Jump to content

גולדן191

  • הודעות

    2,815
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי גולדן191

  1. תודה לכם דיברתי עם יוסי ואמשיך להיות במעקב ואעשה שטיפה בקרוב
  2. כשאתה לוקח פניה, אתה שומע משהו מוזר? ביחס לקודם?
  3. מטורף, נוסטלגי ברמות. מחיר לא זול. https://www.carandclassic.com/car/C1856599
  4. ואנחנו עדיין גרים במדינה שניידות משטרה קונות 4 סיניים ב 800 ש"ח באוטו דיפו.. הזוי החכמתי, תודה
  5. יש משלוחים שמגיעים מעליאקספרס גם תוך שבוע, כשאין מלחמה בדרך כלל זה מגיע תוך שבועיים בינתיים תאטום את זה איכשהו?
  6. הבנתי תודה השאלה אם מדובר בכמה מטרים לפה או לשם, אפשר פשוט לשמור יותר מרחק ופעם הבאה לקנות 4 מישלן סביב 2,200 במקום 4 רייקן ב 1,400 בערך אני משתדל לשמור יותר מרחק מהמומלץ בכל מקרה
  7. לא רואה שם את רייקן בשום מקום..
  8. אני יודע, אבל לא מצאתי דו"ח מעבדה שמראה ממה הצמיג עשוי לעומת מישלן או צמיג טוב אחר אם יש לך מוזמן לשתף
  9. אני עם צמיגי RIKEN PERFORMANCE, עשיתי 19K ק"מ והם עדיין עם הרבה בשר והנסיעה חלקה, אבל 70% מהנסיעות שלי בינעירוניות ככה שצריך הרבה יותר מ 19K כדי לקבוע או להמליץ. אם 70% מהנסיעות שלי היו בתוך העיר זה משהו אחר..
  10. תוכלו להגיד לי מאיפה? תודה אני מהדרום ולא היה להם
  11. זה המנוע של מיני שנת 2014 ולא 2013 ועל כן הוא עדיף ממנו - אין רצועת טיימינג, אלא שרשרת, ותיקנו מספר דברים נוספים שאני לא בטוח מה הם כרגע, שכחתי. יש מצב שהם התכוונו גם לשנת 2014 המנוע הזה EP6 או EP6C עדיף ממנוע פג'ו שיש לו רצועת טיימינג רטובה טבולה בשמן, ז"א שבתכלס יש גרועים ממנו מודה לך על ההודעה, מוסך גבע רחוק ממני 110 ק"מ, אבל הביקורות מטורפות בגוגל, תודה רבה לך אחי. אבדוק את זה.
  12. דיברו כאן על צמיגי פאלקן להבנתי אין יותר מלאים בארץ בגלל המצב עם טורקיה ניסיתי לרכוש לפני כשנה ורבע
  13. הגיוני ששטיפה ובדיקה במוסך יעלה 700 ש"ח? ואם אסכים להצעת מחיר לתיקון, 350 ש"ח יקוזזו לי זה מה שהם הציעו. מוסך שמתמחה בפג'ו וכו'. אני לא בטוח שחייב לטפל שם, כי המנוע גם משותף למיני קופר וכנראה גם מוסכים אחרים יוכלו לטפל לי איכשהו מעדיף ללכת על מוסך שמכיר את פג'ו יותר טוב אחדד את השאלה בבקשה, האם הייתם מטפלים בזה במוסך לובינסקי שמכיר פג'ו או כל מוסך מקצועי עם ביקורות טובות? תודה
  14. היי איציק, אני לא מתכוון לתקן בעצמי, לתת למוסך, המקסימום שאני יודע זה להחליף פילטר אוויר, מזגן, שמן האם לדעתך כדאי לתקן או שזו נזילה מזערית שלא תצריך תיקון? תודה
  15. היי, נאלצתי להוסיף 1.2 ליטר שמן על נסיעה של 15,000 ק"מ, במוסך אמרו שיש נזילה - ככל הנראה בין הגיר למנוע. (הראו לי גם) מנוע שידוע לשמצה, שנת 2014. EP6 1.6 האם לטפל? אין נזילת שמן על המדרכה/כביש תודה
×
×
  • תוכן חדש...