Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. בחיים, אבל בחיים אל תדרוך אקדח כשאתה לא באמת מתכוון לירות! בחיים! שבוע טוב.
  2. שוב, בתקלות לא צפויות (רוב התקלות בעצם) אמרו לי שאני אקבל טיפול בהקדם האפשרי, שזה במילים אחרות באותו יום. עד עכשיו הם עמדו בזה יפה מאוד וכמו שציינתי בהודעה הראשונה, קיבלתי שירות נהדר! אבל זה לא מה שיחזיק אותי איתם. אני לא ממש מבין בזה. וזה גם לא ממש מעניין אותי. לדעת שניתוק אינטרנט מכוון לא יקרה לי זה כבר מרגיע הרבה יותר. כל זה כבר לא רלוונטי. סגרתי כבר ניתוק מהם ומעבר לADSL בבזק. תודה לכולם.
  3. בשנה האחרונה במיוחד הציבור הרחב אכן 'הפסיד' הרבה כסף. וזה כי שער הדולר השתגע. הציבור הרחב מעדיף לתת "מכות קטנות" בכל מה שקשור לבורסה. שבועיים בטבע ולפרוש, שבוע בכי"ל ולפרוש ובקיצור קניה מכירה קניה מכירה קניה מכירה ובסוף יש הפסד. משם יוצאת הסטיגמה שבורסה זה הימור. זה הימור למי שלא יודע מה הוא עושה. כמה אנשים שאתה מכיר אומרים לעצמם "קניתי בX כסף מניות בטבע" למה? "לא יודע יש לי הרגשה טובה" ההרגשה של הציבור הרחב לא אומרת הרבה. ולמי שלא יודע איך להשקיע נכון את הכסף שלו, עדיף שיגרד כרטיסי מזל, שם יש לו יותר סיכויים להרוויח. גם אם כל 5 שנים תמכור את המניות שלך ותקנה בחברה אחרת, מספיק לך ייעוץ פעם בחמש שנים של יועץ השקעות, ואתה עושה הרבה כסף בראש שקט! גם אם המניה תיפול ב7 אחוז ביום אחד זה לא יהיה איכפת לך. כי על כל 7 אחוז שהם יורדים הם יעלו עוד 10 בטווח היותר ארוך. וכן, זו כן השקעה בטוחה! והגרפים מדברים בשם עצמם! כי"ל עלתה ב1200 אחוז בחמש שנים האחרונות. תעשה את החשבון ותבין כמה שזה כלכלי ומשתלם להשקיע. טבע למשל, חברה שאני בחיים לא אשקיע בה אגורה, גם העלתה מספרים יפים מ2002 עד 2007. אז מה יותר טוב מלהפגש עם איש מקצוע, ולהשקיע את הכסף שלך בצורה נכונה וחכמה? בלי לתת לאף אחד את ההחלטה על הכסף שלך.
  4. כן, אני מחובר גם בבית בהוט הטלויזיה וגם האינטרנט. עתיד, אני מוכן לשלם מעל 1000 שקל בחודש במקרה ואני יודע שתקלה כזו יכולה לקרות שוב בכל יום שעובר. היום (או אתמול לפחות) אם קורה דבר כזה אחרי שהצהירו בפני שהם מתחייבים לתקן את התקלה באותו היום, אני תובע אותם בלי לחשוב פעמיים. הצלחתי גם להוציא מהם שיהיו חייבים להודיע לי שבוע מראש על תקלה אפשרית שתיהיה. תקלות איזוריות אפשריות, שיפוצים בתשתית. לא יאומן מה אפשר להוציא מהם בעזרת קצת לחץ.
  5. נכון, הם חייבים לספר לך איפה הם משקיעים את הכסף שלך. וכשהם יגידו לך ש"זאת השקעה לטווח של שנה בפיתוח של פטנט חדש שיוצא לשוק" לאזרח הפשוט זה יישמע מעולה. יצא לי לדבר עם בחור שעובד בחברה של קופות גמל בתור אחד מתוך כמה יועצי השקעות. הוא עצמו סיפר לי שהוא אמור להשקיע על משהו שיש לו פוטנציאל לרווח גדול ולא בהרכח השקעה בטוחה. ולפי מה שאני יודע, הממסד דואג לקבל אחוזים מהרווח נטו שלך. אם השקעת 100 שקל והגדילו בשבילך את הסכום נטו ל200 שקל, מה שישאר אצלך זה רק 170. והם מצהירים זאת בפניך. אתה מחפש השקעה טובה לעתיד? עשה זאת באופן עצמאי. שים כמה אלפי שקלים על חברה טובה במניות, בראש שקט אחרי 5 שנים תגלה שמה שיש אצלך שווה הרבה יותר ממה שחשבת. בראש שקט, בלי כאבי ראש ואם ההשקעה נכונה הרווח הוא בטוח.
  6. עוד קיימים דברים כאלו? מדהים! רכב עם שנתון 95 ועדיין 33 אלף קילומטר? מטופל, צמיגים חדשים, ספר טיפולים מפורט, מחיר מציאה, מנוע 'בתול' , רכב במצב מדהים. מזל טוב. התמזל מזלך , יותר מזה אני לא יודע אם אפשר לבקש. תתחדש, תהנה, ושמור על שניכם. לילה טוב, ויטלי.
  7. עוד סיבוב? עוד סיבוב! 1. בעברי הייתי ספורטאי מצטיין. פעמיים אלוף הארץ ב50 חתירה, מקום שישי באירופה ב200 חזה. כל זה עד לפציעה שבגללה נאלצתי לפרוש 2. אני בררן מידי בכל מה שקשור ללבוש ומראה חיצוני בכלל. 3. בעל עסק עצמאי לייעוץ השקעות. בעל תעודת יועץ השקעות ובכל זאת מתנגד בתוקף לכל מה שקשור להשקעות במט"ח ובכלל מה שלא קשור בניירות ערך. 4. חוץ מאולי מונדיאל ועוד איזה משחק שמזדמן לי לראות עם החברים, אין סיכוי שאשב לראות משחק כדורגל\כדורסל וכדומה. 5. סיימתי את הלימודים בתיכון לפני כמעט 10 שנים ועדיין נשארה לי שנאה עזה לממסד הזה שנקרא בית ספר בכל פרט ופרט. 6. יש לי שנאה עזה לכל חברת סלולר \ כבלים \ אינטרנט ובכלל כל חברה שנועדה ונוסדה כדי לגזול את כספי הציבור ואת האזרח הקטן בכל דרך שהיא (וזה כולל את הפיס, לוטו , טוטו , ווינר, כרטיסי גירוד ממכרים, ומכונות קזינו ומשחקים שודדים אחרים למיניהם)
  8. עבדת בפנטגון או משהו בסגנון? ובכל אופן, יקר, מאוד יקר בשביל אינטרנט סה"כ. הייתה לי כבר תקלה של יומיים ללא אינטרנט. המזכירה שלי פשוט עבדה הרבה יותר קשה. ואני? לא יכלתי לשבת במשרד כי לא היה לי מה לעשות שם כל כך. ובדיוק, על המזל שלי, בתזמון מושלם שכזה של ידידינו מרפי פרצה בהלה שכזאת בשוק וכולם פשוט התחילו למכור מניות מחברה של 80 אחוז מניות "משוחררות" ובעברית יותר פשוטה, 80 אחוז מחברה מאוד גדולה בישראל מכרה את המניות שלה חזרה למחזיק המניות הגדול ביותר, ירידה של 11 אחוז מ8 בבוקר ועד 2 וחצי בצהריים. אני חשבתי שאני פושט רגל מאחר וסכומים מאוד גדולים שחלקם לא שלי הושקעו שם. למזלי רצתי עם השוק (מהבית, מה שאסור לי טכנית לעשות) ואף יצאתי ברווח מזערי למרות הכל. בשביל סיכון כזה משתלם לי לשלם גם 1000 שקל בחודש לחברת אינטרנט שתיהיה יציבה כמו סלע. עד היום זה החשש הכי גדול שלי.
  9. במשרד יש לי מחשב נייח בלבד. בבית זה מחשב נייח עם ראוטר ומחשב נייד. אוקיי, אמינות האינטרנט נורא חשובה. אבל אני לא מתכוון לשלם ל2 חיבורים שונים של אינטרנט. אני מבין שלעיתים קרובות או רחוקות לכל חברת אינטרנט באשר היא יש תקלות, אין לי מה להתעצבן עליהם יותר מידי כי אחרי הכל הם לא עושים את זה בכוונה. זה שאני לקוח שבשבילו האינטרנט מעט חשוב יותר מלכל מחובר אחר לא אומר שהם צריכים להקים חברת אינטרנט שלמה בשבילי. אני לא בא בטענות אליהם, אלא מנסה למצוא תחלופה טובה יותר. אני מוכן לשלם להם קנס על ההתנתקות, ואולי חברת אינטרנט אחרת תעלה לי טיפה יותר, אבל זה עדיין לא לשלם כפליים בשביל עוד קו אינטרנט לגיבויי. מחר אני אברר מול חברות האינטרנט מה אפשר לעשות. יכול ליהיות שליהיות לקוח עסקי אומר שאני אקבל את השירות שלי יותר מהר אבל לא בהכרח אמינות גבוהה יותר. בכל מקרה, תודה לכולם על התגובות. ערב טוב, ויטלי.
  10. עתיד, הקשר שלי עם בזק בינ"ל הוא על הנייר בלבד, לא זכור לי שהיה צורך לפנות אליהם בכלל, הוט טיפלו בהכל. "א ברור לי למה לך להחליף ספק אם אתה בעצמך אומר שכל פעם שיש בעיה טכנאי של הוט מגיע=התקלה בהוט" לא יודע איפה התקלה, לא מתעסק בזה. אני מחפש כמה שפחות להתעסק בדברים האלה. בין אם זה הספק אינטרנט או אם זה התשתית כמו שאומר שניר, אני צריך שזה ייפסק. שניר 106. היו מקרים שהמודם עצמו לא מתפקד כראוי. והיו מקרים שהאינטרנט פשוט לא מצליח לעלות בכלל תקלות כאלו ואחרות שאלו העוד יותר חמורות כי לפעמים אני נשאר יום יומיים ללא אינטרנט, שם זה עוד יותר חמור כי מדובר על הרבה כסף, ועוד יותר גרוע - כסף שלא שלי! כשהתקינו לי את האינטרנט הטכנאי אמר שאין לי חייגן וברגע שהמחשב עולה באופן אוטומטי הוא מתחבר. ככה עדיף לי. ומכאן אני לא יודע מתי זו תקלה של הוט ומתי זו תקלה של בזק. בכל מקרה ברגע שאני מתנתק מהוט אני מתנתק גם מבזק בינ"ל, אז לא משנה כל כך איפה התקלה. ToMeR -מה ההבדל בין לקוח רגיל לעסקי? - מה ההבדל בין ADSL לבין מה שיש לי עכשיו? (סליחה על הבורות, ממש לא מבין בעניין הזה.)
  11. בקופות גמל למיניהם התנאי שעומד בפניך הוא כזה - אתה שם אצלינו את הכסף שלך, אנחנו משקיעים אותו ב1001 דברים. אם הרווחת והצלחנו להגדיל לך את הסכום אנחנו מקבלים X אחוז מהרווח נטו. אם הפסדנו את הכסף שלך, לא נורא תיהיה בריא. מבין ה1001 דברים שהחברה בוחרת להשקיע את הכסף שלך, חלק מהסכומים הולכים על ניסיון. אנשים עם רעיונות שמחפשים משקיעים. ואם חשבתם שבורסה זה הימור, רעיונות שונים ומשונים שצריכים השקעות לפיתוח זה כמו לקפוץ מגשר ולהגיד "אולי אני אפול על עץ, זה ירכך את הנחיתה שלי" את הסכומים הגדולים החברות השונות מעדיפות להכניס להשקעות הרבה יותר בטוחות, כי אחרי הכל גם האינטרס שלהם הוא להרוויח, עם השאר? הסכומים הקטנים? "בואו נשחק, אם זה יתפוס ניהיה עשירים, אם לא.. זה לא הכסף שלנו אחרי הכל"
  12. לפני שעה וחצי - שעתיים בפעם השלישית בחודש האחרון ביקר אצלי טכנאי של HOT כדי לנסות לסדר לי את התנתקויות האינטרנט הלא צפויות ונמאס לי. האינטרנט במשרד הוא בעצם רוב העבודה שלי ואני חייב ליהיות צמוד לאתר הבורסה ברוב שעות היום. לכן, אמינות האינטרנט חייבת ליהיות ברמה. אני מחובר לHOT והספק שלי הוא בזק בין לאומי. אני לא בא להשמיץ את החברה או את הספק, השירות שאני מקבל הוא נהדר במקרה של תקלה, האנשים שם מתחשבים בעובדה שהאינטרנט הוא חצי ממקום העבודה שלך ודואגים להגיע במהירות ולסדר את התקלה. אבל עדיין יש תקלות וזה לא מוצא חן בעייני בכלל. אני חושב שכבר אין לי התחייבות לספק האינטרנט וגם אם עדיין יש אני מוכן לשלם את הקנס על ההתנתקות, עדיף לי מכמה וכמה לקוחות שלי שמגיעים אליי ואני לא יודע מה להגיד להם על ההתקדמות. או שאני בעצם מנוטרל מבחינת הבורסה ומאכזב קליינטים. -על האינטרנט ליהיות בפס רחב כמה שיותר. אפשרות ל5 מגה ומעלה תיהיה מעולה. - על האינטרנט ליהיות כמה שיותר אמין מבחינת התקלות. לא רוצה להתעסק בכלל במתי הטכנאי בא ומתי הלקוח הבא מגיע. תודה רבה לעוזרים, ויטלי.
  13. נשיאת אקדח לא אומר שבריב בפאב המקומי כל אחד שיש לו רישיון יוציא ויתחיל לשלוח יריות לכל מקום. כשאתה לומד קצת על האקדח במסגרת הרישיון, מלבד העובדה שאתה צריך לדעת פיקס איך לפרוק אותו ולנקות אתה חייב ליהיות מודע לזה שאתה נושא בכלי שמשמש ביתר קלות להריגה במכוון או לא במכוון. מספיק שימצאו תרמיל של כדור שנורה מהאקדח שלך גם אם זה באמצע מדבר אתה תיהיה מחוייב לתת כזה דין וחשבון על למה כמה ואיך שלא תדע איך לצאת מזה. מלבד העובדה שכשאתה נושא נשק האחריות עליו צריכה ליהיות תמיד בארבע עיניים כי לאבד נשק זה כמה שנים טובות בכלא. לפני שאתה בכלל דורך נשק אתה חייב ליהיות בסכנה לחיים שלך, או סכנה לחיי הציבור. ויטלי.
  14. ערב טוב, אז ככה.. קודם כל עד שלא יהיה לך מקום עבודה או לפחות כיוון של לאן ללכת אל תעזוב את העבודה שלך. אכן, גם שבועיים ללא עבודה יפגעו בך סביר להניח. בעניין לאן ללכת, מצד אחד אתה אומר שעבודה בשמירה היא מבויי סתום. עבודה באופיס דיפו היא לא מבויי סתום? אם כבר החלטת לעשות את הצעד ו'להתקדם' טיפה, תחשוב לרגע על מקום עם עתיד, עם אפשרויות קידום בעתיד.
  15. כשאני הוצאתי רישיון זה לא היה כלכך מסובך זה כבר בתוקף?
  16. אחרי שהבנתי איפה הם שמים את הכסף שלך בקופות גמל. אישית אני לא מתכוון להתקרב לזה בחיים.
  17. את הפרטים האלה תצטרך כנראה לברר במשרד הפנים או מחבר פורום אחר. אני ממש לא יודע. אני מתאר לעצמי שתוקף של אישור לנשיאת נשק הוא בערך 3 חודשים. שאז אתה מגיע ל'ריענון' \ מטווח.
  18. במקרה של התנדבות במשמר האזרחי - א. גש למשרד הפנים ובקש אישור לנשיאת נשק. תוך שבוע - שבועיים תקבל מהם תשובה אחרי שהם ביררו עליך קצת במשטרה. ב. גש למטווח, שלם 45-60 שקל על הכדורים, עוד 25 שקלים בערך לביטוח ותתחיל לירות. ג. קבל חתימה ממדריך הירי וגש חזרה למשטרה (או למשרד הפנים) כדי לקבל את האישור.
  19. לא, זה לא כל כך פשוט כמו שהסבירו לך. ומצטער, אבל הוצאת רישיון לנשק בישראל דורש ממך ליהיות בן 21 לפחות, מאחר וציינת שאתה בן 20 זה לא כל כך רלוונטי כרגע. בכל זאת, בשביל לעבוד ברוב חברות השמירה, מספר אימונים במטווח יקנה לך אישור זמני לנשיאת נשק בלבד. שזה מה שאתה בעצם צריך כדי לאבטח, ברר את העניין. בהצלחה, ויטלי.
  20. vitali24

    שאלה בקשר לדריפטים

    מה שבטוח, אתה לא רוצה לנהוג עם דיפרנציאל כזה ביום יום. זה אחרי הכל דיפרנציאל 'נעול'
  21. ובקרוב - ghost rider (Israel) RIP
  22. מחשיד מה? שהמחיר זול? מה יקרה? לא יתקינו כנף במטוס? הקברניט שלך יהיה ג'יגולו מסומם? לאן הגענו? מה שלא גובה הון תועפות הוא חאפר? איך הגענו להתרסקות מטוס? מה זה חאפר בתחנה מרכזית שלא מרכיב חלפים מקוריים בטראנספורטר שלו? מטוס זה משהו שאפשר לחסוך ממנו? זה שהחברות התאילנדיות משתמשות במטוסים שהיו צריכים לרדת ממסלול ההמראה לפני המון זמן זה כי אין עליהם פיקוח, מסתבר. בישראל לא יהיה פיקוח? באנגליה לא יהיה פיקוח?
  23. אם אתה מחפש איך להלביש את עצמך בצורה שתשמור על טמפ' הגוף שלך בצורה הכי טובה אתה לא בהכרח חייב להוציא הרבה כסף על ביגוד יקר. תספיק לך גופייה ארוכה, מעלייה פליס איכותי ומעל זה מעיל רוח. המעילי ניילון אטומים כמעט לגמרי גם לרוח, מתתחת לזה פליס ועוד שכבה אחת ממתחת ואתה מת מחום! לא יעזור כלום. רוח אתה לא תרגיש. בנוסף מעילי הרוח קלילים ולא מגבילים יותר מידי בתנועה. בקשר למכנס? לא ממליץ ללבוש ג'ינס. הוא מתקרר, מקרר אותך, רוח חודרת דרכו. 2 מכנסי גטקס ומעל זה מכנס טרנינג פשוט צריכים לעשות את העבודה, אם יהיה רחב - עדיף. ועכשיו סתם שאלה, למה לשבור את הראש ולא לקנות חרמונית איכותית שתשרת אותך לאורך זמן?
  24. תחזור לקניון ותקנה אותם לפני שלא ישארו. צר לי, אבל 550 שקל היום בשביל נעליים "אופנתיות" ושנראות טוב, זה מחיר סביר לחלוטין. שוכבות אצלי נעלי נייק שקניתי בקצת מעל 800 ש"ח. נעלי ספורט! 800 ש"ח!
  25. לשם שינויי כתבת את השם נכון. קבל ח"ח. ואם המטרה היא למנוע צריכת שקיות בקצב מטורף אצל הקונה הישראלי, עם טיפת הגינות בארץ היו מקציבים לך את השקיות ניילון לפי כמות הקניות שלך, ולא שמים לפניך סטוק של 1000 שקיות ויאללה תתפרע. קח 10 בשביל הקניות, עוד 50 בשביל הזבל לחודש הקרוב ויאללה, אם אתה כבר פה קח עוד 20-30 שיהיה בבית. *כל זה מתייחס לקניות פעמיים בשבוע. שים לב, שלא משנה מה קורה, תמיד כשיש בעיה מסויימת בארץ הפתרון שישר עולה זה לגבות כסף. תמיד!
×
×
  • תוכן חדש...