זה המנוע של מיני שנת 2014 ולא 2013 ועל כן הוא עדיף ממנו - אין רצועת טיימינג, אלא שרשרת, ותיקנו מספר דברים נוספים שאני לא בטוח מה הם כרגע, שכחתי.
יש מצב שהם התכוונו גם לשנת 2014
המנוע הזה EP6 או EP6C עדיף ממנוע פג'ו שיש לו רצועת טיימינג רטובה טבולה בשמן, ז"א שבתכלס יש גרועים ממנו
מודה לך על ההודעה, מוסך גבע רחוק ממני 110 ק"מ, אבל הביקורות מטורפות בגוגל, תודה רבה לך אחי. אבדוק את זה.