Jump to content

avihai007

  • הודעות

    184
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avihai007

  1. שלום, אני בפני קניה של רכב 'חדש', פונטו ספייס, רנו קליאו או סקודה פאביה בין השנים 2001-2004 ויש לי כסא תינוק Maxi Cosi prioryfix שעלה המון, וקניתי אותו בגלל הבטיחות. השאלה אם ברכבים הנ"ל קיימים התקני איזופיקס? במידה ולא, האם ניתן להתקין ברכב? ומה העלות של זה? ואם מחברים כסא שמיועד לאיזופיקס בחגורות, האם זה יפגום ברמת הבטיחות? תודה רבה!!!
  2. אני יודע שהנושא הזה חרוש בפורום, אבל יש לי פה כמה שאלות שלא מצאתי עליהם תשובה בחיפוש. תודה רבה!
  3. הקפצה
  4. שלום, אנחנו משפחה צעירה(זוג+1) ומעוניינים לקנות רכב סופרמיני ידני, אנחנו נוסעים דיי הרבה כ-30K בשנה, רוב הנסיעות בין עירוניות, כרגע יש לנו תקציב מוגבל ואנחנו נחפשים רכב בטיחותי, בעל תחזוקה זולה. ולכן אנחנו מתלבטים בין 3 רכבים: 1)פונטו ספייס 2)רנו קליאו B 3)סקודה פביה מה שהכי קל למצוא זה את הפונטו, השאלה היא אם הדגם עם 60 כ"ס לא חלש מדי, אם ישהו יכול להשוות עד כמה הוא איטי ממשפחתית אוטומטית רגילה(כרגע נוהג על מגאן ופוקוס), דבר נוסף ראיתי את הסיקור על הפונטו במועדון פיאט, ומה שלא ברור שם זה באיזה דגמים יש מחשב דרך, אם מישהו יוכל בבקשה לעשות לי סדר בזה. לגבי הקליאו ראיתי שאומרים שהמנוע 1.4 שאחרי מתיחת הפנים עם ה-98 כ"ס הוא מנוע בעייתי ויקר לטיפול - יש אמת בדבר או שזה סתם שמועות? ואיך המנוע 1.2? על פניו זה נשמע ש-75 כ"ס אמור להספיק לרכב כזה, השאלה איך הוא מבחינת תחזוקה לעומת המנוע הגדול? ואם משהו יודע מה ההבדל באיבזור בן הדגמים. לגבי הפביה כדאי לבדוק גם את המנוע החלש? (עם 68 כ"ס), איך היא מבחינת צריכת דלק לעומת האפשרויות האחרות? איזה דגמי אבזור יש ברכב הזה? דבר אחרון האים יש ברכבים אלו התקני איזופיקס? ואם לא האם ניתן להתקין? אני שואל מכיוון שברשותי כסא תינוק יקר Maxi cosi prioryfix(עולה כ-1500 ש"ח), והאם חיבור של הכסא הנ"ל עם חגורה פוגע בבטיחות? תודה רבה!!!
  5. ראיתי גם סיטרואן C3 מנוע 1.6 אוטומט(רובוטי) שנת 2003 עם 110K ק"מ מחיר: כ-30K ש"ח יד 1 עם הסטורית טיפולים במוסך יבואן של סיטרואן מבחינת הנוחות אין ספק שאני מעדיף את ה-C3, אולם אני קצת פוחד מתקלות בגיר, במיוחד שבקושי קיימים רכבים כאלב ויהיה קשה למצוא חלפים. מה דעתכם? תודה רבה!!!
  6. שלום, אני מתעניין בקניה של רכב יד שניה במחירים שבאיזור ה-30-35K ש"ח. וראיתי רנו קליאו קלאסיק שנת 2006 אוטומטית יד ראשונה עם 90K ק"מ. במחיר של 34K ש"ח. מה דעתכם על הרכב? תודה רבה!!!
  7. וזה הסיבה שבגינה לדעתי כדאי לוותר על האלמרה: http://www.euroncap.com/tests/nissan_almera_1999/39.aspx החיים חשובים יותר
  8. התקציב יכול להמתח עד 35-40K. ואישתי לוחצת על קנייה של רכב אוטומטי. ולכן חשבנו אולי על פוקוס, או אולי אפילו על הסיטרואן C5, אבל כנראה שצריכת הדלק תהיה גבוהה יותר. עד זה משמעותי מרכב קטן ידני? ובכלל מה דעתכם לגבי המעבר לרכב אוטומט, כמובן שמבחינה כלכלית? עוד שאלה, עד כמה כדאי להתעקש על חיפוש של רכב עם ק"מ נמוך, האם ההבל בין רכב שעבר 70K ק"מ יהיה גדול לעומת רכב שעבר 100-130K ק"מ? בנוסף כמו שכתבתי למעלה חשובה לנו מאוד הבטיחות, ולכן רכב עם פחות מ-4 כוכבי בטיחות לא בא בחשבון. בקיצור אנחנו דיי מפוזרים ומתלבטים בין המון רכבים מסוגים וקטגוריות שונות. ולכן זקוקים ממש לעצות ודעות. תודה רבה!!!
  9. שלום, היה לנו רנו מגאן 98 ידני, שעשינו איתה תאונה והלכה טוטאל לוסט. בקיצור אנחנו עכשיו מחפשים רכב מחליף, השימוש ברכב הוא בד"כ בנסיעה של נהג לבד או שנים וילד בכיסא. רק לעיתים רחוקות אנחנו נוסעים חמישה אנשים. מה שהכי חשוב לנו באוטו שיהיה בטיחותי, נוח וחסכוני.כ"כ אנחנו נוסעים בערך 30K (ק"מ) בשנה, רוב רובם של הנסיעות הם בין עירוניות. חיפשנו מגאן חדשה יותר(01-03) ידנית, אבל לא מצאנו בינתיים במצב טוב וק"מ נמוך. חשבנו אולי על פונטו אבל לא ניתן למצוא כאלה מדגמי ה-ELX כבר מתוך יאוש חשבנו אולי ללכת על רכב אוטו' שהרבה יותר קל למצוא. השאלה היא איזה רכב כדאי? תודה רבה!!!
  10. שלום, אני מחפש לקנות רנו מגאן בין השנים 2000-2002 ידני, ומבין האפשרויות שמצאתי, אני מתלבט מה יותר חשוב, רכב שטופל במוסך מורשה(של רנו) ויד ראשונה, שמתקרב ל-200K ק"מ? או רכבים בלי הסטורית טיפולים מסודרת עם מספר ק"מ נמוך יותר, באיזור ה-120-140? ומיד 2-3 או אולי בכלל ללכת על רכב אוטומט בגלל שניתן למצוא עם קצת ק"מ(באיזור ה-80-90)? מה דעתכם, מה יהיה עדיף מבחינת תחזוקה זולה? תודה רבה!!!
  11. משהו? תודה רבה!
  12. שלום, אני מחפש לקנות רנו מגאן בנזין ידנית. וראיתי שיש כמה דגמי אבזור ברכבים הנ"ל. אם מישהו יוכל להסביר לי בבקשה מה ההבדלים בין ההדגמים. תודה רבה!
  13. שלום, נראה לי שאני פשוט אכנס למוסך לבדיקה. האם במוסך שאפט שמומלץ כאן בפורום, יש חלקים מקוריים של רנו? והאם המחירים שלהם נוחים יחסית? תודה רבה לכולם!!!
  14. למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה!!!
  15. שלום, יש לדודתי קיה ג'ויס שנת 2002, שעברה 200K ק"מ. נדלקה לה נורה צהובה, עם צורה כמו של הגה. והאוטו בתחילת נסיעה, מאיץ באיטיות כאילו משהו עוצר את המנוע, ואז כשעולה המהירות הוא משתחרר. היא הכניסה אוטו למוסך מורשה, ואמרו לה שהלך הגיר ושתחכה עד שהוא יפסיק לעבוד לגמרי ואז תחליף. יש לציין שאין שום שינוי בגיר, הוא מוריד ומעלה הילוכים כרגיל בלי שום שינוי. מה דעתכם? תודה רבה!!!
  16. שלום, ברשותי רנו מגאן שנת 98, 1.6 ידני. הרכב עבר 115,000 ק"מ ויש בעיית הנעה כאשר האוטו קר, הוא נותן רעש של סוויץ ולא מניע. ואז אני צריך להניע שוב ואז הוא מניע, או ללחוץ על הגז ואז הוא מניע. כאשר האוטו חם הוא מניע בקלות. נעשה טיפול 10K לרכב לפני 5K כמובן עם חלקים מקוריים. דבר שני, ב-120K אני רוצה להחליף טיימינג, 1. איזה דברים צריך להחליף בטיפול טיימינג? 2. אם יש מוסך מומלץ שאפשר לעשות את זה בו. או באיזור ירושלים או באיזור אור יהודה\קרית אונו\ראשון לציון. (כשאני אקנה את החלקים המקוריים) דבר אחרון, המושבים האחוריים החלו להיקרע בתפר העליון, מה כדאי לעשות עם זה? ואם יש מישהו מומלץ לעשות את זה אצלו? תודה רבה!!!
  17. שלום, התעניינתי לגבי קניית קורולה חדשה (מהסוכנות), אני חושב לקנות את הדגם ברמת איבזור GLI פלוס, כולל 7 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות. במחיר של 122K מה דעתכם על הרכב? תודה רבה!!!
  18. ניסיתי לחפש הונדה ג'אז וזה גם ממש קשה למצוא, איך הרכב מבחינת מחיר טיפולים ואחזקה? והאם היא עדיפה משמעותית על פני היאריס? כי יותר קל למצוא כזאת. ומה לגבי סופרמיני אירופאיות כמו ה-206 מה דעתכם? והאם נראה לכם ששוה להתקין מערכת גז? תודה רבה!!!
  19. שלום, אני מחפש רכב לאימי, במחיר של עד 70,000 ש"ח. היא נוסעת בערך 35K בשנה, כך שחשוב לי מאוד שיהיה רכב חסכוני בדלק. בנוסף חשוב לה זה שיהיה כוח לרכב(לכן נפסלה הפנדה), ושיהיה נוח עד כמה שניתן, כ"כ חשוב גם שיהיה רכב בטיחותי(מבחינת בחני הריסוק). כמובן שאין שום בעיה עם ידני. חשבתי על המגאן דיזל, הבעיה שלא ניתן למצוא רכב עם קילומטראז סביר(כולם באיזור ה-150K ל-2005) וחשבתי אולי להתקין מערכת גז על רכב בנזין, מה דעתכם? תודה רבה!!!י
  20. קראתי באיזה מקום באינטרנט שצמיגי פירלי מתייבשים יחסית מהר? האם יש סיכוי שזה נכון? ובצמיגי אנטון הוא הציע לי בטלפון, צמיגי קלבר או דאנלופ ב-800 ש"ח. (החיסרון שזה יותר רחוק לי) שכחתי לציין: המידה 175/70/13 תודה רבה!!!
  21. שלום, ברשותי רנו מגאן שנת 98, אהגיעה הזמן להחליף צמיגים, הציעו לי להחליף רבייעה לפירלי P400 תאריך יצור: 0808 במחיר: 700 ש"ח. מה דעתכם על הצמיג? ועל המחיר? תודה רבה!!!
  22. תודה לכולם על התגובות, כרגע ברשותי פיאט פונטו שנת 95(שכרגע בהליכי מכירה). ובשנה וחודשיים האחרונות נסעתי בא כ-42K, וכמובן שיש הוצאות שוטפות, וטיפולים קטנים. אבל סך הכל האוטו סחב יפה מאוד בלי לעשות שום בעיות רציניות. וכרגע אני מוכר אותו,אך ורק מכיוון שחשובה לי הבטיחות של הרכב, ולכן סקסו לא באה בחשבון(2 כוכבי בטיחות), וגם לא קסרה שקיבלה 3, ובסה"כ ציון דיי נמוך. לעומתם המגאן קיבלה ציון טוב מאוד(בשנים האלה) של 4 כוכבים. לגבי הרכבים, אפשר בתקציב לקנות מגאן בנזין באיזור שנת 98. וברור לי שבכל מיקרה רכב שנוסע כל כך הרבה יהיה בו בלאי, השאלה היא עד כמה ההפרשים במחירי החלקים גדולים? ומה ההבדלים בצריכת הדלק? כי מחירי הסולר כיום דיי דומים למחירי הבנזיו. תודה רבה!!!
  23. שלום, אני מתלבט בין קניית רנו מגאן בנזין לדיזל(שניהם ידניות), אני נוסע בערך 40K בשנה. הבעיה שהתקציב שלי הוא עד 20K. מה דעתכם? האם מגאן דיזל תהיה יקרה משמעותית בטיפולים? ועד כמה יהיה הבדל גדול בצריכת הדלק? אני מעדיף לא ללכת על רכבים אחרים במחירים האלה, כי מאוד חשובה לי הבטיחות של הרכב. תודה רבה!!!!
×
×
  • תוכן חדש...