Jump to content

avihai007

  • הודעות

    184
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avihai007

  1. למה בעצם לא לקנות צמיג ספורטיבי? אני גם כרגע מחפש להחליף 2 צמיגים ברכב(קורולה 08 מידה 195/65/15) וגם אני באותה התלבטות, איזה צמיג לקנות לרכב שהוא משפחתי רגיל הרי צמיגי s-drive וה-t1r הם במחירים יחסית סבירים. אז למה בעצם לקנות צמיגים אחרים? הרי האחיזת כביש בצמיגים אחרים תהיה נמוכה יותר.
  2. אני כנראה יחליף את הצמיגים בימים הקרובים, צריך המלצה לצמיגים איכותיים. כאשר הנסיעה ברובה בין עירונית בכבישים מפותלים. כ"כ אני נוסע דיי הרבה כ-30k בשנה(אם יש משנה). תקציב עד כ 800-1000 שח לשני הצמיגים. כמובן שאם צריך אני מוכן להוציא גם יותר, ומצד שני כמובן שבמידה ואין הבדלים, עדיף שיהיה זול יותר. ואם אפשר המלצה למקום מומלץ בירושלים. תודה רבה!!!
  3. ועוד יתרון חשוב, זה הרכב הזול הראשון עם 5 כוכבים במבחן הריסוק של Euroncap
  4. אני גם בררתי לפני כחודשיים לגבי קניה של רכב חדש בסנטראלקאר/פריים מוטור. והם מציעים שיטת מימון כזאת: מקדמה נמוכה של 2-5k ואז את המימון הם לוקחים מהבנק בצורה כזאת: 60 אחוז מערך הרכב ב60 תשלומים ועוד 40 אחוז מערך הרכב בהלוואה שמתחילים להחזיר לאחר 3 שנים, ובינתיים משלמים רק את הריבית. וכל זה בריבית של פריים + חצי(שים לב גם שהריבית פריים ככל הנראה תעלה, ולכן גם התשלומים החודשיים). ואחרי 3 שנים או שאתה מחליף רכב או שאתה מחלק מחדש את כל הסכום הנותר ל60 תשלומים. לסיכום: אתה יכול לנסות לקחת מהבנק הלוואה בצורה כזאת וגם את הריבית תהיה קצת יותר גבוהה זה יכול להתקזז או אפילו לצאת לך זול יותר בגלל המבצעים שיש היום לרכבים חדשים. ואז אתה קונה מהיבואן עם שעבוד לבנק, בלי סיכון להונאות. רק קח בחשבון שבסוף ה3 שנים נשאר סכום דיי גדול, תבדוק איך אתה יכול למכור את הרכב ולהחזיר לבנק את ההלוואה.
  5. שלום, לפני כחודש רכשתי טויוטה קורולה 08, קניתי את הרכב עם ארבעה צמיגים חדשים שהבעלים הקודמים הרכיב לפני חודשיים. צמיגים קדמיים קונטיננטל קוניפרימיום 2. ומאחור שני צמיגים סיניים עלומי שם. חשבתי להעביר את הקונטיננטל אחורה, האם כדאי בכל זאת להפטר מהצמיגים הסיניים? האם גם בתקופת הקיץ שהכביש יבש יהיה שינוי משמעותי? למרות שהם חדשים? ואם לדעתכם כדאי להחליף צמיגים למה כדאי להחליף? כמובן שעדיף בעלות מינימאלית(כמה שניתן) מידה 195/65/15 כ"כ אשמח להמלצה על מקום לקנייה והתקנה בירושלים. תודה רבה!!!
  6. לפי הסרטונים זה נראה כמו תחליף מעולה למיגון, ונראה שזה יעמוד בכל אבן שתפגע בחלון. אם כי עדיין מטרידה אותי השאלה האם הסרטונים לא קצת 'מוגזמים/מבוברקים'. כי בכל זאת זה פורסם באתר של היצרן. מה דעתכם? וכיוון שאני מתחיל לשקול ברצינות לעשות את זה. אני ישמח לקבל המלצה למקום שיתקין בחזרה את החלונות המקוריים של הרכב. ואם אפשר גם המלצה למקום שבו ניתן להתקין את הציפוי. והאם צריך לבקש לעשות ציפוי דווא עם החומר שמייצרת החברה מהקישור לעיל. או שזה לא עקרוני. תודה רבה!!!
  7. יש לי שכן שחזר אליהם והם סידרו לו את זה קצת. תנסה לחזוק אליהם שלפחות יעשו לך את זה יפה יותר.
  8. אני גם עשיתי מיגון לרכב, בקורולה 08 אצל אילן זגגות בחולון. והם עשו עבודה ממש גרועה, אולם מנסיון של חברים שעשו באא גלאס בירושלים, גם אצלם העבודה לא הייתה מי יודע מה. אבל זה לפחות נראה טוב יותר. ואלו שני המקומות היחידים שבהם ניתן לעשות מיגון על חשבון המדינה. בנוסף לזה, החלונות האלה פחות אטומים לרעש לעומת הזכוכית. וגם החלונות כבדים יותר, ועבים יותר ולכן מעמיסים יותר על המנגנון החשמלי. ולכן אני מכיר עכשיו הרבה אנשים שעשו ציפוי לחלונות זכוכית. אבל למרות כל הבעיות והחסרונות, אני נשאר עם הפלטיק, כי אני לא בטוח עד כמה ציפוי של חלון זכוכית יכול לעצור אבנים גדולות.
  9. חבר שלי הזמין אוזניות ב- ebay שהסתבר שזה זיוף. ולאחר איום במייל שהוא יכתוב בפידבקים שהמוכר מוכר זיופים, המוכר הציע להחזיר לו את הכסף בתנאי שלו יכתוב פידבק. ודווקא בגלל זה, יש קצת בעיה להסתמך על עניין הפידבקים לגבי זיופים.
  10. להורים שלי הייתה מגאן שנת 2005, הם קנו ותה לפני כשנתיים וחצי,כיד שניה עם 100k קמ מאדם שקנה אותה לאחר ליסינג תפעולי. לפני כחודשיים עבר תאונה והלך טוטאל לוסט. סך הכל הם מאוד נהנו מהרכב, רכב מרווח, נוח,בטיחותי. מבחינת עלויות החזקה. טיפולים כל 30k, מעבר לזה הם החליפו שני תושבות מנוע, זרועות הגה, ועוד אולי כמה דברים קטנים. ומעבר לזה, צמיגים, מצבר וברקסים. דבר נוסף, מבחינת פנים הרכב, ידית בלם היד קצת עדינה, והפלסטיק שם קצת נשבר והצריך הדבקה, ובנוסך נשברה הידית ששולטת על גובה כסא הנהג. רק יש לציין שברכב נהגו כמה נהגים, שכמה מהם גם חדשים כל התיקונים נעשו במסגרת הטיפולים השוטפים. כשהם נסעו הרבה כמעט 80k קמ. הרכב עמד על 179k קמ בעת התאונה. רק דבר נוסף, נראה לי ש50k בשביל מגאן 08 מליסינג עם 100k קמ זה קצת יקר. הציעו לי לפני כחודש באויס רכב עם קצת פחות מ50k קמ באיזור ה48k שח.
  11. אני דווקא חושב שליסינג מימוני יכול להיות אופציה טובה למי שמעוניין לקנות רכב חדש, חלק מחברות הליסינג מציעות עסקה שנותנת לך רכב במחיר שהוא נמוך ממחיר היבואן(תלוי בסוג הרכב), ובהתחשב בריבית שהיה צריך לשלם על הלוואה(במידה ולוקחים הלוואה בנקאית), אז ההנחה גבוהה יותר. ובנוסף למי שמעוניין להחליף רכב כל 3 שנים לחדש, פשוט 'מחזיר' את הרכב לחברת הליסינג ממשיך את העסקה לרכב, מה שלדעתי הופך את זה לנוח מאוד. החסרון זה שביום המכירה/טרייד אין יפחיתו לך במחיר על הליסינג. אני גם התלבטתי מאוד מה כדאי לעשות, ולבסוף החלטתי כרגע לקנות רכב יד 2.(קורולה 2008
  12. בשנת 2005 קניתי פיאט פונטו שנת 95 יד 6 מהשכרה, עם 100 k קמ על הצג, (הרבה יותר הוא נסע באמת), ללא שום הסטוריית טיפולים. רכב ראשון, הייתי מטומטם שהאמנתי למוכר. היא הייתה אצלי במשך שנתיים והוחלפו מיסבים אחוריים, רדיאטור, רדיאטור מזגן. משאבת מים, גיר ידני, קלאצ ועוד כמה דברים שבטח שכחתי. לעומת זאת באותה תקופה ההורים שלי קנו מגאן שנת 98 יד 2, עם 80k קמ. עם הסטוריית טיפולים של 3 שנים ביבואן, ואחר כך במוסך רון. הם נסעו איתה במשך כמעט 3 שנים ו65k ללא אף תקלה. הם נכנסו למוסך לטיפולים שוטפים בלבד ופעם אחת הוחלפו 4 צמיגים. עד שהאוטו הלך בתאונה.
  13. כרגע הסאונד ברכב נשמע לא כל כך טוב, הצליל נשמע דיי שטוח וחסר עומק. לגבי שינוי בהתקנה,מה כבר יכול להיות כל כך משמעותי? ו איפה ניתן לעשות את זה בירושלים? כרגע אין לי כל כך אפשרות להגדיל את התקציב, ולכן האם כדאי להשקיע במשהוא? או שפשוט להשאר עם הקיים עד לאפשרות לתקציב גדול יותר? וכמה לדעתכם המינימום שצריך? תודה רבה!!!
  14. שלום, קניתי קורולה שנת 2008. ואני מעוניין לשפר את איכות הקול במערכת, כאשר יש לי תקציב של עד 1 k ש"ח. כרגע יש ברכב את המערכת המקורית, שני רמקולים בדלתות הקדמיות ושני רמקולים במגש מאחורה. מה כדאי לעשות כדי לשפר את איכות הקול. תודה רבה!!!
  15. אני עמדתי בפני התלבטות דומה, וקניתי השבוע, ביום ראשון קורולה רובוטית שנת 2008 דגם gli. ההחלטה במה לבחור הייתה קשה, ולבסוף החלטנו על הקורולה כיוון שהייתה לנו מגאן 2005 וקצת נמאס להשאר עם רכב דומה, זה תמיד כיף לשנות קצת, מה גם שהקורולה מרגישה יותר עדכנית מבחינת הפנים, ואפילו נוחה יותר מהמגאן, לגביי הפוקוס, גם יש לנו במשפחה רכב שאנחנו נוהגים עליו מדיי פעם. ולטעמנו איכות הפנים(בדגם הבסיסי לפחות), פחות מוצלחת, מרגיש קצת זול יותר. ובנוסף הרכב מרגיש דיי עצל בעקיפות. ולכן החלטנו על הקורולה, כיוון שהיא נוחה לנו יותר ומרגישה יותר מפנקת, ובנוסף המנוע יותר חזק, צריכת הדלק טובה יותר. וסך הכל אנחנו מסתדרים טוב עם הגיר, וחושבים שהיתרונות גוברים על החסרונות. לסיכום: חלק גדול מהעניין בקניית רכב הוא סובייקטיבי, כל אחד מתחבר יותר לרכב אחר, לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות, ולכן לדעתי כדאי לך פשוט לראות את הרכבים ולהחליט מה חשוב לך יותר ולמה אתה מתחבר יותר.
  16. כל המשפחתיות משנת 08 נמכרות היום בזול יחסית, תבדוק את כל המשפחתומתיות יוצאות ליסינג מ-08 ותראה שכולם נמכרות במחיר שנמוך מ-60K כולל מאזדה 3, פוקוס, C4 ובכלל מגאן ולאנסר שנימכרות עוד בהרבה פחות. בכל מקרה זה דווקא לטובת מי שקונה היום רכב משומש.
  17. בקורולה שנת 2008 יש ESP ו-7 כ"א אך ורק בדגם GLI PLUS. בדגמים סאן וGLI אין ESP ויש 4 כ"א.
  18. אנחנו קנינו השבוע קורולה רובוטית שנת 2008 פרטית דגם GLI המאובזר, עם 75K ק"מ. ודווקא הגיר הרובוטי בסדר גמור,אחרי כל ההפחדות ששמענו עליו, גם אני וגם אישתי חושבים שסך הכל זה ממש בסדר. צריך להתרגל אליו קצת, כי הוא פועל בצורה קצת שונה מגיר אוטומטי רגיל. אולם רוב הנסיעות שלנו הם בין עירוניות ושם אין הבדל גדול, בתוך העיר, בפקקים בעיקר יש יותר משמעות לגיר הרובוטי. לסיכום, כדאי לעשות נסיעת מבחן ולהחליט, אתם יכולים אפילו לשכור רכב ליום כדי להיות בטוחים. לטעמי החיסכון בדלק, כרגע מנסיעה של כמה מאות ק"מ, על פי מחשב הדרך הצריכה עומדת על קצת יותר מ-14 ק"מ לליטר, בעוד שבמגאן(2005 אוטומט) שהייתה לנו קודם, באותו סגנון נסיעה ואותה הדרך קיבלנו צריכה של קצת פחות מ-12 ק"מ לליטר.(שוב עפ"י מחשב הדרך) סך הכל תפעול דיי נוח של הגיר עושה אותו לבחירה טובה. לטעמי החיסרון הגדול של הקורולה, בדגמים הרגילים זה שיש רק 4 כריות אוויר ואין מערכת בקרת יציבות, יש דגם GLI PLUS שיש בוא 7 כ"א ומערכת בקרת יציבות. לעומת מגאן שיש 6 כ"א ובקרת יציבות(בכל הדגמים, גם של הליסינג), בפוקוס יש 6 כ"א וב-2008 עשו לה מתיחת פנים והיא קיבלה לאחר מתיחת הפנים גם מערכת בקרת יציבות.
  19. מנסיון של כשבועיים עם מזדה 2 מהשכרה, קיבלתי את הדגם המאובזר(דינמיק). ויש לי רק דברים טובים להגיד על הרכב, נוח, מנוע חזק, ניסינו בהשכרה גם סיריון, ועכשיו אקו מיקרה חדשה. ופשוט אין מה להשוות, המזדה מרגישה בליגה אחרת לגמרי. לגבי צריכת דלק, איפסנו את מחשב הדרך כשקיבלנו את האוטו וקיבלנו צריכת דלק של 8.1 ליטר לכל 100 ק"מ(או כמעט ליטר לכל12.5 ק"מ) בנסיעה שברובה בין עירונית אבל עם רגל כבדה על הגז. לגבי הסוויפט והפביה, מעולם לא נהגתי באף אחת מהם.
  20. הגוק בכלל מיוצרת באנגליה, מאיפה תגיע הקרינה, מהשם היפני?
  21. התוצאה בריסוק חזיתי בסוויפט גבוהה יותר מהפביה 15.7 ציון כמעט מושלם(מתוך 16 נק אפשריות) לעומת 12.9 בפביה. ובריסוק חזיתי אין משמעות לתוספת כריות האוויר.
  22. פותח השרשור לא כתב שהמחירון נמוך, אלא מחיר הקנייה בפועל. כנס ליד2 ותראה שטויוטה קורולה שנת 08 נמכרת במחירים של 60-65.
  23. אני אישית אם הייתי צריך לבחור עכשיו סופר מיני, לא הייתי קונה את הפביה ולו רק בגלל ציון לא מספיק גבוהה במבחני ריסוק, היום 4 כוכבים לדעתי זה כבר לא מספיק. במיוחד כאשר המתחרות קיבלו 5 והסוויפט קיבלה ציון כמעט גבוהה במיוחד.
  24. זה נראה כמו מבחן השוואתי בין רכבים? אין פה שום השוואה בין הרכבים. הוא מתייחס בכתבה אך ורק למנוע - גיר, מצטער אבל מבחינתי רכב זה לא רק מנוע.
×
×
  • תוכן חדש...