שלום לכולם
היום נסעתי אני ועוד 2 חברים לתל אביב.
החנתי את האוטו בטיילת, ונעלתי אותו.
בשלט של הסיטרואן יש כפתור די קטן, שמעלה לך את כל החלונות אוטמטית ברגע שאתה לוחץ עליו ( AKA מרים חלונות)
חבר שלי במשך הנסיעה, פתח חצי מהחלון, וברגע שירדנו ונעלתי את האוטו, לא שמתי לב שהחלון שלו היה פתוח, ושחכתי ללחוץ על המרים שמשות, ושפוט עזבתי ככה את האוטו.
שחזרתי, גיליתי להפתעתי חלון חצי פתוח, בהתחלה לא שמתי לב שגנבו משהו, אבל ברגע שנכנסתי לרכב שמתי לב שהתיק שלי נעלם.
ראבק, אני לא מבין את סיטרואן, למה ברגע שלוחצים על כפתור הסגירה בשלט (ויש חלונות פתוחים), החלונות לא עולים? למה בעצם הם התקינו מרים שמשות שצריך ללחוץ עליו ברגע שיוצאים מהרכב?
מרים שמשות אמור למנוע ממך ללכת ולהסתובב סביב הרכב ולחפש חלונות פתוחים, לא כך?
באמת שלא שמתי לב שהחלון היה פתוח, אבל המחשבה הזאת עלתה לי בתיק
ניב