Jump to content

avihai007

  • הודעות

    184
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avihai007

  1. שלום, (חיפשתי הרבה בחיפוש בפורום, ולא מצאתי עדיין תשובה מספקת) ברשותי פונטו 75 שנת 95 עברה 125K כרגע יש לי שמן של פרסטון 10-40 חצי סינטטי והאוטו אוכל קצת שמן קצת יותר מחצי ליטר ל-5K. לאיזה שמן כדאי לעבור וכל כמה זמן כדאי להחליף? אני נוסע דיי הרבה באוטו כ-25K עד עכשיו במשך שמונה חודשים שהרכב אצלי. אז דיי חשוב לי שהשמן לא יהיה יקר מדי, אבל אם אין ברירה אז כמובן שנשקיע. ואני יוכל לקנות באיזור אור יהודה\יהוד\ראשון הכי נוח יהיה אוטו דיפו אם יש סיכוי למשהו זול. ואולי גם בת"א למרות שזה יהיה לי קצת פחות נוח להגיע. והאם החלפות של סוג שמן כל כמה טיפולים מזיקה? האם כדאי להשתמש בסוג אחד של שמן ולא להחליף? אושבמידה וקשה להסיגו אפשר לשנות? תודה רבה!!!
  2. לי הייתה אותה בעיה, בפונטו. פשוט חיזקתי את חיבור הנורות האחוריות וזה הסתדר. שווה לבדוק לפני שמוציאים כסף.
  3. אתה יכול להתקשר למיר חלפים ולשאל, הם מייבאים חלקים פיאט. טלפון : 03-5622815 מה שאני יודע זה מחיר של ברקסים אצלם, וזה עולה 140 לשני רפידות ו120 לכל צלחת. וזה רק מחיר החלקים. אגב כמה ק"מ עשה האוטו?
  4. מצטרף לשאלה, זה באמת שאלה מעניינת. כי גם לפעמים בערב יש אדים על החלון ואני מדליק מזגן לכמה דקות ומכבה. בכל מקרה תודה רבה לעונים!!!
  5. שלום ברשותי פונטו שנת 95 דגם 75. וכאשר אני נוסע עם מזגן דולק בהילוכים שני ושלישי כאשר אני עוזב את הגז יש גמגומים של האוטו, וזה קורה בעיקר כאשר אני במהירות הנמוכה של ההילוך)סלדים נמוכים, פשוט אין לי מד סלד) בהילוכים גבוהים יותר זה לא קורה וכאשר המזגן כבוי אין בעיה. תודה רבה!!!
  6. יש שני אפשרויות לרכב הנ"ל? או שזה מצבר מסויים שיתאים? כי לא שאלתי אותו כמה אמפר אבל אני אשאל. בכל מקרה הוא אומר שיש שנה אחריות. האם כדאי לשקול חברות אחרות יותר זולות? והאם אפשר ליסוע ככה עוד שבוע או שזה יעשה נזק לדברים אחרים? כי כרגע רוב הזמן הוא מניע, ורק פעם בערך ב-10 הנעות הוא עושה בעיות. תודה רבה!!!
  7. שלום, הייתי אצל חשמלאי מכיוון זלפעמים האותו מניע רק עם כבלים\בדרדור. והוא בדק ואומר שהמצבר גמור. אגב המצבר הוא ולטה משנת 04 אז הוא כבר שלוש שנים והבנתי שזה זמן סביר להחלפת מצבר. הוא מציע לי מצבר של ולטה ב-350 ש"ח, מה דעתכם על המחיר? והאם אפשר למצוא משהו אפילו של חברה אחרת ביותר זול באיזור בית שמש או יהוד\אור יהודה\ראשון. תודה רבה!!!
  8. קודם כל תתחדש, לנו הייתה במשך שנתיים מולטיפלה שנת 2002 ונהננו ממנה מאוד. לנו לא היו טיפולים מיוחדים חוץ מטיפולי 20K והחלפת 'קלאץ. ולגבי הקרטר באמת כדאי להזהר עליו, כי במולטיפלה שלנו מישהו שנהג וניכנס לבור גדול וככתוצאה מכך נהיה חור בקרטר וזה תיקון דיי יקר.(קרוב ל1K שקל(. אני מאמין שתהנה ממנה, אנחנו מכרנו אותה בצער רב, על מנת לקנות רכב זול יותר בגלל בעיות תקציב. אז תהנה...
  9. אז אתה אומר שכדאי להחליף לנורות רגילות לפני הטסט? או שפשוט אני לא יבקש שיכוונו את האורות וזהו?
  10. יש לי טסט בעוד שלושה שבועות, אני יכול לבקש מהם לכוון לי את האורות במהלך הטסט? והם יכולים להכשיל אותי בגלל כיוון אורות או משהו? תודה רבה!!!
  11. מאז שהרכב אצלי לא פירקתי את הפנס, ולגבי כיוון האורות עשיתי את זה לבד וביקשתי מכמה חברים שיעברו מולי שמקום חשוך עם הרכס שלהם כמובן והם אומרים שזה לא מסנוור יותר מרכבים אחרים. וההבדל הוא שאם הייתי מכוון בנורות הקודמות יותר גבוהה פשוט עוצמת התאורה לכל המרחק הייתה נמוכה, אז כיוונתי יחסית נמוך כדי שתהיה עוצמת תאורה לפחות קרוב, ועכשיו כשאני מכוון גבוהה יש עוצמת תאורה בכל המרחק.
  12. אז קניתי את הנורות הנ"ל, אגב הם עולות 60 ש"ח בלדיקו(לאחת או 75 באוטו דיפו. הרכב שברשותי הוא פיאט פונטו 95 והעוצמת תאורה שהייתה עד עכשיו הייתה נמוכה, אז קניתי את הנורות האלה על מנת לשפר את העוצמה. לאחר שהרכבתי אותם בפעם הראשונה האמת דיי התאכזבתי כי בקושי היה שינוי, אבל לאחר מכן עשיתי כיוון מחדש לנורות ויש שיפור משמעותי לעומת הנורות הקודמות. עכשיו יש לי באור הנמוך אלומת אור חזקה ומאירה טוב לעומת הקודמות שהאירו חזק רק לקרוב ולכן הייתי צריך לכוון אותם יחסית נמוך כי אחרת פשוט הם בקושי היו מאירות. ועם הנורות האלה כיוונתי את הפנסים גבוהה יותר ורואים מעולה. אני רציתי לשתף אתכם כי אני התלבטתי רבות האם לקנות את הנורות האלה או להסתפק בנורות רגילות של חברת HELLA שאפשר לקנות ב-15 ש"ח. ואני באמת לא מצטער כי זה שיפר לי משמעותית את עוצמת התאורה. אבל הנורות שהיו לי באותו עד עכשיו העם אחת של חברת HELLA והשניה של חברת POLY)החשמלאי החליף לי שקע של הנורה אז הוא שם את זאת עד שאני יקנה חדשה(והנורה השנייה היא נורה שאפילו לא עוברת טסט, אז יכול להיות שמי שיש לו שני נורות טובות ההבדל לא יהיה עד כדי כך משמעותי. ולגבי סוג התאורה, הנורות האלה עושות אור לבן חזק והם גם נראות חיצונית כנורות רגילות עם גוון לבן, ולא עם גוון כחול. יום טוב לכולם!!!
  13. כן היה ניתן לראות את החור ברדיאטור. למה? ותודה רבה!!!
  14. לגבי עלויות, מחיר הריתוך 30 ש"ח, הריתוך נעשה כאשר הרדיאטור עדיין מורכב מכיוון שהחור היה בחלק העליון שלו כתוצאה משפשוש באיזשהו גומי שהיה שם. לגבי מילוי הגז מכיוון שהמזגן לא סודר כמו שצריך לא שילמתי לא על כך. ולגבי מצב המזגן, הוא הוציא את הגז עשה נקיון לרדיאטור בלחץ אוויר ושם גז חדש, כרגע המזגן עובד משמעותית טוב יותר אבל עדיין לא לגמרי. למישהו יש רעיונות מה יכולה להיות הבעיה?(המאוורים עובדים כמו שצריך לכיוון הנכון) או שפשוט צריך ללכת למישהו מומחה יותר? ואם כן, מה בערך אמורה להיות העלות? ואיפה יש באיזור אור יהודה או ראשון? תודה רבה!!!
  15. התקשרתי עכשיו ללדיקו והם אומרים שהמחיר ל-Cool blue H4 זה 51.6 ש"ח לנורה לסופר עם ה-50% יותר אור עולה 32, השאלה היא מה עדיך ולמה הקול בלו שאמור לתת פלות אור עולה יותר יקר. כמובן שהשיקול העיקרי הוא עוצמת תאורה ופחות היופי. (הרכב הוא פונטו 95)
  16. בכל אוטו כדאי לעבור לשמש סינטטי? או שזה יכול ליצור בעיות? יש לי פונטו 95, (125K)כרגע עם שמן חצי סינטטי של פרסטון. ןאני מעוניין להחליף לשמן איכותי. השאלה האם המעבר לא יכול לגרום לנזק?
  17. שלום, ברשותי פיאט פונטו 95. ונהיה לי חור ברדיאטור של המזגן וכל בגז שלו התנדף, לאחר מכן הלעתי לחשמלאי שריתך לי את הרדיאטור ומילא גז. ומאז המזגן לא מקרר טוב, וככל שהמהירות עולה כך הקירור משתפר. למשל כשנסעתי בכביש 6 המזגן ממש קירר. הוא אומר שהוא יעשה ניקוי בלחץ אוויר של שרדיאטור. מה עוד יכולה להיות בעיה. (כמובן שלפני דליפת הגז המזגן עבד בצורה מצוינת. ואם כרגע אני מפעיל את המזגן זה יכול לגרום נזק למדחס? תודה רבה!!!
  18. כן בדקתי, בכל החורים המים הם עד החלק העליון של הלוחות, ורק באחד היה חסר קצת מים, אז הוספתי. ואיך ניתן לבדוק 'זליגת זרם'? תודה רבה!!!
  19. שלום, ברשותי פיאט פונטו שנת 95, ומה שקורה זה שבמידה ומשאירים אורות\מערכת דולקת אפילו שעה כבר אי אפשר להניע בלי דחיפה. והיום קרה לי שלא שכחתי כלום דולק באוטו והנעתי אותו רק בדחיפה. ולאחר מכן(אחרי חצי שעה) כיביתי את האוטו, ולאחר כמה שעות שבאתי הוא הניעה רגיל בלי שום בעיה. מה דעתכם? תודה רבה!!!
  20. תודה רבה לכולם, לגבי הנוזל קירור יש לי פארפלו כחול. ואני אברר לגבי המחירים של שאר החלקים. לגבי השמן יש הבדל משמעותי? ואם כן איפה ניתן לקנות שמן איכותי באזור אור יהודה, יהוד, קרית אונו? תודה רבה!!!
  21. שלום, ברשותי פיאט פונטו שנת 95(דגם 75). ואני צריך לעשות טיפול 10K, השאלה היא האם לקנות מסננים מקוריים ולהביא למוסכניק שישים אותם, או שזה לא משמעותי ואפשר להסתפק במה שהוא שם. והאם צריך להחליף גם מסנן דלק כל טיפול? דבר שני, הוא אמר שהוא ישים לי שמן 10-40 חצי סינטטי של prestone, השמן הזה הוא טוב? או שכדאי לקנות משהו אחר כמו ליקווי מולי? תודה רבה!!!
  22. שלום, ברשותי פיאט פונטו S-75 שנת 95. ומכסה הפלסטיק של מכל הדלק קצת נשבר, וכרגע הוא לא אטום. התקשרתי למיר ויש להם את זה, הבעיה שאני גר קצת רחוק. אז השאלה אם אפשר לחכות עוד בערך שבועיים עד שאני יגיע לשם, או שכדאי ליסוע במיוחד? והאם זה גורם להתאיידות של דלק?(או משהו בסגנון?) תודה רבה!!!
  23. שלום ברשותי פיאט פונטו 95 דגם S-75 ורציתי לשאול לגבי החלפה של האורות למשל לנורות של Osram, האם זה יתן שיפור ממשי בתאורה? סה"כ המצב כרגע לא נוראי, אם כי בהשוואה למכוניות חדשות(עם תאורה רגילה לא קסנון), הם דיי חלשים. האם ההבדל הוא בנורות או בכל הפנס? תודה רבה!!! וגם מה זה אומר H1,H4,H7?(בנורות) והאם יש נורות שונות לאורות רגילים וגבוהים?
  24. שלום, ברשותי פיאט פונטו(95, S75), יש לי כרגע באותו 3 צמיגי סונאר דיי חדשים ואחד אחורי של פיירסטון.(ככה קניתי את הרכב). רציתי כרגע להחליף 2 צמיגים בגלל שהאחוריים לא אותו סוג, ולשים את החדשים מקדימה ואת הסונאר שיש כרגע מאחורה. אני נוסע הרבה בכבישיםביו"ש(יהודדה ושומרון), ולכן חשבתי לקנות צמיגי אל תקר, כיוון שבכבישים אלו קצת מסוכן לעצור בצד ולהחליף גלגל, האם המחירים יקרים משמעותית? והאם הם אכותיים בערך כמו צמיגים רגילים? ואם אפשר בכל מקרה המלצות לסוג של צמיגים. מידה 165/65/14 תודה רבה!!!
  25. תודה על העזרה, אז מה שצריך לעשות זה בטיפול לבקש לנקות את כל השמן שיש ולהחליף את השמן? או שיש עוד משהו שצריך לעשות? תודה רבה!!!
×
×
  • תוכן חדש...