Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. שלום לכולם הסיפור הוא כזה: אבא שלי עשה ביטוח לרכב שלו במסלול "40+" במחיר מוזל. ז"א שרק הוא ואמא שלי רשאים לנהוג ברכב (או כל בן אדם אחר מעל גיל 40) בשביל לאפשר לי לנהוג באוטו (נהג בן 21), צריך לבטל את הביטוח ולעשות ביטוח חובה חדש. הסיפור לא פשוט בכלל, כי ביטוח חובה חדש יעלה לי 2500 ש"ח. אני לא צריך ביטוח לשנה שלמה, אלא לחודשיים בלבד. האם יש אפשרות לעשות ביטוח חובה בישבילי לחודשיים בלבד? או שיש פתרון אחר? תודה מראש לעוזרים. ניב
  2. תודה רבה לכם על התגובות!! צביקה ואור תודה. במהלך הנסיעות שלי השבוע, הרכב לא התחמם כלל, אך הייתי צריך למלא מים לפני כל נסיעה, כי המיים במיכל האיבוי פשוט התרקונו לאחר 30-40 ק"מ של נסיעה. והמים שאני משתמש בהם הם מי ברז- הפסקתי להשתמש במים ירוקים לפני שלושה חודשים. תודה וצום קל ניב
  3. שלום לכולם! הבנתי שהלך לי ראש מנוע באוטו. הסיבות לכך: האוטו מתחמם לאחר נסיעה של רבע שעה. יש שמן במיכל איבוי של המיים. המנוע הוא 16V ,קרבורטור. כמה עולה ראש מנוע לרכב כמו שלי? האם אפשר לקבל המלצה למוסך טוב? תודה ניב.
  4. מהם המחלות של בראבו ידנית? אני ממש מתלבט יש לי כבר קונה לאפאלאוז 92 שלי. אני לא רוצה למכור ולקנות רכב בכוח כי מצאתי דיל נחמד.
  5. בהתלבטות רצינית! מצאתי בראבו שנת 97 יד שלישי עם 130K ק"מ וטסט לשנה. הבעיה היא שהיא גיר ידני ואני חושב שהמעבר מאוטומט לידני יהיה סיוט. מה אתם אומרים?
  6. תודה רבה חברים! גם ככה זה כמו לקנות חתול בשק, האוטו מפורסם כבר שבועיים ולא נמכר. אני יסע אליו השבוע להתרשם מהרכב, ואני יעדכן אותכם. תודה ניב
  7. גם האוטו הנוכחי שלי (אפלאוז 92) עמדה כמה חודשים מוזנחת והרכב אצלי כבר שנה שלמה ללא תקלות. הבעיה היחידה היא שאני גר במרכז, והמוכר גר בצפון. באיזור הצפון אני לא מכיר אף אחד, ז"א שגם אם אני רוצה בעל מקצוע אמין שיבוא איתי לבדוק, אני יצטרך קודם למצוא אחד כזה, ולשלם לו הרבה כסף. בבקשה חברים לעזור
  8. אוקי אני בהחלטה די חשובה אני ממש מרגיש שזאת עסקה טובה. רק השאלה איך אני באמת בודק שאני לא קונה חתול בשק? בישביל לקחת את האוטו למוסך לבדיקה צריך לעשות לו ביטוח, להעביר אותו טסט ולשלם בדיקה במוסך. הרבה כאב ראש והרבה כסף. יש למישהו הצעה טובה יותר?
  9. 5K. חשבתי להזמין "מומחה" או משהו בסגנון שיבדקו את הרכב במקום.
  10. שלום חברים! מעוניין לקנות פיאט בראבו 1.6 אוט' שנת 99. עברה 148 אלף ק"מ וניראית במצב ממש טוב. הבעיה היחידה- האוטו ללא טסט כבר חצי שנה כי הבעלים טוען שקיבל רכב מהעבודה. אומר שהרכב במצב מעולה, רק צריך להחליף חיישן טורים. מה הסיכון בזה שהרכב ישב חצי שנה? והבעלים טוען שהוא עושה סיבוב קצרצר עם האוטו פעם בשבועיים. איך בכללי פיאט בראבו? אשמח לקבל חוות דעת. תודה ניב
  11. אשמח לקבל תשובה זה ממש חשוב! תודה לעוזרים
  12. שלום לכולם. שאלה חשובה בקשר לדיני עבודה : במידה ואני עובד משמרת כפולה בשבת (מ11 בבוקר עד 22-23 בלילה ), השכר הוא עד השעה ה8 31 ש"ח לשעה. השכר מהשעה השמינית עד העשירית הוא 125 אחוז מהסכום הנ"ל, ומהשעה העשירית ומעלה הוא 150 אחוז מהשכר מינימום בשבת? ועוד שאלה - אם התחלתי לעבוד בזמן השבת, והעבודה היא רצופה גם לאחר צאת שבת- האם אני עדין ימשיך לקבל שכר לפי תעריף שבת מתחילת המשמרת ועד סופה? אשמח לקבל תשובה פשוטה. תודה ניב
  13. עקצת 2 עצי ריח שגורמים להשתקה של לקוח אחד ולמהנל המוסך להחליק את זה כאילו לא קרה כלום. איך יכול להיות ששנים מתלוננים על היחס והשירות המחפיר של צ'מפיון והם עדין מצליחים כאילו הצרכן לא קיים? לא הגיוני. אם זכרוני אינו מטעה אותי, אצל פיאט השירות הגרוע גרם להם למכה קשה במכירות. ניב
  14. אותי זה מעניין. מה לעשות שעדין נשארו אנשים במדינה הזאת שנמשכים לרכבים אמיתיים. אתם פוסלים פה את סאאב כאילו זה איזה מותג סוג ד'.
  15. תודה רבה לכולכם על התגובות. הבגרות שלי היא די ממוצעת...ממוצע 80-82 4 באנגלית ו3 במתמטיקה. אני רוצה ללמוד כלכלה ומקווה מאוד באוניברסיטה. אם אני יקבל ציון טוב, זה כאילו "עקצתי" 3-4 חודשים של זמן פנוי מהאזרחות. מצידי לפרוס את הלמידה מעכשיו ועד השחרור, ז"א לגשת למבחן עוד 7 חודשים. האם אפשרי לעשות דבר כזה? אני לא לחוץ לעשות את זה בפרק זמן של שלושה חודשים, אני יכול להתגמש עם זה...
  16. באמת שעם היה לי את הסכום , הייתי קונה את האוטו הזה. פשוט מרשים וקלאסי, ואני גם מחובר רגשית למותג . הגרסה 2.8 טורבו נשמעת מעניינת מאוד מישהו יודע אם תגיע לארץ?
  17. שלום לכולם היום עלה לי רעיון לראש- במקום לשרוף את הזמן 3 שנים, אולי עדיף לנצל אותו לטובה ולקצור פירות. אני עושה יומיות, מ8 עד 5, ב5 וחצי אני כבר בבית כי הבסיס הוא קרוב. אני לא סוגר שבתות ולא חגים וכ'ו. אני כרגע משרת שנתיים ו3 בצבא ויש לי עוד שמונה חודשים לשחרור. חשבתי לעשות פסיכומטרי בזמן הצבא, האם זה רעיון טוב? בהתחלה שללתי את הרעיון כי אני חושב שלא יהיה לי מספיק זמן וכוח לשבת בבית וללמוד אחרי יום ארוך בבסיס. האם הצבא בא לקראת חיילים שרוצים לעשות קורס פסיכומטרי בצבא? בכל מקרה, אשמח לשמוע דעות למה לעשות או לא לעשות פסיכומטרי בזמן הצבא. תודה ניב
  18. עדין לא קניתי אופניים עקב העומס הרבה שיה לי השבוע. אני עדין מתלבט ולא רוצה למהר. הספשלייזד שראיתי במצמן נחמדים, אבל אני רוצה לקבל עוד הצעות . מה עם רוזן מ-מינץ? יש להם דברים מעניינים?
  19. תודה רבה על העזרה. יד שניה אני לא מעוניין לקנות, אני לא עד כדי כך רוכב מקצועי שאני לא יהנה מאופניים של 2000 ש"ח. נכנסתי לאתר של מצמן וראיתי את הספשלייזד האלו, אבל הבולם שלהם הוא רק 80 מ"מ, ואין לו נעילה, ומערכת ההילוכים הקדמית היא של SRAM. האם אני טועה?
  20. איפה ממוקמת North Bike? בבית האדום לא? בכל מקרה, מחר אני יעשה בדק ואני יראה מה מתאים לתקציב שלי. אני רוצה להבין משהו אחד- לא כדאי לקנות אופניים עם מערכת דיסק כי זה מוריד לי את איכות שאר הרכיבים ? תודה ניב
  21. תודה רבה על התגובות! אני תושב נס ציונה, החנות היחידה שיש באיזור שלי שמוכרת אופניים ברמה היא "ספין בייק". את האמת, לפני 3 שנים קניתי מהם Merida MS500 שאז עלו לי כמעט 3K, ודי התאכזבתי מהאופנים, וגם מהשירות. אני חייב להגיד שהשירות שלהם לא משהו בכלל. הדבר היחידי שהתרשמתי מהם השבוע, זה שהם מוכנים לעשות לי טרייד אין על האופנים שיש לי עכשיו- דגם די פשוט של ראלי. הם מוכנים לתת לי עליהם 400 ש"ח, למרות שאחד העובדים שם בחנות אמר לי שאני יכול למכור אותם ביד שניה באיזור ה600-700 ש"ח. מישהו מכיר חנות טובה באיזור ראשל"צ-רחובות? תודה ניב
  22. שלום לכולם! כמו שרשום בכותרת, אני רוצה לקנות אופני הרים חדשות בלבד, עד 2000 ש"ח. הדרישות: זנב קשיח. בולם קדמי עם נעילה מלאה. מעצורי דיסק. חברה שהיא לא מדבקה/סינית. אשמח לקבל המלצות כבר שבועיים שאני מנסה למצוא דגם מעניין אך עדין לא מצאתי. הדבר הנורמלי היחידי שמצאתי זה: http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E46-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={BAB2138C-B6B1-40CF-90AD-3C5D5BD4FA27} הבעיה בדגם הזה, שמערכת ההילוכים שלו היא ממש פשוטה. תודה מראש! ניב!
  23. Niv A

    אוטומוטור 2010

    יש למישהו מושג אם יש הנחות ל"חבר"? ועוד שאלה- יש תחבורה ציבורית מחר? ז"א אם לא, תיהיה מכת חניה נוראית בתל אביב.
  24. כן הייתי באיקאה השבוע וראיתי- אך לא התרשמתי. מזכיר וילונות מטבח. אני יודע שוילון רגיל לא ישתלב יפה עם הזכוכית ולכן אני שואל עם יש אלטרנטיבות יותר טובות? הכוונה היא שבאיקאה זה ניראה פשוט מאוד ולא מרשים. תודה ניב
  25. שלום לכולם! בשעה טובה עברתי לבית חדש השבוע. אני לקחתי את יחידת המרתף, אבל לא את כולו- פיצלתי אותו באמצעות קיר ודלת זכוכית. מכיוון שבתוך היחידה שלי יש חדר שינה , שירותים ומבואה ענקית ומצמוד למבואה יש קיר זכוכית והדלת לכניסה ל"חלק שלי"- אני רוצה לקנות וילון יפה שמתי שאני ארצה קצת פרטיות אוכל להשתמש בו, אבל המטרה שלו שיהיה יפה ושישתלב עם הקיר זכוכית. מאיפה קונים וילון כזה? תודה ניב
×
×
  • תוכן חדש...