתי סירטון נחמד משנות השבעים של מרדף עם פיאט 128SL, מקווה שתהנו
  20. שלום מחפש שימשה קידמית לפיאט 128 (לא ספורט)
  21. irork

    רכשתי רכב חדש (ישן)

    לפני שנתיים ראיתי שתי סיטרואן ויזה שלמות בחצר ביהוד.
  22. ואו איזה פרויקט!, בהצלחה. מה הרכב הלבן שמציץ שם ברקע? פיאט אולי?
  23. עידכון, עברתי טסט בשעה טובה והרכב הגיע למעונו הקבוע. עכשיו התחלתי לסדר את כל הדברים הקטנים של עבדו (חלונות, ידיות, שעונים ווישרים). הרכב כרגע זקוק לפחחות אז אני מתחיל לברר על פחח שעושה עבודה טובה של טלאים וצבע. אשמח לשמוע על ניסיון שיש לחברי הפורום בנושא זה.
×
×
  • תוכן חדש...