Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. שיעורי נהיגה - חינם (עשיתי מעל 40 בישביל הכיף ) תיאוריה - 116 שקל עם אני לא טועה. טסט ראשון - גם בחינם. טסט שני - 416 שקל. סך הכל - 532 ש"ח ניב
  2. יונדאי גטס ידנית, 4 כוכבי ריסוק (למרות שלא הייתי מסתמך על זה, לפחות לא על הדגמים שנמכרים בארץ) פיג'ו 206 - 4 כוכבי ריסוק ניב
  3. 1.איתמר 2.עידן 3.שומאכר 4.אסיף 5.Derish 6. איציק 7. תומר 8. ישי 9 אדגר 10. האמפרינט האלוהי (נגיד) 11. אלי (סזאונדמן.) + משי 12.xxxedxxx 13. אדם (הגולפנית) 14. down2u 15. אורן (אולי מגיע ) 16. דוד (סוף סוף!! חיכיתי לזה) 16. ניב (Niv A) - יגיע עם כוכבה הנרגילה (או בשמה המקוצר- כוכי). ניב
  4. שלשום חזרתי מארה"ב והייתי עד לכל הישראלים שעובדים בעגלות. אז ככה- דבר ראשון, עם אשרת תייר אתה לא יכול לעבוד, אם יתפסו אותך - 7 שנים לא תוכל להכנס לארצות הברית, ושתרצה לחדש את הויזה יעשו לך בעיות. שיתפסו אותך, ישימו אותך שבוע במעצר, ואחר כך ישלחו אותך על המטוס לישראל. הכי טוב לעבוד עם אישורים, ככה אתה מכוסה מכל הבחינות (משרד ההגירה, ביטוח בריאות וכו) הייתי בלוס אנג'לס כחודש, ובכל הקניונים שהייתי בכל העגלות עובדים ישראלים- העבודה הזאת אכן קשה, משמרת אחת כל יום. הכוונה היא מ9 בבוקר עד סגירת הקניון, הולכים לישון, קמים עובדים וחוזר חלילה. אין הפסקות, גם בוויקנד. העבודה היא מאוד קשה, אתה צריך להלחם על הלחם שלך, אתה צריך להיות מפולפל ולדעת איך למכור ולשכוח את שיטות השוק הישראליות. האמריקאים עם מאוד תמים, בזבזן ואוהב קניות. הכסף ממש טוב עם אתה עובד ממש טוב, שתי ידידות שלי נסעו אחרי התיכון, לפני כמה חודשים, לעבוד באירלנד בעגלות. הם חזרו אחרי חודש עם מינוס של 10 אלף שקל ורק חוויות רעות. העבודה הזאת לא מתאימה לכל אחד, צריך אופי בישביל לעבוד בעגלות, זה לא קל כמו שזה נשמע. דירה- אתה תגור עם שותפים, תשלם שכירות חשבונות וכ'ו. הרבה הוצאות, במיוחד בארצות הברית. בכל מקרה, עדיף לך להתבגר עוד טיפה ולטוס אחרי הצבא, זה מה שאני מתכוון לעשות. אגב, המידע הזה הוא מבת דודה שלי, שעובדת בעגלות האלה כבר 3 שנים, ועושה מזה ים כסף. מקווה שעזרתי ניב
  5. Niv A

    רכבים ידניים חדשים בארץ

    סיטרואן C4 פיג'ו 207
  6. יש היום מפגש? ניב
  7. you saw the Audi TT And i saw the R8 in the LA auto show/ amazing car Niv
  8. lo avra? niv
  9. infinity fx35 range rover superchared
  10. Niv A

    תערוכ לוס אנג'לס - חוויות

    רוב הסיכויים שאקפוץ לשם שוב היום. התמונות שיש לי על המחשב לא הכי משהו, ואני רוצה לחזור ולהשקיע בצילומים
  11. שלום לכולם היום הייתי בתערכות לוס אנג'לס ורציתי לשתף אתכם. התערוכה נפתחה אתמול והיא מוקמת בדאון טאון של לוס אנג'לס. לכל המעוניינים, התערוכה מסתיימת ב25 לחודש, 10 ימים סך הכל. מחיר כרטיס די זול - 10 דולר בלבד. הגעתי לתערוכה בשעה 2 בצהריים, המון אנשים פקדו את המקום. לתערוכה 3 בתנים - ביתן אחד למכוניות משופרות הכוונה היא לא להונדה סיוויק או גולף משופרות אלה למבורגיני, בנטלי, מרצדס וBMW למינהן שעברו שיפורים משמעותיים. בביתן השני יש את מרבית יצרניות הרכב למעט בוגאטי. בביתן השלישי - קונצרן פורד. היו שם הרבה מכוניות קונספט כגון הניסאן GT, אודי קרוס אובר קבריולה, SUV מעניין של KIA וקונספט של יונדאי שבטח שמעתם עליו. הדברים המעניינים שראיתי = סדרה 7 הייבריד, רולס רויס, אסטון מרטין, מזארטיז למינהם ,בנטלי , פורד GT40 מאייבך ועוד. בקרוב אני יעלה תמונות לאתר, ויתכן שמחר אני יקפוץ שוב לעוד סיבוב. ניב
  12. yes`i have been in coffe been yesterday. very nice Sturbucks is really ugly i was in Ventura BLV today. beautifull street and nice cars for watch (M6,cls.aston martin's and more) i keep on touch niv
  13. שלום חברים! אז מחר היום הגדול! אני לוקח את המחשב אז כמובן שאשמור איתכם על קשר! עדין מחכה לעוד טיפים תודה ניב
  14. Niv A

    התחדשתי!

    המון מזל טוב ובריאות ! ברוך הבא לעולם שאין בו שינה ניב
  15. תמע, הC5 בגרסאת 3 ליטר היא רכב מאוד נדיר בארצו. למנוע יש 210 כוחות סוס, בקשר לגיר - הוא לא הA4L כמו בשאר הגרסאות של הC5. הרכב מאובזר בשלל תוספות - ריפודי עור, גג שמש, ג'אנטים, צ'יינג'ר ועוד. מה המחיר שהבעלים דורש עליו? ניב
  16. אוקי, עכשיו בלי המערכת ההידרואלית, אני לא רואה סיבה למה לא לקנות פורד מונדיאו. כל הקטע בC5 זה הנוחות (מערכת הידראולית), ללא זה, עדיף ללכת למתחרות האחרות. בטח המערכת ההידרואלית תוצא רק במנוע ה3 ליטר שיעלה 250K +. ניב
  17. רגע , לפי מה שהבנתי המערכת בדגמים הפשוטים יהיו על בסיס הC5 היוצאת, ובדגמים היותר מפוארים היא תתבסס על המערכת החדשה לגמרי של הC6? תקנו אותי עם אני טועה, כי C5 גם בגרסאות הפשוטות בלי מערכת מתלים הידרואלית פשוט מאבדת את הקסם. ניב
  18. זה היה ארוע פתוח לקהל הרחב או סגור רק לחברי המועדון? והתמונות פשוט מדהימות! אין מילים. רק די מוזר לי משהו אחד - איך הלנצ'יה הצהובה הביסה פורש 911 טורבו (שמגיעה ל100 ב3.8 שניות!)? ניב
  19. חנרו אל תטעה אנשים. הC5 תיוצר בכל הדגמים עם המערכת מתלים המעולה שלה, כמו בC5 הנוכחית. זה סוד הקסם. ניב
  20. שוב שלום. עוד שאלה - ש בלוס אנג'לס מקום כמו מסלולים? הכוונה שלי לעשות שם קורס או משהו כזה על רכב רציני. אני מאמין שחייב להיות שם,אבל יש מישהו שעשה כזה קורס ויכול לעזור? תודה ניב
  21. לפי דעתי היא פשוט מדהימה. בכל מובן המילה. יפה, יצוגית מרווחת ודי מפוארת. נכון שיש קצת יותר מידי כפתורים ומתגים בפנים הרכב, אבל לפי דעתי זה מה שעושה את הפנם שלו מיוחד. עם המחיר יהיה כמו של הC5 כיום, אין ספק שנקנה אחת כזאת. וכמו שהזכירו קודמי - חבל שלא הוסיפו עוד כמה סוסים למנוע ה2.0 ליטר, כדי ליישר קו עם שאר המתחרות. ומישהו יודע משהו על הגיר? אני מקווה שיהיה בעל 6 הילוכים ולא A4L (או A6L ) ניב
  22. אוקי , הבנתי את הקטע של ההשכרת רכב, ניראה לי שארד מזה כי אני לא יכול. עם דוד שלי היה יכול להשכיר לי, ואחר כך אוכל לנהוג על הרכב המושכר, אז הייתי הולך על זה. ובקשר למכוניות שיש לנו במשפחה - אני אוכל לנהוג עליהם באעותו הרגע נכון? כי שם אין את השטויות האלה ביטוחים של נהג חדש וכ'ו? ניב
  23. תודה רבה, ניראה לי שגם לסאן דייגו ולסאן פרנסיסקו אני אקפוץ. ואני בן 18, אני אוכל לשכור שם רכב? ניב
×
×
  • תוכן חדש...