Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. ה407 לא נוחה כמו הC5, ולא מרווחת כמוה. הC5 היא המכונית המרווחת והגדולה בקטגוריה שלה, מאובזרת בכל טוב, בטיחותית מאוד והכי חשוב - נוחות שלא תמצא באף רכב. ניב
  2. כל הכבוד על ההזמנה! מגיע כמובן! ניב
  3. פוקוס דור ראשון נכנסת לך בול לתקציב. רכב מרווח, נוח ובטיחותי (ובדיוק כמו המאזדה 3) ניב
  4. איפה אפשר להשיג את המכשיר הזה? ניב
  5. שלום אודי אני רואה שהתרשמת ממספר רב של רכבים. הבנתי שאת הסיוויק אתה מוריד מהרשימה, מי ניראית לך הכי רלוונטית? ניב
  6. 1. איתמר (2 קילו חומוס)-שלא יהיה פדיחה כמו בפעם הקודמת. 2. שומאכר (גיא, שתייה, מה שיהיה חסר לקראת המפגש) 3.אסיף(שתיה ונרגילה) 4. יוסי אסולין (פיתות ונרגילה) 5. JMG (יונתן, סלטי ירקות, כמו פעם שעברה) 6. zamirel- מגיע עם 2 חבילות קבב (בתנאי שיחיאל ממנגל) 7. SOUNDMAN (אלי. 2 שתיה מוגז. חבילת כנפיים. ו2 חמוצים ) (וכמובן שיחיאל על הגריל.) 8. kicker (עופר)-מנגל,פחמים,אביזרים למנגל,תבלינים, נקניקיות חריפות. 9. Ghost G - חבילת קבב של עמוס, צ'וריסוס של עמוס 10.Dj-Gutz ( אופיר ) - נרגילה , המבורגרים/סטייקים 11.XTC ׁ(תום , נראה מה יהיה חסר, אבל בעיקרון סלטים של אחלה/צבר) 12.bigyr (יוסי) בשר עוד לא החלתתי מה 13. idandavid (עידן) לא יודע עדיין מה אני יביא. אני כבר יחשוב על משהו 14. Mosho כנ"ל 15. Dragonjepp (דימה) - אשמח להגיע. מביא כמה בירות. 16. punto_gt (גיל) כנפיים כרגיל ונסטי ונרגילה.. 17. 2 קילו קבב ביתי מעשה ידי אישתי אני מקוה שהיה לכם טעים בפעם קודמת 18. Niv A > ניב (מגיע עם סיטרואן C5) - יביא איתו נרגילה. אם יש עוד משהו שצריך תגידו ואני אביא. ניב
  7. אוקי, לדוד שלי יש את שני המכוניות הנ"ל. את הפוקוס 2006 שלו הוא קיבל מהעבודה, ולאחר התלבטויות רבות איזה רכב לבחור לאשתו, הוא קנה לה C4 שחורה. הC4 היא מכונית מהממת, גם מבפנים וגם מבחוץ, אבל במיוחד מבפנים - עיצוב הפנים פשוט הטריף אותי, צג הבקרה המרכזי והגדול פשוט מדהין, כל האוטו ונתוניו מופיעים אך ורק על הצגים, פשוט מדהים. אני לא משוחד או משהו כזה, איכות הנסיעה גם טובה מאוד , ואיכות החומרים גבוה. הגיר A4L כבר לא "דופק " בהורדת ההיולכים כמו שיש אצלי בC5. דוד שלי קבע חד משמעית שהC4 טובה מהפוקוס. ניב
  8. אני לא מבין משהו אחד - ממתי נותנים שלילה רק בגלל נזק קטן לרכב שנכנסו בו? ניב
  9. בסדר, משיג בקלות ב1.6 , אבל ניראה אותו מנסה להשיג אותך בGTI ניב
  10. מניסון שלי - הלנסר זה הרכב הכי אמין שתוכל לקנות בתקציב שלך. יש לי לנסר בבית כבר 7 שנים, חוץ מסטרטר לא הוחלף שום חלק במנוע, הגיר עובד חלק, וכנ"ל גם המנוע. אמינות פשוט מוחלטת, הרכב לא רוצה למות. צריכת דלק - לא כזאת נוראית, כיוון קרבורטור ישפר עוד יותר את צריכת הדלק. הרכב עושה 1 ל9-10. ניב
  11. תיאוריה ראשונה טסט שלישי 50 שיעורים (בחינם דוד שלי המורה ) ניב
  12. גם אני כתבתי אתמול קטע על המלווה. לפי מה שהבנתי, כל השכבה שלי רשמה על הנושא . מסכנים הבודקים ניב
  13. למה הגיר גרוע? בגלל שהוא אוטומט? אני לא ממש מבין למה אתה מתכוון. ניב
  14. לא יודע מה יש באוטו שלך, אבל בסיטרואן, עם תשים את היד בקצה החלון ולאחר מכן תסגור אותו, ברגע שהוא יגע ביד שלך, החלון ירד בחזרה למטה. ניב
  15. תודה על ה"תיאוריות" המעניינות שלכם. הקטע המנחם - לא גנבו לי את המערכת.... בכל מקרה, כולכם יודעים לדבר אחרי מעשה ולהביע ביקורות (ולפזר בהנאה מלח על הפצעים) את הלקח שלי למדתי, להבא להסתובב כמו טמבל סביב האוטו ולחפש חלונות פתוחים, למרות שיש לי מרים חלונות שלא ממש עוזר לי. ניב
  16. זה לא שאני בא בטענות, פשוט לא ראיתי שהחלון היה פתוח. מילא לא הייתי גם סוגר את הרכב , אבל לחצתי על כפתור הכיבוי, ואני לא מבין למה החלון לא עולה - כי יש מרים שמשות ברכב , לאן הוא נעלם במקרה כזה?! אותי זה מרגיז. אפילו באפלאוז של חבר שלי החלונות עולים ברגע שהוא סוגר את האוטו. ניב
  17. שלום לכולם היום נסעתי אני ועוד 2 חברים לתל אביב. החנתי את האוטו בטיילת, ונעלתי אותו. בשלט של הסיטרואן יש כפתור די קטן, שמעלה לך את כל החלונות אוטמטית ברגע שאתה לוחץ עליו ( AKA מרים חלונות) חבר שלי במשך הנסיעה, פתח חצי מהחלון, וברגע שירדנו ונעלתי את האוטו, לא שמתי לב שהחלון שלו היה פתוח, ושחכתי ללחוץ על המרים שמשות, ושפוט עזבתי ככה את האוטו. שחזרתי, גיליתי להפתעתי חלון חצי פתוח, בהתחלה לא שמתי לב שגנבו משהו, אבל ברגע שנכנסתי לרכב שמתי לב שהתיק שלי נעלם. ראבק, אני לא מבין את סיטרואן, למה ברגע שלוחצים על כפתור הסגירה בשלט (ויש חלונות פתוחים), החלונות לא עולים? למה בעצם הם התקינו מרים שמשות שצריך ללחוץ עליו ברגע שיוצאים מהרכב? מרים שמשות אמור למנוע ממך ללכת ולהסתובב סביב הרכב ולחפש חלונות פתוחים, לא כך? באמת שלא שמתי לב שהחלון היה פתוח, אבל המחשבה הזאת עלתה לי בתיק ניב
  18. לפי דעתי - פורד אסקורט קבריולה ניב
  19. Niv A

    קורולה או C4

    תריץ חיפוש, דיברו על הרכבים הנ"ל המון! ניב
  20. מה בנוגע לאודי S3? יכולה להיות אופציה מעניינת ניב
  21. זה לא העדפה מתקנת ? גולף GTI יכולה לתת לו רמות התנהגות כמו שה"XSI" שלו נתנה? ניב
  22. Niv A

    Camry - אבל איזה

    שלום לך קאמרי אכן בחירה טובה, אבל יש אלטרנטיבות טובות כמו הפסאט 2.0 טורבו (הגרסא המפוארת ביותר) שמגיעה עם כל התוספות שרק תרצה. אם יש לך אפשרות להוציא עוד כמה עשרות אלפי שקלים ולקבל מנוע יותר חזק ועוד תוספות, אז למה לא ניב
  23. רואים שיש לך כשרון למה שלא תצייר דגמים משל עצמך? אפשר להגיע עם זה רחוק... ניב
  24. רגע - חבילת התוספות במחירה הרגיל עולה 7 וחצי אלף ש"ח, וביום ההנחות היא עולה 5 אלף ש"ח. מה שמקבלים בחבילה הזאת - גג פנורמי, עוד 2 כריות אוויר, מזגן "משופר" , מערכת סאונד לא מקורית MP3? כל זה יצא לך 119 אלף ש"ח? ניב
×
×
  • תוכן חדש...