Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. elad_w

    OnePlus 3t

    גמיש לרציניים
  2. elad_w

    OnePlus 3t

    מכשיר OnePlus 3t במצב מעולה, היה תמיד עם קייס ומגן מסך, מעולם לא נשבר או היה בתיקון. יש קבלות על הקנייה. מגיע עם ערכה מלאה, מטען DASH המהיר, 2 קייסים ו-2 מגיני מסך חדשים. מחיר 900 ש"ח. לפרטים נוספים מוזמנים לפנות בפרטי. נמצא באזור ת"א והסביבה.[ATTACH]510140[/ATTACH] Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  3. נמכר! Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  4. 18,000 - גמישים במעמד המכירה
  5. הרכב נמצא באזור נתניה. הוחלף מצבר לפני כ-5 חודשים למצבר חדש! מחיר גמיש לרציניים. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  6. רכב שמור, מטופל וחסכוני - להניע ולנסוע.
  7. עדיין רלוונטי...
  8. גמישים לרציניים
  9. דייהטסו סיריון שנת 2010, יד 3, הרכב נסע 133,000 קילומטר שאת רובו הוא עשה אצל ההורים שלי. הרכב במצב מצויין בעלות קודמת השכרה - נהגת יחידת ( אשר רכשה את הרכב). הרכב בבעלות הוריי 6 שנים ושמימש את אמא שלי לנסיעות לעבודה וחזרה. הרכב טופל באופן שוטף ללא חיסכון והאמינות שלו מוכיחה את זה, רכב אמין מרווח וחסכוני. מוזמנים לפנות אליי בפרטי, אבא שלי מטפל במכירה ואת מספר הטלפון שלו אתן למעוניינים בהודעה פרטית. מחיר מבוקש לפני משא ומתן - 19,000 ש"ח. * גילוי נאות - גג הרכב קצת דהוי.
  10. כנראה שה-3.5 שנים בהם הרכב חנה בחניה מקורה עשו את שלהם (והנסועה המועטת אותה עשה הפנסיונר ממנו רכשתי את הרכב). מדובר בשברולט סוניק דגם RS.
  11. אז כמו שכתוב בכותרת, הרכב בבעלותי כבר שנה ובמהלכה עברנו 13,000 ק"מ - סל הכל הרכב גמע 33,000 ק"מ במהלך 4.5 שנים שהוא על הכביש (עלה בפברואר 2014). כאמוק, במהלך 3.5 השנים הראשונות נסע הרכב כ-20,000 ק"מ ורוב חייו חנה בחנייה מקורה. האם הגיע הזמן להחליף צמיגים? מצד אחד נראה שהצמיגים במצב טוב ובמהלך הנסיעה אני לא מרגיש את הצורך בהחלפה, מצד שני, בכל זאת עברו 4.5 שנים מאז שנגעו בפעם הראשונה באספלט. לשיפוטכם, מצורפות תמונות של החשודים. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  12. חמישה תווים
  13. עגלה? תגזים עוד קצת.... אני מחזיק ברכב כבר כמעט שנה, מעבר לאבזור הפנימי המאוד מפנק שלו שכנראה לא תמצא באף רכב אחר במסגרת התקציב שלך (ריפוד עור עם חימום במושבים, סאנרוף, מערכת מולטימדה עם מצלמת רוורס, דיבורית BT מובנת, חיישני גשם ועוד...), מעולם לא היה חסר לי כוח כשרציתי. אם סגנון הנהיגה שלך מתבטא ביציאה מרמזור עם קיק דאון ותחרות עם כל העומדים מלפניך, מאחוריך ומסביבך - תחפש משהו אחר וכנראה שתצטרך לעלות את התקציב שלך. בוא נאמר שהרגל שלי לא הכי קלה על הגז, מעולם לא היה חסר לי כוח כשיצאתי לעקיפות וכשרציתי לצאת ראשון מרמזור. כל אחד והסטנדרטים שלו. עד היום אני מאוד מרוצה מהרכב - אני חושב שאין לו תחרות בטווח המחיר שלו מבחינת Value For Money.
  14. מחפש משהו פאנצ'י, לא משהו שירעיד את האוטו, אני לא מתכנן לשמוע בעוצמות גבוהות ולהרעיד את הסביבה. ראיתי שמישהו מוכר את המגבר הנ"ל בפורם ב-900 ש"ח, משתלם? הסאבמעדיין לא נקנה, אשמח להמלצות! תודה על התגובה! Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  15. מחפש מגבר בסיסי ופשוט יחסית לשיפור קל בחווית השמע ברכב, המגבר מתוכנן להתחבר ל-2 רמקולים קדמיים וסאב (שעדיין לא נקנה). אשמח לשמוע את דעתכם והאם יש משהו עדיף בטווח המחירין הזה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  16. אשמח לשמוע עוד הצעות למגבר + סאב והתקנה באזור המרכז. יד שנייה גם כן בא בחשבון. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  17. לצערי הידע הטכני שלי בהתקנות מהסוג הזה לוקה בחסר, כנראה שאצטרך ללכת למתקין. אני לא מאזור הצפון אבל יחסית נייד, אבדוק את המחירים. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  18. בוקר טוב! מחפש לשפר את חוויית האודיו ברכב, כרגע על הסוניק (RS שנת 2014) יש את מערכת ה-Mylink והרמקולים שהגיעו עם הרכב. אני לא מחפש סאונד מפוצץ, עוצמת מוזיקה גבוהה או איכויות מטורפות, בסך הכל אפשרות לשמוע מוזיקה בעוצמה גבוהה יותר מהסטוק שהגיע עם הרכב ולשפר את האיכות. אין צורך במוצרי High end. תקציב? סביב ה-1,000 שקלים (גמיש למטה ולמעלה), אין בעיה עם יד 2. בכנות? ההבנה שלי בתחום מועטה עד אפסית, אודה לעזרתכם. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  19. עובד מעולה גם עם גירסא ישנה יותר שלא מופיעה בקבצים שהועלו, רק אל תשכחו לגבות את הקבצים של המצלמת רוורס!
  20. זאת הגרסא שיש לי... אז במידה ואנסה לעדכן, והעדכון לא צלח כמו שצריך, יש סיכוי שדברים לא יעבדו כמו שצריך? יש סיכון למערכות בביצוע העדכון כשהגירסא שיש לי כרגע לא זמינה להורדה? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  21. לא ממש הבנתי את כוונתך במשפט הזה, במידה והגירסא שקיימת אצלי היא 20.00, מה הכוונה שלא תהיה דרך חזרה?
  22. תודה! אשמח לדעת האם נתקלת במצבים במערכת בהם העברית לא מתפקדת ב-100%? העדכון הוסיף פיצ'רים נוספים שלא היו קיימים קודם לכן? בשרשור הקודם רשמת שהוספת מגבר, סאב ורמקולים, אשמח לדעת איזה ומה העלות. (יש לי גם סוניק rs, אחד הדברים שמבאסים אותי כרגע זה עוצמת ואיכות הרמקולים שהגיעו ביחד עם הרכב) Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  23. תבדוק את הסוניק RS, כבעלים של אחת כזאת אני בנתיים מאוד מרוצה ועונה על הצרכים שלך. לגבי הגובה? אני 1.90 ולא מרגיש כמו פיל בחנות חרסינה וטווח הראיה מעולה לטעמי. רק קח בחשבון שהמתלים שלה קצת נוקשים יותר מהרגיל בגלל הרצון לתת לה הרגשה "ספורטיבית".
  24. מעולה! זה השלב הבא שאני מתכנן. אני לא מחפש לנהוג עם ווליום מחריש אוזניים, אני מחפש אפשרות לשמוע מוזיקה עם ווליום קצת יותר גבוה מהנורמה ובסים טובים. כנראה שהפתרון הוא באמת מגבר + סאב.
×
×
  • תוכן חדש...