prince_77
-
הודעות
365 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי prince_77
-
בדקת את הטויוטה וורסו ? או RAV4
-
המלצה לצמיג 195 60 15 (קורולה 2006)
prince_77 פרסם הודעה בנושא של Boris002 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני יודע שאולי יש כאלו פה שיצחקו, אבל היה לי כמה סוגים של צמיגים על קורולה 2003 שבעצם היא כמוה 2006, לצערי הקלבר לא היו מספיק חזקים בדפנות, אז אני במשך כמה שנים משתמש בצמיגי KUMHO , אני רוצה להגיד שלאחר כמעט 2 סטים ו 6 שנים, הצמיגים בהחלט עשו את עבודתם וממשיכים לעשות בלי בעיה, המחיר גם לא כלכך יקר ובהחלט בתקציב שלך -
אני מבין שמדובר בקניה פרטית ולא בליסינג, יש לחבר שלי את הסניק, בהחלט אוטו טוב, אבל מחיר האחזקה לאחר 3 שנים פשוט בשמיים!!!. מחזיק אגזוז, 500 שקל, תושבת מנוע 700 שקל, וזה רק ההתחלה שהיה לו לתקן ושלא נדבר על טיימינג שצריך לעשות ב 80 אלף בעלות של 3000 שקל!. לפני שאתה רוכש את הרכבים הללו כדי לבדוק את עלות האחזקה, כמו כן אתה יכול לבדוק את הטויוטה וורסו, בהחלט רכב יותר טוב לאורך זמן אבל אתה בטח צריך 7 מושבים. תבדוק את הסיטרואן C4 פיקאסו, הוא בין הרכבים שיותר אמינים לאורך זמן ממה שנראה בשוק.
-
לא כל הזהב נוצץ, אתה צריך לשים לב לפעמים גם לאותיות הקטנות, האם העסקה כוללת גם ביטוח במחיר? האם צד ג ? האם כולל השתתפות עצמית או לא, האם כולל מיכל דלק מלא או לא ?! יש המון מלכודות בעניין, אתה גם יכול לשים לב שהמחיר משתנה בין עם אתה תושב לבין תושב חוץ. ניסית דרך חברות אחרות, חפש באתרי קופונים של ארה"ב למבצעים לחברות השכרה? יש אתרים של הרץ שהם מיועדים רק לתושבי אותה מדינה ועם אתה בוחר מדינה אחרת הם מפנים אותך לאתר אחר.
-
הקו העולמי כיום הוא מכוניות היברידיות ולא חשמליות, אופציה של טעינה מבוקרת כזו או אחרת עדיין הם תלות מיקום, הרכב של אגסי הוא תלות מיקום ,תחנת טעינה כמו כל רכב חשמלי ולכן הוא רכב מוגבל!!!. כל תחנה שתקום, אפשר יהיה לסמן סביבה רדיוס של90 ק"מ בלבד, שהרי צריך לנסוע ולחזור לאותה תחנה ומתחנה לתחנה 180 ק"מ למרות שצריך פחות. זה אומר עשרות תחנות, עשרות נקודות, וכיסוי גם במקומות נידחים, כגון הנגב, ים המלח, כביש הערבה, וחלה בצפון הארץ בקריית שמוונה ועד חיפה לפחות 5-8 תחנות בדרך. בינתיים מי ישירכוש את הרכב יהיה מוגבל בטווח של הבית או מהבית עד לתחנת הטעינה הקרובה ביותר ועוד ישלם על כך המון כסף
-
צר לי לאכזב אותך אבל המטרה של החוק היא למנוע אנשים לפגוע באורך החיים של התושבים ובאיכות הסביבה, היום אתה- מחר צוות שלם של 20 גיפים יחנה על החוף כי גם להם מתחשק להוריד אופנוע ים, גם להם מתחשק להוריד ציוד קמפינג ליד הים היום זה ים, מחר זה "אני רוצה להכניס את הגיפ לתוך השמורת טבע כי אני עייף מידי לקחת את הצידנית" אז קדימה יש לי גיפ אז ניכנס לתוך השמורה ונחנה ליד הנחל כי מותר לי. אתה לא יכול להגיד "לי מותר", ומה עם האחרים? גם להם יש גיפ, גם הם רוצים סתם לשבת ליד הים.
-
400 כ"ס ומעל 55 קג"מ ללאון אף אר TSI החזקה בישראל!
prince_77 פרסם הודעה בנושא של Dudi@PIT-STOP בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כן, אין הרבה דגם S, אחד או שניים בלבד, ומי שמזמין צריך להמתין עוד חודשיים כי מדובר בהזמנה מהמפעל ישירות . לפני שנה המחיר היה הרבה יותר זול וגם היה להם תנאי מימון של 0 אחוז ריבית. -
עם כבר לטפל, מזכיר לי את הפרסומת של מפעל הפיס, שהבחור והבחורה יושבים בים ואז מגיע אוטו עם ארסים ומפריעים להם, ובסוף הם מוצאים את עצמם קבורים באדמה, גם רעיון טוב , ישמש בהחלט שימוש יעיל לדוגמא לכולם
-
400 כ"ס ומעל 55 קג"מ ללאון אף אר TSI החזקה בישראל!
prince_77 פרסם הודעה בנושא של Dudi@PIT-STOP בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה בעצמך אמרת את התשובה = BETTER BANG FOR THE BUCKת מה נותן לך BMW 1 מאשר אינפיניטי ? אולי הסמל של BMW , אבל זה ההבדל העיקרי, בוא לא נשווה אינפיניטי דגם S עם שיפורי מיתלים, מערכת אחיזה משופרת, כסאות ספורט, מערכת בלימה חזקה יותר ולוקחת כל BMW 1 בסיבוב הקטן, אתה יכול להשוות את ה BMW להרבה מכוניות אבל זה שהיבואן דופק מחיר על אוטו קטנקטן במחיר ענק, הוא גם לא אינדיקטור. BMW1 היא מכונית מבפני עצמה , אבל היא לא באותה קטגוריה וגם לא תהיה. -
400 כ"ס ומעל 55 קג"מ ללאון אף אר TSI החזקה בישראל!
prince_77 פרסם הודעה בנושא של Dudi@PIT-STOP בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
במחיר של 300 אלף כבר עדיף אינפיניטי G37S עם 320 כ"ס לפני שיפור, עדיף מ BMW1 או STI -
Supercharger kit למנוע אטמוספרי - איך יכולים לעלות על זה?
prince_77 פרסם הודעה בנושא של matanff בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האמת מה שקורה עם כל החרטא ברטה של משרד התחבורה הוא כבר גובל בטומטום לצערי. הייתי מסכם את זה ככה, בחלק גדול ממדינות ארה"ב אין חובת טסט לרכב, חובת בדיקת זיהום אוויר בלבד. אתה אחראי על רכבך ועם אתה נתפס בתאונה או על ידי בדיקת פתע ומערכת הבלימה לא תקינה תצפה לקבל טוב טוב. שאר הדברים לא מעניינים אותם, לא טורבו, לא כ"ס, לא פילטר, לא עם חיברת מגדש למנוע או הוספת חיזוקים, יש תקנות בסיסיות לרכב והתעשיה פורחת שם בתחום. ובכן הם רק אוכלוסיה של 300 מליון איש ( לא כולל קנדה ) , אז מה אנשי משרד התחבורה האמריקנים ( או הקנדים ) יודעים, הרי אנחנו פה במשרד התחבורה בישראל יודעים יותר טוב מכל אחד אחר בעולם. הפילטר אוויר בהחלט מסכן את התושבים, במיוחד עם הוא חשמלי, וכן גם האזעקה של הרכב שלך צריכה מכון תקנים במיוחד ל 12V. עכשיו אני ציני פשוט נמאס מהבזיון, אני זוכר שנכנסתי לחנות בקנדה עם חבר, הוא קנה קיט טורבו לרכב שלו, אני לא זוכר את הדגם, לא צריכים אישור, לא צריכים מכון תקנים ולא צריך משרד תחבורה, פשוט קנה קיט אוניברסלי לרכב וזהו. כמובן הקיט לרכב מקומי ולא לארץ. -
הכוונה למטוסי בוכנה ולא מטוסי סילון-טורבופרופ
-
יש רק בעיה אחת בעניין, המדינה כרגע לא יכולה לעשות כלום ולא לשנות כלום כל עוד לא נקבע תקן לרכב, מכון התקנים מסרב לאשר תקן טעינה לרכב והדבר מוזר בכלל שניתן אישור למכור את הרכב בארץ ללא אישור מכון התקנים. תאר לך סיטואציה בה מגיע אדם, שמחליט למכור בארץ מכונת כביסה מהפכנית שלא משתמשת בסבון, רק מים, אבל... הוא אומר למכון התקנים, תשמעו המכונה שלי עובדת על 500V, דו פאזי. מכון התקנים יתן לו פרס של איסור מכירת המוצר בארץ בגלל חוסר תקינה למתח בארץ, ואז בה הבחור ואומר, תשמעו, אני ימכור עם המכונת כביסה שתקנו גם ממיר מתח מיוחד שיקח 220V וימיר את זה ל 500 דו פאזי, ואתם רק תשלמו לי על המכונה מחיר מלא ועל החשמל, אבל עם תנסו לבנות ממיר משלכם תאבדו את האחריות, בכל מקרה גם פה מכון התקנים יסרב לאשר את מכירת המכונה בארץ מתאמים של חוסר תקינה. המדינה לא יכול לחוקק תקנה או חוק על טעינה בטיחותית , כאשר הגוף הממונה מטעם המדינה פסל את השיטה . למרות שבמדינת "חלם ישראל" הכול אפשרי
-
כמו שמשרד התקשורת פתח את שוק הסלולרי וסגר לחברות הסלולר את האפשרות לנעול את הטלפונים הסלולרים כדי לעבור למתחרים, ככה לא ניתן לקבוע כי על פי חוק תוכל לטעון את הרכב החשמלי שלך רק אצל חברת X . אף גוף ממשלתי לא יכל לחייב אזרח לרכוש שירות מגוף פרטי שיש לו בלעדיות בתחום, האם ראית חוק שקובע שתדלוק של רכבי גפ"מ יעשה רק בתחנות X ולא בתחנות Y ? האם הסיכון בתדלוק בגפ"מ לא יותר מסוכן מאשר חיבור שקע חשמל לרכב ? האם כך האם אנשים שרכשו טויוטה פריוס חדשה לא יוכל לטעון את הרכב בבית כי צריך ללכת רק ך BP ? ודבר נוסף, חיבור תלת פאזי קיים כמעט בכל בית חדש, אין שום בעיה להגדיל פאזה מ 25X3 ל 40X3 ולייצר קו נפרד לטעינת רכב חשמלי בבית ללא תלות בחברה זו או אחרת. המדינה לא כלכך מהר תיכנס לחוקים ותקנות בקשר לטעינה , במיוחד כאשר גוף כמו מכון התקנים מסרב בכלל לאשר את עמדות הטעינה וצורת הטעינה של BP. וכנ"ל משרד התחבורה ומשרד הגנת הסביבה.
-
בלתי אפשר לרשום את כמות החשמל מול כמות הק"מ של הרכב אלא עם כן הרכב יציג זאת על המסך, פאקטור צריכת חשמל היא כמו פקטור צריכת דלק ודרך הנסיעה, נסיעה פרועה או נסיעה בה יש עליות רבות , כמות צריכת החשמל תהיה משמעותית גבוהה כמה וכמה מאשר בנסיעה ללא מזגן, אורות וכביש ישר ולכן לא ניתן לשכלל את צריכת החשמל מול ק"מ . דבר שני, אין שום איסור בחוק לגבי טעינה, האם מצאת בחוק הגדרה לטעינה "לא חוקית" ??, אין דבר כזה, אתה כן יכול לגנוב חשמל מחברת חשמל וזה כבר עבירה פלילית אבל כל עוד אתה משלם על החשמל של עצמך או מייצר אותו לבד , איש לא יכול להגיד לך איך לטעון וכמה לטעון ברכב פרטי שלך, ותתפלא גם לא BP. איסור על טעינה פרטית של רכב חשמלי שקנית בכספך היא פגיעה בחופש הפרט, כמו אותם אנשים אשר מיצרים ביודיזל, המדינה מבחינה חוקית לא יכול לדרוש מהם להפסיק כי אין פה שום עבירה.
-
עכשיו זה כבר יותר מעניין, המנוע דיזל עם גיר רובוטי נשמע מאוד מאוד אטרקטיבי, גם 110כ"ס כמו במנוע בנזין, גם יותר חסכוני וגם יותר משתלם לאלו שעושים מרחקים רבים. כמובן זה משתלם לחברות הליסינג יותר מאשר לקוח פרטי
-
אתה צודק, הם מוכרים לפי ק"מ,. כרגע זה התוכנית, מקודם התוכנית היתה פר טעינה. אבל צריך לשים לב תמיד לאותיות הקטנות
-
לגבי יצור מוגבר של חשמל - תחנות הכח מייצרות חשמל ביעילות גבוהה יותר מהיעילות האנרגטית של מכונית. גם עם כל הפסדי האנרגיה, עדיין היעילות האנרגטית של הפרוייקט של אגאסי גבוהה יותר. בנוסף יהיה אפשר להחליף את דרכי ייצור החשמל לצורות שונות ומשונות. אז פה מגיע המלכוד של של אגסי, את הכסף הוא עושה ממכירת החשמל, הבלעדיות והמונופול, במשך כל חיי הפטנט איש לא יוכל לגעת או לייצר שימוש נוסף ללא אישור של חברת BP, כמובן אתה תמצא את הישראלי שיפרוץ את מערכת הטעינה ויעקוף את הענייין כי חשמל זה חשמל, אבל אז תוריד BP את האחריות מאותו רכב. האמת מה מונע אדם שירכוש לדוגמא רכב יד שניה לאחר 4 שנים, ויבנה לעצמו מערכת טעינה נפרדת ויעקוף את הטעינה של BP, האמת שום דבר לא יכול למנוע, לכן המשחק פה הוא מכירה מסיבית ועשיית כסף מקסימלית במשך 4 שנים. העקרון של הרעיון הוא מצויין, הישום והדרך העיסקית היא גרועה, אין שום ADDED VALUE לרכב שגם יקר, גם עלות חודשית יקרה, וגם שווי המס יהיה כמו כל רכב בעלות 120 אלף שקל. עובדי חברות יעדיפו רכבים קטנים וזולים יותר בעלי שווי מס נמוך. ובסוף נשאלת השאלה מדוע עדיף את המכונית של אגסי על הפריוס החדשה שמצליחה יותר טוב ולתת תשובה יותר טובה מכל רכב חשמלי כיום ??.
-
(מבקש חוות דעת על) הצעת מחיר לטיפול 105.000 בקורולה 2004
prince_77 פרסם הודעה בנושא של electro78 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למוסך מורשה המחיר לטיפול סביר.! תוכל לחסוך עוד 200-300 שקל במוסך לא מורשה אבל כבר זה לא משתלם בשביל האחריות -
אדם , אני חושב שבטח התכוונת לאלו שמנצלים את המעמד של הנכה לשימוש רע, כי יש נכים באמת קשים שבשמחה יחליפו את הקדילק שלהם עם האימפרזה שלך רק כדי שיוכלו לחזור ללכת עם הרגלים שלהם.
-
1.מקטין את פליטת גזי החממה - לא במדינת ישראל, תפוקת חשמל תהיה גדולה יותר, תעלה את זיהום האוויר כנגד הקטנת רכבי הבנזין 2. מקטין את זיהום האוויר והרעש . - למרות הממיר הקטליטי בהחלט מדובר על משהו מבורך, 3. גואל את העולם המערבי מהתלות הבלתי נסבלת בעולם הערבי (נפט) !- נפט וגז תמיד יהיו מצרך נדרש לתעשיה ולכן יהיה רק הקטנה של הצריכה אבל לא הפסקת התלות
-
צר לי להגיד אבל הדברים שאתה אומר הם בגדר הם אבסורד!. נגיד אני הולך עם עגלה של תינוקת, ונכה חוסם את המדרכה ,אז מה אני צריך לרדת לכביש, לסכן את ילדי כי איזה נכה חושב שמותר לו לחסום את המדרכה כי הוא מסכן אז מותר לו לסכן את חיי וחיי ילדי ? עם לנכה יש בעייית חניה הוא לא צריך להפוך אחרים לנכים כי מתחשק לו לעשו מה שהוא רוצה, נראה אותך חכם גדול יורד עם ילד בן שנה לכביש , יש חוקים והחוקים קובעים בפירוש מה מותר ומה אסור, עם מדובר על מדרכה של 5 מטר ואין לי בעיה לעבור עם עגלה אז בשמחה שהנכה יחנה, אבל מדוע לסכן אחרים בשביל מישהו שלא איכפת לו להזולת . נראה אותך מתרוצץ עם ילד ביד אחד ועגלת תינוקת ביד שניה, יורד מהמדרכה לכביש , אחר כך נדבר !.
-
הייתי רוצה להסב את תשומת הלב של אנשים, ובמיוחד נכים, בהחלט הנכים אינם מעל החוק והם אינם יכולם להחנות היכן שהם רוצים!!! גם להם יש איסור מוחלט על חניה בתחנת אוטובוס, חניה 12 מטר לפני צומת, חסימת מדרכה וכו. להלן החוק בעניין 2. חניה במקום שאין החניה מותרת בו (תיקון: תשס"א) (א) נכה רשאי להחנות את רכבו הנושא תג נכה (להלן - הרכב), במקום שאין החניה מותרת בו אם התקיימו כל אלה: (1) בסמוך למקום האמור, אין מקום חניה מוסדר לנכים או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה; (2) בסמוך למקום האמור לא מצוי מקום אחר שהחניה בו מותרת או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה; (3) החניה נעשית באופן שאין בה סיכון לעוברי דרך ואין היא מונעת מעבר חופשי להולכי רגל, לעגלות ילדים או לעגלות נכים; (4) החניה אינה גורמת להפרעה ממשית לתנועה. (ב) הוראות סעיף קטן (א) יחולו גם על אדם המתלווה אל הנכה והנוהג עבורו ברכב, אלא אם כן תג הנכה ניתן לנכה בהתאם להוראות סעיף 1ב. הבעיה היא שפקח של עריית נתניה מוסמך לתת דו"ח על חניה לא חוקית שכן הם מצלמים את הרכבים אבל הם לא מתעסקים עם זה ואין בית משפט שיתן אישור לכנה ( קשה ככל שהיה ) להחנות את רכבו היכן שירצה! אז הבעיה היא חוסר אכיפה ולא הנכה עצמו, אולי עם הנכה היה מקבל קנס של 500 שקל , אולי זה היה מרענן לנכה את הזכרון.
-
לפני כמה חודשים היה תוכנית בערוץ דיסקברי על כך שבשנות ה 40-50 פיתח בחור צעיר שהיה מכונאי רכבים בדרום ארהב, מנוע אשר נוסע על בנזין שמסוגל לנסוע 1ל 100 מייל לליטר, אני לא יודע עם הסיפור אמיתי אבל הראו דוגמאות מהעיתונות של זמנו, ובסופו של דבר סיפרו כי אחת חברות הדלק קנתה את הפטנט מהבחור ושילמה לו עשרות מליוני דולרים עבור הפטנט. הובחור נעלם מעל פני האדמה לגבי מחיר החשמל, אני לא בטוח שמחיר הדלק יעלה כי עודף הגז מול חופי ישראל יתרום לעניין, אבל מי יודע , אולי מכוניות המימן הם האלטרנטיביה הראויה לעניין- ככה מסכימים גם המנחים של TOPGEAR בסיכום על הרכבים החשמלים.
-
אני בהחלט מסכים איתך אבל באמת לא מופתע מהענייין ולכן מכאן שורש הבעיה, גם לאפל וסמסונג נכנסו ראש בראש בגלל שכל צד טוען שהשני גנב את הרעיון. מה שמפריע לי פה בכל התהליך, שיש פה נסיון לשלוט על שוק בצורה בלעדית ועוד במסגרת עידוד המדינה. זכותו של כל יזם לבנות מערכת של תחבורה יעילה וזולה ובמיוחד עם היא תוזיל את התלות בדלק, תשפר את איכות החיים והסביבה ותתרום לתושבים תרומה לאורך שנים, לצערי בפרויקט הנ"ל אני לא רואה שום דרך כיום ליישם שיטה זו כאשר המדינה תומכת בפרוייקט אחד בלבד ולא תומכת בשום פרוייקט תחבורתי אחר בלי קשר לאגסי . ובנוסף לכך יש כאלו ישטענו טענה מאוד הגיונית, לקחת את הבנזין ושמת סוללות, החשמל שמגיע לסוללות הוא מחברת חשמל, שהיא גם חברת תלויה בנפט ופחם ובגז, אז פתרת צרה אחת ועכשיו פתחת צרה אחרת של יצור מוגבר של חשמל כדי לענות לדרישה המוגברת, ובמיוחד עם השחיתות שיש במשרד התשתיות שמעדיף לבנות עוד תחנה פיחמית לחסל את האוכלוסיה באשקלון בשביל תוספת חברים למועדון חברת החשמל, מאשר הקמת תחנת אנרגיה סולארית בנגב האותה כמות חשמל וברבע מחיר ורבע מהעובדים. אין פה שום חדשנות, אגסי לא המציא את הגלגל, אלא הוא פשוט דואג שהגלגל שלו יסתובב לכיוון שלו בלבד יגידו אנשים. עם כבר עניין החשמל, הייתי רוצה לראות פרוייקט של המדינה בו היא מחשמלת את התשתית של הרכבות ובאותו זמן גם מחשמלת את אוכלי החינם שם החוצה כדי לבנות מערך חדש של תחבורה ציבורת יעילה, נקיה ובעלת תפקיד אחד שכיום היא לא עושה " להסיע המונים !!!!""" ולא לתקוע אותם באמצע שום מקום כי לא קיבלו את הדוד של האח בתור נהג קטר.
