Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. אם כבר יש טרקים לכיוון מערכות
  2. לפני כשבוע קניתי מגבר חדש של פייל 1400 וואט, יש לי עוד מגבר של אודיו גודס 400 וואט. כרגע יש לי ברכב חיווט של 8 גייג , ופיוז של 30 אמפר על כבל המתח ובמגבר האודיו גודס יש גם פיוז של 30 אמפר. במגבר החדש יש פיוז של 40 אמפר. התקנתי את כל המערכת עם החיווט שהיה לי של ה8 גייג על 2 המגברים, והשארתי את הפיוז של ה30 אמפר על כבל המתח. השאלה שלי היא למה הפיוז לא נשרף??????הריי בייחד המגברים צורכים 70 אמפר ועל כבל המתח יש פיוז 30 אמפר. שתי המגברים צורכים בסביבות ה600 ארמס לא יותר! עוד דבר לפעמים באמצע נסיעה יש לי נפילות מתח אחרי כשעה שהמערכת פועלת עד הסוף. זה לא כל כך מפריע ולא כל כך קריטי כי זה ממש כמעט לא מורגש. יכול להיות בגל שהחיווט לא מספיק עווה אז המגברים לא צורכים מספיק אמפר??? לא יודע אם כל כך חשוב אצלי זה 5 מטר כבל המתח למה יש לי בנייה בפגז' זה לא מורכב על הכיסאות המגברים. מקווה שהבעייה תפתר תודה רבה לעוזרים.
  3. 750 ארמס
  4. הכוונה היא שהוא הזיוף של הC-600
  5. נתחיל בזה שאם תתן לנו את נתוני המגבר ככה נוכל להגיד לך כמה גייג תקנה למגבר דבר ראשון אתה קונה את כבל המתח (זה שבא מהמצבר) אתה מריץ את הכבל מהמצבר עד למיקום המגבר. עוד דבר פיוז של 30 אמפר אתה שם בכבל שרץ מהמצבר למיקם המגבר את הפיוז אתה לא שם יותר מחצי מטר מחיבור אל המצבר. במגבר יש לך רמוט ששם אתה יכול לחבר כל חוט עווה דק זה לא משנה זה רק נותן למגבר פקודה להדלק שאתה מדליק את הHU. מינוס אה צריך שיהיה באותו עווי של כבל הפלוס המתח ושלא יהיה יותר מחצי מטר ואותו אתה מחבר לשלדת הרכב . אתה משפשף את המקום(מקלף את הצבע) ועם בורג עם אום אתה מחבר את הכבל. את כבל הR.C.A אתה מחבר לHU. רק תברר כמה גייג אתה צריך באתר של אוטו סאונד רשום לך. בהצלחה
  6. mikmik אתה תמיד מנסה לצאת צודק בחיים לא תודה שטעית אתה בכלל בדקת בדיקה מעבדתית את הסאבים הללו? אני שמעתי את 2 הסאבים האלו אבל לא את הפריי אייר ולדעתי ואני בטוח שעוד הרבה פה דבקים בדעתם שהוא באמת יותר מדוייק מה הקשר צודק????? מה הקשר לטעות ? לטעות במה ??????????? במילים פשוטות הסברתי לו שמה שהוא אמר, זה דברים מניסיון אישי, ויש לציין את זה בהודעה כי אני הסקתי מזה שזה מדע מדוייק, ואני משער שגם פותח ההודעה היה מתיחס לזה ככה זה כל כך פסול מה שאמרתי ? מה הקשר צודק ??#!# לא פסלתי מה שאמרת זאתי דעתך ואתה הסקת את המסכנות שלך בעצמך ובדרכך! מה קשור?......שים לב שבכל טרד אתה מנסה לצאת צודק כמו בתרד זה
  7. mikmik אתה תמיד מנסה לצאת צודק בחיים לא תודה שטעית אתה בכלל בדקת בדיקה מעבדתית את הסאבים הללו? אני שמעתי את 2 הסאבים האלו אבל לא את הפריי אייר ולדעתי ואני בטוח שעוד הרבה פה דבקים בדעתם שהוא באמת יותר מדוייק
  8. חחחחח אייל זה גם קשור באודיו, בכל זאת זה עיניין אותי הרבה זמן
  9. יש לי שאלה סתם לידע כללי איך באוטובוס זה הולך? יש כ20 ומשהו רמקולים איך מגברים את כל זה? יש מגבר?
  10. מה התקציב? עוד דבר לכל סאב יש נפח משלו אתה לא יכול לדחוף סאב לתיבה שלא שלו
  11. צודק ב100% הפועלים במוסך יעשו לך "ניקיון" באוטו לא ישאירו כלום
  12. כן
  13. אדי אצל B.R זה עם הפונטיאק הטורקיז זה פורט כמו שציינתי 15 אורך על 10 רוחב (אני הרכבתי לו את המערכת) ואתה שמעת איזה עוצמה יש לו ברכב כל זה שהאוטו כולו אטום ויש גם איכות
  14. אייל לפי מה שאני זוכר, בתרדים קודמים שדנו על צמר הסלעים היה כתוב במפורש שצמר סלעים הוא מגדיל את נפח התיבה.
  15. כן! אם יש לך תיבה קטנה, אז כשיש צמר סלעים הוא מגדיל את הנפח של התיבה ככה שגם יש לך מקום בבגז' וגם יש לך את הנפח הרצוי לסאב לך לתופרת לא יותר מ50 שקל!
  16. אז מה אם ההמברנה קופצת כמה שהמהלך של הסאב יותר גבוה ככה תקבל יותר עוצמה! אל תפחד להרים את הגיין, הגיין בכלל לא מגביה את העוצמה, הוא רק מגביה את המתח לכניסה של המגבר תגביה אל תפחד עד שתשמע שהסאב מזייף ואז תנמיך טיפה רק תזהר לא להרים יותר מדי את הגיין שלא תשרוף את הסאב למה אתה אומר המגבר נותן 200 ארמס והסאב הוא 150 תשים לב
  17. כמה ששטח הממברנה גדול יותר כך הסאב דוחף יותר אוויר כך יש יותר עוצמה
  18. זה הסדרה הגבוה אין לו כסף לזה אני התכוונתי לVIBE
  19. פולס 6 ב650??? איפה??????????? זה יד שנייה? ואם אתה מביא אותם במחיר כזה תחטוף! ותביא את הלאנזר שהצעתי לך 900-1000 ש"ח
  20. אחי לא יהיה הבדל גדול בין הפולס לדוטק כולה 250 שקל קנה תדוטק ובעתיד (תחסוך קצת כסף) תביא מגבר של לאנז 411 ב1000 ש"ח ואיתו אתה יכול להפעיל כמעט כל סאב ויש לו עוצמה
  21. תשאיר תמגבר תקנה זוג קומפוננט של מורל DOTECH 6 http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=50&products_id=104 נשאר אפילו עודף
  22. איזון דחוף מעל מהירות 80 קמ"ש אם ההגה זז ורועד זה איזון אין וויקוח הג'אנט בטח עקום קיבל מכה
  23. אדי צודק ב100% יש לי צינג'ר של סוני הוא פשוט חרא!!! כל סריטה קטנה הוא עושה רעש וקופץ ודיסקים של מזרחית הוא בכלל לא קורא לי...חחחחחח או שהוא עושה רעש ששמים אותו וזה דיי חדש הצ'נג'ר הוא כולה שנה וחצי אצלי מהדיוטיפרי עם הרדיו שלו הוא בא בייחד בקיצור סוני=חרא
  24. בשני זה 4 אינץ' על הדלת למעלה איפה הכפתור של החלון החשמלי
×
×
  • תוכן חדש...