Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. שלום חברים! אשמח לקבל המלצה על מכון מבדיקה לפני קנייה אמין ומקצועי באזור חדרה? תודה מראש
  2. פורד פיאסטה 2000-2002 רכב מעולה אמין מאוד זול לאחזקה. בבעלותי פיאסטה 2002 קרוב ל-3 שנים חוץ מטיפולים תקופתיים לא הייתה שום תקלה הרכב פשוט סוס עבודה. זאת הפיאסטה השניה שלי לפני זה היה לי מודל 2005 קרוב ל- 7 שנים וגם הייתי מאוט מבסוט ממנו הבעיה הפיאסטות זה הבודי שמתחיל לפתח חלודה. צריכת דלק בנסיעה מעורבת 1-14.
  3. הפתרון עם המערכת מיושם כבר מה זה בושינגים הכוונה לתפוחים שמחברים את המשולשים?
  4. שלום לכולם! יש לי תופעה מוזרה ברכב (מיצובישי סופר לנסר 1997) כשאני עולה על פסי האטה או על מהמורות בכביש יש לי רעש של כאילו כפיץ חלוד שמגיע מכיוון המטלים מה שמוזר שיש את הרעש רק בזמן נסיעה זאת אומר אם אני לוחץ על המרכב כשהרכב עומד אין שום רעש ועד משהו מוזר שהרעש מופיע בדרך כלל שמזג אויר קר בחוץ. אני רוצה לציין לפני כחודשיים הוחלפו 4 בולמים הבולמים החדשים של חברת מונרו. אני ישמח אם מישהו יודע לאבחן את הבעיה? תודה מראש לכולם
  5. ערב טוב חברים, היום החלפתי אלטרנטור ברכב שלי עקב טעינה לא תקינה(מיצובישי סופר לנסר 1997 אוטומט), אחרי שיצאתי מהמוסך הטעינה הסתדרה המנורה של המצבר כבתה אבל פתאום התחילה תקלה שהרכב לא שומר על הטורים זה מתבטא בזה שהוא רועד מאוד בהילוך וגם בניוטרל . וגם אם אני מתחיל בנסיעה ולוחץ בפתאומיות ברקס הרכב נכבה. ועוד משהו קטן פתאום גם נעלם לי השעון ברכב. מה יכולה להיות הסיבה? איך זה קשור להחלפת אלטרנטור? תודה רבה מראש לכולם
  6. חברים שלום! האם מישהו יודע היכן נמצא חיישן חמצן(למבדה) בסופר לנסר? והאם אפשרי להחליף אותו באופן עצמאי? תודה מראש
  7. יש לי קולר חיצוני והוא כן מוסתר מאחורי המספר והטמבון הוא צמוד לרדיאטור. אני עוד הפעם רוצה לציין שהתנהגות הרכב בסדר גמור וההילוכים עוברים חלק. כשהרכב קר ולא מונה אין בועות והשמן על המדיד מגיע עד הקו של ה-COLD שזה בסדר לפי מה שכתוב בספר רכב.
  8. מה זה תוסף מונע הקצפה אף פעם לא שמעתי על זה? שמן גיר הוחלף לפני 30000 ק"מ
  9. ידית ההילוכים הייתה במצב ניוטרל. כאשר המנוע קר ולא מונע אין בועות.
  10. שלום חברים חג שמח לכולם, אתמול החלטתי לבדוק שמן גיר ברכב (סופר לנסר אוטמט 1997) הבדיקה נעשתה כאשר הרכב היה חם ומונע כשהוצאתי את המדיד היו עליו בועות, מה זה יכול להיות והאם התופעה הזאת נפוצה? האם מדובר במשהו חמור? אני רוצה לציין שהרכב מתפקד בסדר גמור. תודה רבה לכולם מראש
  11. מה אתם אומרים האם כדאי להשקיע עוד 300 ש"ח על בולמים של מונרו (כאשר 4 בולמים סינים 600 ש"ח 4 בולמים מונרו 900 ש"ח) בידיעה שאני הולך להחזיק את הרכב עוד שנתיים גג? ואם מישהו יש לו ניסיון עם בולמים סיניים של חברת GOLD אני אשמח לקבל חוות דעת. תודה מראש לכולם
  12. בהמשך להתיעצות לגבי החלפת בולמים בסופר לנסר, אני עכשיו מחפש מוסך באזור עכו שיעשה לי רק את העבודה את החלקים אני מביא,אני ישמח לקבל המלצות על מוסך כזה באזור שציינתי. תודה מראש
  13. תודה לכל המגיבים, עכשיו יש לי בעיה קטנה הבן אדם שאצלו הייתי צריך לעשות את העבודה נסע לתקופה ארוכה לחו"ל. אם מישהו יוכל להביא לי המלצה באזור עכו על מוסך אמין שאני יכול לבוא עם החלקים שלי ולשלם רק על עבודה אני מאוד ישמח. תודה רבה מראש.
  14. בוקר טוב חברים, אני רוצה להתעייץ אם המומוחים פה, הסופר לנסר שלי עברה 265000 והבולמים שלה גמורים זה מתבטא ברעשים כאילו יש לי בקבוקים בתא מטען מהבולמים מקדימה חורקים. גם תושבות הבולמים הקדמיים גמורות.יש גם בעיות בצבע במיוחד בגג הרכב. קיבלתי הצעת מחיר ל- 4 בולמים+2 תושבות קידמיות 1050 ש"ח ועוד עבודה 500 ש"ח וגם אני צריך לעשות בדיוק טיפול לאוטו עוד 350 ש"ח. האם אתם הייתם משקיעים את הסכום הזה שהוא רבע משוווי הרכב? אני רוצה להדגיש שהרכב במצב מצויון ונוסע מצויון. תודה לכולם מראש
  15. שלום לכולם, מה צריכת דלק הגיונית בפורד פיאסטה 2002 כאשר רוב הנסיעה היא בעיר עם מזגן? זה מאוד יעזור לי עם מישהו יוכל לספק לי את המידע הזה בכדי לדעת האם יש לי תקלה ברכב. תודה מראש
  16. משאבת הדלק נמצאת בתוך מיכל הדלק,אפשר לראות את המיקום שלה כאשר מסירים את המושב האחורי החלק שיושבים עליו.
  17. פורד פיאסטה 2000-2002 אמין מאוד, חסכוני, טיפולים זולים, חלקי חילוף זולים,מזגן מצוין. רק יש בעיה אחד בכל הפיאסטות עם הצבע שהוא מתקלף רצוי לחפש לבן שהוא לא עושה בעיות. אצלנו במשפחה יש כבר פיאסטה 3. רכב פשוט ומצוין מומלץ בחום!
  18. יש למישהו מושג איפה יש מכון בדיקה לפני קניה טוב ואמין באזור עכו נהריה שאולי מתמחה ברכבים אמריקאים, מצאתי איזו מאליבו שאני רוצה לקחת לבדיקה!
  19. האם אני ירגיש הבדל משמעותי בעלויות הדלק? כמו שציינתי כרגע אני נוהג על סופר לנסר אוטמט 1997 אוכלת 1:10 בנסיעה רגועה.
  20. גיא משברולט, אולי תוכל לכוון אותי לאישהו מגרש או סוכנות ששם אני יוכל לראות את הרכב וגם אולי לבצע נסיעת מבחן. ועוד שאלה מה המחיר ההגיוני לשלם על דגם 2006-2007?
  21. קודם תושה לכל האנשים הטובים שהגיבו, אני אשמח מאוד אם מעשהו יוכל לפרט לי בצורה יותר סםציפית על עלויות אחזקה כגון ביטוח ואחזקה שוטפת לדוגמא טיפולים שגרתיים תודה מראש
  22. אני מצטער שאני נדחף לשרשור אבל אני בעלים של פיאסטה 2002 והייתי מאוד שמח לקבל גם את ספר הרכב אם אפשר. תודה מראש
  23. אני בטוח שלנסר 2009 הוא רכב מעולה, אבל אני נוטה יותר לכיוון רכב גדול וחזק אני בטוח שהוא צורך יותר דלק ממנוע 1600 רגיל אבל לעומת זאת מקבלים הרבה כח ופינוקים. אני ישמח לקבל חוות דעת ממישהו שמכיר את הרכב ספציפי. תודה
  24. שלום לכל חברי הפורום, אני מעוניין להשתדרג כרגע אני נוהג בסופר לנסר 1997 אחלה רכב ושירת אותי במשך 6 שנים נאמנה. כיוון שזה רכב לא בטיחותי וכבר די ישן אז הגיע הזמן להשתדרג. לאחר הסתכלות בלוחות רכב ראיתי שהרכב שרשום בכותרת נמכר ממש במחירים אטרקטיבים יחסית לתמורה שהוא נותן. אז רציתי לקבל קצת חוות דעת כללית מאנשים שמכירים את הרכב התקציב שלי הוא עד 55k,ואם יש אופציות אחרות בתקצעב הנ״ל אני אשמח לשמוע עליהם. תודה מראש לכולם
  25. בזמן אני מרגיש רעידות חזקות ברכב במהירות מעל 80 בדקתי איזון גלגלים וגם כיוון פרונט והכל תקין וגם לפני שנה החלפתי את כל התושבות גם מנוע וגם גיר. האם הבולמים יכולים להיות הסיבה לרעידות?
×
×
  • תוכן חדש...