avihai007
-
הודעות
184 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avihai007
-
שיפור מערכת בפונטו בסכום של 500 ש"ח
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם אני אחליף את הרמקולים האחוריים לקומפוננט 6X9 זה יתן לי שיפור משמעותי? כי אני לא מאמין שבזמן הקרוב יהיה לי סכום כל כך גבוהה להשקיע בזה. תודה רבה!!! -
מזגן לא מקרר מספיק טוב בנסיעה עירונית במהירות נמוכה בפונטו.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה עשוי לשפר את עוצמת המזגן בצורה משמעותית ששוה השקעה? והאם זה שהמזגן מקרר בצורה יעילה במהירות גבוהה לא אומר שיש כמות נכוהנ של גז? תודה רבה על כל העזרה!!! -
שיפור מערכת בפונטו בסכום של 500 ש"ח
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מתכנן משהו מפוצץ, אלא מערכת שתהיה טובה לשמיעת מוזיקה. כי נראה לי שמערכת עם מגבר והכל זה דיי יקר. עד כמה ההבדל יהיה גדול? בין מערכת עם מגבר לבלי? והאם ההבדל יהיה גם במוזיקה של MP3? כי זה רוב המוזיקה שאני אשמע. ולגבי בניה בדלתות, יש לי חלונות רגילים ולא חשמליים ולכן לא יהיה מקום לעשות בניה. תודה רבה!!! -
מזגן לא מקרר מספיק טוב בנסיעה עירונית במהירות נמוכה בפונטו.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם זה שהמזגן מקרר במהירות גבוהה לא אומר שיש כמות טובה של גז? כמה יכול לעלות החלפה של פגוש? ועד כמה זה ישפר את עוצמת המזגן ולגבי המאוררים אני אבדוק. ואיך אני יודע מתי לחץ הגז עעולה? תודה רבה!!! -
מזגן לא מקרר מספיק טוב בנסיעה עירונית במהירות נמוכה בפונטו.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן, לפניי שבועיים היה חור במעבה\רדיאטור של המזגן, והחור רותך ושמו גז. תודה רבה!!! -
שיפור מערכת בפונטו בסכום של 500 ש"ח
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הלוואי וזה היה עניין של נדיבות:lol: יותר עניין של חוסר תקציב. אין שום אפשרות שזה יתן שיפור במחיר הזה?, אולי קצת יותר. מאיזה סכום אפשר לשפר את המערכת הנ"ל? ובאיזה צורה? כי אין שום דרך לשים רמקולים בדלתות, האופציה לרמקולים קדמיים זה רק3.5 בדש מקדימה. תודה רבה!!! -
שלום ברשותי פונטו שנת 95. כרגע יש לי ברכב רדיו דיסק פשוט של פיוניר ורמקולים אחוריים פשוטים של פיוניר. ואיכות הקול היא לא משהוא האם יש דרך לשפר את איכות הקול בסכום של 500 ש"ח? תודה רבה!!!
-
העצה הכי טובה היא שתלך להתיעץ עם עורך דין שמתעסק בתחום של דיני חוזים. א. גם אם אין חוזה כתוב - חוזה בעל פה תקף לכל דבר, וישנה הוכחה ברורה לכך שיש פה קיום חוזה מכיוון שהוא זה שמשתמש ברכב בתקופה זו. והוא העביר לך כסף עבור הרכב. אתה תוכל לתבוע אותו על כל הדוחות וגם לתבוע פיצויים מכיוון שהוא שהוא נהג בחוסר תום לב, דבר שלא יהיה קשה להוכיח במקרה הזה. במידה ומה שספרת זה כל האמת, לא תהיה בעיה לכל עורך דין שעוסק בתחום זה לזכות בתביעה זו ואף להוציא בשבילך פיצויים. בהצלחה!!! ותעדכן...
-
מזגן לא מקרר מספיק טוב בנסיעה עירונית במהירות נמוכה בפונטו.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני כמעט תמיד משאיר אותו על מצב של סירקולציה. ואולי לא הסברתי מספיק טוב את הבעיה, הבעיה היא לא בכמות האוויר הנכנס זה לא משתנה בין המהירויות. אלא עוצמת הקור, במהירות נמוכה האוויר הנכנס פשוט לא מספיק קר. ואילו במהירות גבוהה האוויר קר בצורה מספקת. יש למישהו עוד רעיונות מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה!!! -
מזגן לא מקרר מספיק טוב בנסיעה עירונית במהירות נמוכה בפונטו.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא כפתור אלא מתג שמזיזים אותו. ובדקתי וכאשר אני מזיז אותו לסירקולציה נכנס יותר אוויר מאשר כשאני מכוון אותו על כניסת אוויר מבחוץ. תודה רבה!!! -
שלום ברשותי פונטו שנת 95 דגם 75. ויש לי מזגן לא מקורי אלא של רסקור, מה שקורה זה כאשר אני נוסע במהירות גבוהה אז המזגן מקרר מצוין. אבל כאשר אני נוסע בתוך העיר במהירויות נמוכות המזגן לא מקרר מספיק חזק(ההבל הוא משמעותי(. בדקתי והמאוורר של המזגן נדלק כאשר מפעילים את המזגן, אולי הוא הפוך? לאיזה כיוון הוא אמור להוציא אוויר? תודה רבה!!!
-
שלום, ברשותי פונטו 95. S75 עברה 126K. ויש לי טסט בשבוע הבא. השאלה היא האם כדאי לעשות טיפול מלא? (שמן, מסנן שמן, מצטים, פילטר אויר), וכדאי גם להחליף פילטר דלק.?(הוחלף לפני 16K). הטיפול האחרון בוצע ב-121K והאם יש איזשהיא בעיה לעבור בטיפול הזה לשמן איכותי? כגון LM או ESSO?(מבחינת זיהום אוויר אולי) כרגע יש לי שמן של פרסטון חצי סנטטי. אגב אם זה משנה האוטו אוכל ממש ממש קצת שמן(קצת פחות מליטר ב-6K) תודה רבה!!!
-
כיצד לנהוג כאשר הרכב החדש יצא טוטאלוס, לאחר הקניה.
avihai007 פרסם הודעה בנושא של davidmzr בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ואם אתה שואל מבחינה משפטית אתה תוכל כעיקרון לטעון להטעיה וחוסר תום לב במיוחד מכיוון שמדובר בבעל מוסך שחייב היה לדעת ולידע אותך שהאוטו עבר תאונה(במידה ועבר(. כמובן שבמצב זה למרות חתימת הקונה על ויתור בתביעות. בכל מקרה על מנת לקבל יעוץ טוב יותר כדאי לפנות לעורך דין שמתעסק בתחום. כמובן במידה וצריך. -
לגבי מחירים של חלקים אתה יכול להתקשר למיר מחלפים שיש להם חלקים מקוריים של פיאט ולברר מחירים.
-
שלום ברשותי פונטו 75 שנת 95 שעברה 125K. השאלה היא כל כמה זמן צריך להחליף שמן גיר? ואיזה שמן גיר צריך לשים? ואם אפשר גם המלצות לחברות. תודה רבה!!!
-
שלום ברשותי פיאוט פונטו 95, ואין מקום לשים רמקולים בדלתות אלא רק בגודל 3.5 אינטש מקדימה. כרגע יש לי רדיו דיסק דיי ישן ופשוט של פיוניר, ושני רמקולים מאחורה של פיוניר. ואני יכול לקנות את הרמקולים הנ"ל בארה"ב כמובן עם מישהו שמביא לי אותם וזה יעלה באיזור ה-100 ש"ח. השאלה אם זה יתן איזשהו שיפור? קישור באיביי http://cgi.ebay.com/Boss-3-5-Car-Stereo-Speakers-2-way-140-Watts-3-5-inch_W0QQitemZ280118920568QQihZ018QQcategoryZ14937QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem תודה רבה!!!
-
לי הייתה גם בעייה שנדלקה הנורה לסירוגין באמע נסיעה.( הלכתי לחשמלאי שסידר את בדקה ואפילו לא לקח כסף. זה היה בעיה החיישן שעל הידית של הבלם יד.
-
איפה נמצא מסנן האויר של המזגן ברכב שלי? (שרשור ריכוזי)
avihai007 פרסם הודעה בנושא של Gargoyle בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום, האם יש בפונטו דור ראשון פילטר? אגב המזגן הוא של רסקור. ואם כן היכן? והאם צריך להחליפו מידי פעם? תודה רבה!!! -
איזה שמו מומלץ לשים בפונטו 95 שאוכלת קצת שמן?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכולם!!! -
איזה שמו מומלץ לשים בפונטו 95 שאוכלת קצת שמן?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמעט כל הנסיעות בין עירוניות, נסיעה של 90 ק"מ לכל כיוון. רק קצת בתוך העיר. אז נראה לי שזה מכזה את עניין ה'טיול' לא? ופשוט לשים שמן של חברה טובה זה מה שחשוב? והאם יש בעיה להחליף כל כמה זמן חברה של השמן? תודה רבה!!! -
איזה שמו מומלץ לשים בפונטו 95 שאוכלת קצת שמן?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אפשר עזרה בבקשה. תודה רבה!!!
