Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. תתחדש ‚ רכישה מעולה !
  2. מה עם גילוי נאות של סוכן מכירות חלש ?
  3. לגמרי ‚ יש לך דאציה חדשה בסכום הזה .
  4. ההג׳אז של הונדה מצויינת ‚ כמו כן בתקציב שלה היא תוכל לרכוש את הדגם המפואר של קיה‚ הריו 1.4 EX אוטומטי 5 דלתות 7 שנות אחריות) והחזקה זולה .
  5. קיה סול ‚ לא גדולה מידי ‚אך מאוד מרווחת ‚ אמינה(+7 שנים אחריות ) תחזוקה שוטפת זולה ‚ אחלה רכב ובנוסף תבדוק גם את הספורטאז שמציע מערכות בטיחות מתקדמות כבר בגירסה הזולה שלו ! אותו הסיפור עם סוזוקי ‚ רכבים מאוד אמינים ותוכל לבדוק את ויטרה ואת הקרוסאובר .
  6. התקציב הוא עד 80 מה שמאפשר לך לפזול לקקטוס של סיטרואן ולדאצ'יה דאסטר .
  7. הרכבים האלה כל כך יקרים רגשית לבעלים שלהם שאני לא מבין למה לא משקיעים במערכת מיגון ? לא שזה מונע גנבה אבל בהחלט יכול לעקב וגם לקצר את הזמן עד שיודעים על הגנבה .
  8. לא הרבה מכוניות זכאיות להיקרא "תוצרת הארץ" ומתוך הקומץ שבאמת יוצרו כאן, אין ספק שהסברה הספורטיבית היא הנחשקת והנדירה ביותר. אקזמפלר שדורש הרבה תשומת לב ויחס אוהב מוצע למכירה ב- eBay בימים אלה והמחיר לא ממש גבוה. האם יש כאן פטריוט שירים את הכפפה? http://www.thecar.co.il/%d7%95%d7%a9%d7%91%d7%95-%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%92%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%a1%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a2%d7%aa-%d7%9c%d7%9e/
  9. לא שם סקסי ‚ אבל הקיה החדש בדרגת האיבזור הכי גבוה ‚ תמורה מצויינת לכסף .
  10. Daniel.K

    וולוו S80

    אחד מהדגמים הפחות מוצלחים של וולוו , אמינות בעייתית , הרכב נשחט במחיר משנה לשנה , בקיצור לא מומלץ .
  11. תודה רבה על התמונות ! המיקום שם ביבנה פשוט מעולה ‚ גם המון מקום וגם גישה קלה .
  12. רכב ספורט אמיתי עם כל הפלוסים (הנאה) והמינוסים (נוחות) .
  13. טופ קאר עפו על עצמם והמחירים שם בשמיים .
  14. שווה לך לשלם עוד קצת על הדלק ולהגיע לראשון ‚ החברה האלה פשוט אומנים !!
  15. עד היום ‚ היו רק בי-ם זריקות אבנים ודקירות וזה היה אצל מקבלי ההחלטות על אש נמוכה ועכשיו אחרי הרציחות יש הפגנות אלימות בכל הארץ ההפגנות נערכות בצמתים רבים ברחבי הארץ תחת הכותרת "האינתיפיאדה השלישית החלה". הפגנות נוספות מתקיימות בשפרעם, בנצרת, בבית רימון ובחיפה. בירושלים נפצע נוסע אוטובוס באורח קל מיידוי אבנים ליד פסגת זאב ובשועפאט הופסקה תנועת הרכבת הקלה. האם אנחנו לקראת תקופה קשה ?
  16. Daniel.K

    MV Agusta בישראל!

    וואו ‚ מרשים ביותר !
  17. מסתבר שחברת בוש היא זו שסיפקה את התוכנה ‚ כבר -2007 !! והדגישה כי התוכנה נועדה לצורך "ניסויי" בלבד. " משרד התחבורה הגרמני דרש מקונצרן פולקסווגן להציג פתרון לבעיית הזיהום עד ה-7.10. אם לא יעשו כן, תיאסר בגרמניה מכירת כלי רכב החשודים כמזהמים.כך דווח היום במגזין הרכב של העיתון הגרמני "בילד". בפרסום נכתב עוד כי חברת האלקטרוניקה בוש, שפיתחה את התוכנה המזהה בדיקות זיהום ומקטינה אותו בהתאם לחוק למשך הבדיקה בלבד, הבהירה לפולקסווגן כבר ב-2007 כי התוכנה נועדה לצורך "ניסויי" בלבד. " http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-4704536_184,00.html
  18. ללא ספק ‚ קיה פורטה או סיד ‚ סופר אמינות ‚ זולות לרכישה ואחזקה ‚ מומלץ .
  19. תבדוק גם את הקורסה OPC המצויינת .
  20. קודם כל ‚ יפה שאתה עוזר לו ‚ דבר שני היום לפני גיל 30 אפילו לא מחפשים חברה קבועה אז גיל 35 זה צעיר וזה באופנה ועדיף לבחור להתגרש אם הוא נשוי לאישה שלא מסודרת בראש ‚ כל עוד אין ילדים .
  21. גם ככה הצב של הדואר סופר איטי ‚ אז עכשיו בחגים בכלל אין על מה לדבר .
  22. אל תתקן ‚ קבל את הכסף ותיקנה רכב חדש .
  23. אם כבר הלך הטורבו ‚ למה לא להחליף לאחד חזק ועמיד יותר ?
  24. נו ומצאת את היבואן ?
  25. זה נראה שכל הפלסטיקים גם במצב גרוע האם זה דגם הקבריולט ? נראה שהרכב היה בשמש בלי סוף והכל שם יבש ומיובש .
×
×
  • תוכן חדש...