avihai007
-
הודעות
184 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avihai007
-
רק כדאי לדייק לגבי הצריכת דלק, בכתבה שפורסמה בידיעות אחרונות יצא שהרכב הכי לא חסכוני היה היונדאי עם צריכה ממוצעת של ליטר ל16 ק"מ הספארק עם 1 ל18 והפנדה, אלטו, 107 היו חסכוניות קצת יותר, עם צריכה שנעה באיזור ה1 ל19-19.5, לא זוכר במדוייק.
-
קניית סופר מיני בטיחותית וחסכונית עד 50k
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ההבדל במשקל בין קטגוריית הסופר מיני למשפחתיות נראה לי שהוא לא גדול, זה לא הבדל של יותר מטון כמו בהשוואה בין האודי לפיאט. להורים שלי יש מגאן שנת 2005, והם מרוצים מאוד, הרכב נוח מאוד, בטיחותי ואמין. כבר עם 170k קמ ועד היום מעבר לטיפולים השוטפים לא היו כמעט תיקונים. הבעיה היחידה היא צריכת דלק גבוהה יותר סביב ה1 ל12 קמ בנסיעה שברובה הגדול בין עירונית, ובנסיעות מרובות כל כך זה הפרש גדול מאוד במחיר הדלק. ראיתי גם שיש ביורונקאפ דבריםהזויים, למשל הונדהגאז החדשה קיבלה 5 כוכבים ורק 11.4 נק במבחן ריסוק חזיתי, לעומת סיטרואן c3 שקיבלה 4 כוכבים וציון ריסוק חזיתי של 14.4 נק. איך זה קורה? לגבי הפונטו, ראיתי שהיא קיבלה ציון של 13.6 בריסוק חזיתי, עד כמה ההבדל יהיה גדול לעומת המגאן? וחשבתי אולי לקנות רכב בליסינג מימוני, ואז להחליף כל 3 שנים לרכב חדש, כי אני נוסע המון, מה דעתכם? האם זה באמת משתלם? תודה רבה!!! -
שלום, אני מעוניין לקנות רכב סופר מיני אוטומט לנסיעות של כ30-35 אלף ק"מ בשנה. ואני מעוניין בחוות דעתכם לגבי ההחלטה הנכונה. הדבר שהכי חשוב לי באוטו, זה הבטיחות ולכן רכב שקיבל פחות מ5 כוכבים במבחני היורונקאפ לא בא בחשבון. דבר שני שיהיה חסכוני ואמין עד כמה שניתן. חשבתי על הגרנדה פונטו, מה דעתכםם על הרכב? והאם יש אפשרויות עדיפות במחיר. תודה רבה.
-
הוא מדבר על רכב חדש מהיבואן, דרך חברת ליסינג. כך שזה לא רלוונטי. הם מתחייבים לקנות במחיר מחירון משוקלל כליסינג או כפרטי?
-
אפשר לשאול איפה קיבלת את ההצעה הזאת? כי כשאני בדקתי קיבלתי הצעות יקרות יותר
-
ועוד הבדל חשוב מאוד, הגרנדה פונטו קיבלה 5 כוכבים במבחני הריסוק של EURONCAP לעומת רק 3 בפנדה.
-
המלצה לקניית רכב בתווך מחירים של עד 20,000 שח' (לבחורה שלא מחפשת יותר מידי)
avihai007 פרסם הודעה בנושא של <
> בתוך ייעוץ ברכישת רכבהפונטו קיבלה ציון של 4 כוכבים מתוך 5 לעומת 1.5 באקסנט כך שמבחינה בטיחותית ההבדל עצום. לדעתי עדיף להתפשר בכל נושא אחר, ולא בבטיחות. וקבל את התנצלותי על המשפט: -
המלצה לקניית רכב בתווך מחירים של עד 20,000 שח' (לבחורה שלא מחפשת יותר מידי)
avihai007 פרסם הודעה בנושא של <
> בתוך ייעוץ ברכישת רכבהאקסנט קיבלה ציון נוראי במיבחני הריסוק: http://www.euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx להמליץ על רכב כזה למישהו שהדרישה הראשונה שלו מרכב זה בטיחות??? לגבי הרכב, יש אפשרות לקנות את הפונטו ספייס שמומלצת בפורום מאוד עם ציון טוב במיבחני הריסוק. אני לא יודע לגבי אמינות הגיר האוטומטי, תבצע חיפוש, או חכה למישהו שמכיר שיגיב. http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_2000/28.aspx -
מחפש ידנית - 15K-20K₪, אמינות+חיסכון (וגם: "תתרחק מצרפתיות"- אמת או סטריאוטיפ?)
avihai007 פרסם הודעה בנושא של MeiR_ct בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לי דווקא היה נסיון טוב מאוד עם מגאן, לפני 4 שנים קניתי רנו מגאן שנת 98 יד 2 עם 75K ק"מ מטופל במורשה עם ספר טיפולים, קניתי ב-26K(מחירון דאז). האוטו היה אצלנו על לפני שנה שאז נהרס בתאונת דרכים(קלה, בלי נפגעים אבל הרכב טוטאל לוס) כאשר המד הראה 150K ק"מ, בכל 3 השנים שבהם הרכב היה אצלנו חוץ מטיפולים שוטפים שכללו אך ורק חלקים מקורייים, היה תיקון אחד בלבד, שבו החלפנו מיסבים אחוריים בעלות דיי נמוכה(לא זוכר מחיר מדוייק). כמובן שמעבר לזה החלפנו צמיגים ומגבים, אבל לזה אין שום קשר לסוג הרכב. כאשר אנחנו קנינו את הרכב, השיקול הראשון אצלנו היה הבטיחות שעליה לא היינו מוכנים להתפשר, בנוסף הרכב נוח מאוד. -
זרועות הגה ותושבות מנוע במדאן 2005, מקורי או חליפי?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ואיפה אפשר לקנות את זה? תודה רבה!!! -
זרועות הגה ותושבות מנוע במדאן 2005, מקורי או חליפי?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקפצה -
שלום, בבעלותי רכב מסוג רנו מגאן שנת 2005 1.6 אוטומט שעבר 150K ק"מ. עשיתי טיפול 30K במוסך דני אמויאל בירושלים(מוסך מורשה), והם אומרים שצריך להחליף זרועות הגה, תושבת מנוע ורצועת אביזרים. לגבי הרצועה הם אומרים שלא לשכול בכלל תחליפי, ולגבי זרועות ההגה ותושבת מנוע זה לשיקולנו. ההבדלים במחיר גדולים מאוד, מה דעתכם? ואם כדאי תחליפי מסוג מסויים, היכן ניתן לקנות אותם עדיף באיזור ירושלים. דבר נוסף, האם כדאי לעשות את הדברים האלה במוסך שלא מורשה יבואן? האם אלה דברים מסובכים או שכל מוסך פשוט יכול להחליף? תודה רבה!!!
-
שאלה והתלבטות , עלות לעומת תועלת , נסיעות מרובות לעומת עלויות אחזקה
avihai007 פרסם הודעה בנושא של ybm3884 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אולי כדאי לך לקחת רכב קטן בליסינג מימוני, לדוגמא פיז'ו 107 אתה משלם מקדמה של בערך 22500 ש"ח ואז מחזיר כל חודש 689 ש"ח ובסוך ה-3 שנים אתה צריך להוסיף סביב ה-10K ש"ח ולקחת רכב חדש. דרך ileese.co.il אפשרות נוספת זה הסוזוקי אלטו שהוא רכב עוד יותר זול(בגרסה הידנית עולה כ-60K ש"ח) היתרון שאתה קונה רכב חדש מה שאומר שהאחזקה היא זולה מאוד, הרכב באחריות ולכן אתה לא מגיע לתיקונים יקרים, כ"כ זהו רכב קטן עם צריכת דלק מצויינת 1 ל 21 בנסיעה משולבת עפ"י נתוני יצרן. ואז לאחר 3 שנים אתה עובר עוד פעם לרכב חדש. בכל מקרה שיהיה בהצלחה. -
ייעוץ בקניה של רנו מגאן 2 דיזל DCI ידנית 2005?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של jack3008 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני רואה רכב עם נתונים זהים שמפורסם במשך כבר יותר מחודש, כרגע זה תמונות שונות אבל הנתונים זהים.(מס' ק"מ זהה, יד, אזור, צבע רכב). ורכב כזה שעל פניו הוא מציאה שמפורסם הרבה זמן ולא נמכר זה מחשיד. אז אני לא יודע בוודאות, אבל כך בחשבון שיכול להיות פה משהו מסריח, אז פשוט תזהר. בהצלחה. -
ניתן להוסיף נהג חדש\צעיר, אנחנו עשינו את זה במשפחה כאשר אח שלי קיבל רשיון פשוט שינו לנו את תנאי הפוליסה כך שגם הוא יהיה מבוטח ושילמנו את ההפרש, לא היה צורך בביטול הפוליסה. דבר נוסף, אפילו אם היה צריך לבטל לגמרי את הפוליסה, בכל מקרה תקבל זיכוי כספי על החלק היחסי משנה שנשאר עד תום הביטוח, כך שבכול מקרה כל מה שתצטרך לשלם זה רק את התוספת עבור נהג חדש.
-
שלום, אני נוסע לעבודה מרחק של 5 דק' נסיעה כל יום, וחשבתי לעבור לקטנוע. ואין לי מושג מה הם עלויות האחזקה, אז רציתי לברר מה בערך מחירי הביטוח, מחירי הטיפולים? טסט עושים פעם בשנה? מה העלות של זה? כ"כ ראיתי שניתן לקנות קטנועים סביב ה-5K לשנים 2006-7, איזה מומלצים? תודה רבה!!!
-
דוגמא נוספת, אודי Q7 מול פיאט 500 הדוגמא הכי טובה, רכב קטן מאוד מול גיפ מגודל, שניהם בעלי ציון מצויין ב-euroncap (5 לפיאט, 4 לאודי) ונראה שהפיאט עומדת בתאונה כזאת.
-
שיפור סיטרואן C3 HDI 2005
avihai007 פרסם הודעה בנושא של hummiz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האם התקנה של צ'יפ לא תגרום לנזק\קיצור אורך החיים של המנוע? ואם לא, אז בעצם למה סיטרואן לא יצרו מראש את הרכב עם תוכנה עדיפה והספק גבוהה יותר? -
שלום, אני מעוניין לקנות סיטרואן C3 דיזל מכיוון שאני נוסע דיי הרבה כ- 30K בשנה. ואני מתלבט האם כדאי לחפש רכבים שעברו כ-150K ועלותם תהיה גבוהה יותר כ-30K ש"ח או לחפש רכבים שעברו יותר ק"מ כ-220-250K ויעלו זול יותר כ-22-23K ש"ח. ולשמור את שאר הכסף לתיקונים וישור קו. מה דעתכם? אני דיי נוטה לדרך השנייה מכיוון שאין לי כל כך גמישות בתקציב ואם אני אקנה רכב בכל התקציב אני פוחד שאם יהיו לי תיקונים יקרים יהיה לי קשה לעמוד בהם. האם קנייה של רכב עם 220-250 אלף ק"מ זה לא מתכון לבלות במוסך כל הזמן? תודה רבה!!!
-
ואת ההבדל הכי חשוב שכחת לציין, בטיחות - הספייס רכב בטיחותי משמעותית קיבל ציון של 4 כוכבים במבחני ה-EURONCAP בעוד הפונטו הקודמת קיבלה כוכב וחצי או שניים.
-
האם המחירון ירד חודש הבא? (פיאט גרנדה פונטו 07)
avihai007 פרסם הודעה בנושא של froggy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כשהשנה מתחלפת ומתחילים למכור שנת דגם חדשה, נשמע הגיוני שהמחירים ירדו יותר מאשר בחודש רגיל, לא? -
אפשר לשאול מה נסגר בסוף?
-
דיזל קטן - פורד פיאסטה מול סיטרואן C3
avihai007 פרסם הודעה בנושא של TheHunter88 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם ההמלצה תקפה גם למנוע ה-1900? ואיזה מנוע עדיף מבין ה-1.5 ל-1.9? מבחינת אמינות וחיסכון בדלק תודה רבה!!! -
שלום, אני בפני קניה של רכב, ועד עכשיו הייתי דיי סגור על פונטו ספייס, פאביה או קליאו. וחבר הציעה לי לקנות רכב דיזל, מכיוון שאני נוסע דיי הרבה, כ-30K ק"מ בשנה. השאלה היא איזה רכבים ניתן למצוא במחיר הנ"ל? ממה שראיתי בינתיים, יש את הקליאו B דיזל, מה דעתכם? וראיתי שיש שני מנועים אחד 1.9 והשני 1.5 מה ההבדל ביניהם? או הפאביה דיזל, מה דעתכם על הרכב הזה? כאשר מה שהכי חשוב מבחינתי זה הבטיחות, כך שרכבים כמו הסקסו לא באים בחשבון. ומן הסתם רכבי דיזל בתקציב כבר יהיו עם מעבר ל-200K ק"מ, עד כמה זה ייקר את האחזקה לעומת סופר מיני בנזין עם סביבות ה-100K ק"מ. תודה רבה!!!
-
האם קיימים התקני איזופיקס בפונטו\פביה\קליאו?
avihai007 פרסם הודעה בנושא של avihai007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על התגובות, האם כבר מ-2001 אמור להיות בהם? והאם זה תלוי ברמות האבזור. דבר נוסף, אם אין בפונטו, האם ניתן להתקין? וכמה בערך זה אמור לעלות? תודה רבה!!!
